Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2016.07.27 0 0 152392

nem  tudok erdemben tobbet hozza szolni. 

 

az sv briggseket/ tecu also.  /  ismertem eleg jol.. de ez az 500ccm ohv nem talaj nekem. 

 

velemeny persze van..de csak fotelbol. 

szelephezag* tuti nem igy fogja meg.. dekompresszor hiba esetleg igen. 

azonkivul a briggs&stratton nem csinalt rossz motorokat. 

szvsz a 10 oras lifetime,  az muszaki hibat feltetelez. 

 

*ps. mire alapozod az elkopo szelephezagot. es ha alapozod. azt mi alapjan ? 

 

btw.. 

nem gombolyu a jelenseg nekem.

szorulos motor, elkopo szelephezag..

en nem az utobbinal kapirgalnak.  

 

( a kis sv-k max leszabalyzasa 3.6e f/m volt gyarilag. 

ettol tobbet az ohv sem tudhat  (dehonnem. csak az mar karos. ) .. szvsz ha uvolt.. akkor tudd.

ezek nem krossz motorok. :) 

 

 

Előzmény: diagnet (152391)
diagnet Creative Commons License 2016.07.26 0 0 152391

Ez a jelenség:

https://www.youtube.com/watch?v=ZpUnDGkEmI0&feature=youtu.be&t=1m13s

 

Az első alkalommal a bütyök tört le és jött ki a blokk oldalán....

Másodszorra az autószerelő kételkedett és bikázgatta, míg csak átfordult egy újabb törés árán...

 

Gyári bele való olajpumpás a tengely.

Most, hogy megdupláztattam a hézagokat nem tapasztalni a jelenséget. De mivel nem látok bele,hogy mennyi a dinamikus érték , frusztrál, hogy megint csak idő kérdése az újabb kár.

 

Valószínű itt is a cherokee vs. land cruiser esete forog fenn.

Előzmény: cam aro (152390)
cam aro Creative Commons License 2016.07.26 0 0 152390

Mikor jól átmelegszik visszaindításnál már szorul a motor ""

 

ez miert szelephezag problem ? 

 

videoba csak beletekertem.. de valoszinubb az,  amit 9:38-nal latsz. 

szvsz a velemeny sk.

de szerintem az oil pumpa meghajtas nelkuli veztengo kerult bele masodjara. 

ez lehet indok a kopasra, a melegen szorulasra. a tiz oras elettartamra.  

 

tevedes sk. 

Előzmény: diagnet (152388)
Quattroman Creative Commons License 2016.07.26 0 0 152389

én is növelt szelephézagot javasoltam volna, esetleg melegen állítás?

jóképű szaki...

:D

Előzmény: diagnet (152388)
diagnet Creative Commons License 2016.07.26 0 0 152388

Hidegen be van állítva szelephézag gyári értékre. Indul szépen.

A hűtés olyan amilyenre tervezték, de lehet építek rá elektromos ventit.

Idle gyári 1750.

Mikor jól átmelegszik visszaindításnál már szorul a motor és nyekegve hajtja az indítómotor.

Kitámasztanak a szelepek. Kopni nincs ideje mivel ez a 2. veztengely 1 éven belül :)

Nem én akarom kikísérletezni mikor áll meg az anyag nyúlás vagy mi okozza, azért kérdeztem rá.

Arra gondoltam, hogy a szelephimba szerkezet rezeghet el menet közben, de utánanéztem és túl specifikus téma ez. Minden típus más.

 

Quattroman:

 

Sajnos nem. amerikai tömegcikk

 

Végül találtam egy "szakit" aki ezekből él és tömören összefoglalta a lényeget.

https://www.youtube.com/watch?v=dWHPHGZAvj4&t=5m57s

 

Marad az előírt x2 szelephézag és a hallgatózás...

 

köszi!

Előzmény: cam aro (152386)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 152387

Igaz lehet.

Én valahol egy ezredfordulós Subarus karbantartási leírásban láttam olyat, hogy az automataváltó olajszűrő házának az épségét-tömítettségét kell ellenőrizni, ha az oké, nincs szűrő csere.

Előzmény: bxbreak85 (152379)
cam aro Creative Commons License 2016.07.26 0 0 152386

  

 

azt nem ertem,

ha butykot rag meg, akkor ott nem csokkenie, hanem nolnie kellene a hezagnak. 

 

ohv belét nem ismerem, de az sv-kel nem sok gond volt ilyen teren.

igy esetleg, ..nincs atirva a ford.szam szabalyzoja ?

vagy.

megvan az a kenyszer hutes ?

(mondjuk az sv-nel pont a hutolevego tomege adja a fordszam szabalyzast is.. 

szvsz ha hasonlu a kontrukcio,.. akkor konnyen lehet a ket problem egy okbol ) 

Előzmény: diagnet (152382)
Quattroman Creative Commons License 2016.07.26 0 0 152385

nem kínai az véletlenül?

