Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fecoooo15 Creative Commons License 2016.05.03 0 0 8782

Hivd fel oket mond el mik a bajai !csak rosszabb lesz +++dragabb lesz ha jobban szet megy 

csak tanacs 

  • Bejelentkezés, elkészült autók, általános információk: +36-1 210-0272
  • Szerviztér, szervizvezető, műszaki kérdések: +36-70/587-1001
Előzmény: nanolupo (8780)
nanolupo Creative Commons License 2016.05.03 0 0 8781

Valaki alakított mostanság  át "manuálra" Lupot?

A "hardveres" része okés lenne, "szoftveresen" tudna valaki segíteni?

nanolupo Creative Commons License 2016.05.03 0 0 8780

Szia!

 

Szerintem az nem lesz elég, nem is "csattog" a váltáskor, ha behúzom E-be vagy R-be.

A kijelző azt mutatja hogy benne van, de gázt nem lehet adni, letiltja, el sem indul a kocsi.

Viszont reset után/aksi le-aztán föl/ olyankor csak addig "csattog" amíg üresbe rakja, és letilt megint ha beraknám valamelyik sebességbe.

Előzmény: Fecoooo15 (8779)
Fecoooo15 Creative Commons License 2016.05.03 0 1 8779

Allitani kell sajnos a kuplungot ne sokaig varj ezen a heten vidd el a szerelohoz amit megadtam linket meg 3napja leirt linkre is rakatinthatsz es ha sokaig varsz tonkre megy a mkuplung,valto

Előzmény: nanolupo (8777)
Fecoooo15 Creative Commons License 2016.05.03 0 1 8778

 Hívd fel őket biztosan megtudják csinálni 30 ezer km-ént állítani kell a kuplungon laptopos szoftverrel http://hildep.hu/lupo_service.htm 

Ne gányoltasd másokkal + pénz és nem is lesz jó!

Ők megcsinálják neked! Ha szerencséd van akkor még nem kell cserélni kuplungot vagy váltót!

De lehet csak nyomás gömböt kell csak cserélni meg állítani a kuplungon!

Budapesten, Cegléden találhatod meg őket!

Ha felhívtad őket akkor számolj be nekünk is itt a fórumon hogy mi lett és mennyibe fog kerülni!!

Előzmény: Botikaaa (8770)

Előzmény: nanolupo (8777)
nanolupo Creative Commons License 2016.05.03 0 0 8777

Sziasztok!

 

Nálam is bedobta az "unalmast" a Lupo.

Igaz nem indult STOP-ba, de szépen váltott, nem rángatott eddig.

3 nappal ezelőtt reggel elkezdte csinálni, hogy nem vette rendesen a hátramenetet, aztán a sebességet /E/ sem, leállítottam, és azóta semmi.

Aksi saru le, 10 perc múlva vissza, üresbe rakom , indul, gázra reagál.

Rakom sebességbe /E/ semmi, gázpedál letilt, utána nem is indul, csak ha újra leveszem az aksisarut és vissza, de akkor ugyan ez történik.

Hidraulika oké, dolgozik is, a folyadékszint is oké.

Valaki találkozott már ezzel a jelenséggel?

 

 

kullancs_ Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8776

matt fekete felni engem is érdekelne??!!!

tippmix1997 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8775

Lupora valaki tudd eladó alufelnit?

Botikaaa Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8774

Köszönöm!!! Írok!

Előzmény: tippmix1997 (8773)
tippmix1997 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8773

a turbóra vigyáz megállás után hagyd minimum 30 másodpercig alapjáraton ketyegni !! utána állítsd le

 

Előzmény: tippmix1997 (8772)
tippmix1997 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8772
  • Szerviz cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 6/C
  • GPS koordináták: 47.461237,19.087411
  • Telefon:
  • Bejelentkezés, elkészült autók, általános információk: +36-1 210-0272
  • Szerviztér, szervizvezető, műszaki kérdések: +36-70/587-1001
tippmix1997 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8771

 Hívd fel őket biztosan megtudják csinálni 30 ezer km-ént állítani kell a kuplungon laptopos szoftverrel http://hildep.hu/lupo_service.htm 

Ne gányoltasd másokkal + pénz és nem is lesz jó!

