Az első alkalommal a bütyök tört le és jött ki a blokk oldalán....
Másodszorra az autószerelő kételkedett és bikázgatta, míg csak átfordult egy újabb törés árán...
Gyári bele való olajpumpás a tengely.
Most, hogy megdupláztattam a hézagokat nem tapasztalni a jelenséget. De mivel nem látok bele,hogy mennyi a dinamikus érték , frusztrál, hogy megint csak idő kérdése az újabb kár.
Valószínű itt is a cherokee vs. land cruiser esete forog fenn.
Én valahol egy ezredfordulós Subarus karbantartási leírásban láttam olyat, hogy az automataváltó olajszűrő házának az épségét-tömítettségét kell ellenőrizni, ha az oké, nincs szűrő csere.
Köszönöm ez igazán megnyugtató... A lexus szerelök már akkor is érdekesen néztek amikor az automata váltó szürö szett után érdeklödtem...Mellesleg vagy 130 €....
Kérdezték : szoktam -e driftelni,vagy gyilkolni....Természetesen nem. Akkor 30-ezrenként olajcsere és pont...
Jó ez így? (Az autó nagykorú,de ma fordult (valós)60-ezer km-re... Szeretném ha tuti maradna.)
Adott egy ´98-as lexus gs 300 (2jz).(3000 ccm sor 6 supra motor turbo nélkül) Érdekelne ,hogy mennyi km-enként kell szelephézagot állítani ? Mi a tapasztalat ennél a motornál..-inkább elmegy a hézag vagy megnö ?
Tökéletesen működik, de a motor hangjában hallok egy kis kattogást, amiről nem tudom eldönteni, hogy hiba, vagy ez ilyen. Jellemzően egy hajtósabb, hosszabb etap után hangosabb, papás tempó után halkabb.
cikkszámmal találnék ilyen feszítőt (már az újabb fajtát), és hozzá a tömítést 5JW-12213-00-00 számon.
Magyarországon melyik cég az, akitől érdemes (normális áron lehet) yamaha alkatrészeket venni? Márkaszerviztől kérdeztem, csak mismásoltak, és nem adtak rá árat.
Nos, mivel menni kellett vele, ezért mentem vele, kb összvissz 80-100 km-t, város-elővárosi viszonylatban, egyhuzamban, 40-50nel. Persze, csúnyábban járt a motor meg gyengébb volt meg jóval többet fogyasztott, de más gond nem volt. Fordulaton szinte észre sem lehetett venni hogy 3 hengeres. Ma vagy holnap megjön az új trafó, addig már nem megyek vele.
Nem azért mentem vele mert nincs pénzem trafóra, hanem mert dolgozni kellett menni, és busz nincs már olyankor, amikor hazajövök 20 km-t.. Egy ismerős a Megane-jával 300 km-ről jött haza 3 hengerrel, amikor bexart a trafója, és nem lett baja, gondoltam, akkor a Toyota is csak kibír laza 80-100 kmt 40-50nel..
pár nappal ezelőtt apró kattogó hangot hallottam a váltó vagy hajtás felől menet közben. szabálytalan időközönként. mitha elszabadult volna egy apró fémdarab és néha bekerült a fogaskerekek közé(10-20 másodpercenként kb). hazajöttem vele a kattogás elmult de csöpögni kezdett a váltóolaj (csak járó motornál csöpög). simán megy az autó zörgés nélkül és veszi a sebességeket.
Budapest környékén esetleg kifejezetten T4 specialistát ismertek?
az a problémám hogy egy teljesen átépitett autóról van szó így alig van rajta gyári alkatrész...
Legutóbb sajnos kuplungtárcsa központozó kis vacak sem volt (úgy látom a weben, hogy ez ebben az esetben egy egyszerű, csőkulcshoz hasonlítható dugó, kerül vagy 4 eFt-ba! Felmerült bennem, hogy a magam érdekében is, veszek egyet....)
De szerintem ezt a 3 fognyi szabad szöget és 2,9 mm billenést műszer nélkül ls ellenőrizni tudom.
(és biztosan kicseréltetem a 6 csavart, ami a múltkor nem lett, mert állítólag rossz méret érkezett a lendkerékkel - külön megrendeltettem a csavarokat, és a magam érdekében inkább kifizetem, mint hogy megint a régiek menjenek vissza, immár másodszor /mert állítólag 1x sem szabadna, beszorításra alakváltozó spéci nyúló csavarok/)
Addig amíg a javítás tart még ok., hogy beindítod 1X, 2X és járatod, de tartós használat az már nem ok. Mint írtam a benzin egy multifunkciós "eszköz" a belsőégésű motor működésében. Optimális használat esetében pl. hűti és keni is a motoron belüli alkatrészeket. Gondolj bele, hogy mi lesz akkor amikor ezt nem teszi. Végülis a te pénztárcád. Ugyan nem tudom mi az oka annak, hogy így szeretnéd használni az autódat, de ha az anyagiak akkor szerintem el kellene gondolkoznod azon, hogy inkább gyalog, kerékpárral vagy tömegközlekedési eszközzel kellene közlekedned. A trafóra kérj kölcsön a szomszédtól. :)