Mindjárt mind a három vasúttársaságtól kéne gép! Western Pacific és Denver & Rio Grande Western vasutak EMD F3 és a Burlington Route meg EMD E5A ...csak ezek mind Kato N
Tudtok választ a kérdésemre? Semmi felirat nincs azon az alkatrészen és a papírokban sincs semmi utalás, hogy bármiféle dekóder lenne.
Tudok, csak gép elé kell kerülnöm hozzá... :-)
Szóval az egy vakdugó lesz, ha a digitális pályára helyezve mindkét végén világítanak a lámpák. (Vagy döglött funkciódekóder.)
Ebbe a csatlakozóba, ami most ott fityeg, pl. a Digitrax dekóderek mennek vele, de van 8 tűs csatlakozónak is helye a panelon. Nem drága dolog, be lehet forrasztani, onnantól kezdve bármilyen európai 8 tűs dekóder beletehető. (Például döglött motorkimenetes, de világításra rendesen dolgozó dekóder.)
De!
1.) Meg kell nézni, hogy vannak-e még egyéb fények bekötve vagy csak a két fényszóró. Ha igen, akkor olyan dekóder kell majd, aminek van elég funkciókimenete, illetve ha a 8 tűs csatlakozást akarod használni, akkor esetleg egyéb csatlakozást is kell létesíteni.
2.) Meg kell nézni, hogy a most a gépben lévő izzók milyen feszültségre vannak! Nehogy vaku legyen az első bekapcsoláskor!
Egy kihagyhatatlan ajánlatra lecsapva bővült a flotta egy Athearn 79829 AC4400 BNSF 5603-as számú géppel.
Ez a mozdony majd vagy egy IC&E SD 40-essel fog együtt futni,
vagy egy CP Rail tesójával a gabonás élén.
Folyamatban van a gépátvétel
ebben kérném a segítségetek. A mozdony gyári dummy, de PR25-ös fém kerekekkel van szerelve. A dobozon DCC Quick-Plug Equipped felirat van. Digit előkészített, ami a világítást vezérli csak.
Ez a belseje:
Jól sejtem hogy ez csak egy vakdugó és kell bele egy dekóder? Ha digit pályára teszem ,azonnal világítanak mindkét oldalon a fények.