Ők megcsinálják neked! Ha szerencséd van akkor még nem kell cserélni kuplungot vagy váltót!

De lehet csak nyomás gömböt kell csak cserélni meg állítani a kuplungon!

Budapesten, Cegléden találhatod meg őket!

Ha felhívtad őket akkor számolj be nekünk is itt a fórumon hogy mi lett és mennyibe fog kerülni!!

Előzmény: Botikaaa (8770)
Botikaaa Creative Commons License 2016.04.29 0 0 8770

Sziasztok!

Eléggé bután fogom leírni az autóval kapcsolatos problémáim, mert nem értek hozzá, ezért előre is elnézést!
Szóval:
Nekem is lett egy automata 1,2 3L TDI Lupóm. Nagyon szeretem a kocsit, mert amikor megy, akkor jó. De...
Kb fél éve, fél óra autópályázás után egy start-stop után elkezdett rángatni, aztán nem vette a sebességeket, aztán már nem működött a start-stop sem. Aztán már a motor sem indult. Azóta folyamatosan (már a sokadik), szerelőnél van és nem sikerül rájönni a problémára. Már nem ír hibakódot(szóval elvileg minden problémát kijavítottak), és minden számítógép, illetve elektronika működik, azonban a kocsi mégsem indul be annak ellenére, hogy jó a motor, mert azt hiszi a gép, hogy az indításkori sebessége 90km/h és 5-ösben van.

Esetleg van valakinek valami ötlete, tapasztalata ilyen problémával kapcsolatban? Köszönöm!

B.

kicsinelly Creative Commons License 2016.02.28 0 0 8769

Jövő hét végén - majdnem 2 év után - kijön a garázsból a GTI.

Nincs baja, csak nem volt idő menni/foglalkozni vele. Feltekerem, teszek rá 2 gumit előre, műszaki, letekerem és innentől hétvégén használatban lesz.

Már nagyon várom, elég fura lesz a Felicia PickUp után...

kullancs_ Creative Commons License 2016.02.20 0 0 8768

a kép lemaradt...

 

 

 

 

kullancs_ Creative Commons License 2016.02.20 0 0 8767

a képen látható pohártartót keresek... OEM száma: 6X0858569 (6E)
             Pohártartó és - kapcsoló tartó 6E0 857 857 01C
         

György Koszna Creative Commons License 2016.02.09 0 0 8766

üdv! 

Szeretném kicserélni a négy csavaros kerékagyat öt csavarosra mert egy olyan felni tetszik.  Szerintetek melyik tipussal kompatibilis a lupo kerékagya?

Választ előre is köszönöm!

tarantito Creative Commons License 2016.01.21 -1 0 8765

Üdv,

 

Vennék a családba (smart helyett) egy 2000 évjárat körüli automata Lupo-t, mit ellenőrizzek rajta vételkor? A váltó ellenőrzésére valami trükk?

 

Köszi előre is.

Inpherno Creative Commons License 2016.01.14 0 1 8764

Közben, hogy válaszoljak a saját kérdésemre. Kiderült, hogy miért kezdett el villogni az izzítás jelző menet közben. Olvasgattam, hogy a féklámpa kapcsoló hibája miatt is lehetséges, és utólag észrevettem, hogy a féklámpa valóban nem okés, mert ha a világítás fel van kapcsolva, akkor nem látszik, ha nyomom a féket. De, ha nincs, akkor meg minden ok, így egyértelmű volt, hogy nem az izzók a ludasok.
A 3 ezer forintos összeg miatt gondoltam megpróbálom, és kicseréltem. (a fékpedál tövénél van, a burkolatot két csavar rögzíti). De semmit nem változott, így végül elvittem diagnosztikára, ahol mégis csak a féklámpát írta ki.
Szégyelltem magam rendesen. :))
Kiderült, hogy egy apróság az egész. Ugyanis a hibajelenség előtt cseréltem féklámpaizzót, de a dupla izzós helyett simát raktam bele, nem tudom, hogy sikerült,  mert elvileg nem megy bele, de sikerült.
Kicserélve, probléma megszűnt. :-)

