tegnap a hálátlan ribi megint játszott egy kis sértődöttet!
3 gyerekkel való cirkuszba indulás elött gondoltam kimegyek elindítom ,had dolgozzon a klíma..
nyitnám az autót,de se kép-se hang.. még a műszerfalon lévő piros led sem villog..
áá,gondoltam semmi gond.. valami akku baj van, jöhet a szerviz kulcs.. úgysem használtam még sohasem..
természetesen az elmúlt 8 évében soha senki sem próbálta.. meg sem moccant.. itt már kezdtem idegállapotba kerülni.. persze,hogy a vonó-csatlakozón sem lehet visszadni neki villanyt,csak a 13 pólusún..
szóval már a bal első ajtót kezdtem leragasztani ,hogy kitöröm az üveget,akkor ne csesszem össze a fényezést..
aztán jött az ihlet..
bal első kerék leszed, műanyag burkolat leszeszed.. izzításvezérlő lecsatlakoztat.. gondoltam,hogy ott lehet állandó ménykü.. .. nagy piros kábelre +12v.. kasztnira a mínusz.. de szigorúan max 1 Amper és nem bika akku,nehogy valami elfröccsenjen.. (közé egy 12v-21W-os izzó)
és láss csodát bal hatsó ajtó egyszer csak kinyílt...
öröm nem kicsi,csak az akku fesz.. kb 4,2V.. ma gariba ment vissza...
persze a prérin ezt nehéz lett volna összehozni,de ha fordítva állok a garázsban szerintem már akkor is végem..
nem tudom pontos-e az infóm,de 2015.jan.1-től a nem prémium kategóriás akkura a gari max 1 év.. :( ezt 2014 dec.18 körül vettem erre él a 2 év!! :):)
Sziasztok.vel satisom van.kuplung és lendkerék csere utan a kocsi letesztel rendessen indittanank és semmi,akumlátor hibát ir ki a szerelö szerint.mikor a kocsi megált kuplung hiba miatt kinozva nem volt trélert hivtam.most kész csak hát nem indul.hol lehet a hiba?köszönöm a segitséget elöre is.
Önjáró tráler. Tudod olyan mint az autómentő, csak nincs rajta például csörlő (de spanival csak fel lehet kinozni valahogy) és nincs rajta sárga fény. De! Van benne motor mivel egy B kat kisteher és igy nem kell sem C-s jogsi, sem más egyéb szarság. Pont ezért tartanak ilyet tt ha lerobbansz vagy kintről származó papirok nélkülio kocsit vennél. Gergő autója is igy került anno haza, Szombathely mellé a bérleti dij plusz üzaköltség (ami akkor ia van ha vontatsz) volt egy ötvenes talán.
Szerinted miért ajánlottam neked is? :-) Irtad hogy nincs horgod és tudom hogy nincs E kat vizsgád, ajánlanék olyat mivel semmire nem mégy?
Melyik határig? Szerbián vagy Horvátországon keresztül jönnétek? Mi történt vele? Ha több infót írnál, lehet tudnák még valamiben segíteni? Persze csak ha publikus a dolog.
Nem akarom elrontani a kedved, de lerobbant autót határon áthúzni nem szabad. Ezt tapasztalatból tudom a testvérem az M5-ön Bugac közelében robbant le (elkapott egy nyulat és kiszakította a hűtőjét, decemberben), érte menet megkérdeztem a határon haza húzhatom-e és mondták, hogy nem engednek át a határon (Magyar- Szerb). Magyarországon kellet megjavítani az autót. A másik dolog mi síksághoz vagyunk hozzá szokva, arrafelé pedig azért vannak hegyek. A harmadik dolog pedig a balkáni kultúra a közlekedésben arra is készülj. Merre mennél, melyik útvonalon? Én is csak a trélert tudom ajánlani. Jó lenne valakivel beszélni, aki jártas a dolgokban. Nem elijeszteni akarlak, hanem fölkészíteni és segíteni.
Bérelj trélert. De komolyan! Ne csak az autód seggét féltsd. Vontatni max 40-nel és max bundáson lehet. De egy rossz motorú, se kormány se fékrásegitéssel nem rendelkező autót a következő falun túl nem húznék. Miskolcon is van trélerbérlés, a Metroval szemben egész emberi áron.
Ez gyári alapméretes F9Q a motorkód egy olasz autóból lett kivéve 160.000 volt a motorban az egyyik hajtókar csapágyas lett a főtengelynek nem lett baja. 20.000 ft az ára.
Ha pettyes a kocsi fara akkor elégetlen olaj került rá. Ez jöhetett a kipufogóból ha a henger után fosta el magát valami (kipufogó szelepszárszimering vagy turbo) vagy a kocsi aljára felverődött az olaj tócsából vagy valami tömítés miatt az autó alján végigfröcskölt az olaj a forró kipufogón elégett, a többi helyen csak pettyeket csinált. Nem csak motorolaj van egy autóban, érdemes felülvizsgálni a váltót és a kormányszervó körét. ha van rá még mód, szaglászd meg az olajcseppeket. A szaguk elárulja hogy milyen olaj is az tulajdonképp, de aknán is sok minden kiderül.
Porlasztócsúccsal ne kínlódj az feketét füstöl/kormol és hagyományos adagolós autóban ritkán fosik be egyik percről a másikra.