Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

probody Creative Commons License 2016.05.03 0 0 72757

Előbb meg kellene győződnöd, hogy 100% szakadt-e a tartóbak. Nehogy úgy járj mint az oldalazással, hogy egy képzelt hiba miatt mindent kicseréltettél.

Előzmény: DonPrego (72756)
DonPrego Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72756

Tehát találni kell embert, akinek legalább egyszer már sikerült kivétel nélkül. :)

Előzmény: Lönci (72753)
probody Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72755

Ha csak a klímagázzal való melót nézzük, már megéri nem kivenni.

Előzmény: sooty (72754)
sooty Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72754

Ha ki veszi az ember az sem nagy ördöngösség. Csak annak hangzik. 164-nél még az emelési hely is rajta van a blokkon.

Előzmény: Lönci (72753)
Lönci Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72753

Nem kell kivenni a motort a helyéről, elég csak feljebb emelni, bent a helyén, ahogy lentebb már írták. Meg lehet csinálni, nem egy ördöglakat. Az más kérdés, hogy az átlag mentalitású magyar szerelők, (tisztelet a ritka kivételnek) előbb köpnek egyet, majd "szarolaszoznak", majd lehúzzák a gyanútlan nem hozzáértő gazdit, "mer kikő venni a csámpás motrot". Nem kő!

Előzmény: DonPrego (72752)
DonPrego Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72752

Ahhh, folyamatosan akadályokba ütközöm ezzel a hajtókar dologgal: Nincs aki elvállalná, ki kell venni a motort a helyéről a cseréhez (vezérlésben 20e km van). No de nem adom fel.

Most hogy bejöttek a melegek, a vezető oldalon a belépőfények sem működnek, persze a mikrokapcsolók beszerezve, csak a csavarok gyógyultak rá (szerintem a kasztnira). Bontott csavarok is megvannak, csak ki kell valahogy faragnom őket.

De gondolom most sokan irigylik a problémáimat :D

Előzmény: Lönci (72751)
Lönci Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72751

ARP-t csak így:

Előzmény: Lönci (72750)
Lönci Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72750

Gyárit lehet.

Előzmény: DonPrego (72749)
DonPrego Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72749

Hajtókar csavarokat nem lehet kapni külön?

Előzmény: Lönci (72748)
Lönci Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72748

GT!

 

Ha esetleg csekkolod a képet, akkor itt láthatod az ARP csavarokat kovácsolt hajtókar társaságában modularhoz. Külön még mindig nem találni nagyjából sehol. (Don Pregonak is szól esetleg a dolog!)

Előzmény: Lönci (72747)
Lönci Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72747

Kiveszitek a főtengely-jeladót, és valahogy megpróbáltok "belátni" a lyukon, miközben valaki körbe forgatja a motort, hogy nem sérült -e véletlenül a jeladó fogaskoszorúja.

 

Előzmény: Imre.G (72745)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72746

Próbálj találni a környèken valaki BMS vagy Novoth Tibor fèle varázsló. Az autòszerelő topicban lehet tudnak ajánlani.

Előzmény: Imre.G (72743)
Imre.G Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72745

Mire is gondolsz?

Előzmény: Lönci (72744)
Lönci Creative Commons License 2016.05.02 0 0 72744

Csekkoljátok le a fordulatszám jeladó (főtengelynél) fogaskoszorúját. Nem kerül semmibe, csak picit (nagyon) szívás.

Előzmény: Imre.G (72737)
Imre.G Creative Commons License 2016.05.01 0 0 72743

Forgatja az önindító, de a motorvezérlő tiltja az indítást

Előzmény: JAMIE222 (72742)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.05.01 0 0 72742

Forog a motor, vagy addig még nem jutott el?Vételkor kaptál hozzá valami információt?

Előzmény: Imre.G (72741)
Imre.G Creative Commons License 2016.05.01 0 0 72741

csak szöveges üzenetre emlékszem

Előzmény: sooty (72740)
sooty Creative Commons License 2016.05.01 0 0 72740

Mi a pontos hibakód? P1xxx ?

