Keresés

Részletes keresés

alex_86 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13705

Akkor nem állandó, értem.

Előzmény: haha 1970 (13703)
alex_86 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13704

Lassan ott tartunk, hogy bármi jöhet, ennél csak sz*rabb szolgáltatást nyújt az állami cég.

Utas szempontjából nem biztos, hogy rosszabb lesz a piaci verseny, legalább piaci alapon fog eldőlni, mi az amire szükség van, mi ami kínálati.

Előzmény: István Gyuri (13702)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13703

Vágányzár miatt van így a héten Győr-Keleti között!

Előzmény: alex_86 (13701)
István Gyuri Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13702

Ez csak akkor, ha valamilyen potentátnak lesz benne biznisze, egyébként teljes (rém)álom az egész vasúti piacnyitás, és egy-egy kiemelt szakasz kivételével hatalmas visszaesést fog jelenteni (vagy az állami pénzek még erősebb pumpálását a "piaci verseny" miatt) a közlekedésben nálunk is... De hát, láthatóan, te is hiszel ebben a szép, új világban. Aztán majd jön a pofára esés.

Előzmény: alex_86 (13698)
alex_86 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13701

A 2G-s sorozat futhat odaát? Gondolom valami külön megállapodás, azért csodálkozom.

Előzmény: haha 1970 (13700)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13700

Normál esetben 20-70 -es illetve 10-71-es Szombathelyi kocsikból áll és a 917-böl fordul,de most a 917-es Gyseves 20-67;20-33;10-67;10-33-as  kocsikkal közlekedik! Ezért kérdeztem csak.

Előzmény: alex_86 (13699)
alex_86 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13699

Ezt most hogy? Dunakeszis kocsik? De azok tudtommal nem RIC -esek. Vagy az új szerzeményeket egyből itt vetik be?

Előzmény: haha 1970 (13696)
alex_86 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13698

Ahogyan a cseh vállalatok megvetették lábukat Szlovákiában (Kárpátaljára buszokkal is), úgy szerintem a Miskolc-Budapest terjeszkedés is reális lesz. A mostani kínálat a béka s***ge alatt van, könnyen piacot nyerhetnek. Én bízok ebben.

Előzmény: István Gyuri (13697)
István Gyuri Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13697

alex_86: Mindenütt megállós és IC ütemes rendszer várható a jövőben, de amint megtörténik a liberalizáció, a magán cégek az IC forgalmat is elszívják majd (Kassa vasúti szerepe nagymértékben fel fog értékelődni, akár "szlovák belföldi viszonylatban" Kassa-Bp-Pozsony, akár szlovák/cseh-magyar viszonylatban. Napi 3-4 pár nemzetközi vonat reális lesz, nyomott áron, olyan szolgáltatásokkal, ami a MÁV berkein belül ismeretlen, de odaát már jól megszokott (V.I.P. osztály, gyerekfülke, reptéri transzfer, stb...).

Teljes álomvilágban élsz...

Egyébként hamarosan lesz majd ritkítva a miskolci IC is, megmondta már a KTI illetékes, közszolgáltatásokért és "integrációért" felelős vezetője is, hogy miért is lenne olyan nagy baj, ha majd Miskolcra csak kétóránként megy vonat és óránként megy (magán)expresszbusz... Ez a szép új világ hamarosan el fog jönni, az előkészítés, a Start színvonalának folyamatos rongálása évek óta sikeresen zajlik...

Előzmény: alex_86 (13670)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 13696

Ok.Más,nem tudod hogy a héten az 504-513-as IC vonat milyen szerelvénnyel közlekedik,mert elméletileg Gysevesnek kellene lenni!

Előzmény: 431 290 (13695)
431 290 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 13695

Én már semmin... :)

Előzmény: haha 1970 (13694)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 13694

Ezen ugye nem lepödtél meg?

