Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ac07 Creative Commons License 2016.04.10 0 0 65957

Apa kezdődik! :( Most megint lehet magyarázni a rugalmas szerviz intervallumot és annak feltételeit,  gyakorló Skodásoknak???

gaborfuj Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65956

Adatlapomon van egy email cím annak a domain részét, ha lecseréled G betűs kereső óriás levelező szolgáltatásának domain nevére, akkor megkapod az email címemet.

Előzmény: rend- (65954)
nohab Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65955

Szeretnénk lecserélni a kocsinkat és gondolkozunk egy 2010-11 körüli Kombi Octaviaban 1.4-es TSI motorral.

 

Talán valamikor 2011 folyamán cserélték szélesebbre a vezérműláncot, érdemes ennek pontosan utánajárni és olyat keresni, ami már ezzel a motorral lett szerelve.

Előzmény: ilias (65943)
rend- Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65954

De jó!

 

Tudnál adni egy email elérhetőséget?

Gyári xenont rakok az octimba. Sikerült szereznem lámpákat, gyári kábelköteget is. Csak pár fénykép kellene és a bekötés érdekelne. Pl. kábelköteg hol megy, hol csatlakozik, szint szabályzók bekötése stb.

 

Balázs

 

 

Előzmény: gaborfuj (65951)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65953

27e eurót fizettem a dízel O3-ért, nem fogok 3oe km olajat cserélni. 

Friss olajjal szebben megy a motor.

 

5o7.oo- nál nincs is full színtetikus. Csak egy része az. 

Előzmény: Törölt nick (65952)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65952

Azt a (30.000 Km-es) szervizciklust nem a mérnökök, hanem a marketingesek írták elő, akik minél hamarabb új autót akarnak neked eladni.

 

Van olyan statisztikai adat, hogy az elmúlt 15 évben hány motor ment tönkre a 30.000-es olajcserék miatt?

Én azt szoktam mondani: aki a gyári ajánlástól eltérően sűrűbben cseréli le az olajat, nem csinál bajt, csak feleslegesen költi a pénzét ...

Két évente én is cserélem az olajat. Nálunk nem szokott belemenni 30.000 Km, de a második telet mindig friss olajjal kezdem!

Előzmény: Pierr_Kardán (65945)
gaborfuj Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65951

Szia!

Van.

Előzmény: rend- (65934)
skoda octiii Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65950

Úgy emlékszem volt már róla szó de most nem találom, kifogyott az ablakmosó folyadékom viszont ezt nem jelzi a műszerfalon. Megnéztem de ahogy én láttam a tartály azon részén amit én elérek nincs semmi jeladó vagy csatlakozó. Bontás nélkül hozzá lehet férni? Valaki leírná hogy tudom megcsinálni.

 

Más: Most hogy járó motornál föl volt nyitva a motorháztető feltűnt, hogy nagyon rezonál a motorvédő műanyag. Amikor megfogtam abbahagyta és érezhetően nagyobb lett a csönd. Elképzelhető hogy rosszul van föltéve vagy ez sajnos így rezonál?

 

2011-es 1,6 diesel Octavia

bambi942 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65949

Kis csapágy lehúzóval le tudod szedni pikk pakk.

Előzmény: kezdo_O1-es (65947)
kopika62 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65948

Köszönöm, rövidesen kiderül az ára!

Előzmény: skoda octiii (65944)
kezdo_O1-es Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65947

November elejen, amikor jo meleg volt (~20C) leszedtem a csomagtér ajtó burkolatát, hogy kiszereljem a hatso ablaktorlo motorjat, mert megallt (biztositek jo, fesz megvan a csatlakozon, gondolom tiszta dzsuva a motorhaz). Most alltam neki leszerelni a lapatot. A csavart leszedtem, de az ablaktorlo lapat nem akar lejonni. WD40-el kezeltem, balra jobbra feszegettem ovatosan, hogy a kupos tengelyen lazuljon, de semmi. Most all majd holnapig a WD40-ben amivel befujtam. Neztem a szerelesi utmutatot, az alapjan csinalom.

Masnal volt hasonlo tapasztalat? Hogyan szedte le mas a hatso ablaktorlo lapatot?

elek72 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65946

Ennek kicsit ellentmond az 1millió kilométert futott dízel Fabia, aminek a tulaja 50000-ként cserélt olajat :)

 

Meg még sokan mások is itt a fórumon akik 30000-ként cserélnek.

Nem akarok ezzel vitát gerjeszteni mert már sokszor volt erről szó az évek során.

Én 15000-ként cserélek, de nem tartom ördögtől valónak a változó intervallumot.

Előzmény: Pierr_Kardán (65945)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2016.04.09 0 1 65945

Azt a szervizciklust nem a mérnökök, hanem a marketingesek írták elő, akik minél hamarabb új autót akarnak neked eladni.

 

A 30 ezer km-enkénti olajcsere nem tesz jót a motornak :-((

Előzmény: Traubi (65930)
skoda octiii Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65944

Nekem 1,4 es Leonhoz nem volt olyan drága de pontosan nem emlékszem talán 30 000 körül, na viszont most cserélni kellett az Octaviában is, na erre emlékezni fogok még élek 125 000 Huf a gyári, de nekem 2011 es 1,6 diesel van. Nem tudom a tiedbe mennyibe kerülhet.

Előzmény: kopika62 (65941)
ilias Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65943

Sziasztok!

 

Szeretnénk lecserélni a kocsinkat és gondolkozunk egy 2010-11 körüli Kombi Octaviaban 1.4-es TSI motorral.

