Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.05.18 0 0 241

Metropol újság szintén az üzemi pályaudvart, meg a nem használt részeket említi. Aztán pár sor után meg arról ír, hogy a 4-es metróra kéne valahonnan utasokat szerezni, innen jött a pályaudvar bezárásának ötlete.

Meg onnan, hogy azt is igazolni kéne, hogy a 4-es metró utasai legalább 9 percet nyernek a felszíni közlekedéshez képest. De hát, attól, hogy bezár a Déli, még senki sem nyer 9 percet, és nem lesz 400 ezer utas sem a 4-es metrón.

 

halaloszto Creative Commons License 2016.05.10 0 0 240

lentebb leírtam. ha megszüntetik az üzemi területeket meg a fejpályaudvari funkciókat, akkor indokolható lesz hogy miért kényelmetlen oda bevinni a vonatokat. ha kevesebb vonat megy be, akkor csökken az utasszám, indokolható hogy miért megy be még kevesebb vonat, és így tovább.

 

Vajk

Előzmény: Törölt nick (239)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.10 0 0 239

Nagyot néztem, amikor valamelyik portál (pontosan nem tudom hol olvastam) idézte, hogy megszüntetik az üzemi pályaudvart, aztán leírja a nagyonokoséstájékozott újságíró, hogy bezárják a teljes pályaudvart... valaki el tudja magyarázni, hogy milyen logika alapján írta le azt a mondatot? :D

Előzmény: IAtilla (234)
rm40 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 238
Előzmény: halaloszto (235)
IAtilla Creative Commons License 2016.05.09 0 0 237

Bocs, most látom, hogy bekerült egy kiegészítés, miszerint az NFM cáfolta a hírt, így tényleg a Magyar Idők cikke tűnik hitelesebbnek.

Előzmény: Poplacsek 1 (233)
schlumberger Creative Commons License 2016.05.09 0 0 236
halaloszto Creative Commons License 2016.05.09 0 0 235

először elveszik az üzemi területeket. építenek a helyükre plázát meg irodaházat.

utánna a szűkös üzemi területekre hivatkozással csökkentik a déliig bejövő járatokat.

aztán vége.

 

Vajk

Előzmény: IAtilla (234)
IAtilla Creative Commons License 2016.05.09 0 0 234

Nem mintha kételkednék a cikkben, de az Index szerint ennek az ellenkezője dőlt el.

Előzmény: Poplacsek 1 (233)
Poplacsek 1 Creative Commons License 2016.05.09 0 3 233
Előzmény: Poplacsek 1 (232)
Poplacsek 1 Creative Commons License 2016.03.23 0 0 232

Végleges döntésre vár a Déli

 

Bár véglegesen nem dőlt el a Déli pályaudvar sorsa, egyre több kormányzati megnyilvánulásból arra lehet következtetni: a bel-budai vasúti csomópont nem marad fenn.

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.16 0 0 231

Ha a Déli bezár, vajon az ottani CBA is bezár vasárnapokra? Vagy meghagynak ott valami elővárosi vonatot és 1-3 vágányos "pályaudvart"?

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.15 0 1 230

„a budai vasútfejlesztés, a kapcsolódó köztéri területfejlesztés és csomópontfejlesztés megvalósítása érdekében szükséges intézkedésekről”.

 

Meg valami olyasmit is mondott a híradó, hogy 1 milliárd hatástanulmányra....felesleges pénzkidobás. Aki már látott oda érkező vonatot, tudja, hogy nem szabad bezárni. De ha a kormánynak útban van, ígyis-úgyis bezárják!

schlumberger Creative Commons License 2016.03.14 0 3 229

Ó, ha ezt a lázárt egyszer pofánvághatnam! Nem vagyunk egy csoport, én vén nyugdíjas, de megpróbálnám!

Előzmény: Törölt nick (228)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.13 0 1 228

Meg arról is papolt, hogy a sötétzöldek is támogatják, legyen park a pályaudvar helyén! 

Az utas meg majd elmegy Kelenföldre, csak plusz fél óra.... vagy majd használ a zöldterület helyét elfoglaló, csúnya, "környezetszennyező" vasút helyett mondjuk "környezetbarátabb" autót, az legalább háztól házig megy, nem kell csomagokkal felpréselődnie a busszal, nincs menetrendje...stb.

Előzmény: Törölt nick (227)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.12 0 2 227

Valami Lázár nevű arról papolt, hogy kell a ződfelület. Hát Budán van bőven. Ellenben Pesten az egy szem szerencsétlen Városligetet is bebetonozzák. Idióták. A metróval sincs körjáratba kötve a 3 pélyaudvar, mert mi a fenének azt.

schlumberger Creative Commons License 2016.03.11 -1 1 226

Egy alagútbővítésen keveset lehet lopni, egy ilyen zavaros üzelmen meg sokat...

