Sziasztok olyan kérdésem lenne járt e mar így valaki gépen diagrammon akartam nézni az előtöltesemet de mikor ra megyek h mutassa akkor nem mutat semmit es villog az izzitas jelző mi lehet a baj ? golf 1z
Hello Mindekninek.. van egy golf 3 tdi-m AFN...(gyári,nem piszkált) ebböl szeretnék egy tartos 160LE-t kihozni. több embert megkérdeztem már,mindenki mást mond...nem tudom melyik irányba induljak... utbaigazítás kellene... elöre is köszi.
Igen, így van. Szeretnénk belőle a legtöbbet kihozni amit bír de mivel semmit se találtunk erről a motorról, hogy mit bírna. Így ezért írtunk ide. Nyilván ha nem érhető el az "álom teljesítmény" akkor azzal is megelégszünk ha már dinamikusabb is. :-)
Lenne egy C Corsam 1.7 Di motorral motorkód [Y17DTL] nagyon szeretném ha dinamikusabb lenne. Nem gyorsulgatni szeretnék de azért az, hogy egy Suzuki álló rajtról megver azért az na! Cél olyan 140 Lóerő körül de igazából már csak annak nagyon örülnék ha dinamikusabb lenne alulról.. :-) Sok mindent nem találtam erről a motorról. Így ezért fordultam hozzátok. Én ebben a sorrendben gondolkodtam, hogy cserélném a dolgokat: 1. Üres kipufogó "rendszer" + intercooler 2. Nagyobb csúcsok (de azt se tudom mekkorák vannak benne :-( ) 3.Kicsit nagyobb turbó (szintén nem tudom, hogy ez sima turbó vagy geometriás ill. mi mehetne a helyére) 4.Chip tuning.
Mennyire reális ettől a motortól a 140 lóerőt elvárni? Tartósan bírná ha ki lehetne csavarni belőle? Esetleg ti tudtok valami épkézláb konfigot ajánlani erre a pöttömségre?
nem tud nekem a kérdésemre válaszolni? lenne egy 3,5-ös tárcsa amit elég drágán adnának, kb 50 000 és nem tudom eldönteni, hogy megvegyem e? egyáltalán ér anyit agy 3,5-ös tárcsa? a 3,1-eseket, 15-20 000 körűli áron láttam.
Valaki közületek tudna megoldást a bajomra? szivodisel adagolóba, édemes magasabb tárcsát tenni?, lesz teljesítmény erősödés? vagy mindegy..., most van 2,3-as tárcsám, és 3,1-est tudnék belerakni. És érdemes, ugyancsak szivóba, nagyobb nyomóelemet rakni? most 8-as van benne és 10-esre cserélném, ha érdemes?
Sziasztok! VNT 20am van. 1.5 barra volt beállítva a turbónyomásom. Ma óra szerint 2 fölé ment jócskán. Ilyenkor mi a teendő?? Mi okozza ezt a jelenséget és mi rá a megoldás?
Nem haltak még meg, csak traktor módon jár, kis fordulaton bedöcög, illetve indításkor füstöl. Csináltassak egy uh-s tisztítást, kapjon új tömítést? Vagy hagyjam a fenébe, oszt jónapot?
Hehe, ez nem csak a Varshi ötlete, egy ideje már az én mondásom is. De sajnos el kell használnom az autót, nem tudok másikat venni. Ha nyerek a lottón, a Fáy utcában felgyújtom, legalábbis ez a terv. Nagyon gyűlölöm, egy rakás szar az autó.
Kapott a héten új kéttömegűt meg kuplung hidraulikát, mondjuk ez sokat dobott a komforton. Már majdnem szeretem is... :D