Én Xado-t (1 Stage) adalékot használtam, nem nagyon vettem észre változást. Továbbra sem füstöl, viszont az olajat eszegeti. Elvileg a kezelés után 100000km-ig nem kell újra használni :)
Polo 1.4 PDTDI. Ezek után nem tudom, hogy más olaj adalékkal merjek-e kísérletezni?
Olajcserénként +10000 Ft kissé soknak tűnik. És nem tudom, hogy egy olcsó olaj + ez mit nyújt (lehet rosszabb mint egy minőségi önmagában?) vagy minőségi olaj mellett érdemes egyáltalán? Sőt, egymást egy olyan olajjal nem ronthatják le?
Első blikkre nem merném feltenni a kocsira, hogy a kocsi elektromos hálózatába 1,5MHz-es 1,5V-os plusz jelet rászuperponál. Tartanék tőle, hogy néhány érzékenyebb fogyasztóra hosszú távon nincs jó hatással akár...
Nyilván csak bizonyos határokon belül. 5-10%-ot még biztos össze lehetne kenés csökkentéssel szedni , gumi túlfújás, hasonlók. De legtöbbet a vezetési stílus számít, a csodaszerekről még egy teszt sem volt igazán sikeres.
Fél liter-t csak vezetési stílussal röhejesen könnyű összeszedni. HA nem rohanok a Splash is megelégszik 3,9-4,2-vel. Ha sietős, akkor már egyből kúszik felfelé és akkor még igazán előzés nem is volt a menetben...
sziasztok működik az F16 Pulse King akkumulátorra szerelhető dolog!
Két sarunál rá bírtam rakni két hete van rajta, 3dl kevesebbet eszik a Renault Fluence 1,6 benzin (2014) gyártású autóm!
Nincs változás semmiben, nem erősebb, se semmi azt értelmeztem megemeli a voltot(V) vagy a feszültséget így jobban eltud égni, persze így is biztos nem lesz teljesen 100% tökéletes égés!
Később beszámolok még!
Nekem megvannak a következő terveim ha lejár a kocsiról a garancia
Metabond MULTI EP2 kerékcsapágyba nem lesz akkora súrlódás tovább bírja a csapágy!
ezeket nem csak mondom a metabon.hu menübe /letöltések/ rá kattintasz legörgeted a referenciákhoz elolvasol mindent akkor tudni fogod hogy nem hazugság!
"Régebben vettem tőletek egy F16 Pulse King-et, ez a 7.5 L-es fogyasztásomat 5.7 L-re vitte le! Nemrég a MagnoFuel mágnesrendszert szereztem be szintén tőletek, ez újabb fél literrel csökkentette a személyautóm fogyasztását, így 5.2 L-es most! Akárhogy számolom ez több mint 30%-os csökkenés! És a mai árakkal pláne nem mindegy hogy egy teli tankkal 650-700 km-t vagy 1.000 km-t autókázom el! Köszönöm nektek ezeket a mások által sunyin eltitkolt kütyüket! :)"
Ez az idézet hát mit is mondjak vagy beakarnak csapni vagy aki leírta ő magát csapja be!
Az a lényeg megnéztem mennyit eszik ez az autó 8 litert vagy többet tényleg megeszik városba télen 9 et!
Másnak az ország útját megnéztem 6,3 fogyasztása vegyük hozzá hogy ez aki irta 85el jár és 5,7 lett úgy hogy nem előz meg senkit nem nyomogatja a gázpedált lehetséges mert írta 2,2barrol a gumi nyomást felvitte 2,5 ami már kicsit sok mindenki felfujhatja 2,4re a gumiját akkor fogyasztás csökkenés is lesz de ne számoljunk kegyetlen nagy fogyasztás csökkenésre!
Legalább annyit megtehettek volna, hogy a magyartalan baromságokat, amikről ordít, hogy valami idegen nyelvről próbálták átültetni magyarra, kihagyhatták volna ... A féléves alkatrész cserés ökörség a csúcs :)
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=101 ilyen fajta olajcsapatót használ valaki, esetleg infó róla? Számomra most nem a fogyasztás csökkentése az elsődleges célpont, hanem az olaj bejutásának megakadályozása a szívó oldalra a közvetlen befecskendés miatt.
Ismerem az előírásokat, és azt is tudom, hogy a kivilágított jármű részvétele a forgalomban biztonságosabb, mint a vakegéré. Így aztán nem írok ide idézeteket abból, ami kivilágítatlan járművek esetén gondolataimban megjelenik :) Kis segítség: van benne anya, és ősi foglalkozásra utalás is :)
44. § A forgalomban részt vevő járművek kivilágítása
(1) A forgalomban részt vevő járművet éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ki kell világítani. (8) Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.
Köszönöm az infókat. Jogos, de ezek több helyről lettek összeollózva (vezess.hu, totalcar.hu, injektor.hu).
Az utolsó mondatodat viszont kiemelném mert nagyon fontos! Én is pont így vagyok vele. Sok hiba észrevehető idő előtt is akár, azzal ha észrevesszük a fogyasztás változását! Tehát már ezért is érdemes mérni! :)
Bármi lehetséges, egy azonban biztos: a közelmúltban mintegy 6-7 órámba telt, mire egy nagyon makacs malware-t sikerült kiirtani a rendszeremből. A fura az, hogy sem warez, sem pornó oldalakat nem szoktam felkeresni, közismerten ezeken szinte biztos, hogy 'találat' ér. Az ide idézett oldalt megnéztem a (fotók nélkül), egy-két megjegyzésem lenne:
- A klíma városban lazán rápakol 1-1.5 liter/100km-t a klíma nélküli fogyasztásra. Csökkenteni lehet, ha nem automata módban használjuk, hanem szakaszos üzemben.
- A guminyomás emelésével elért fogyasztás csökkenés többszörösét ki lehet fizetni a futómű alkatrészek cseréjének gyakoriság növekedése miatt. Emellett a fekvő rendőrökön áthaladás még rátesz az előző mondatban említettekre.
- A világítással kapcsolatos javaslatokhoz: a xenon fényszórók utólagos beépítése emlékeim szerint automata állító beépítését is szükségessé teszi - ez viszont a beépítési költséget növelheti. Úgy gondolom, hogy a tompított fényszórót mindenütt (lakott és lakott területen kívül) kell használni. Az utóbbi napok esős időszakaiban sok felelőtlen autóvezetőt lehetett látni - szürkére koszolódott járműben, világítás nélkül döngettek a szerencsétlenek ... Városban és országúton egyaránt.
- Végül: én a fogyasztást mindössze amiatt figyelem, mert változásának mértéke mutathat kezdődő szerkezeti vagy működési problémát.