Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sea-ya Creative Commons License 2016.05.21 0 0 29946

Ami erdekes, hogy az elmult kozel fel ev alatt nekem ugy tunik igencsak megdragultak a hirdetett vagon-ok. Persze jo kocsik, de csak nem fiatalodnak 😕 

Előzmény: sünsanyi (29945)
sünsanyi Creative Commons License 2016.05.21 0 0 29945

Jó reggelt!

Köszönöm a segítséget mindenkinek. Amúgy én is sokallom a 700e-t.

feketefelho Creative Commons License 2016.05.20 0 0 29944

Elég érdekes helyekre vezeti a karosszéria a vizet. 

Előzmény: golyobish68 (29943)
golyobish68 Creative Commons License 2016.05.20 0 0 29943

Sziasztok!

 

14 év elégedett Wagonozás után megváltam az autómtól (évekkel ezelőtt "golyobish"-ként írtam ide a fórumban de most már így nem enged az index), de megbízhatósága miatt a családban maradt, de nem is ezért írok. Még a télen volt szó az autó beázásáról. Nekem is hasonló problémáim voltak: a szélvédő feletti kárpit beázott, a vezető ülés előtt és alatt is állt a víz a kocsiba. 8 éve volt egy szélvédő cserém, gondoltam eddig tartotta magát a ragasztás, meg pont kaptam egy követ az autópályán, tehát kicserétettem a szélvédőt. Az autó azonban továbbra is beázott. Megnéztem az ajtók szigetelését is, de azok rendben voltak. Végül észrevettem, hogy a tetőantenna karosszériához csatlakozó tömítése egy helyen meg van szakadva (2002-es autó, az antenna még hátul van). Gondoltam nem ez lehet a baj, mert akkor a tetőkárpit hátul is vizess lenne, de azért leszedtem a szétkorhadt tömétést és egy UV álló rugalmas ragasztó-tömítő anyaggal vontam körbe az antenna tövét. És láss csodát, többszöri autómosás, szakadó esőben történő autópályázás után is száraz maradt az utastér. Vártam két hónapot, hogy biztos legyen a siker, ezért csak most írtam le. Remélem tudtam segíteni valakinek. Mindekinek további jó Wagonozást kívánok! 

Sea-ya Creative Commons License 2016.05.19 0 0 29942

Azt gondolom, ma mar sok kinai fizeteset szivesebben vinnenk haza itt az unio keleti csucsken is mint amit itt adnak.. 😉 

 

De hogy ne csusszunk ki teljesen a temabol, engem anno lebeszeltek az 1.0-s motorrol. Gyenge, de legalabb nem eszik keveset. Ketsegtelen, hogy az atirasnal kevesebbet kell fizetni, de 700e orult soknak hangzik erte.. szerintem. 

Előzmény: Landsmann_ (29940)
sanyooo1 Creative Commons License 2016.05.19 0 0 29941

Ez a "marék rizs" ma már egy mítosz! Automata gépek ontják milliószám a terméket, igaz oda is kell ember, de SZAKEMBER! 20-30 éve még úgy lehetett, ahogy mondod, és az is igaz, a mai fejlettséghez azon keresztül vezet az út. A lényeg a szemlélet:

 

-AMIT ÉN MEG TUDOK CSINÁLNI, AZÉRT NEM FIZETEK! AMIT A MI ORSZÁGUNK MEG TUD TERMELNI AZT FOGYASZTJUK, A MARADÉKOT EXPORTÁLJUK, IMPORTRA CSAK VÉGSZÜKSÉGBEN FANYALODUNK!-

 

Kína ezen elvek mentén gazdagodott meg, de ezt Európa is tudta még ötven éve, csak valakik leszoktattak minket róla! A csirkehús állítólag Braziliából jön hozzánk, akik elláttuk Európát élelmiszerrel! :(

Előzmény: Landsmann_ (29940)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.05.19 0 0 29940

Na igen, csak míg Kííííííííííííííííííínában fél marék rizsért elgürcölneki napi 12 órát, addig ez a móka Európában nem működik. Majd ha ott is fellázadnak és ez véget ér, mjd lesz európai gyártású iparcikk, csak nem a mostani áron. Nyilvánvlóan a végtelenségig nem fog menni e a kínai olcsóság.

Előzmény: sanyooo1 (29939)
sanyooo1 Creative Commons License 2016.05.19 0 0 29939

Miért? Lengyelország sokkal közelebb van, mint Kína, mégis onnan jön majd minden iparcikk! :(

Előzmény: Landsmann_ (29938)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.05.19 0 0 29938

Tudomásom szerint az Agila Lengyelországban készült. Ettől függetlenül elehtséges, hogy a karosszéria elemek egy része itt készült és azokat kiszállították Lengyelországba. Csak valahogy ez gazdaságoi szempontból talán nem túl előnyös megoldás.

Előzmény: sünsanyi (29936)
sünsanyi Creative Commons License 2016.05.19 0 0 29937

A hibakódot egy kézi AUTEL MAXSCAN VAG405-el olvastam ki. (KWP2000 protokoll az Opelnél és benne van a kiolvasóban) Amúgy VW konszern gépeihez való, azoknál képes élőadatot is megjeleníteni. De OBD2/EOBD-t is tud. Szóval nem hiszem,hogy a kiolvasó hömbölödött meg.

