Dehogynem.Anyósnak van 1.4-es H astrája,klímával mindent csinál csak nem megy. Ki kell nyomni a szemét.Az 1.4-es láncos,senki nem cseréli le,főleg eladás előtt.Hangos csörög-csattog.Az olajat az is eszi,ha eszi mint az 1.6-os.Ez Ecotec jelenség,nem köbcenti műve.Főleg ha nem megfelelő olajjal használták.Fiatot nem ismerem,soha nem volt nekem.Illetve egy darabig használtam 131-est,de az más kategória.
Vigyázz az 1.6-ossal.Az a tapasztalatom, hogy az 1.4-es 90 lovas nem megy lényegesen rosszabbul, de az a motor sokkal jobban üthető, mint az 1.6-os.Az 1.4-esnél, ha volt cserélve a lánc, akkor már jó vagy szerintem.
(1.6-osom nem G astrában volt, hanem Stiloban, tízezrenként cseréltünk az olajat, minden szervizt megkapott és mégis a végére 2000 km-t tudtam megtenni 1 liter olajjal.Van egy 2006-os 1.4 Ecotec D Corsank, az most jár 160k-nál, vezérlést kellett rajta cserélni, de szerencsére semmi probléma.)
Az elsőt nézegettem már. Nem lenne rossz. Csak ez durva ár érte. Hiába szép, egy el ablak meg tükör még beleférhetett volna anno mikor rendelték... Ehhez és a futáshoz viszonyítva inkább 749 000-ről kellene, hogy induljon és abból ha lehetne alkudni máris vonzóbb lenne. Arról nem is beszélve, hogy az okmányai is lejártak. Ezért is hírdetik már hónapok óta és nem kell senkinek. Sajnálom amúgy mert Nyíregy közel van. 100km-er, ezt már ha muszáj és nincs sofőr busszal is megjátszom simán.
A második is egy szép példány. Boldog lennék ha megvehetném. Az évjárat miatt főleg, a legfiatalabbak közé tartozik, mondjuk persze mert ebben az évben gyártották utoljára a G-ket. Ezt az összeget már nem engedhetem meg magamnak. A keret max 700k és akkor már teljesen kinyújtóztam épp a csigolyám nem roppan a gerincemben. Nem értem még el azt a komoly szintet ahol a nagy fiúk játszhatnak :/
Én 960 ezerért vettem 112 ezer km-rel 2012-ben. Most 166 ezer van benne,eddig semmi hibája nem volt. Schillernél beszámolt autó volt.Vett a tulaja egy J astrát. Én is 1.6 osokat néztem csak és caravant. Akkor volt jó pár lehetőség,párat ki is próbáltam megnéztem,de ez volt a nyerő.Beleakadtam én is szakadtakba bőven.A 3A hirdetéseit meg sem néztem.Onnan ingyen sem kell semmi.
Sokat. Csak 1.6-osat keveset. Ezenkívül nincs kikötésem. Az alapnak mondható extrák jó ha benne vannak. Lehet 5 ajtós vagy sedan. A színe ami igazán tetszik a fehér, de ezüst vagy világos szürke illetve piros is szóba jöhet. A sötét árnyalatok nem tetszenek, szerintem nem hozzák ki a G vonalait. Lehetőleg minél fiatalabb. Nem zavar ha 250e km-nél több van benne ha gondját viselték.
De hát ilyenek alig vannak. Jönnek olyan darabok, hogy 150ezret futott '99es, '00es vagy '01es évjárat és 650-700ezer Ft. Annak tudatában, hogy láttam már '07-es évjáratot is 700ezerbe nem fogok adni ilyen régebbi példányokért 6lepedő felett, bármilyen megkímélt és tip-top is legyen a vas. Ez hülyeség lenne. Szóval elég drágán mérik ezeket a gépsárkányokat szerencsétlenségemre :(
No igen. Fót ide 260Km-er. Szóval nem mondhatom, hogy közel van sajnos. Tudom, hogy tapasztalatnak nem lenne rossz, csak ez magában most nem igazán fér bele a keretbe :)
Inkább a motor szivat. Fiatalabb 1.6 16V-s nem nagyon van, vagy drágák nekem :/
Elmennénk mint potenciális vásárló,órákig próbálgatnánk az autókat lekötnénk a dealerek idejét,aztán az ő módszereiket alkalmazva hosszas alkudozás után beinteni nekik hogy bocs ezért az autóért csak ennyit meg annyit adunk.