Előzmény: diagnet (152382)
mica-r Creative Commons License 2016.07.26 0 0 152384

Nem tudom, pedig nekem is Briggs Quantum 5HP van itthon. Ez jól üzemel.

Előzmény: diagnet (152382)
t.zsolti Creative Commons License 2016.07.26 0 0 152383

anyagminősség

Előzmény: diagnet (152382)
diagnet Creative Commons License 2016.07.26 0 0 152382

Ha már szelepek...

kicsit off, de érdekelne, hogy a szelephézag mitől fogyhat el állandóan egy 500ccm OHV briggs fűnyíró motoron?

Olyan szinten, hogy 10 üzemóra használat után belemar a bütykökbe meg eltörik a dekompressziós himba.

 

Az ok, hogy a műszálas ruha 80 fokon kitágul a mosásban...

De az is természetes ,hogy az usa acél ennyire kilágyul egy kényszerléghűtéses motorban?

 

Előzmény: mica-r (152376)
cam aro Creative Commons License 2016.07.26 0 0 152381

http://good-garage-guide.honestjohn.co.uk/mot/lexus/gs/1998

 

mondjuk ez csak muszaki vizsga,  de azert jol esik a szemnek a sok zold. 

(de tedd at csigasra..azt piros lesz minden  :))

 

 0.22% fail on Electronic stability system (4 times worse than other 1998 cars)

 

no azt mennyi 98"-as autoba volt esp. 

(mert ha nincs, akkor az nem hibas.  ) 

===========================

Előzmény: bxbreak85 (152379)
cam aro Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152380

nem tudok ezekrol az autokrol sokat. 

(pedig erre boven sok rohangal,

de lexus kereskedes/szerviz is itt az utca vegeben.. hat nincs roncstelep a parkolojukban :) 

bejonnek a kopok cserejere, szervizre, azt viszlat. 

neha egy szivargo szelepdekli tomites, egy akado alapjarati motor.. 

szinte semmi futomu, semmi elektromos hiba .(pedig gs-ben van boven ) 

 

szvsz ha eloelet rendben van, akkor a legjobb autoba ultel bele. 

velemeny SK. 

Előzmény: bxbreak85 (152379)
bxbreak85 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152379

Köszönöm ez igazán megnyugtató... A lexus szerelök már akkor is érdekesen néztek amikor az automata váltó szürö szett után érdeklödtem...Mellesleg vagy 130 €....

Kérdezték : szoktam -e driftelni,vagy gyilkolni....Természetesen nem. Akkor 30-ezrenként olajcsere és pont...

Jó ez így? (Az autó nagykorú,de ma fordult (valós)60-ezer km-re... Szeretném ha tuti maradna.)

Előzmény: cam aro (152378)
cam aro Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152378

fonok annyat, ja nem..az mas sztori..:DD 

fonok anyjanak is200 volt mielott is200h-ra cserelt. 

200e km +  volt benne.. azon tuti nem volt allitva.

ennek ellenere az ora szarul jar ahoz a motorhoz kepest. :)

 

a 3.0-as megjobb < szerintem .

az is200 neha bejon aprobb tomitetlenseg problemekel..

a 3.0 csak szervizre.  

Előzmény: mica-r (152376)
cam aro Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152377

errefele suru marka. 

nem szokott ezeknek ilyen nyuguk -se-  lenni. 

Előzmény: bxbreak85 (152375)
mica-r Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152376

Ha ez hasonlít a kisebb rokonaira, akkor ritkán. Most csináltam egy négyhengeresen, 420 ezer van benne.

Előzmény: bxbreak85 (152375)
bxbreak85 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152375

Üdv. 

Adott egy ´98-as lexus gs 300 (2jz).(3000 ccm sor 6 supra motor turbo nélkül) Érdekelne ,hogy mennyi km-enként kell szelephézagot állítani ? Mi a tapasztalat ennél a motornál..-inkább elmegy a hézag vagy megnö ?

Köszönöm.

gesszti Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152374

Hehe... ez tényleg a nagyon túlsó :-) 

 

Köszi Quatro!

Előzmény: 409 (152372)
d.jocov Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152373

Sziasztok4

SKF fogasszíj készlet beszerelhető????

vagy inkább Contitech ?

409 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152372

A túlsó végén....  :)

Előzmény: gesszti (152369)
Quattroman Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152371
Előzmény: gesszti (152369)
T-Adee Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152370

151665 hsz  update

Tegnap reggel kiköpte..  :-)  Vannak még csodák...

gesszti Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152369

Bővebben? (hétfő van :-)

Előzmény: Quattroman (152368)
Quattroman Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152368

jobban jársz ha a bécsi út végén keresel

Előzmény: gesszti (152367)
gesszti Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152367

Féloff...