Tudnátok esetleg tanácsot adni, hogy mire figyeljünk a vásárlásnál ennél a típusnál?

Jellemzően városban használnánk, de azért lenne mellette országút is.

A DSG váltó mennyire problémás, érzékeny? Nem ragaszkodom hozzá, csak hátha éppen egy olyan akadna. :-)

 

Köszi előre is!

(M)Ákos Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65942

Ránéztem. ;)

Előzmény: vbandit (65940)
kopika62 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65941

T. skoda octiii!

Ha az alapjáratom beáll, azután a bizonyos lent leírt 2-10 másodperc után, akkor már rendben van az alapjárat. Köszönöm válaszod, jövő héten irány  a szerelő. Az EGR szelep mennyire drága?

Üdv: Tibor

Előzmény: skoda octiii (65937)
vbandit Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65940

Irtam emailt pár napja, rá tudnál nézni a posta fiokodra? 

Egy kis segítség kellene :)

Köszönöm 

Előzmény: (M)Ákos (65924)
elek72 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65939

Pl. a teljes verzióssal lehet hibakódot törölni.

Az hogy egyik vagy másik kijelző működik szerintem nem Torque

függő, hanem a vezérlő nem támogatja egyiket vagy másikat.

Előzmény: Rallyer (65936)
petibacsi06 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65938

Sziasztok! 1.4 Tsi dsg- s octaviam egy hete olyat produkál, hogy amikor jobban odalepek a gázra és vált 3-bol 4-be, illetve 4-bol 5-be akkor egy nyilvános hang jön ki a motor felől. Olyan, mintha valami szíjj feleség csúsznak valamin. Van valakinek tapasztalata? Előre is köszönöm! 

skoda octiii Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65937

Lehet, hogy hülyeséget írok de az én régebbi benzines autómnál kis túlzással ugyanezeket a hibákat az EGR szelep okozta. Kicseréltük és aztán jó lett. Nem tudom, hogy a te esetedben is ez lehet e a hiba? Mert nekem az alapjárattal semmi baj nem volt. De ha világit check engine akkor mindenféleképpen kellene egy diagnosztika.

Előzmény: kopika62 (65935)
Rallyer Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65936

Sziasztok!

 

A Torque fizetős és Lite programváltozata közt tudja valaki mi a külömbség pontosan?

Nekem a Lite-be egyik kocsiba ez a másikba az az érték kijelző működik.

 

kopika62 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65935

Üdv Mindenkinek!

 

Segítséget szeretnék kérni tőletek! Egy 1,6 MPI motorral szerelt Octaviaval van gondom. Az alapjárata meglehetősen furcsán viselkedik egy ideje. Többször csinál olyat, hogy akár üresben, akár sebességben ha leveszem a gázról a lábam, és a motor 1500 fordulat/perc körül pörög, nem megy le alapjárati fordulatszámra, hanem hosszabb-rövidebb ideig "ottragad". Ez városban azt jelent, hogy mintha tempomattal mennék, tartja az ötvenet gázelvétel után is. Ha üresben teszem azt, hogy szép lassan a fenti fordulatig pörgetem fel a motort, alapjáratra való beállás helyett tartja a fordulatot, sőt néha még kicsit feljebb is megy. Cifrítja a helyzetet, hogy nem mindig produkálja a jelenséget, az, hogy mennyi ideig tart, teljesen változó, általában 2-10 másodperc közötti időszakról van szó. kipróbáltam azt is, mit mutat a pillanatnyi fogyasztásmérő. Régen, ha menet közben, a váltót sebességben hagyva levettem a gázról a lábam a gázról, azonnal nullára állt a fogyasztás. Most valahol 3-5 liter között ugrál ugyanebben az esetben. Szerintetek mi lehet ez? Egy ideje világít a "check engine" sárga lámpa, a katalizátor és a lambda szondák cseréje után is. A két probléma összefügghet? Előre is köszönöm a válaszotokat!

Üdv: Tibor

rend- Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65934

Sziasztok!

Van itt közületek valakinek 1-es octia, gyárilag xenonnan szerelt?

Segítésgre lenne szükségem pár dologban.

 

Balázs

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65933

Én is két évente szervizelek. Apósom 4 év alatt ment 5000 Km-t. Mondom neki: azé mos má cseréljen olajat az Igniszbe! :)

Előzmény: Pierr_Kardán (65928)
skt15 Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65932

Gyárilag nem rugalmas szervízintervallum (vagy fix 15000km)?

Előzmény: Traubi (65930)
slimcolt Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65931

Köszönöm szépen! Akkor így nyugodtabb vagyok! :)

Előzmény: slimcolt (65921)
Traubi Creative Commons License 2016.04.09 0 0 65930

Nem akarom, ne izgulj, még alig múlt 10 éves. Egyébként ez hivatalos gyári szervizciklus.

Előzmény: Pierr_Kardán (65928)
Emi2 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 65929

Èn 2 hete tettem be az NBU ègőket ( mondjuk superb-be ), de alig alig tudok különbsèget tenni, a règi ( mondjuk az is valami extrább volt, de 2500 körül megállt árban ), ès ezen szuper sztár között. Nagyon akartam, hogy ùgy lássak, mintha xenonom lenne, de mèg a plusz kèpzelőerőm sem volt elèg hozzá. Ettől mèg nem szeretnèlek lebeszèlni ròla.

Előzmény: Pierr_Kardán (65927)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2016.04.08 0 0 65928

két évente szoktam vinni szervízre

 

Jaj, jaj...

 

Rendszámot majd dobd fel ide, hogy el tudjuk kerülni az autót, ha el akarnád adni.

Előzmény: Traubi (65926)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!