Aztán bocsi de mégsem kell az autó...
Csinálnánk nekik egy nullás délutánt mi meg egy jót röhögnénk...
Egy csomó G Astrát árulnak.Nekem is ilyen van csak caravan. Még a színe is stimmel,meg az évjárata.A Schillernél vettem.Minek mennél ezekhez a trógerokhoz,mikor van millió eladó ugyanilyen kocsi.Ráadásul drágán is adják.
Ha nincs tőled messze, azért egy megtekintést megérhet, ha más nem, tapasztalatnak jó. Csak ne állj szóba az ottani nepperekkel. :) Tudom, nincs sok, de esetleg próbálj megnézni 1-2-t magánszemélynél.
Értem. Jó lett volna mert a típus, a szín, a motor és felszereltség az amik alapján keresem az első autóm. Szeretném már nagyon, de azért nem minden áron és nem egy bármilyen problémás darabra akarom elszórni a nehezen össze kínlódott pénzem :/
Van folyamatban egy bünügyből folyó kártérítési perem (már 6 éve folyik, másodfokról jött vissza). Az alperes ügyvédje a bíróságon bejelentett kártérítési igényt velem szemben útiköltség jogcímén. Valami 1500 €, éreztem, hogy bűzlik a dolog, ezért utána néztem. Rendszám megvolt, autó típusa is, csak a műszaki igazolvány másolata hiányzott (nálunk ez is kell az elszámoláshoz). Nálunk a műszaki vizsgán rögzítik a tényleges km.állást, ez nyilvános a neten, kikereshető.
Ami kiderült: az ügyvéd úr benzines autót akart elszámolni, holott az övé dízel (bezinesnek nagyobb a fogyasztása, drágább is az üzemanyag). 2012-ben kb. 150e. km volt az autón, 2014-ben meg csak 103e. km. Szóval - gondolom, eladás előtt visszatekertette.
Nem vagyok jogász, de nyilvánvalóan sok mindenbe bele lehetne kötni, ami a honlapukon "igérgetésként", csaliként szerepel, amit nem tartanak be. Söt a hatályos törvényeket sem tisztelik. Ha a kis ember nem lép velük szemben, az állam nem fog (sehol). Szerintem értékhatár nélkül is cserélni kell(ene) x napon belül.
Nálunk (nem H) hibás teljesítéskor az elado 30 napon belül vagy visszaadja a pénzt, vagy köteles szakértői véleményt készíttetni a saját költségére, s csak az alapján utasíthatja el a vevői reklamációt. A gyakorlat meg az, hogy szarnak rá, a vevő peres eljárást kezdeményezhet. Ugyan a jog az ö oldalán áll, vagyis a bíróság köteles a vevőnek / felperesnek igazat adni az ítéletben. De... be kell fizetni az illetéket (6% a követelt kártérítésből), de... a bíró nem ért hozzá, ezért szakértői vizsgálatot rendel el (holott nem kéne, az előző alapján, ami törvényben van leírva, tehát "szentírás"...), szóval a gatyamadzag nyúlik, nyúlik.... A fogyasztóvédelemnél tehetsz feljelentést, az büntethet, de nem szerzi vissza a pénzedet. Tehát perelned kell(ene).
Ha a kft-nek mégis sok ily pere ősszegyűlne, van ideje csődbe vinni a céget még a végrehajtás előtt. Amíg meg oda jutna a dolog, eltelhet pár év. Az eredmény meg még rosszabb: van egy szar autód, egy csomó perköltséged, ....csak valahogy nem látsz majd belőle semmit.
Ismerős mesélte, hogy valaki alakított Bt.-t, H-ban, az első pár hónapban összevásárolt jópár milla értékű holmikat. Mindenki odaadta az árut, hisz majd utalással kifizeti... Persze, egy fillért se, senkinek. Ezután derült ki, hogy a bt beltagjaként egy kft szerepelt..... BUMMM !!!!
(egyébként a törvények szövege általában úgy van megírva, hogy szerepel bennük egypár kiskapu, eldugva. Aki írta, az tudja, a többiek pedig nem biztos, hogy rájönnek erre a trükkre. Ha annak írója, vagy érdekeltségi kőre ellen kéne azt alkalmazni, az tudja, hogy lehet "kibújni" a vád alól. - a zárojeles rész nyilván más országról szól. Viszont sosem tudni, kinek a háta mögött ki áll?)
