Adatlapomon van egy email cím annak a domain részét, ha lecseréled G betűs kereső óriás levelező szolgáltatásának domain nevére, akkor megkapod az email címemet.
Szeretnénk lecserélni a kocsinkat és gondolkozunk egy 2010-11 körüli Kombi Octaviaban 1.4-es TSI motorral.
Talán valamikor 2011 folyamán cserélték szélesebbre a vezérműláncot, érdemes ennek pontosan utánajárni és olyat keresni, ami már ezzel a motorral lett szerelve.
Gyári xenont rakok az octimba. Sikerült szereznem lámpákat, gyári kábelköteget is. Csak pár fénykép kellene és a bekötés érdekelne. Pl. kábelköteg hol megy, hol csatlakozik, szint szabályzók bekötése stb.
Úgy emlékszem volt már róla szó de most nem találom, kifogyott az ablakmosó folyadékom viszont ezt nem jelzi a műszerfalon. Megnéztem de ahogy én láttam a tartály azon részén amit én elérek nincs semmi jeladó vagy csatlakozó. Bontás nélkül hozzá lehet férni? Valaki leírná hogy tudom megcsinálni.
Más: Most hogy járó motornál föl volt nyitva a motorháztető feltűnt, hogy nagyon rezonál a motorvédő műanyag. Amikor megfogtam abbahagyta és érezhetően nagyobb lett a csönd. Elképzelhető hogy rosszul van föltéve vagy ez sajnos így rezonál?
November elejen, amikor jo meleg volt (~20C) leszedtem a csomagtér ajtó burkolatát, hogy kiszereljem a hatso ablaktorlo motorjat, mert megallt (biztositek jo, fesz megvan a csatlakozon, gondolom tiszta dzsuva a motorhaz). Most alltam neki leszerelni a lapatot. A csavart leszedtem, de az ablaktorlo lapat nem akar lejonni. WD40-el kezeltem, balra jobbra feszegettem ovatosan, hogy a kupos tengelyen lazuljon, de semmi. Most all majd holnapig a WD40-ben amivel befujtam. Neztem a szerelesi utmutatot, az alapjan csinalom.
Masnal volt hasonlo tapasztalat? Hogyan szedte le mas a hatso ablaktorlo lapatot?
Nekem 1,4 es Leonhoz nem volt olyan drága de pontosan nem emlékszem talán 30 000 körül, na viszont most cserélni kellett az Octaviában is, na erre emlékezni fogok még élek 125 000 Huf a gyári, de nekem 2011 es 1,6 diesel van. Nem tudom a tiedbe mennyibe kerülhet.
Ha az alapjáratom beáll, azután a bizonyos lent leírt 2-10 másodperc után, akkor már rendben van az alapjárat. Köszönöm válaszod, jövő héten irány a szerelő. Az EGR szelep mennyire drága?
Sziasztok! 1.4 Tsi dsg- s octaviam egy hete olyat produkál, hogy amikor jobban odalepek a gázra és vált 3-bol 4-be, illetve 4-bol 5-be akkor egy nyilvános hang jön ki a motor felől. Olyan, mintha valami szíjj feleség csúsznak valamin. Van valakinek tapasztalata? Előre is köszönöm!
Lehet, hogy hülyeséget írok de az én régebbi benzines autómnál kis túlzással ugyanezeket a hibákat az EGR szelep okozta. Kicseréltük és aztán jó lett. Nem tudom, hogy a te esetedben is ez lehet e a hiba? Mert nekem az alapjárattal semmi baj nem volt. De ha világit check engine akkor mindenféleképpen kellene egy diagnosztika.
Segítséget szeretnék kérni tőletek! Egy 1,6 MPI motorral szerelt Octaviaval van gondom. Az alapjárata meglehetősen furcsán viselkedik egy ideje. Többször csinál olyat, hogy akár üresben, akár sebességben ha leveszem a gázról a lábam, és a motor 1500 fordulat/perc körül pörög, nem megy le alapjárati fordulatszámra, hanem hosszabb-rövidebb ideig "ottragad". Ez városban azt jelent, hogy mintha tempomattal mennék, tartja az ötvenet gázelvétel után is. Ha üresben teszem azt, hogy szép lassan a fenti fordulatig pörgetem fel a motort, alapjáratra való beállás helyett tartja a fordulatot, sőt néha még kicsit feljebb is megy. Cifrítja a helyzetet, hogy nem mindig produkálja a jelenséget, az, hogy mennyi ideig tart, teljesen változó, általában 2-10 másodperc közötti időszakról van szó. kipróbáltam azt is, mit mutat a pillanatnyi fogyasztásmérő. Régen, ha menet közben, a váltót sebességben hagyva levettem a gázról a lábam a gázról, azonnal nullára állt a fogyasztás. Most valahol 3-5 liter között ugrál ugyanebben az esetben. Szerintetek mi lehet ez? Egy ideje világít a "check engine" sárga lámpa, a katalizátor és a lambda szondák cseréje után is. A két probléma összefügghet? Előre is köszönöm a válaszotokat!
Èn 2 hete tettem be az NBU ègőket ( mondjuk superb-be ), de alig alig tudok különbsèget tenni, a règi ( mondjuk az is valami extrább volt, de 2500 körül megállt árban ), ès ezen szuper sztár között. Nagyon akartam, hogy ùgy lássak, mintha xenonom lenne, de mèg a plusz kèpzelőerőm sem volt elèg hozzá. Ettől mèg nem szeretnèlek lebeszèlni ròla.