Előzmény: 431 290 (13693)
431 290 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 13693

Gödöllőn már vagy egy órája behalt a biztber, természetesen a honlapon semmi tájékoztatás azóta sem...

f_k Creative Commons License 2016.07.26 0 0 13692

Jav.: a személy elmegy Füzesabonyból : 32 kor

Az egri sebesről se lesz jó átszállás Miskolc felé mert a jelenlegi 31 perc várakozás felmegy 58 percre az Ic ről Füzesabonyban átszállás pedig a mostani 12 perces átszállási idő felmegy 42 percre...

Előzmény: f_k (13690)
f_k Creative Commons License 2016.07.25 0 0 13691

 

A Miskolc Füzesabony személy beér Füzesabonyba : 24 re , eközben 2 perccel elmegy a gyors Budapest Keleti felé :22 kor.

Az IC :05 kor indul ott 41 perc várakozás Füzesabonyban.

 

A gyorsvonatok korlátozása megmarad így Budapest Mezőkövesd és Mezőkövesd-Budapest között 2-4 óránkénti eljutás marad vagy 58 vagy 41 perces várakozások Füzesabonyban ha átszállással menne a kedves utas....

 

Budapest-Nyékládháza és Nyékládháza Budapest viszonylatra is igaz ugyanez...

f_k Creative Commons License 2016.07.25 0 0 13690

A kiszivárgott ? tervezet alapján a Miskolc Füzesabony és a Füzesabony Miskolc személyek nem csatlakoznak pl Füzesabonyban beér a Budapest Keleti felől a vonat :34 re a személy meg elmegy :34 kor, még az: 50 re Füzesabonyba érő IC hez se csatlakoznak!!!!

 

 

Dundikalika Creative Commons License 2016.07.25 0 0 13689

Ez a félig üres vagy félig tele a pohár esete. Valóban egy gyorsvonat, de kár volt IC-nek nevezni, pláne hogy ennyi helyen megáll, még Szatymazon is, ami pedig nem is város :D

Előzmény: alex_86 (13687)
alex_86 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 13688

Amúgy minden elismerésem a tegnapi Hungaroring miatt a cégnek: 5208-assal Miskolcig tömegnyomor (4 Schlieren), a Hernád szintén telt házas, Miskolctól Kassa felé is. K-Szlovákiai szurkolók a vonatpótlóval is jöttek vagy 20-an Újhelyig, onnan meg kocsival haza. Voltak akik felszálltak a lassúra, de a végállomáson végülis bevárták egymást.

alex_86 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 13687

A Hibrid IC lényegében gyorsvonat, fakultatív helybiztosítással.

Előzmény: Dundikalika (13685)
alex_86 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 13686

Ahogy látom, Füzesabonytól az ütemen személyek üteme is a gyorsokéhoz igazodik (óra :32) . Csak ebben az a gáz, hogy óra 32-re nem fog beérni a lassított egri Flirt Pestről, így Füzesabonyban nem lesz csatlakozás, akárhogy nézzük, Pest felől csak a kétórás lassított sebesek lesznek (vagy az IC átszállás, 40 perc várakozással).

 

Az egri oldal is elég béna lesz, páratlanban a menetidők eléggé irreálisak.

Egyik nyertes talán a szilvási oldal lehet,  némi bővítés várható, de cserébe "elcseszik" a reggeli menetrendet, a reggeli 7-es helyett a 9 órásihoz lesz csatlakozás a 87-esről.

Előzmény: f_k (13672)
Dundikalika Creative Commons License 2016.07.25 0 0 13685

Én remélem, hogy a hibrid elnevezést törli a MÁV a szótárából, inkább a mozdonyok vagy motorvonatok esetében fogja csak használni, feltéve, ha lesznek egyszer ilyenek.

