Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-peter Creative Commons License 2016.09.05 0 0 25644

nem hiszem el, hogy 100-200ezernél drágábban talán kevesebb km-rel kapnál magyarországi kocsit, abban tuti nincsenek benne amiktől félsz: 2T és DPF

mekkora változás lesz majd átülni a Swiftből... drukkolok hogy összejöjjön.

Előzmény: emery2 (25635)
08-73 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 25643

Mi miatt kell motort cserélni? Elért annyi kilométert?

Előzmény: Bob Blablaw (25638)
Zénóka23 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 25642

Szia!

 

Megnéztem és tényleg, ha még egy pöccintek lefelé, akkor már lehet váltani. Furcsa... :

Előzmény: Bz81 (25629)
dokeee Creative Commons License 2016.09.03 0 1 25641

Szerintem lendületből hagyd a faszba.

Előzmény: emery2 (25637)
emery2 Creative Commons License 2016.09.03 0 0 25640

Köszi. Elolvastam.

Előzmény: P.URBANUS (25639)
P.URBANUS Creative Commons License 2016.09.03 0 0 25639
Előzmény: emery2 (25635)
Bob Blablaw Creative Commons License 2016.09.03 0 0 25638

Sziasztok!

 

2009-es 1.6 -os benzines KIA Ceed-em van, amelyben motort kell cserélni. Tudnátok segíteni abban, hogy hol keressek hozzá bontott motort? Itthon nemigen találni.

Előre is köszönöm.

 

Zsolt

emery2 Creative Commons License 2016.09.03 0 0 25637

Épp most sikerült beszélnem az eladóval a kocsival kapcsolatban. Elmondta, hogy a mai nap ment nézni egy alaposan felkészült érdeklődő, aki KIA szerelőt is vitt magával. Próbakörre mentek és a kocsi dobott egy motor hibakódot. Világitott a check lámpa. A KIA szerelő ki is olvasta a hibakódot. "Turbó nyomás szabályzás különbség hiba" A KIA szervizes szerint kb. 100 ezerből orvosolható. Ez magába foglalja az EGR szelep tisztítást, részecske szűrő tisztítást, és a turbó javitás-tisztítást.

 

Meglepődtem a részecskeszűrőn, de aztán kiderült, hogy osztrák az autó. A sógoroktól lett behozva :(

Akik nézték most gondolkodnak, mint ahogy én is.....

 

Ez a részecskeszűrő megléte mekkora probléma ?

 

 

Előzmény: aamen3 (25636)
aamen3 Creative Commons License 2016.09.03 0 0 25636

szerintem eloszor tisztazzatok az arat arra az esetre ha teljesen rendben van, mielott komolyabb energiat feccolsz a dologba
reszecskeszuro kettostomegu nincs benne
a kuplung ennyi idos korban eselyes hogy cserelendo, az allapotfelmeresen kerdezz ra
amikor en utoljara markaszervizben voltam (140 ezernél) akkor meg is nezte a szerelo, mondta ilyenkortajt szokott kezdodni a kuplung (szerencsere nem volt meg semmi baja)

Előzmény: emery2 (25635)
emery2 Creative Commons License 2016.09.03 0 0 25635

Sziasztok.

 

Lassan leredukálódik a kocsi vásárlásom. Változatlanul a Kia Ceed a befutó. Konkrétan ez. Egy 1998-as 1.6-os Suzuki Swiftből ülnék át.

 

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/ceed/kia_ceed_sw_1.6_crdi_ex_limited_elso_tulaj.szervizkonyv.10_leg-10492283

 

A terv a következő:

 

- Szemrevételezés, hideginditás, próbakör, okmányok stb. ellenőrzése

- KIA márkaszervizben állapotfelmérés az esetleges "turpisságok" kideritése érdekében. Bizom benne, hogy az eladó partner lesz ebben. Ennek a költségét én állom ha a próbakör után odáig eljutunk.

