Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164331

Megnéztem kíváncsiságból, 250392.- forint a szett gyári hidró.

Előzmény: novothauto (164330)
novothauto Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164330

Neked 24 kell :)

Előzmény: evga (164328)
föttögős Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164329

M43 hidrotőke teljesen más, mint az m52. De m50 se egyezik az m52-vel. Atitól kérek neked holnap egy ajánlatot, tájékoztatlak.;)

Előzmény: evga (164328)
evga Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164328

Engem is érdekelne, bár 12 db-os nagyságrendben inkább...

Én a "chipelés" után vettem észre a hangot.

Előzmény: fetitaco (164326)
PTamas92 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164327

Hol találtál annyiért? Én 4 ezer körül láttam darabját. Egyékbént annyit megérne, de akkor már szeretnék 100% ra menni, hogy az a rossz.

Előzmény: fetitaco (164326)
fetitaco Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164326

Szerintem 14 ezer forintot megér 8 db ina hidrotőke!

Előzmény: PTamas92 (164323)
PTamas92 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164325

Olyan 1800-as fordulat közelében már elhallgat. Igen tudom, hogy nem 100% a hibameghatározás, de tegyük fel, hogy tényleg az, és csak gondolkozom, hogy kevés pénzből lehetőség lenne e megszüntetni a hibát. De ha szakszerűen szeretném megcsinálni, akkor illene levenni a vezérlést, meg azt is cserélni (hátha a láncfeszítő szól), meg az ottani tömítéseket, szóval egyelőre ennyire nem szeretnék belefolyni, mert nem tudom meddig lesz meg az autó. (Lehet később ez lesz, vagy egy M44 csere:) )

Egyébként hogyan lehetne kiszűrni a hibát szakszerűen? (akusztikai méréseken kívül)

Előzmény: novothauto (164324)
novothauto Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164324

Alapból mérni kéne egy olajnyomást forró motornál. Pici fordulat emelésre elhallgat?

Ha "szereted rendben tartani" miért ne raknál bele 8db-ot?

 

Egyáltalán nem biztos, hogy a hidrotőke hang hidrotőke hiba is egyben.

 

Előzmény: PTamas92 (164323)
PTamas92 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164323

Sziasztok!
Van egy E36-om aminek egy ideje meleg motornál elég erős hidrotőke hangja van. Mivel M43, tudom, hogy olyan sokat nem érdemes rákölteni, nem szeretnék 8db gyári tőkét venni, de ugyanakkor ez a járós autóm, sokat ingázom és szeretem rendbe tartani. A kérdésem, hogy kiszűrhető-e a rossz hidrotőke ha leveszem a szelepfedelet és megnyomkodom a himbákat, illetve a veztengely levétele nélkül kicserélhető-e a hidrotőke? Tőke cserének mi a menete? Gondolok itt arra, hogy amikor visszateszem az újat, kell e légteleníteni, ilyesmi?

Köszönöm a segítséget!

semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164322

Ez limo. Kép még nincs. Ha eladó lesz elmegyek lefényképezni. Gyári, bőr sportkormány, 25%-os sperr, plüss kárpitok. Ahogy hozzájuk került egyből üléshuzat ráugrott. 

Előzmény: Ogre84 (164321)
Ogre84 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164321

Amúgy milyen karosszériaváltozat? Limo, coupé, touring?

Előzmény: semmipanick (164319)
Ogre84 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164320

Tehát gyári és még M-csomagos is? Egy gyári M-packet azért dob még az értékén. Konkrétan szerintem ilyen autó jelenleg 1 db sincs eladó. Dobj már fel róla pár képet, ha nem gond! Amúgy a bontott kárpit is lógni fog, megeszi az idő. Nekem kb. 2 évet bírt a hibátlan bontott, és lassan a fejemre esik.

Kárpitossal cseréltessétek ki az anyagot. Nem tartom kizártnak, hogy lehet megszólalásig hasonló anyagot szerezni, csak utána kell menni. A helyi kárpitos az ülésre is vadászott olyan anyagot, hogy egy az egyben olyan, mint a gyári, csak ez nincs kifakulva, ezért üt el egy kicsit.

