Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152499

itt a masik.

ugyanaz 085-os valtobol. 

 

2RS zart csapagy az olajban furdo mechanikaban. (mééé?! ) 

kokemenyen felillesztve, hogyha esetleg nem is ez a csapagy szall el, tuti cseres legyen mert

serules nelkul levenni.. azt nem tudod. 

 

Előzmény: cam aro (152497)
C20NE Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152498

Miért nem lettél tervező mérnök? ;-)

 

 

Előzmény: cam aro (152497)
cam aro Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152497

 Ott "kötelező" volt túltölteni.""

 

....vagy.. 

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/16058369-fee0b576/471857

 

( a 'by cam' elotti luk SK fejlesztes ;) 

Előzmény: C20NE (152496)
C20NE Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152496

Nem annál volt az a hiba, hogy az 5. fokozat szárazon tudott futni a váltó tervezési problémája miatt? Ott "kötelező" volt túltölteni.

Előzmény: 409 (152495)
409 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152495

 A 085-ös váltókat +1litrrel túltöltöttük/töltjük a gyári szinthez képest. Semmilyen kapcsolási különbséget sem okozott. Senki sem panaszkodott fogyasztásnövekedésre és nem nyomott szét semmit a többlet........Persze elméleteket mindig lehet kreálni és a net népe között vevő is lesz rá.

Előzmény: cam aro (152491)
cam aro Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152494

 a régi olaj nyíródott, használódott, változott  a viszkozitása az új pedig gyári állapotú olaj volt.""

 

pontossan erre az elhantolt ebre gondoltam. :) 

Előzmény: C20NE (152492)
cam aro Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152493

itt vegig lett probalva egy par fajta.  (uzaba, ill inkabb szivosorba adagolos )  

( geo ragadas okan ) 

placebo. 

 

illetve. 

volt speci amcsi cucc, amit a turboba kellett besprickolni. 

na azt talan szamitott valamit, bar szerintem ha felontom g.o-val az ugyanannyit csinalt volna.

(fotelfizika.>  at aztatja a kormot.. azt konnyebben kieg. )

 

velemeny SK.

========== 

Előzmény: anonym1s (152483)
C20NE Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152492

Természetesen lehetett. Illetve az is, hogy a régi olaj nyíródott, használódott, változott  a viszkozitása az új pedig gyári állapotú olaj volt.

 

Én a túltöltésnek tudtam be. Váltóba ( kivéve az automata ) mindig gyári olajat tettem. Az automatánál, mivel nagyon sok kell belőle inkább kinyomoztam eddig, hogy ki a gyári beszállító és onnan vettem az olajat.

Előzmény: cam aro (152490)
cam aro Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152491

csak saccolok. 

az fel liter visszaszivas okozhat cirka 5mm szint csokkenest. 

nyilvan, fogyasztasban ennyi is szamit.. de szerintem az nem hetkoznapi modon merheto mennyiseg. 

 

 

a tobbit -mint fentebb- elkepzelni sem tudom. 

Előzmény: Robi53 (152479)
cam aro Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152490

nem lehet hogy azt a nehezseget az megvaltozott olajminoseg okozta ? (nem mennyiseg) 

...elnem tudom kepzelni hogy mit szamit/okoz kapcsolas pontossagban a szint. :/

 

manual valtorol beszelek. 

Előzmény: C20NE (152480)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152489

ha abban olyan van, akkor már kettőről tudok, az egyiket csináltam is.

:)

Előzmény: Quattroman (152487)
mica-r Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152488

Na arról pont nem volt szó :-)

Előzmény: Törölt nick (152486)
Quattroman Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152487

Escort Cosworth?

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (152485)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152486

A nyomasfelepites ertelemszeruen csak automatak eseten jatszik.

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (152485)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152485

nehezebb nyomast felepiteni 

 

melyik kéziváltónak van nyomóolajzása?
van ilyen, de kíváncsi vagyok, hogy találkoztál-e már vele, mert szerintem az kb az ezerből egy kategória, sima szóróolajzása van gyakorlatilag mindnek.

Előzmény: Törölt nick (152484)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152484

A tultoltottseg jellemzoen olajhabzast okoz. Nyilvan az olajat nem olyan konnyu felverni mint a tojasfeherjet, es egy megfelelo szintre feltoltott valtoban/motorban is beleloghat egy csomo forgo alkatresz az olajba. De ennek ellenere nem mindegy az olajszint, ha tul van toltve, a forgo alkatreszek felhabosithatjak. Olajhabbal pedig nehezebb nyomast felepiteni (valtasi problemak), es rosszabbul is hut. Hosszutavon valamilyen valtokarosodas lesz a vege, szerintem latogass el valami normalisabb bandahoz, akiknek nem okoz lekuzdhetetlen problemat egy ketszaz forintos fecskendo beszerzese.

Előzmény: Robi53 (152479)
anonym1s Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152483

Ujabb kerdes, hogy ezek a turbo tisztito adalekok ernek valamit? Azert kerdezem, mert nem ertem hogyan tud tisztitani turbot egy uzemanyag adalek.