- Összkép illetve állapotfelmérési lap alapján vételárban megegyezés.

 

Lássatok el legyetek szivesek jó tanáccsal mi az amire a vásárláskor figyeljek ?

A kuplung szerkezet esetleges hibájára mi utalhat ?

Ennél a kocsinál ha hihetek a netes infóknak nincs részecskeszürő és nincs kettős tömegű lendkerék. Valóban igy van ?

Az állapotfelmérés során a befecskendező rendszert is le tudják ellenőrizni ? Azt hiszem ha ez nem tökéletes eléggé zsebbe nyúlós a javitása.

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

Szép napot !

 

Imi

 

 

 

T4ch1k0ma Creative Commons License 2016.09.02 0 0 25634

Üdv,

 

2010-es faceliftes Cee'd I-re van valamilyen megoldás nappali menetfényre, leszámítva az univerzális téglalap lámpákat a tyúkrácsba faragva?

Mondjuk valami ilyen:  https://www.youtube.com/watch?v=POmHqHGmw0I

Foglalkozik valaki ilyesmivel magyarországon? (Köszi)

 

lallaj Creative Commons License 2016.09.02 0 0 25633

Szia. 

Itt vagyok még a szervizben. Azt mondták hogy csak a hátsó fékeket kellene cserelni (tárcsa, betétek). Az utángyártott dolgoknak az ara kb 40ezer, a gyárinak 70 lenne az ára, plussz a munkadíj és az egyebek. 

Most gondolkozom itt csináltaszám-e vagy a haver, akinek szintén szervize van.

Előzmény: Bz81 (25628)
Zénóka23 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 25632

Köszönöm, ezt majd megnézem. De igen, csak ötösből rosszalkodik és nekem se a Skoda Fabia-n nem volt ilyen, sem az Opel Astra-n :s

Előzmény: Bz81 (25629)
ME_Ivett Creative Commons License 2016.08.30 0 0 25631

Sziasztok!

Kia Cee'd ED 1,4 benzines autóm van, aminek rosszalkodik mostanában az EPS rendszere. Persze intézem a szervizt, csak szeretném megkérdezni, hogy találkoztatok-e már a problémával. Ráadom a gyújtást és kb 1 másodperc múlva hallok egy nagyon halk kattanó hangot, akkor tudom, hogy nincs szervokormány. Viszont ha ekkor leállítom és újraindítom, akkor megint minden ok.

Előzetesen tudtok valami tippet adni, hogy mi lehet a baja?

Köszi a segítséget előre is!

lallaj Creative Commons License 2016.08.30 0 0 25630

Szia.

 

Persze, pénteken megírom. 

Előzmény: Bz81 (25628)
Bz81 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 25629

Szia! Az enyém is SW 2010 benzines és azt vettem észre, hogy 5-ből egyből nem megy üresbe, hanem ha enyhén bal lefele húzom előszőr mintha négy és 5 közé ugrana, majd ha még egyet húzom le akkor vált üresbe és úgy már tudok 3 asba kapcsolni. Tehát a többi sebességből egyből üresbe ugrik, csak az 5-nél kell kettő ugrás! Ez nem tudom, hogy a ráncfelvarrott KIÁknál bug vagy ficsör de a régi Ignisemnél ilyet nem tapasztaltam.

 

Előzmény: Zénóka23 (25612)
Bz81 Creative Commons License 2016.08.30 0 0 25628

Szia!


Nekem is lassan esedékes a féktárcsa+betét cseréje(néha nyikorog fékezésnél) szóval ha kaptál árajánlatokat megoszthatnád, hogy mennyi az annyi és hogy hol fogod kicseréltetni :9 Köszi előre is!

Előzmény: lallaj (25589)
lallaj Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25627

Köszönöm a kimerítő választ. Ezek nagyon jó infók voltak.

 

 

Köszönöm a segítségeteket!