Előzmény: semmipanick (164319)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164319

Az autó gyári. Annyi probléma van vele, hogy ezen a nyáron a napon állt. A kárpit lelóg ezért a tetőn. Vettek hozzá egy szépet. Amikor megtudták, hogy nem véletlenül fekete a benne található, nem merték belerakatni a másikat.

Előzmény: Ogre84 (164318)
Ogre84 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164318

Cabrioról már most tudok, ami 2 milla körül ment el. Egy megkímélt hobbiautónak szerintem nincs nagy költsége. Ha van saját garázs, akkor a tárolás nem emészt fel pénzt. Létezik youngtimer biztosítás, annak utána kéne nézni, hogy mennyi és milyen feltételekkel lehet kötni.Ha nincs használva, akkor meg ki kell vonni, és nem kér semmit. Mondjuk jó lenne látni az autót, hogy tényleg gyári, megkímélt állapotban van-e.

E30-aknak is pár év alatt elszállt az ára. E36-ból talán több van, bár a nagy motoros ott is egyre ritkább, a suhancok szétfaragják, összetörik, csapatós autóként végzik, szétrohadnak, elbontják, stb.

Én biztos megtartanám magamnak. Ha sokkal többet nem is fog érni, kevesebbet sem, és szép időben lehet vele egy élvezeteset kirándulni. Ahogy nézem, most jó esetben egy milliót lehet érte kapni. Bár a feketét már 870-ért hirdetik. pedig emlékeim szerint jóval 1M felett indult.

 

Előzmény: novothauto (164317)
novothauto Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164317

Az M3-at leszámítva, mert annak már most is nagyon elszállt az ára: az E36 azért nem egy

második világháborús Breitling óra, hogy megérje csak befektetés miatt tartani. Oké, hogy

a szép sorhatosok ára kúszik fölfelé, de akkor sem duplázódik mondjuk öt év alatt, de ha

igen, akkor sem fogsz rajta pénzt keresni, mert a biztosítástól a ráköltött utolsó forintig

kiadják azt az összeget, ami itt egy árrés lehet. Márpedig amit most megveszel egy milláért,

arra tuti rá kell költeni még egyet apránként, vagy szar lesz.

 

 

Előzmény: Ogre84 (164314)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 1 164316

Köszönöm URAK! Még alszom rá párat. Esélyes, hogy marad minden gyári és pár év múlva eladom. Addig csak mozgatva lesz, de csak keveset.

-zarko- Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164315

Visszaállítható gyári állapot??Csak a tartályszellöztetés  2 db 30-as furat.nem beszélve a töltö 60 -árol...  egy skoda favoriton megszámoltuk... kb 50 olyan lukat okoztunk a gáz miatt amit nem tudsz visszacsinálni.

Előzmény: Ogre84 (164314)
Ogre84 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164314

Hát nézd, én meg tudlak érteni, mert ha sokat mész, hamar behozza az árát. Ha 100%-ig visszaállítható a gyári állapot, akkor még esetleg azt mondom, hogy bevállalható. Most még mindenből tudsz tartalékot venni, ami esetleg sérül az átalakítás során. Azért a legjobb az lenne, ha hobbiautó lenne gyári állapotban. Vagy ha nem érdekel az ilyen, add el valakinek, aki megbecsüli. Ez az autó 6 év múlva OT rendszámos veterán lehet. Én mondjuk nem most adnám el, mert ahogy nézem, most kezdenek felfelé menni a nagymotoros E36-ok árai. Egyelőre még nem kapkodnak az ilyen darabokért, vagy lehet, hogy megvenné egy stance-es hülyegyerek alapnak, és akkor lőttek az eredeti állapotnak. Ahogy nézem, egymillió felett elég sokáig hirdetik az ilyen darabokat, de szerintem pár éven belül meg lehet kérni az árukat.

