Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164322

Ez limo. Kép még nincs. Ha eladó lesz elmegyek lefényképezni. Gyári, bőr sportkormány, 25%-os sperr, plüss kárpitok. Ahogy hozzájuk került egyből üléshuzat ráugrott. 

Előzmény: Ogre84 (164321)
Ogre84 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164321

Amúgy milyen karosszériaváltozat? Limo, coupé, touring?

Előzmény: semmipanick (164319)
Ogre84 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164320

Tehát gyári és még M-csomagos is? Egy gyári M-packet azért dob még az értékén. Konkrétan szerintem ilyen autó jelenleg 1 db sincs eladó. Dobj már fel róla pár képet, ha nem gond! Amúgy a bontott kárpit is lógni fog, megeszi az idő. Nekem kb. 2 évet bírt a hibátlan bontott, és lassan a fejemre esik.

Kárpitossal cseréltessétek ki az anyagot. Nem tartom kizártnak, hogy lehet megszólalásig hasonló anyagot szerezni, csak utána kell menni. A helyi kárpitos az ülésre is vadászott olyan anyagot, hogy egy az egyben olyan, mint a gyári, csak ez nincs kifakulva, ezért üt el egy kicsit.

Előzmény: semmipanick (164319)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164319

Az autó gyári. Annyi probléma van vele, hogy ezen a nyáron a napon állt. A kárpit lelóg ezért a tetőn. Vettek hozzá egy szépet. Amikor megtudták, hogy nem véletlenül fekete a benne található, nem merték belerakatni a másikat.

Előzmény: Ogre84 (164318)
Ogre84 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164318

Cabrioról már most tudok, ami 2 milla körül ment el. Egy megkímélt hobbiautónak szerintem nincs nagy költsége. Ha van saját garázs, akkor a tárolás nem emészt fel pénzt. Létezik youngtimer biztosítás, annak utána kéne nézni, hogy mennyi és milyen feltételekkel lehet kötni.Ha nincs használva, akkor meg ki kell vonni, és nem kér semmit. Mondjuk jó lenne látni az autót, hogy tényleg gyári, megkímélt állapotban van-e.

E30-aknak is pár év alatt elszállt az ára. E36-ból talán több van, bár a nagy motoros ott is egyre ritkább, a suhancok szétfaragják, összetörik, csapatós autóként végzik, szétrohadnak, elbontják, stb.

Én biztos megtartanám magamnak. Ha sokkal többet nem is fog érni, kevesebbet sem, és szép időben lehet vele egy élvezeteset kirándulni. Ahogy nézem, most jó esetben egy milliót lehet érte kapni. Bár a feketét már 870-ért hirdetik. pedig emlékeim szerint jóval 1M felett indult.

 

Előzmény: novothauto (164317)
novothauto Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164317

Az M3-at leszámítva, mert annak már most is nagyon elszállt az ára: az E36 azért nem egy

második világháborús Breitling óra, hogy megérje csak befektetés miatt tartani. Oké, hogy

a szép sorhatosok ára kúszik fölfelé, de akkor sem duplázódik mondjuk öt év alatt, de ha

igen, akkor sem fogsz rajta pénzt keresni, mert a biztosítástól a ráköltött utolsó forintig

kiadják azt az összeget, ami itt egy árrés lehet. Márpedig amit most megveszel egy milláért,

arra tuti rá kell költeni még egyet apránként, vagy szar lesz.

 

 

Előzmény: Ogre84 (164314)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 1 164316

Köszönöm URAK! Még alszom rá párat. Esélyes, hogy marad minden gyári és pár év múlva eladom. Addig csak mozgatva lesz, de csak keveset.

-zarko- Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164315

Visszaállítható gyári állapot??Csak a tartályszellöztetés  2 db 30-as furat.nem beszélve a töltö 60 -árol...  egy skoda favoriton megszámoltuk... kb 50 olyan lukat okoztunk a gáz miatt amit nem tudsz visszacsinálni.