Vissza kellene térni a korábbi szokáshoz, és csak a legforgalmasabb időszakban indítani IC vagy expresszeket, reggel és este, illetve koradélután. A köztes időszakban közlekedő gyorsvonatokon is meg kellene oldani az ülőhely foglalást, de átmenetileg szeparáltan, IC kocsiban, úgy ahogy  nyaranta a Balatonnál teszik. 

alex_86 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 13684

Bodrogkeresztúr (Bodrogkisfalud) is gyorsvonatos hely volt és indokolt lenne. Itt Tokaj felé van némi ráhordás, bár inkább csak a diákok által frekventált időszakokban.

Ami abszolút elhagyható lenne, az Zombor és Szegi, utóbbinak végképp alacsony a forgalma, átlag 3-4 fő/vonat, csak most épült az SK+55-ös magasperon....

Előzmény: f_k (13681)
alex_86 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 13683

Semmi rasszista megnyilvánulás nem volt célom, csupán annyi, hogy esetleges hibrid vonatoknál kevesebb legyen a menetidő.

Előzmény: CsP50k (13675)
samyadler Creative Commons License 2016.07.23 0 0 13682
Igen is fontos lenne megkérdezni az utasokat, hogy tudjuk mit szeretnének, mik a problémák.
Nyilván ha mindenki igényeit kielégítenénk akkor kétszázezer különböző menetrend lenne.
Itt inkább arról van szó, hogy az utazási szokások ismeretében hellyel közzel ki lehetne alakítani egy olyan hálózatot, amely a legtöbb utas számára a leggyorsabb és a legkevesebb átszállással jár.
De meg kellene kérdezni a munkáltatókat, meg úgy egyáltalán megismerni a valós, létező igényeket:


hogy hová, mikor és milyen célból utaznak az emberek!
Előzmény: Xantia-TCT (13679)
f_k Creative Commons License 2016.07.23 0 0 13681

Sátorsljaújhely-Szerencs között hol ne álljon meg?

Szegi, Mezőzombor?

Erdőbényén buszus ráhordás van Bodrogolaszi nem akkora kicsi!

Várom a konkrét véleményed!

A gyorsítás jó dolog anno Olaszliszka-Tolcsva meg Sárospatakon áll meg csak a gyorsvonat.

Előzmény: Xantia-TCT (13679)
Xantia-TCT Creative Commons License 2016.07.23 0 0 13680

"Viszont Sátoraljaújhely - Szerencs viszonylatban ezeket a vonatokat nem állítanám meg mindenhol, hiszen a meglévő utasigényeket és utazási szokásokat bőven kielégíti a kétóránkénti személyvonat, mindkét irányban."

 

Bocsi, de kimaradt előle: Ha a személyek megmaradnak, akkor...

 

 

Igy teljes.

Előzmény: Xantia-TCT (13679)
Xantia-TCT Creative Commons License 2016.07.23 0 0 13679

Nekem tetsző gondolkodás és tervek... :)

 

Viszont Sátoraljaújhely - Szerencs viszonylatban ezeket a vonatokat nem állítanám meg mindenhol, hiszen a meglévő utasigényeket és utazási szokásokat bőven kielégíti a kétóránkénti személyvonat, mindkét irányban.

 

Nyilván, ez néhány embernek "fájna", de a döntő többségnek kedvező lenne. Sokkal több utast hozna, mint amit elvesztene a Start.

 

Előzmény: f_k (13677)
f_k Creative Commons License 2016.07.23 0 0 13678

Verzion 2.1

+ reggeli IC

 

Sátoraljaújhely  5.55 

Szerencs          6.45  

Szerencs          6.55  

Miskolc             7.20  

Miskolc indul     7.22  

Mezőkövesd      7.50  

Mezőkövesd      7.51  

Füzesabony       8.01 

Füzesabony       8.02 

Vámosgyörk      ----

Vámosgyörk      ----

Hatvan             8.36 

Hatvan             8.45 *

Budapest Keleti  9.35 

Vár Hatvanban IC 183 előzésére

 

 

Egy reggeli vonatot, még be kéne tenni, igaz erre a 9:35 érkezés még szabad...