Nálunk is büntethető a km visszatekerés. Egyébként ezt elég sok kereskedés csinálja, szerintem az AAA-nál komolyabbak is, szóval ez nem egyedi eset. (magánszemély is trükközik ilyennel, volt erről már szó) Ha jól összegeztem, minden olyat trükköt bevetnek, amit szinte bármelyik nepper, csak ezek még bunkók is mellé. Amivel támadhatóak lennének, azok azok a dolgok, amit leírva vállalnak, majd aztán mégsem (csere x napon belül) ha valóban nem volt leírva, mondjuk apró betűvel, hogy ezt értékhatárhoz kötik, lehet a fogyasztóvédelemhez menni. Sőt, kell is ! Van náluk jópár itthoni eredeti üzembehelyezésű, vezetett szervizfüzetes autó. Azok elvileg lekövethető előéletűek.
Kitiltani nem lehet. Gondolom, mivel H-ban lett bejegyezve a kft., ez egy magyar cég (mindegy, kik a tulajdonosok). Büntetéseket kiszabni igen, s ha az adott ország jogszabálya megengedi, bevonhatják a működési engedélyét. Ekkor szoktak egy újabb céget, kft-t alakítani, és folytathatják tovább. (Szlovákiában jogszigorítással tudták önként távozásra késztetni pl. a Providentet)
Szlovákiában már büntetik a km-visszatekerést. ök kiabálják a legjobban, hogy nem szabad!!!!
S ki tekeri vissza leggyakrabban? Hát persze, hogy úgy papírozzák le, hogy ne lehessen rájuk bizonyítani.
Ennyi. Lehetne hosszan ragozni sokmindent, de minek ? Kerülni kell őket nagy ívben.
Azt mondjuk nem értem,hogy az ilyen "céget" miért nem lehet kitiltani az országból.Nekem szerencsém volt mert egy ismerősöm tanácsára vásárlás előtt elkezdtem utána olvasni a cégnek, és még időben rátaláltam erre a fórumra. Sajnos még azóta sem sikerült megoldanom a vásárlást de legalább nem jártam pórul.
Ez a cég eleve úgy van felépítve, mindenhol, ahol csak működnek (CZ, SK, H), hogy: átverés, átverés és átverés. Senki sem illetékes semmiben, ill. mindig valaki más, aki épp nincs jelen. A reklám minden szava hazugság. Hitegetés a semmiről, ... mert úgyis bedölnek a balekok, végül mindig a 3A jár jól. Pereskedhet évekig, aki akar ... mert aki náluk vásárol, annak úgysincs pénze perköltségre, vagy ideje nincs. Lehet ragozni a végtelenségig. Adót nem szeretnek fizetni, mert épp egy másik országban van a haszon, tehát nincs miből. Büntetésre sem.
"Emiatt kapott idén januárban a cég egy 15 milliós bírságot! Megtévesztés miatt.)"
Azért csak jelentsd fel őket te is, gvh + fogyasztóvédelem. Lehet hogy sok 15 milliós bírság után inkább átgondolnák az üzletpolitikát. Már ha befizetik. Lehet a bírságok kezelésére sincs senki aki illetékes lenne :)
Végre megkaptam az autómat. Egy fiatal srác hozta oda. Nem volt benne pótkerék, de megígérték, hogy tesznek bele mire elviszem. Persze nem volt. Megkérdeztem,hogy miért nincs benne, és,hogy meg tudja-e oldani a dolgot. Erre az volt a válasz,hogy: ,,Honnan tudjam?!?!?!? Honnan szedjek neked pótkereket??!! Gyere vissza , ha itt lesz aki eredetileg értékesítette!"(200km!!!) Erre már bemérgesedtem és ott hagytam végül. 2-3nap múlva pedig kiderült, hogy a kocsi mégsem indul rendesen. Elvittem márkaszervizbe, ahol elmondta a szerelő, hogy a katalizátor el van hasadva keresztbe . Azt,hogy miért nem indul még nem tudni, de szerinte vigyem vissza. Aznap vissza is vittem, hogy kicseréltessem, mert hát nyilván nem nálam ment tönkre, meg amúgy sem kell indok sem, ott a cseregarancia. Ott elmondta, egy ,kedves lányka' tele szájjal, a monitort nézve ,hogy várnom kell, mert egyetlen egy ember van ennél a nagy cégnél aki tudna velem foglalkozni, és ő persze házon kívül van. Hát vártam 3-4órát. Bejutottam az úrhoz, akinek elmondtam mi a gond, és cserét szeretnék. Ő erre tudatta velem, hogy mivel az én autóm vételi ára nem haladja meg a 1,5 milliót, így nekem erre nincs lehetőségem, meg amúgy sincs ilyen, pénzről meg ne is álmodjak. Amúgy meg a kolléga aki ebben illetékes lenne, ő ,,nem akar ezzel foglalkozni". Mert , hogy akivel beszéltem, elmondása szerint ő sem kompetens ebben, pedig ő a reklamáció kezelő. Annyit tudott tenni, hogy az orrom alá dugott egy reklamációs lapot. Töltsem ki! 30 napon belül megkapom a választ! Ezt egyébként 3 órával azelőtt a kedves recepciós hölgynél is megtehettem volna.
