Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SLX-350 Creative Commons License 2016.02.26 0 0 161776

Nálam (szigorúan a hang alapján) első a V8, második a boxer és utánuk minden más.  :)

Előzmény: Lagcsifan (161774)
marcsello1 Creative Commons License 2016.02.26 0 0 161775

ÁÁÁÁ, feláll a szőr a hátamon:) Egyszer még tuti lesz V8-am:) Régi álmom egy patika e34 540i 6gang, de egyre távolabb kerül az álom, ahogy megy fel az ára. Lehet ebbe az irányba megyek el én is mint Te:) 

Előzmény: sixpack525i (161770)
Lagcsifan Creative Commons License 2016.02.26 0 0 161774

Nem olyan szar ez a hang. Ma láttam az egyik srácot az uszodából egy C55 AMG-ben. Régen azt akartam az M3 után... És a hangja alapján ma is azt akarom ;)

Előzmény: sixpack525i (161770)
sixpack525i Creative Commons License 2016.02.26 0 0 161773

Ezért kár volt billentyűzetet ragadnod :)

Előzmény: fetitaco (161771)
G.Gambino Creative Commons License 2016.02.26 0 0 161772

:))

Előzmény: fetitaco (161771)
fetitaco Creative Commons License 2016.02.26 0 0 161771

Tettél rá kipufogót ami üvölt? :)

Előzmény: sixpack525i (161770)
sixpack525i Creative Commons License 2016.02.26 0 0 161770

Idén lesz 10 éve, hogy elhoztuk az e28-cat..... :)

 

Azóta történtek dolgok:

 

Előzmény: Patre (161757)
romesz Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161769

:)

 

Nem kell olyan komolyan venni :)

Előzmény: fetitaco (161768)
fetitaco Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161768

Az amerikainál jobbat többet szebbet nagyobbat senki nem tud ez egyértelmű! Vagyis az oda kimenekült magyaroknál. Az echte amerikai valamivel szerényebb.

Előzmény: romesz (161766)
Patre Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161767

Az nekem nem olyan sok, az elsöbe (20ia no vanos limo) 20k körül tettem a qp-ba meg 80at eddig...

De nagy a lamour mèg mindig...😊

Előzmény: fetitaco (161765)
romesz Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161766

Ha nem is a vilagrecordot, de a magyar orszagi recordot lehet :)

Előzmény: fetitaco (161765)
fetitaco Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161765

Nekem gyermekkori álmom egy trabi volt. Megvettem de nem sejtettem hogy ez nem egy messzire utazós autó. Rájöttem, én nem ilyen lovat akartam :) Aztán vettem egy E36 ot. Tizenpár évig jó szolgálatot tett. Lehet én tartom a világrekordot az E36 ban megtett km ek számával.

Előzmény: Patre (161761)
fetitaco Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161764

Akkor igazi fan vagy!

Előzmény: Patre (161761)
jedi78 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161763

Ezt lehet rosszul írtam .. pincelátogatás van.... :)

Előzmény: jedi78 (161762)
jedi78 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161762

Ezzel  , én is így vagyok ..a lányom érdeklődik ..addig hobby

Előzmény: Patre (161761)
Patre Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161761

Mèg nem èr semmit, de nem is èrdekel különösebben hogy fog e èrni valamit...nekem az egyik legszebb valaha gyártott autó, gyerekkori beteljesült álom...úgyhogy eladó csak akkor lesz ha nem tudok venni másból ennivalót a kislányomnak...

Előzmény: fetitaco (161759)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161760

Nem kell ezt ennyire túlmisztifikálni, belső égésű motor maximális vonóereje a motor maximális teljesítményénél van, mint ahogy ez már ezerszer elhangzott, ha nem is ebben a megfogalmazásban. Aki nem hiszi, az járjon utána. 

 

 

Előzmény: Patre (161750)
fetitaco Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161759

Add el és nem leszel csóró. Szép pénzt érhet már. :)))

Előzmény: Patre (161757)
Patre Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161758

A mi van mostra nem válaszoltam...