 

Vissza irányba maradna a 18:00 órás Keleti Sátoraljaújhely sebes kicsit gyorsítva kevesebb megállással és  IC kocsival...

Előzmény: f_k (13677)
f_k Creative Commons License 2016.07.23 0 0 13677

Saját tervezet 2 version

 

Sátoraljaújhely  3.58 7.58   9.58   11.58 13.58   15.58

Szerencs          4.48  8.48  10.48 12.48 14.48 *16.48

Szerencs          5.00  9.00  11.00 13.00 15.00 *17.00

Miskolc             5.25  9.25  11.25 13.25 15.25 *17.25

Miskolc indul     5.27  9.27  11.27 13.27 15.27 *17.27

Mezőkövesd      5.55  9.55  11.55 13.55 15.55   17.55

Mezőkövesd      5.56  9.56  11.56 13.56 15.56   17.56

Füzesabony       6.06 10.06 12.06 14.06 16.06   18.06

Füzesabony       6.07 10.07 12.07 14.07 16.07   18.07

Vámosgyörk      6.31 10.31 12.31 14.31 16.31      -

Vámosgyörk      6.32 10.32 12.32 14.32 16.32      -

Hatvan             6.44  10.44 12.44 14.44 16.44     -

Hatvan             6.45  10.45 12.45 14.45 16.45     -

Budapest Keleti  7.40 11.35 13.35 15.35 17.35 * 19.30

* Sturovo felől érkező Ic miatt  Bp Keleti érkezik 19.30 és Füzesabonytól Bp Keletiig nem áll meg.

 

Budapest Keleti   8.25 10.25 12.25 14.25 16.25 20.25

Hatvan               9.13 11.13 13.13 15.13 17.13 21.13

Hatvan               9.14 11.14 13.14 15.14 17.14 21.14

Vámosgyörk        9.26 11.26 13.26 15.26 17.26 21.26

Vámosgyörk        9.27 11.27 13.27 15.27 17.27 21.27

Füzesabony         9.50 11.50 13.50 15.50 17.50 21.50

Füzesabony         9.51 11.51 13.51 15.51 17.51 21.51

Mezőkövesd       10.00 12.00 14.00 16.00 18.00 22.00

Mezőkövesd       10.01 12.01 14.01 16.01 18.01 22.01

Miskolc érk.       10.30 12.30 14.30 16.30 18.30 22.30

Miskolc ind.       10.32 12.32 14.32 16.32 18.32 22.32

Szerencs           10.56 12.56 14.56 16.56 18.56 22.56

Szerencs           11.06 13.06 15.06 17.06 19.06 23.06

Sátoraljaújhely   11.56 13.56 15.56 17-56 19.56 23.56

A Sátoraljaújhely -Szerencs szakaszon mindenütt megállós menetidővel terveztem.

Szerencstől Miskolcig nem áll meg!

 

Füzesabony Budapest között a 2 többletmegállás miatt 5 perc van tervezve, Miskolcról 3 perccel előbb indul a mezőkövesdi megállás miatt.

 

A gépcsere Szerencsre tervezve gazdaságossági okok és a Szerencs-Miskolc 120 km/h miatt!

 

Előzmény: f_k (13673)
f_k Creative Commons License 2016.07.23 0 0 13676

13 perces fordítást a takarítás miatt se alkalmaznak.

 

Újhelyben érkezés után a volt fűtőház fordítókorong felé eső vágányokon történik mindez.

Oda tolnak ki a takarítás miatt.

 

13 perc alatt lehet fordulni, csak necces Győrben érdekes figyelni a Flirtes személyt amikor önmagába fordul és a késés vissza irányban is meglesz.

Pl.: Volt fesztiválos késett vonatok elverték ott a személyeket kb. 1 hónapja.

 

 

Előzmény: magosl (13674)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!