Ezzel a csere dologgal lényegében ki lettem nevetve, hogy mégis honnan veszem?!
A weboldalukon ott van feketén fehéren,hogy 7napon belül indok nélkül cserélik. Más kitétel NINCS megadva!! (Mellesleg utána néztem. Emiatt kapott idén januárban a cég egy 15 milliós bírságot! Megtévesztés miatt.)
Mindezek után tényleg elborult az agyam, és kértem a főnökét, hátha ő kompetens. Erre közölte,hogy neki olyan itt nincs, nincsen telephely vezető. Ha a főnökével akarok beszélni, menjek el Prágába!
Ennél a cégnél senki nem tud semmit, nem illetékes semmiben, nem tud segíteni, ha meg valami gondod van, el sem lehet érni őket. Arrogáns bunkó banda. Ha valaki évezi, hogy alázzák, az ide jöjjön, mert ingyen van!
Tehát én nagyon megbántam , hogy betettem a lában azon a kapun!
"Ez így ment 3napig. Ha én telefonáltam persze soha nem vették fel, vagy ha igen akkor nem volt bent ,,illetékes kolléga". (Ez szuper mencsvár ennél a cégnél amúgy.) Ekkor már csöppet ideges voltam."
És itt kellett volna a nevüket is elfelejteni egy életre. De ahogy sokan mások Te is a saját károdon tanultad meg a leckét. Nem bántani akarlak, mindenki nézett már be dolgokat és vett olyasmit (olyantól) amiről kiderült hogy inkább nem kellett volna. Csak az a nem mindegy hogy 5-10e Ft-ot fizetsz ki tanulópénznek vagy több százezret...
"A szeg a koporsóban az lenne, ha kiderülne, csúnyán átvernek az autókkal is."
jó sok ilyen szeg van már, de mint látszik sok év után még mindig élnek és virulnak és verik át a naiv embereket. olvass vissza ebben a topikban is hányan vettek ott egy halom ócskavasat amit 50 vagy hány pontban vizsgáltak át azok a semmihez se értő (és/vagy mindent lesz.ró) szerelőnek titulált majmok. meg keress rá gugliban AAA autóra, nem csak az index fórumon van ám ilyen komoly múltjuk. igen, sok autó van ott és biztos van is kb 10% ami tényleg olyan állapotú mint amilyennek mondják. csak arra kicsi az esély hogy pont abból a 10%-ból akarsz választani. de egyszerű a képlet, a piaci ár feléért senki nem adja oda a szinte teljesen hibátlan autóját (hibátlan = nem kell másnap már az autó árát rákölteni hogy egyáltalán használni lehessen), így amit meg tudnak venni az a lefingott lógóbelű bontószökevény kategória. tudják ezt ők is nagyon jól, de amíg minden napra akad 2-5-10db naív vevő aki majd elviszi a finomnak látszó porcukros sz.rt, addig mit érdekli őket. naív vevő meg mindig lesz mert az emberek 90%-a jellemzően utólag sír, előre gondolkodni és utánanézni kinek is ad majd oda több százezer ft-ot az olyan fölösleges időpazarlás. meg hát ott a csudajól hangzó reklám amit feltétel nélkül el kell hinni ugye.