Előzmény: Imre.G (72739)
Imre.G Creative Commons License 2016.05.01 0 0 72739

2,4 benzines

 

Előzmény: JAMIE222 (72738)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.05.01 0 0 72738

Milyen moci ez, 2.0 20v?

Előzmény: Imre.G (72737)
Imre.G Creative Commons License 2016.05.01 0 0 72737

Van valakinek ötlete, hogy merre érdemes a hibát keresni, ha a hibaüzenet "fordulatszám jeladó"
Viszont mindkét holtponti jeladót cserélték már. Lehet még másik jeladó is amely jelének a hiányában tilt a motorvezérlő?

 

Egyébként a megnyúlt gázbovden teória meg lett cáfolva a vészindítás esetén.
Ketten már ki tudtuk próbálni, hogy kézzel lett ütközésig tolva a gázkar, és akkor sem jutottam tovább a Kappa kóddal...

probody Creative Commons License 2016.05.01 0 0 72736

Az alsókról írt... ne legyél fura:-)

Előzmény: DonPrego (72735)
DonPrego Creative Commons License 2016.05.01 0 0 72735

A felsőket kitárgyaltuk. Az alsókat kérdeztem :)

Előzmény: sooty (72734)
sooty Creative Commons License 2016.04.30 0 0 72734

Mondtam, hogy van aki már kicserélte.

Az 5 hengeresnél a motortartó bakokat ki lehet cserélni, de:

a vezérlés felőli felsőt teljesen le kell venni. (kasztni 3 csavar, motor 1)

mindegyik motortartó bak anyáját le kell venni. Aztán a kérdéses résznél egy hidraulikus emelővel meg kell emelni a motort annyira, hogy a menet kicsússzon a helyéről. Emelésnél figyelni kell nagyon, nehogy eltörjön az alumínium olajdekni.

Kivitelezhető, egy szopatós rész lehet: ha a motortartó bak anyája nem lazul meg. Az szívás, mert el tudod szakítani az egészet. Én egyszer jártam csak így, az egyik bontott kappánál, talán az osztráknál.

Előzmény: granturismo (72733)
granturismo Creative Commons License 2016.04.30 0 0 72733

A 16vt-n mind a karterfedelet és az összes tartóbakot is személyesen cseréltem ki motorkivétel nélkül.

Mondjuk a hátsó tartóbak az nem egyszerű ott sem, mert a bak háza egyban a hosszú féltengely függesztője is.

DonPrego Creative Commons License 2016.04.30 0 0 72732

Azért nyugtasson meg valaki, hogy a motortartó bakok cseréjéhez elég lesz egy mezei szaki is, nem kell motorkivétel :D

Van már egy halk koppanás motorleállításnál is, menet közben meg kotyogás hallatszik rossz úton, egyre kevésbé hiszem hogy valamelyik szilent lesz a libás.

Előzmény: DonPrego (72731)
DonPrego Creative Commons License 2016.04.30 0 0 72731

Fukk. Akkor a hajtókcsapágyak se lenne egyszerű művelet. Lényegében vezérléssel, jeladókkal, tömítésekkel együtt érdemes cserélni.

Előzmény: sooty (72729)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.29 0 0 72730
sooty Creative Commons License 2016.04.29 0 0 72729

Igen, arra gondolunk.

Van itt olyan kolléga aki le tudta már szedni a helyén is, de neki is ki kellett mozdítani a motort a helyéről, mivel az olajteknő egyik része eléggé belóg a kereszt tartó alá. ha kicsavarozol mindent akkor leesik kb 3 centit. A teknőben lévő szűrő ekkor még nem enged semmit, pláne az olajmennyiség jelző. Az olajteknőben van egy eléggé szerteágazó lemez is, talán olajterelés céljából. 

Szóval szerintem nem lehet.

Ha kiveszed a motort akkor gyakorlatilag sétagalopp. Igaz odáig eljutni nem az.

Előzmény: DonPrego (72728)
DonPrego Creative Commons License 2016.04.29 0 0 72728

A karter az az olajteknő? Nem lehet akkor hajtókar csapágyat cserèlni csak olajteknő levétellel? :(

Előzmény: sooty (72727)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!