Olaj volt a levegőszűrő házból jövő flexibilis műanyag csőben és egy kevés még a levegőszűrőre is ráfolyt. Lehetséges, hogy egyszer túl lett töltve az olaj és visszajött a karter csövön és valami áramlás kivitte a szűrőből jövő csőbe? (jelenleg jó az olajszint; a flexi műanyag cső "recéiben" végig állt az olaj). Most kitakarítottam mindent, pár hét múlva megnézem újra.
Van még sok alkatrészem a 2002-es 406 sw-ből 3.0 v6.
Ha valakit érdekel, keressen privátban, olcsón oda adom, vagy akár egyben is vihető!!
Ami nincs: ülések, kárpitok, műszerfal, km-óra, gyújtótrafók, jobb első sárvédő, motorháztető, lámpák, ködlámpák, lökös, csomagtérzár, többi nagyjából megvan, lemezfelnikkel, gumik nem árképzők.
Nekem már útban van, vasba pedig sajnálom leadni...
Teljesen mindegy ki mit és mennyire tologat el hogy jó érték legyen a kijelzőn(bár ennek pont semmi értelme), mert a vezérlőt nem érdekli. Viszont a vízgombák jelei közvetlenül a 90-es évek közepe óta nincsenek közvetlenül az obd csatlakozón. Egy gomba van a műszernek meg egy a vezérlőnek, de ha 3vezetékes a gomba, akkor csak 1 van. A műszerfalad nem is fog pontos értéket mutatni, mert nem az a dolga, csak tájékoztat hogy az üzemi hőfokon, alatt, vagy felette jársz. Ennyi pont elég is, mert ha véletlenül túlmelegedne, azt egy szép stop felirat is jelzi. Eleve így is vannak kalibrálva, hogy mindig 90 körül mutasson. A hőmérődet nagy vonalakban úgy lehet ellenőrizni, hogy álló helyzetben járatod a motort és figyeled a hűtőre menő csövet, hogy mikor nyit ki a termosztát, ez olyan 90fok környéke. Bár mire egy dízel terelés nélkül felmelegszik....
Mondjuk ha folyamatosan 70-78 között sétál, akkor a hőfok, akkor elfáradhatott a vízgomba.
Arra jöttem rá, hogyha sportosabban vezetem, jobban kihúzatva, akkor nem olyan jelentős a probléma. Vezettem egy cimbimét, és az sokkal fürgébb volt. Jó, igaz, hogy Ő vidékre jár vele. Én inkább városban használom, keveset vidékre. A multkor voltam Debrecen Szeged viszonylatban, 1 nap 600 km. 90-130-as tempóval. Akkor ment rendesen, 5 literes fogyasztással!!!!! Mindenki az ÖMV-nél tankoljon, és meglátja a különbséget. Városban azóta kijön 6 literből!!!
Cimbim szerint nem ártana a légtömegmérőt kipucolni, mert olyan mintha nem kapna elég levegőt. Lehet, hogy ezt is átszerelem olajtükrös légszűrősre, mint a 405 srdt-t. Abban van 300.000km, de megy mint az állat!!5 literrel!!!
Egy furcsaságot vettem észre.Amikor leállítom az autót és leveszem a gyújtást,ugye a rádiónak ki kell kapcsolnia és a computer is elsötétül.De néha csinálja,hogy a computer és a rádió ennek ellenére fent marad és csak akkor tudom kikapcsolni,ha újra elindítom az autót és ismét leállítom.Elég zavaró...Valakinek valami ötlet?
Sziasztok,az miért van,hogy folyamatossan megy vészüzembe a hütőventillátorom, ha leálítom ha nem még gyújtás nélkül is. Most kezdte el,megáltam a praktiker elött,lezártam,és hallom hogy maxon megy a ventillátorom,kivettem a gyors fokozat biztosítékját,és a lassú fokozat megy most csak,de az normálissan üzemel,90 foknál kapcsol be,az nem megy folyamatossan. Ez most mitől lehet? Amugy az a furcsa,hogy régen soha nem ment ha levettem gyújtásról még ha lehúztam a gombáról a csatit,akkor sem. Erre tudja valaki a megoldást? Ez már magas nekem.
Nemrég vettem egy 2002-es 1.8 as benzines 406-ost.Nem kaptam hozzá használati utasítást...Milyen motorolaj kell bele?mit javasoltok?A választ előre is köszi nektek.
Ha a küszöb középső részét úgy hagyta ahogy a képen látszik akkor tuti hogy nem..Egy spéci lakatos azt is kicseréli, ha megtartós az autó. Nyilván nem 15 ropiért, az biztos!
Sziasztok ! Maradt még pár nagyobbacska alkatrészem, amik még eladók ! Peu 406 2.0 HDI- ből. 1999-es évjárat. - Motorháztető 27e HUF + van még csavaros első elemek zárhíd stb... - Kormánymű 22 e HUF - Műszerfal 15 e HUF (minden légzsákkal , övfeszítőkkel 25 e HUF) Ezen kívül még száz apróság, de ez ami sok helyet foglal ! Posta és futár OK. Személyesen átvehetők Kisújszálláson ! Érd.: 06 30 461 1639 vagy üziben Üdv !
Nekem sajna a következő gondom volt. Az egyik rugós rögzítő csavar megadta magát.... Aztán szépen önálló életre kelt a dobfékben. Persze szépen beszorult a szenzor és az ABS karika közé... kicsit megtiporva őket. ... Takarítás, újra összerakás..
Ugyan ez a szitu nálam is ... :O .. 1 hete így járok, már nagyon idegesít. Időm lassan engedi és feltárom a problémát :) Köszi minenkinek az építő kommenteket !
Tudtok ajánlani egy megbízható normális szerelőt? az sem baj ha nem tud adni számlát, vagyis maszek. én a belvárosban lakok de pontosabb infót inkább e-mailom adok...
Ilyen nekem is volt, asszem régi hozzászólásom is van róla. A féktárcsa kopásából származó vasreszeléket összegyűjti az ABS érzékelője, ezért nem veszi rendesen a kerék forgását. Egyszerűen kézzel le kell csipkedni róla a mocskot és jó is lesz. Ha nincs egyéb baj... az enyémnek szerencsére csak ennyi volt.