Mik vannak mostra korrigálok😕

E46 330g èppen eladó

Skoda rapid 1.6tdi

Opel astra g 1.7dti

+az örök darab e36

 

 

 

 

 

Előzmény: fetitaco (161754)
Patre Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161757

Jó látni hogy azèrt mèg vannak règiek is...☺

Az ezüst qp megvan mèg, most már több mint 13ève, de a kerekeit (az x5 tèlieket meg az oz nyáriakat is) kb 5 ève leadta a daily drivernek, ès elbújt egy garázsba ahol mèg egy pár èvet csicsikálni fog mert ugye csóró fanatikusok is vannak...😉

 

BMW-GMBH Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161756

Jelen:)

Előzmény: Patre (161742)
jedi78 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161755

Van aki említett valami csöcsöket ..abból viszont egyet sem láttam...:)

Előzmény: G.Gambino (161733)
fetitaco Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161754

Már csak páran maradtak. A csórók és a nagyon fanatikusok autója lett. :))). Viszont jöttek "újak" pl. itt van Tibi aki elmondása szerint nemrég fedezte fel milyen jó autók ezek. Elég aktívan bele is merült a kompót motortérbe.

 

Megvan még az ezüst coupe az x5 kerékkel? Vagy mi van most?

Előzmény: Patre (161742)
jedi78 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161753

Ehhez kell a nyomatékrugalmasság , de nem szeretnék ebbe belemenni itt. Az elmúlt napokban sok minden elhangzott :).

Előzmény: Patre (161752)
Patre Creative Commons License 2016.02.25 0 1 161752

Nekem az egyetlen számolt dolog az m52. Èvekkel ezelött vitáztunk egy haverommal hasonlóról- èrdemes e tiltásig forgatni az m52-t-ès arra jutottunk hogy hiába esik vissza váltásnál a fordulat nyomatèkcsúcsra ès hasonló teljesítmènyèrtèkre, az egyel alacsonyabb fokozatban lènyegesen nagyobb a kerèken fennálló vonóerö mint a következö fokozatban...

Ha levonjuk a józan paraszti következtetèst, akkor az m52nek teljesítmèny ès nyomatèkgörbèje van, de folyamatosan növekvö "vonóeröegyenese"...azonos sebessègifokozatban.

Előzmény: jedi78 (161751)
jedi78 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161751

Értem mit mondasz :) , csak hozzávetőlegesen gondoltam az adatokat . Nyilván a vonóerőt nem veszem alapul , hiszen akkor számolni kellene a kerékcsúszás , talaj és más egyéb paraméterekkel.

Hétköznapi példa lett volna  :) ami a motorra vonatkozik! :)

 

Előzmény: Patre (161750)
Patre Creative Commons License 2016.02.25 0 1 161750

Akkor beszállok èn is...😊

A motornak sem a nyomatèkgörbèje sem a teljesítmènygörbèje nem egyezik meg a vonóerö görbèjèvel.

Az általad írt gèpnek a legnagyobb vonóereje akkor ca. 1700-1800rpm körül van. Egy m52 motornak pedig 6400rpm nèl. Egy n47d20nak meg kb 4000 körül.

Előzmény: jedi78 (161747)
jedi78 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161749

Példa a linkben :).

Előzmény: jedi78 (161747)
jedi78 Creative Commons License 2016.02.25 0 1 161748
Előzmény: jedi78 (161747)
jedi78 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 161747

Olvasni az érveket ellenérveket felüdülés :) . A személyeskedés számomra elítélendő ennyire nem szabad elfajulni , szerintem mindenki véleményét tiszteletben kell tartani

ha szerintünk helyes  is vagy nem , ennek kiderítéséhez kell az egészséges beszélgetés kulturált vita. Picit elkanyarodok az autóktól és maradnék a mezőgazdasági gépeknél ebben 

érdekelt vagyok.

A mg gépeknél már pár éve megadják a nyomatékrugalmasságot mint jellemzőt. Egy példa azonos motorra , csak elektronikában különbözik.


Tapasztalatom : 4750cm3 105 le , 429 nm nyomatékú motorral . Elméletileg már 1200-1300 körül megvan ez az érték .Gyakorlatilag 1500 alatt használhatatlan .

1500-1800 között az ideális terhelve. Ha 100 mázsát vontatok vele és kellő hosszúságú az emelkedő akkor mehetek én 2200-as fordulattal akkor is csak 1700-1800 fogom húzni a lendület elvesztésekor ugyan úgy mintha 1500-nál kezdek bele. Ez egy tapasztalat , észrevétel a könnyebb megértéshez ."UI: EGYMÁST NE SZIDJÁTOK..."

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!