Előzmény: Inpherno (8758)
kullancs_ Creative Commons License 2016.01.11 0 0 8763

Köszi

 

Előzmény: Inpherno (8762)
Inpherno Creative Commons License 2016.01.11 0 1 8762

A jobb első kerék előtt/mellett alulról hozzáférhető. 3 csavar tartja azt hiszem.

Előzmény: kullancs_ (8761)
kullancs_ Creative Commons License 2016.01.07 0 0 8761

cserélt már valaki levegő szűrőt a 3L-ben?

Lupotulaj Creative Commons License 2016.01.01 0 0 8760

Sziasztok. Vcds-sel tudja valaki hogyan kell alapbeállítást csinálni. Meg hol lehet beállítani,hogy lássam a kuplung alapfeszültségét miközben állítom? Köszi

hansha Creative Commons License 2015.12.15 0 0 8759

Sziasztok, lupo 3l -hez keresek elso lokharitohoz tartozo also kulonallo reszt, amiben a kodlampa is van.

koszi

 

Inpherno Creative Commons License 2015.12.15 0 0 8758

Most indul, de az izzítás jelző elkezdett villogni menet közben. De miért? Tuti összefüggésben van azzal, hogy kivettem az aksit töltésnél. De mégsem értem. Valaki?

Előzmény: Inpherno (8756)
Guliano Creative Commons License 2015.12.08 0 0 8757

Sziasztok!

Lupohoz kellene elektromos ablakemelő kapcsoló vezető felőli 2db de ha lenne kellene a utasoldali is. Tű lábú. cikk száma:6X0 959 855 B

 

Inpherno Creative Commons License 2015.12.07 0 0 8756

Nah, még sincs minden teljesen rendben. Most meg olyat csinál, hogy nem akar elindulni, ha a váltó Parkoló állásban van. Üresbe kell rakjam előtte, és csak utána indíthatom. ???

Előzmény: Inpherno (8755)
Inpherno Creative Commons License 2015.12.05 0 0 8755

Látom nagyon sokan aggódtak, és írtak, pörög a topik. :-)
Jelzem, a jelek szerint sikerült. Újra megy a kicsike. 8 óra aksi töltés után. Megnyugodtam.

Előzmény: Inpherno (8754)
Inpherno Creative Commons License 2015.12.05 0 0 8754

Én sajna nem értek hozzá. Boltba bevittem az egész akksit, rádugták, elkezdi 10A-t vesz fel, tölteni kell. Mondom oké, mintha érteném. Töltő megvéve (Henry YH-BCP1212 12V 12A) , most kb 7-8 órát rajta hagyom (ennyit javasoltak), aztán meglátom, hogy tényleg csak ennyi...remélem.
Szegény Lupit nagyon leszidtam, ilyet még nem csinált, mindig pöcre indult. Igaz csak pár hónapja van meg, de ha ilyenek lesznek a téli időszakok, akkor nem fogok örülni. Másnak is vannak hasonló tapasztalatai?

Előzmény: Inpherno (8753)
Inpherno Creative Commons License 2015.12.05 0 0 8753

Nah, ma összetojta magát. Egy hetet állt ez igaz, de annyira hideg azért nem volt, hogy az akksi (2,5 éves, mondjuk ez nem számít) feladja. Először még indítózott, aztán vége. Műszerfalon kivillant az Abs, majd többszörös próbálkozás után már az akksi is. Jah, amúgy meg akárhányszor próbáltam úgy villogott minden mint egy stroboszkóp! Ez mitől? A műszerfal világítás is kikapcsolt, de a lámpák még működnek. Van benne riasztó, létezik, hogy az szívta le az akksit? Ha egyáltalán az a baja.
Egy hete még semmi baja nem volt.
Valaki?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!