Előzmény: semmipanick (164300)
föttögős Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164313

Nagy a kontrszt az astra meg a 25i között, mindig azt fogod várni, hogy mehess már egy kört a 25-össel, mikor hazaérsz az opellel. 

Nálam régóta megvan a kontraszt, mindig voltak unalmas cégautóim (pl új e12-es corolla), amikor hazamantem 6-700 km-es végtelen unalmas autópályás utamról, az adrenalin hiány olyan nagy volt, hogy be kellett ülni valamely hobbi autóba, régen accord kupé, e30, e36 kupé volt, szinte egyszerre az udvarban...

Előzmény: föttögős (164312)
föttögős Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164312

Ha megteheted, tartsd meg az opelt a mindennapokra, a 25i-t meg ünnepnapokra. 25i-t is mozgatni kell néha, annyit adj meg neki, benzinesként, hogy néha gurulsz vele egy élménykört. Sokág autó marad majd, különösebb nagy beruházások nélkül. 

Lehet olyat, hogy télre pl ideiglenesen kivonatod a forgalomból, költségkímélés nélkül.

Opelbe mehet a gáz, de itt senki se fogja a 25i-be javasolni ;)

Rendes autóba rendes üzemanyag van. 

Én tavaly több, mint 100 e kmt mentem, idén is megvan a havi 6 ezer, plusz a bmw-zés, az évi 5-8 ezerree tehető. De a nagy futás céges fiattal magy- sjnos, de a sajátot erre sose használnám.

Előzmény: semmipanick (164305)
-zarko- Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164311

volt olyan A vectra ahol elhajlott a visszarobbanásgátló berendezés:))))))

Előzmény: semmipanick (164310)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164310

Igen, igen. Volt akkoriban ilyen visszarobbanás gátló/mentő...Ha be kerül, csakis Tass

Előzmény: -zarko- (164308)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164309

Értem. Közlekednem kellene vele, mondjuk egy 7 éves Opel helyett lenne tartva. Tudom, hogy nem jó az ügy optikája

Előzmény: novothauto (164306)
-zarko- Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164308

akkor 2000-ben még annyira gyerekcipőben járt a történet hogy müanyag szivosoros gépet be se vállaltunk.

 

Volt egy grand cheerokis paraszt aki ezt nem értette meg. De neki akkoris kell.Mondunk nem lesz jó.De akkoris kell.Hetente vette a szivósort

Előzmény: -zarko- (164307)
-zarko- Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164307

dolgoztam annó autógázszerelőként.e21 320/6 omba is betettük a gázt. Kár volt.Nem tudtunk hozzá normális keverőfejet találni.Sose volt jó csak úgy ha 1500 as volt az alapjárat.Volt viszont egy ügyfelünk másik fajta keverőfejjel de ugyanolyan motorral.  Jött zöldkártyára.estig sirtam hogy bezzeg neki jó.

 

Nekem soha nem kell gázos kocsi

Előzmény: semmipanick (164305)
novothauto Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164306

Nem tudok erre mit mondani. Te autód, nyilván azt csinálsz vele amit akarsz.

Szerintem egy 325 i-t gázosítani olyan, mintha Marilyn Monroe-t fèrfivá

operálták volna.

Előzmény: semmipanick (164305)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164305

Csak gázzal guruló autóim voltak. Gyakran megyek havi 3ekm-t. Még akkor kezdődött, amikor nem árultak tartályokat. Kiskunhalason kellett beszereltetni. A vez. ülés mögött állt fejjel lefelé a pb palack (kabáttal letakarva) és az 1000öcsi kesztyűtartójába rakattuk a reduktort, hogy a yard ne lássa ha nagyon sasolja a motorteret.

Előzmény: novothauto (164303)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164304

Inkább add el.

Előzmény: semmipanick (164300)
novothauto Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164303

Jézusom...

Előzmény: semmipanick (164300)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164302

A BMW-vel sajnos ritkán megyek autópályán,de akkor én sem nagyon bírom megállni, hogy ne toljam. Megy a waze meg a traffi hunter, aztán annyi.

Előzmény: novothauto (164276)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!