Előzmény: Ogre84 (164314)
Ogre84 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164314

Hát nézd, én meg tudlak érteni, mert ha sokat mész, hamar behozza az árát. Ha 100%-ig visszaállítható a gyári állapot, akkor még esetleg azt mondom, hogy bevállalható. Most még mindenből tudsz tartalékot venni, ami esetleg sérül az átalakítás során. Azért a legjobb az lenne, ha hobbiautó lenne gyári állapotban. Vagy ha nem érdekel az ilyen, add el valakinek, aki megbecsüli. Ez az autó 6 év múlva OT rendszámos veterán lehet. Én mondjuk nem most adnám el, mert ahogy nézem, most kezdenek felfelé menni a nagymotoros E36-ok árai. Egyelőre még nem kapkodnak az ilyen darabokért, vagy lehet, hogy megvenné egy stance-es hülyegyerek alapnak, és akkor lőttek az eredeti állapotnak. Ahogy nézem, egymillió felett elég sokáig hirdetik az ilyen darabokat, de szerintem pár éven belül meg lehet kérni az árukat.

Előzmény: semmipanick (164300)
föttögős Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164313

Nagy a kontrszt az astra meg a 25i között, mindig azt fogod várni, hogy mehess már egy kört a 25-össel, mikor hazaérsz az opellel. 

Nálam régóta megvan a kontraszt, mindig voltak unalmas cégautóim (pl új e12-es corolla), amikor hazamantem 6-700 km-es végtelen unalmas autópályás utamról, az adrenalin hiány olyan nagy volt, hogy be kellett ülni valamely hobbi autóba, régen accord kupé, e30, e36 kupé volt, szinte egyszerre az udvarban...

Előzmény: föttögős (164312)
föttögős Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164312

Ha megteheted, tartsd meg az opelt a mindennapokra, a 25i-t meg ünnepnapokra. 25i-t is mozgatni kell néha, annyit adj meg neki, benzinesként, hogy néha gurulsz vele egy élménykört. Sokág autó marad majd, különösebb nagy beruházások nélkül. 

Lehet olyat, hogy télre pl ideiglenesen kivonatod a forgalomból, költségkímélés nélkül.

Opelbe mehet a gáz, de itt senki se fogja a 25i-be javasolni ;)

Rendes autóba rendes üzemanyag van. 

Én tavaly több, mint 100 e kmt mentem, idén is megvan a havi 6 ezer, plusz a bmw-zés, az évi 5-8 ezerree tehető. De a nagy futás céges fiattal magy- sjnos, de a sajátot erre sose használnám.

Előzmény: semmipanick (164305)
-zarko- Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164311

volt olyan A vectra ahol elhajlott a visszarobbanásgátló berendezés:))))))

Előzmény: semmipanick (164310)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164310

Igen, igen. Volt akkoriban ilyen visszarobbanás gátló/mentő...Ha be kerül, csakis Tass

Előzmény: -zarko- (164308)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164309

Értem. Közlekednem kellene vele, mondjuk egy 7 éves Opel helyett lenne tartva. Tudom, hogy nem jó az ügy optikája

Előzmény: novothauto (164306)
-zarko- Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164308

akkor 2000-ben még annyira gyerekcipőben járt a történet hogy müanyag szivosoros gépet be se vállaltunk.

 

Volt egy grand cheerokis paraszt aki ezt nem értette meg. De neki akkoris kell.Mondunk nem lesz jó.De akkoris kell.Hetente vette a szivósort

Előzmény: -zarko- (164307)
-zarko- Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164307

dolgoztam annó autógázszerelőként.e21 320/6 omba is betettük a gázt. Kár volt.Nem tudtunk hozzá normális keverőfejet találni.Sose volt jó csak úgy ha 1500 as volt az alapjárat.Volt viszont egy ügyfelünk másik fajta keverőfejjel de ugyanolyan motorral.  Jött zöldkártyára.estig sirtam hogy bezzeg neki jó.

 

Nekem soha nem kell gázos kocsi

Előzmény: semmipanick (164305)
novothauto Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164306

Nem tudok erre mit mondani. Te autód, nyilván azt csinálsz vele amit akarsz.