Talan ezek valamifele vegyszerek, amik nem egnek el az egesterben es kipufogaskor a turboba kerulve oldjak az ott osszegyutl szutykot? Viszont ha igy van, akkor nem lehetseges hogy megtamadja a tomoiteseket, csapagyakat vagy egyeb alkatreszeket is?

anonym1s Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152482

Ugy emlekszem annak idejen azt tanitottak, hogy meleg motornal kell, mert olyankor a szennyezodesek meg az olajban lebegnek igy kifolyik az olajjal egyutt a szutyok is, mig hideg motornal leulnek az olajtekno aljara es csak az olaj folyik ki a szennyezodesek meg ott maradnak az olajtekno aljan.

Nem voltam biztos hogy jol emlekeztem mert mar eleg reg tanultam. Ja, a kocsi egy rover 75 cdti, es ennel nem lehet feltolteni az olajszurot felrakas elott, de amelyiket lehet, azt fel szoktam tolteni olajjal mielott felrakom.

Kossz a segitseget.

Előzmény: Törölt nick (152450)
Robi53 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152481

Amit észrevettem, szinte azonnal:

A váltó kapcsolási érzetre visszaváltozott olyanná, mint új korában volt. Olyan keményebb, feszesebb lett, és megint jobban kell ügyelnem a váltás kicsit kivárós ütemére.

De ez nekem valójában inkább tetszik, mint bajnak gondolnám.

Ellenben, mintha kicsit emelkedett volna az üzemi zaj is - vagy a fene tudja.... .

Előzmény: C20NE (152480)
C20NE Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152480

A váltónak szerintem van szuszogója így olyan túlnyomás ami szétnyomná a szimmeringeket nem lesz. Inkább kapcsolási nehézség amit valószínűbbnek tartok. ( Legalábbis nekem ezt okozott )

 

-szerintem!-

Előzmény: Robi53 (152479)
Robi53 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152479

Mit okozhat a váltó túltöltöttsége? (okoz valamit ?)

Pl.:

- magasabb fogyasztás

- esetleg szimmeringeket szétnyomja (féltengely; nyelestengely)

- esetleg magasabb kopás,

- .....

?

Előzmény: Törölt nick (152470)
bambi942 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 152478

Igen komolyabb hibára utal!! pl erre hogy..........

Időnként fel kell nyitni a motorháztetőt,és ellenőrizni a folyadékokat.meg szemrevételezni a dolgokat.

Előzmény: warzZy (152475)
cam aro Creative Commons License 2016.08.01 0 0 152477

Előzmény: Szere28 (152469)
Quattroman Creative Commons License 2016.08.01 0 0 152476

két olajcsere közt időnkét ellenőrizni is és esetleg utántölteni is kell.

nem csak benzint bele és megyünk...

Előzmény: warzZy (152475)
warzZy Creative Commons License 2016.08.01 0 0 152475

Nyomás*, elnézést :)
Igen, eléri, de valóban kevés az olaj, nem a jelzés fals.
Értem, és ez utal valami komolyabb hibára, vagy "tudjam be az öreg autónak"?

mica-r Creative Commons License 2016.08.01 0 0 152474

Megeszi a motor, Lassan elégeti, akkor nem látsz olajfüstöt. 

(csak egy észrevétel, mielőtt motort kell felújítani: szerintem nem az olajszint jelzett hanem az olajnyomás)

Előzmény: warzZy (152472)
bambi942 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 152473

Olajszint mennyi???eléri még a nívópálca az olajat???

Előzmény: warzZy (152472)
warzZy Creative Commons License 2016.08.01 0 0 152472

Üdv!

Van egy 98-as Suzuki Swiftem, és azt tapasztaltam ma reggel, hogy kanyarokban már bejelzett az autó olajszintre panaszkodva.
A helyzet érdekessége, hogy nem füstöl az autó, és olajfolyás sem látható a motoron, tehát nem igazán tudom hova tenni az esetet.
Nagyjából 1000 km múlva lenne olajcserés, szóval kb 8-9000 km alatt tűnt el belőle az olaj.
Olajtócsát nem vettem észre egyszer sem alatta.
A kérdésem az lenne, hogy mire tippelnétek, ha ezt tapasztalnátok? Mire gyanakodjak?

A válaszokat előre is köszönöm!

mica-r Creative Commons License 2016.08.01 0 0 152471

Nem akartam minősíteni a szervizt, de ilyen márkaszervizek vannak?

Előzmény: Törölt nick (152470)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.01 0 0 152470

Akkor most tul van toltve a valtod, az se jobb, mint a tul keves olaj.

Vegyel egy fecskendot meg 30 cm szilikoncsovet, vidd be a szervizbe, es magyarazd el a fogyatekosoknak, hogyan kell olajat leszivni.

Előzmény: Robi53 (152464)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!