Szerintem ilyen egyszerű, szarnak ezek minden másra.

Előzmény: somytomy (225)
somytomy Creative Commons License 2016.03.11 0 0 225

Azt nem értem, hogy miért nincs szó a Déli alagút esetleges bővítéséről? A Déli bezárása mellett mindig felhozzák érvként, hogy az alagút egy szűk keresztmetszet, ellenben egy szó sem esik az esetleges bővítéséről. Ami azért főleg úgy furcsa, hogy egyrészt a Déli összekötőnél megemlítik ezt a lehetőséget, másrészt egy kicsivel azért több realitása van, mint egy négyvágányos Déli-Nyugati alagútnak.

Mondjuk a cikk többi része se jobb, szerintem speciel nem a Déli a legrosszabb állapotú pályaudvar (mivel sajnos egyformán lelakott az összes). A legjobb mégis az "egy vágánypár meghagyása Kelenföld és a Déli között, ingavonatok közlekedtetésével". A fogalmi zavar önmagában is vicces ("vágánypár" az ugye két vágány, de hát most sincs több), de egyébként is mi a bánatért kéne rengeteg pénzt költeni arra, hogy a Délit egy jóval kisebb kapacitású állomásra cseréljék (illetve a meglévő kapacitást máshova pakolják)? Azért, hogy a Vérmező mellé épülhessen még egy közpark?

Előzmény: schlumberger (224)
schlumberger Creative Commons License 2016.03.11 0 0 224
schlumberger Creative Commons License 2016.03.11 -1 1 223

Ezek csak rombolni tudnak. Meddig még?

Előzmény: Törölt nick (222)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.11 0 0 222
Poplacsek 1 Creative Commons License 2016.01.30 0 0 221

Ne bontsák le!

 

45 éve a budapesti és agglomerációs közlekedési infrastruktúra alapvető része.

 

Fejleszteni, nem visszafejleszteni!

schlumberger Creative Commons License 2016.01.28 0 0 220

1. Politikusainknak elment az esze.

2. Valakinek kell a Déli pu. területe

 

elment...

A jó qrva anyját

Előzmény: Törölt nick (216)
Poplacsek 1 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 219
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.22 -1 1 218

Na meg a Start reklámozhatja, hogy 6-8 perccel csökkent a dunántúli vonatok menetideje....

Előzmény: Törölt nick (217)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.22 0 0 217

Meg ha a Déli megszűnik, Kelenföldet át kell építeni, esetleg a városi közlekedést is átalakítani, talán még a pesti vasútállomásokat is bővíteni (átmenős vonatok) - azaz a Déli bezárásával semmit sem nyerünk, de legalább sok pénzbe kerül, és szinte senki nem nyer vele (kivéve, akik most is Kelenföldön szállnak vonatra)

Előzmény: Törölt nick (216)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.22 0 0 216

1. Politikusainknak elment az esze.

2. Valakinek kell a Déli pu. területe

3. Életükben nem utaztak vonattal, megnézték a térképet: egy állomás, ott vége a sínnek: tehát felesleges.

4. Kell az utas a 4-es metróra, nehogy az EU megsértődjön.

5. Nyugati pu a föld alatt: gondolom olyan kellemesen sötét, zajos és büdös lesz, mint a buszvégállomás a Stadionnál....

Előzmény: eric35 (215)
eric35 Creative Commons License 2016.01.21 0 1 215

Kezdenek komolyra fordulni a dolgok...

http://iho.hu/hir/kimondtak-hogy-vege-160121

 

Pedig ami egyáltalán nem hiányzik Közép-Budáról, az pont egy park.

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.11 0 0 214

"Kelenföldön például két mozgólépcsőn kell lemenni, és máris a metróban van az ember."

 

Na pontosan ezt hiányolom a Keletinél a nagy építés után, ráadásul ott 2 metró is van, meg egy csomó busz, troli plusz a 24-es vili, amit szintén bevihettek volna a felújítással a Keleti elé az út alatt. Ha megnézed, aki arról leszáll, 90% megy át az úton.

Előzmény: somytomy (211)
kicsapott fakabát Creative Commons License 2016.01.11 0 2 213

Nem lenne szabad lebontani. A Déli, egy jól bejáratott és megfelelően kihasznált tömegközlekedési infrastruktúra.

somytomy Creative Commons License 2016.01.10 -1 0 212

Ami a város szélén van, és az egyetlen tömegközlekedési kapcsolata egy buszmegálló. Kicsit ellentmond annak, hogy "az utasok nem átszállni akarnak"...

Előzmény: ax15 (114)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!