Előzmény: Sea-ya (29935)
sünsanyi Creative Commons License 2016.05.19 0 0 29936

Hello!

Az az igazság,hogy egy 2002-es Agiláról van szó. Nem az enyém egy rokoné. Én most szemezgetek egy 2004-es Suzuki Wagon r 1,0 -el. ( totál alap gép) Csak az ár picit visszatartó. 700e ft. Azért mertem itt is a vezetékezésre rákérdezni mert tegnap egy Suzukis illető személyesen mondta,hogy a Wagon R és az Agila kasznija is Esztergomban készül és szinte minden megegyezik, kivéve a motor és némely más cucc.

Sea-ya Creative Commons License 2016.05.19 0 0 29935

Hali

 

Milyen motorral szerelt a kocsid, es milyen evjarat? Mivel probaltad kiolvasni a hibakodokat? 

2004-tol mar obd2 kompatibilisek az 1.3as-ok, azok egy olcsobb adapterrel is olvashatok. Legalabbis en igy tapasztalom.

Előzmény: sünsanyi (29934)
sünsanyi Creative Commons License 2016.05.19 0 0 29934

Szép napot!

Köszönöm a segítséget. Produkál furcsa esetet a gépegység. A kocsi kivillogtatja a hibakódot, műszert rátéve nincs hiba a tárolóban. Tehát a kiolvasó nem talál elmentett hibát. Ilyenkor mi a helyzet? A kiolvasó van "meggágyulva" vagy az autó? Nekem ez már sok(k).

sakac Creative Commons License 2016.05.19 0 0 29933

Lemaradt 1,3VVT-s a sárkány.

Előzmény: sakac (29932)
sakac Creative Commons License 2016.05.19 0 0 29932

Sziasztok!

Elért egy hiba engem is mégpedig a difimű csapágyai zörögnek.

Viszont a szervízben azt mondták egyszerűbb váltót cserélni ,sokkal rövidebb idő mint felújíttatni árban kb ugyan ott lenne.

Hol érdemes beszerezni esetleg ahol adnak rá garanciát is?

Sea-ya Creative Commons License 2016.05.18 0 0 29931

Agilaban nincs dizel, de pl a meriva 1.3 tdci alkatreszek kozul van csereszabatos, csakugy mint a multijetnel.

 

Amennyire tudom a ddis eseteben nincs 'hagyomanyos' venti kapcsolo. Itt a szamitogep vezerli a korulmenyek fuggvenyeben az inditast, leallitast. A vvt is szinten eleg modern  motor, talan ott sincs.

 

Szerintem vidd el profi szerelohoz. Lehet, hogy csak falsot sziv, vagy hibas a legtomegmero, epc,  elektromos vezetek szakadas, de akar tobb fuggetlen hiba is lehet egyszerre.

Előzmény: sünsanyi (29929)
t.lantos Creative Commons License 2016.05.18 0 0 29930

teljesen mas, mert a Suzukiban Suzuki motor van, az Opelben Opel motor.

Talan a dízelnél van hasonlosag, elvégre az ugyanaz. De az se teljesen szerintem.

Előzmény: sünsanyi (29929)
sünsanyi Creative Commons License 2016.05.18 0 0 29929

Szép napot!

Uraim! Szeretném megkérdezni,hogy a WagonR és az Opel Agila elektromos vezeték rendszere különbözik-e egymástól? ( Első sorban a motor térben elhelyezkedő vezeték kötegek miatt érdeklődöm)

Ha tudnátok segíteni egy komplett elektromos kapcsolási rajzzal vagy egy linkkel ahol megnézhetném az nagyon jó lenne. Nem barátom ebben a gugli.

Más.

Hogyan működik a hűtő ventilátor bekapcsolása? Kapcsolót nem találtam a hűtőben aminek a ventilátort kapcsolni kellene.

Olyat csinált a szekér,hogy hideg motornál elkezdett forogni a hűtő ventilátor úgy mint amikor pl 100 fokos a fagyálló. Akkor csinálta amikor az akkumulátor alatti csatlakozót a kábelköteggel együtt megmozgattam. Elég régóta P0170 ( hibás tüzelőanyag korrekció) hibakódot dob. Viszont jól megy nem rángat, nem torpan, csak a fogyasztás több és hidegen csak a második indításra indul el ( ha nincs benne a hiba kód) . Ha hibakód benne van akkor viszont elsőre indul hidegen.

Mi lehet gondja?

 

dudo_8 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 29928

Szia Chabie !

Az én wagonom is 2002 jun.  ( most 123.000 km -nél tartok)  Idáig végig Gastrol magnatec 10 W 40 -es olajat  használtam,és semmi olajfogyasztásom nincs egyenlőre. 200.000 km felett már várható, hogy enni fogja ?

Mai napig nagyon megvagyok elégedve  a kis autóval.

 

Chabie !  Mindkettötöknek  nagy ölelés !

