Keresés

Részletes keresés

MTU-890 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 189

Köszi, jó képek!

 

(A daru és a gémtartó kocsi is max. 6km/h sebességgel önjáró.)

 

Előzmény: gumidani (188)
gumidani Creative Commons License 2016.05.12 0 1 188

Előzmény: MTU-890 (187)
MTU-890 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 187

99 55 9371 002-4

 

alias MD 1252 daru (végre egy közeli kép erről a daruról)

 

Előzmény: gumidani (171)
gumidani Creative Commons License 2016.05.12 0 2 186

Ha jön a fel nem nyitott híd alatt áthajózó tolóhajós video is, akkor elmenekülök.

Előzmény: rezgaras (185)
rezgaras Creative Commons License 2016.05.12 0 0 185

Azt hiszem erről a sorozatról olvastam valahol, hogy az első kivételével Photoshop...

 

Előzmény: róbertke (183)
rezgaras Creative Commons License 2016.05.12 0 0 184

Én is úgy gondoltam, bár azt hiszem az sem igényel sokkal több számítástechnikai kapacítást, mint amennyi egy FRED-ben van ;-))

 

Előzmény: RhB (182)
róbertke Creative Commons License 2016.05.11 -3 0 183

Ha már itt elmentünk a közúti daruk felé...

RhB Creative Commons License 2016.05.11 0 0 182

Szerintem ez egy kicsit összetettebb dolog. Az emelést lehetne szinkronizálni, de az oldal irányú mozgás azért nem ilyen egyszerű.

Előzmény: rezgaras (180)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.11 0 0 181

FEND traktor katalógusból tudom, hogy ott már működik az egy traktoros-két traktor kombináció.

Előzmény: rezgaras (180)
rezgaras Creative Commons License 2016.05.11 0 0 180

Tkp. az ember azt hinné, hogy a 21.szd.-ban nem lenne nagy dolog a két darut közösen távvezérelni, akkor nincs gond a szinkronnal.

Előzmény: mdbz (178)
mdbz Creative Commons License 2016.05.10 0 0 179

Pontosítanék. a képen a daru maradványai láthatók!

 

Előzmény: róbertke (177)
mdbz Creative Commons License 2016.05.10 0 0 178

Egyáltalán nem katasztrófa. Gyakorlat. Két daruval szinkronba emelni nem egyszerű, az összehangolódáshoz tökéletesen megfelelt az üres vagon.

Előzmény: róbertke (176)
róbertke Creative Commons License 2016.05.10 0 1 177

Pécs, Kertváros felől a felűljáron épp megállt kocsisorból egy gyors fotó 2016.05.09.

Kombiterminál daruja.

 

róbertke Creative Commons License 2016.05.10 0 0 176

Egy üres 24 tonnás vagonhoz minek 2db 120 tonnát fejenként elbíró daru?? Katasztrófa...:-)))

Előzmény: mdbz (175)
mdbz Creative Commons License 2016.05.10 0 1 175

Ezek is lehetnének vasúti daruk:

 

mdbz Creative Commons License 2016.05.10 0 0 174

Az 1251-es munka közben:

 

 

gumidani Creative Commons License 2016.05.09 0 1 173

Előzmény: gumidani (172)
gumidani Creative Commons License 2016.05.09 0 0 172

99 55 9374 002-1 Y

Előzmény: gumidani (171)
gumidani Creative Commons License 2016.05.09 0 1 171

99 55 9371 002-4

Előzmény: gumidani (170)
gumidani Creative Commons License 2016.05.09 0 1 170

99 55 9377 001-0

Előzmény: gumidani (169)
gumidani Creative Commons License 2016.05.09 0 0 169

Fészkesfehérvár

99 55 9377 010-1

 

róbertke Creative Commons License 2016.05.08 0 0 168

Köszi a képet, ilyenre is gondoltam. Tegnap voltunk a Józsefvárosi piacon, a régi Ganz csarnokban egy bakdarut a párom szúrt ki, de tuti, hogy még több is egyben lehet ...:-)) Gyerekvasúton is láttam bent a fűtőházban a hátulsó végében egy fix bakdarut mint a képeden, de az mind a három vágány fölött átér. 

Előzmény: Törölt nick (165)
gumidani Creative Commons License 2016.05.08 0 2 167

Engedelmeddel kicsit megcsiszolgattam.

Előzmény: MTU-890 (162)
Bárdos Imre Creative Commons License 2016.05.07 0 0 166

Könnyen lehet, mert 1967 júliusában a miskolci fűtőházban, vagyis felsővezetékes környezetben helyezték üzembe,  de aztán valamiért hamar nekiálltak egyezkedni a NIKEX-en keresztül KIROW.val, hogy vásárolja vissza a darut. Egyébként nagyon úgy tűnik, hogy a dízel villamos daruk képességeivel még nagyon nem volt tapasztalatunk (honnan is lett volna), mert arról is egyezkedtünk az EDK 1000-es átvétele (és felborítása) után, hogy a már megrendelt EDK 1000/1-es helyett két EDK 500 vagy egy EDK 300 és egy EDK 500 típusú darut vennénk.

Előzmény: MTU-890 (161)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.07 0 1 165

Valamilyen Osztrák honlapon a MÁV 324,939 Olaszországban 1918-ban (talán Udine?)

Előzmény: róbertke (156)
róbertke Creative Commons License 2016.05.07 0 1 164

Gőzmozdonyos Topikról lementett kép, talán az MD 603 -as?

róbertke Creative Commons License 2016.05.07 0 0 163

Gőzmozdonyos Topikban olvastam, hogy az EDK 300 W az csak 30 tonnás (MD 301), míg az EDK 300 erősebb 60 tonnás (MD 601-605)

Előzmény: MTU-890 (161)
MTU-890 Creative Commons License 2016.05.07 0 0 162

MD 1253 daru rajza:

 

 

MTU-890 Creative Commons License 2016.05.07 0 0 161

... talán tévedésből megvett ? EDK 300 W-vel kapcsolatban is ...

 

 

Úgy olvastam, hogy a MÁV azért vette meg, mert alkalmas volt felsővezeték alatti munkavégzéshez.

 

Előzmény: Bárdos Imre (159)
gumidani Creative Commons License 2016.05.06 0 1 160

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!