Szerintem egy 325 i-t gázosítani olyan, mintha Marilyn Monroe-t fèrfivá

operálták volna.

Előzmény: semmipanick (164305)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 164305

Csak gázzal guruló autóim voltak. Gyakran megyek havi 3ekm-t. Még akkor kezdődött, amikor nem árultak tartályokat. Kiskunhalason kellett beszereltetni. A vez. ülés mögött állt fejjel lefelé a pb palack (kabáttal letakarva) és az 1000öcsi kesztyűtartójába rakattuk a reduktort, hogy a yard ne lássa ha nagyon sasolja a motorteret.

Előzmény: novothauto (164303)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164304

Inkább add el.

Előzmény: semmipanick (164300)
novothauto Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164303

Jézusom...

Előzmény: semmipanick (164300)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164302

A BMW-vel sajnos ritkán megyek autópályán,de akkor én sem nagyon bírom megállni, hogy ne toljam. Megy a waze meg a traffi hunter, aztán annyi.

Előzmény: novothauto (164276)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164301

Miért tenne?

Előzmény: Jacktwoo (164286)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164300

Valószínü gázt fog szívni. 

 

Előzmény: novothauto (164299)
novothauto Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164299

Hello!

 

Őszintén szólva, én magát a kérdést sem értem.

Ha bírod tankolni, elindulhatsz vele a Holdra most.

 

 

Előzmény: semmipanick (164298)
semmipanick Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164298

Helo Tibi! Neked mi a véleményed a problémámról?

Előzmény: novothauto (164297)
novothauto Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164297

Ez extrém hét volt, ennyire nem szoktam tolni. 160 körül van a normális utazója szerintem,

és ez a tempó még biztonságosnak is mondható. 3000 kilométert mentem ezen a héten,

ez anyagilag is sok(k).

Előzmény: Stratonicus84 (164287)
föttögős Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164296

A 20w-50 olaj ajánlásakor tedd hozzá hogy hol élsz :))) itthon azért azt ne pláne télen.

Előzmény: Motley Fool (164295)
Motley Fool Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164295

Szia

 

En a batyamnak adtam oda a 94es 325i-t egy evvel ezelott.

Akkor volt benne 500 ezer korul. En minden gond nelkul barmikor elindultam vele nagyobb tavolsagra is, nem kellett miatta soha izgulnom. Volt olyan nap, hogy 800-1000km-t is lenyomtam vele.

En 20W-50 es olajat hasznaltam mindig az autoban es minden 5-7000 kilometer utan csereltem.

Az auto ma is ugyanugy mukodik mint mikor nalam volt.

 

A 200ezer kilometert futott auto ha rendesen karban volt tartva akkor nagyon sokaig meg jo kell legyen.

Inkabb tobbet kellene hajtani, mint az evi 2000km, a legtobb autonak az a baja, hogy soha nem hajtjak meg elegge es csak rovid tavon mennek.

 

Az autot hajtani kell, nem tarolni :)

Előzmény: semmipanick (164289)
föttögős Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164294

Tudja ne aggódj. Barátom a srác. Én is tudom. Sztem béke van. Gyere nyugodtan ebbe a fórumba, többnyire normális elhivatott fanok vannak itt. Ellátunk majd tanácsokkal ld Ogre kollégát. FB és power izé nem való neked, itt többre becsülik az embert, pláne  ha 6 hengeres 36-osa van:)))

Előzmény: semmipanick (164292)
Ogre84 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 164293

Szerintem egy ilyen előéletű és állapotú példányra lehet számítani. Én adnék neki egy profi alváz- és üregvédelmet, mert 24 év után már nincsenek csodák, és ha télen is használod, akkor kirügyezhet. Még jobb, ha megteheted, hogy télre veszel mellé valami rohangálóst, és a sózások idejéig a garázsban pihen. Ritka már a jó E36, főleg amiben normális motor van. Becsüld meg, mert már csak többet fognak érni, kevesebbet soha!

Előzmény: semmipanick (164289)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!