 

yamaha TDM 900 - 2002

 

Tökéletesen működik, de a motor hangjában hallok egy kis kattogást, amiről nem tudom eldönteni, hogy hiba, vagy ez ilyen. Jellemzően egy hajtósabb, hosszabb etap után hangosabb, papás tempó után halkabb.

 

http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=TENS

 

Ebben a cikkben írják, hogy az eredeti feszítő okozhat egy kis hangoskodást, ezért 2005 környékén változtattak rajta.

 

5PS-12210-10-00

 

cikkszámmal találnék ilyen feszítőt (már az újabb fajtát), és hozzá a tömítést 5JW-12213-00-00 számon.

 

Magyarországon melyik cég az, akitől érdemes (normális áron lehet) yamaha alkatrészeket venni? Márkaszerviztől kérdeztem, csak mismásoltak, és nem adtak rá árat.

 

 

Kisfiatal Creative Commons License 2016.07.25 0 0 152366

Nos, mivel menni kellett vele, ezért mentem vele, kb összvissz 80-100 km-t, város-elővárosi viszonylatban, egyhuzamban, 40-50nel. Persze, csúnyábban járt a motor meg gyengébb volt meg jóval többet fogyasztott, de más gond nem volt. Fordulaton szinte észre sem lehetett venni hogy 3 hengeres. Ma vagy holnap megjön az új trafó, addig már nem megyek vele.

Nem azért mentem vele mert nincs pénzem trafóra, hanem mert dolgozni kellett menni, és busz nincs már olyankor, amikor hazajövök 20 km-t.. Egy ismerős a Megane-jával 300 km-ről jött haza 3 hengerrel, amikor bexart a trafója, és nem lett baja, gondoltam, akkor a Toyota is csak kibír laza 80-100 kmt 40-50nel..

Előzmény: Törölt nick (152361)
Paragliding Hungary Creative Commons License 2016.07.24 0 0 152365

sziasztok

váltóprobléma vw T4 1.9 1x motorkód. (át van építve TDI re. )

 

 pár nappal ezelőtt apró kattogó hangot hallottam a váltó vagy hajtás felől menet közben. szabálytalan időközönként. mitha elszabadult volna egy apró fémdarab és néha bekerült a fogaskerekek közé(10-20 másodpercenként kb). hazajöttem vele a kattogás elmult de csöpögni kezdett a váltóolaj (csak járó motornál csöpög). simán megy az autó zörgés nélkül és veszi a sebességeket. 

Budapest környékén esetleg kifejezetten T4 specialistát ismertek?

az a problémám hogy egy teljesen átépitett autóról van szó így alig van rajta gyári alkatrész...

 

kösz előre is peter

 

Robi53 Creative Commons License 2016.07.24 0 0 152364

Nagyon köszönöm, Tech 2 !

Biztos vagyok benne, hogy nincs.

Legutóbb sajnos kuplungtárcsa központozó kis vacak sem volt (úgy látom a weben, hogy ez ebben az esetben egy egyszerű, csőkulcshoz hasonlítható dugó, kerül vagy 4 eFt-ba! Felmerült bennem, hogy a magam érdekében is, veszek egyet....)

 

Kérdésem óta közben én is kutakodtam tovább, és egy ilyen - közel sem aktuális, és esetleg nem is releváns - dolgot találtam : http://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/308_manual_transmission-transaxle_clutch_and_transfer_case/308-00_manual_transmission-transaxle_and_clutch_general_information/diagnosis_and_testing/manual_transaxle_and_clutch/

De szerintem ezt a 3 fognyi szabad szöget és 2,9 mm billenést műszer nélkül ls ellenőrizni tudom.

(és biztosan kicseréltetem a 6 csavart, ami a múltkor nem lett, mert állítólag rossz méret érkezett a lendkerékkel - külön megrendeltettem a csavarokat, és a magam érdekében inkább kifizetem, mint hogy megint a régiek menjenek vissza, immár másodszor /mert állítólag 1x sem szabadna, beszorításra alakváltozó spéci nyúló csavarok/)

Előzmény: Tech 2 (152357)
Tech 2 Creative Commons License 2016.07.24 0 0 152363

Addig amíg a javítás tart még ok., hogy beindítod 1X, 2X és járatod, de tartós használat az már nem ok. Mint írtam a benzin egy multifunkciós "eszköz" a belsőégésű motor működésében. Optimális használat esetében pl.  hűti és keni is a motoron belüli alkatrészeket. Gondolj bele, hogy mi lesz akkor amikor ezt nem teszi. Végülis a te pénztárcád. Ugyan nem tudom mi az oka annak, hogy így szeretnéd használni az autódat, de ha az anyagiak akkor szerintem el kellene gondolkoznod azon, hogy inkább gyalog, kerékpárral vagy tömegközlekedési eszközzel kellene közlekedned. A trafóra kérj kölcsön a szomszédtól. :)

Előzmény: Kisfiatal (152360)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!