Üdv : dudo8

Előzmény: chabie (29926)
sz_v Creative Commons License 2016.05.18 0 0 29927

Inkább próbálj meg először valami jobb minőségű olajat, mobil 1 (nem super), motul, eneos, , vagy ha tudsz tuti eredetit, akkor castrol edge is lehet. Ha csere után is ugyanolyan mértékű az olajfogyás, akkor kezdj el motorgenerálra félretenni, adalék vásárlás helyett.

Az adalék lehet javítana a tüneteken, de a gyárilag megfelelően adalékolt motorolaj tulajdonságait rontaná, ki tudja milyen folyamatokat indítana be a motorban, lehet semmi nem jelentkezne egy ideig, de jobb biztosra menni. :)

Előzmény: chabie (29926)
chabie Creative Commons License 2016.05.18 0 0 29926

Szia! Az én 2002es Wagonom 1500 kmenként eszik 6-7 decit,tehát 3000 kmenként mondjuk egy litert. 230 ezer km van a motorban,első tulajdonos vagyok.Ja,és 10-40es GM Opel olaj már az első naptól fogva. Érdemes lenne valami adalék?

Előzmény: h.c.s (29925)
h.c.s Creative Commons License 2016.05.17 0 0 29925

Ne törődjél vele. Amíg nem eszi literszám, addig más hibát nem okoz.

10W40-et töltsél utána, ha szükség lesz rá.

Előzmény: giornalista (29924)
giornalista Creative Commons License 2016.05.16 0 0 29924

megjött az első fogyasztás, 6.9 lett, kb. fele város, fele országút, elégedett vagyok.

 

viszont kezdődnek a bajok is. hogy, hogy nem, pár napja elkezdett hidegen kéken füstölni a motor, gondolom, szelepszár szimmering lesz, rém boldog vagyok. a futóműből is megindultak a zörejek, nem szívleli a városi nyúzást és a padkákra felállást a kocsi.

 

nem tudja valaki csípőből, hogy a márkaszervizben milyen olajat öntöttek bele? mivel füstölget, vennem kéne belőle, hogy rátöltsek, ha úgy adódik. meddig lehet húzni ilyenkor a javítást egyébként? ártok vele a motornak? 

kobraCode Creative Commons License 2016.05.16 0 0 29923
GeriSoft07 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 29922

nem az a baj, ha azt mondd, "volt már hogy 6,5-el elment" hanem ha ezt úgy adod elő, hogy ez a normális.

Persze, kirándulni elmegyünk hétvégén, kimegyek a kisvárosomból az országútra, és legurulnk 80-90-el 50km-re, majd haza, eszik a wagon automata létére kb 7-et. de nem ez a normál, hanem a 8,5liter, pályán meg 9+ liter

 

ugyanez a vitarámmal, mentem már 5,5-5,6/100-at, de nem ez a normál.

Ahogy te is írtad, tud az 8,2-t is enni, és innentől súlyozás kérdése, mennyi lesz mondjuk egy havi vagy egy év átlagfogyi

Előzmény: sanyooo1 (29920)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.05.16 0 0 29921

Trabanttal én sem. 2T Wartburggal ha 7,5 volt, azt már sokallottam. 6,39  volt e legkevesebb fogyasztás. A legtöbb meg 11 fölött. Télen, helyi viszonylatban. Sok indítás, szivató. A 4T Warnyút ha megszakadtam sem tudtam 8 alá vinni.

Előzmény: sanyooo1 (29920)
sanyooo1 Creative Commons License 2016.05.16 0 1 29920

Teljesen fölösleges a fogyasztáson rágódni, mert úgyis mindenki hazudik! :))) 

Az én wagonom amíg mértem 6,5-8,2 litert ivott, de biztos én is hazudok! :)

A sógorom kocsijai 40 éve 5,5 litert fogyasztanak, Trabanttól Volvoig. Érdekes én ugyanakkor a trabival nem tudtam 8 liter alá menni. 

Landsmann_ Creative Commons License 2016.05.16 0 0 29919

3 kattanásig tankolom. És igen, kijönnek olyan fogyasztások, hogy mondjuk 6,37. Tehát század pontossággú. LOgikus, a megtett távolság és a tankolt mennyiség alapján ritkán jön ki 1 tizedesjegy pontosságú érték, feltéve ha nem kerekítjük. Én egy programba írom az adatokat, az két tizedesjegy pontosságig számol. (üzemanyagkutak meg 3)

Előzmény: stegere (29918)
stegere Creative Commons License 2016.05.15 0 0 29918

Hány kattanásig nyomod ?

1 ?

 

1-2 litert már ott csal a dolog....

 

Nem is értem a sok okostojást hogy 5,6 --jóhogynem 5,62 ---meg ilyenek.....

Előzmény: Landsmann_ (29915)
Kristóf Dániel Creative Commons License 2016.05.15 0 0 29917

Sziasztok!

 

Tudnátok abban segíteni, hogy Wagon R+ -ba hol tudnak beszerelni Agilás hőmérős és fogyasztásmérős kijelzőt Pesten? Illetve ennek kb. milyen ára van?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!