Előzmény: cápaFeri (25623)
lallaj Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25626

Köszi. Megpróbálom észben tartani. :)

Előzmény: Laikus Testvér (25622)
Zénóka23 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25625

Senkinek nincs ötlete a váltóhibára? :(

Sarkany Creative Commons License 2016.08.29 0 1 25624

Az elmúlt három hétben kissé megdolgoztattam az 1,4-est, 4500 km-t mentem vele mediterrán meteorológiai körülmények körülmények között, folyamatosan üzemelő légkondival. Ebből 3500 km autópálya volt, 120-140 km/h tempóval, a többi országút, 70-80 km/h tempóval, amiből 60 % hegymenet 30-50 km/h tempóval. Az autópályán tempomatot használtam. A teljes útra 6,4 l/100 km átlagfogyasztás adódott.  Szerintem, nem rossz. :)

cápaFeri Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25623

Kondenzvíz kivezető cső a tűzfalon. Ez vezeti ki azt a lecsapódott párát, amit az utastérben a légtérből a hőcserélő von ki és a gyűjtőtálcán összegyűlik. (Ezért nem jó sokat belső keringetésen légkondizni, mert szárítja a levegőt, kivéve ha pont az a cél, mert párás a levegő az utastérben.) Az a jó, ha ezen kifolyik. Vannak esetek amikor eltömődik és nem folyik ki, ilyenkor az utastérben túlcsordul a gyűjtőtálcán és a lábtérben landol a kondenzvíz. Néha nem ért egy vékony drótdarabbal megnézni, nincs-e eltömődve.

Előzmény: lallaj (25618)
Laikus Testvér Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25622

Az elöl lévő motortér/utastér elválasztó elem klasszikus neve torpedólemez.

 

Ritkábban hívják tűzfalnak is (azért ritkábban, mert a torpedólemez mindig elöl van, de ha farmotoros az autó, akkor a tűzfal igazából hátul van).

Előzmény: lallaj (25620)
lallaj Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25621

Köszönöm a válaszod.

Előzmény: Sarkany (25617)
lallaj Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25620

Lehet rosszül írtam, a motortérben van a cső. A motortér/utastér elválasztó lemez (vagy hogy hívják) és a motorblokk között, lent az egyik motor tartóbak környéken. 

 

köszönöm a válaszod. 

Előzmény: -peter (25619)
-peter Creative Commons License 2016.08.29 0 0 25619

Annak néz ki :) fekete műanyag hajlított cső: klíma kifolyócső.

Ezt az autón kívülre kellene dugni, különben szétáztatod a padlót és büdös lesz a kocsiban.

Megvan hogy honnan bújt ki? Azt sem értem, hogy jöhet onnan ki. Erőteljes porszívózás volt? :)

Előzmény: lallaj (25618)
lallaj Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25618

Remélem az. Csináltam róla egy képet.

Előzmény: Sarkany (25617)
Sarkany Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25617

A légkondi csapadékvizének kifolyója, amit találtál. :)

Előzmény: lallaj (25616)
lallaj Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25616

Sziasztok.

 

Most, pár perce észrevettem, hogy a kocsi (Ceed) alatt víz van. Elkezdtem keresgélni, hogy honnan jöhet. Találtam egy csövet ami sehova sem megy. A motortérben volt az utastér előtt, lent. Nem tudjátok esetleg mi lehet az? Lehet, hogy valami légkondi túlfolyó? Eddig nem vettem észre ilyet, bár nem is figyeltem.

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

Zénóka23 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 25615

Látom, az irányokat Te is kevered. :)

Elsőre rontottam el. És másodszorra jól írtam. 0 állásból feltolod hármasba és jobbra van az 5.

A hiba: 5-ből nem tudom visszatenni 3-ba. Érted? Szóval 5-hőz képest nem tudom balra magam felé mozgatni. Csak jobbra, tőlem távolabbra, majd úgy vissza 3-ba, vagy le 4-be és úgy fel 3-ba. 

Így érthető?

Előzmény: aamen3 (25614)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!