Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dokeee Creative Commons License 2016.02.09 0 0 24895

Szerintem újonnan már vagy 3-4 éve nincs.

Előzmény: 08-73 (24894)
08-73 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 24894

Nyugi, jó sokáig lesznek még azok azért:)

Előzmény: dokeee (24893)
dokeee Creative Commons License 2016.02.09 0 0 24893

Nagyon nem az én világom ez a downsizing. sírok a szívócsőbefecskendezéses benzines szívómotorokért.

Előzmény: Törölt nick (24892)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.09 0 0 24892

Van egy új teszt az 1.0-ás motorral szerelt Ceed-ről.

http://www.autonavigator.hu/teszt/kia_ceed_1_0_t-gdi_gt_line_teszt-16298

Előzmény: Laikus Testvér (24876)
-peter Creative Commons License 2016.02.07 0 0 24891
tehát a 2. generációs modellek még Euro5-ösek voltak?
DPF van, a 2T meg kérdéses...
üdv
Előzmény: Scholl4 (24888)
fortworth Creative Commons License 2016.02.06 0 0 24890

Köszi szépen!

Előzmény: Scholl4 (24887)
Blászló76 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 24889

Szia!

 

Részecskeszűrő biztosan van a kettős tömegű szerintem még nincsen, de a Ceedklub forumán biztos meg tudják mondani.

 

Laci

Előzmény: Scholl4 (24888)
Scholl4 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 24888

A második generációs ceed-ekból alapból tudtommal euro5-ösek.

A 2015 őszi ráncfelvarrott  modellek euro 6-osak.

Azt viszont továbbra sem tudom, hogy a 2013-as 1.4 crdi-ben van-e kettős lendkerék és részecskeszűrő.

Előzmény: -peter (24884)
Scholl4 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 24887

Szia!

 

Pár napja vettem egy 2013-as 1.4 crdi-t (90le).

Nagyon kellemes meglepetés, szépen megy.
Egy citroen 1.6 hdi-vel (92le) összehasonlítva kb pariban van.

Különbség, hogy a francia dízelben szép egyenletesen jön meg az erő 1500-tól, ez kb 2000-ig teljesen halott.

2000-3000 között viszont érzésre nagyon jót tol, a hirtelen ébredő nyomaték miatt erősebbnek érződik a francia dízelnél.
Nem szabad 2000 alá hagyni menni a fordulatot.

A 6-os váltóval autópályán is halk és takarékos. A gördülési zaj erősebb mint pl egy J astrában.

Motor és szélzaj gyakorlatilag semmi. 70.000km átlaga 5.9.

 

Előzmény: fortworth (24879)
08-73 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24886

Mármint a dízelek. Biztos, mivel az Euro6-osnál kb. alapdolog.

Előzmény: -peter (24884)
dokeee Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24885

Tuti. Euro6 anélkül nincs. 

Előzmény: -peter (24884)
-peter Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24884

2. generációs CEED már megkapta a szokásos kettőstömegűt és DPF szűrőt?

Az első generációsban nem volt egyik sem, de a másodikról még ilyen téren tapasztalatlan vagyok.

Előzmény: 08-73 (24880)
-peter Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24883

GDI-nél vajon jellemző hiba lesz a kokszosodás?

totalcar-on többször írtak már róla, ezt tisztítja az egyik szaki (Novoth Tibi) dióhéjjal.

 

Motorbontás koksz miatt? Soha többé!

Pöfög a VW TSI-je? Rángat a turbós Coopere? Letilt a Peugeot THP motorja? Olvasson és gyermekének dió lesz a jele az óvodában! Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Előzmény: Törölt nick (24877)
Laikus Testvér Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24882

Majd számolj be részletesen a megrendelésről, mennyit kellett várni, stb.

 

És persze várjuk a tapasztalatokat is.

Előzmény: dokeee (24878)
Laikus Testvér Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24881

Lehet, hogy nem lesz GT-Line autóm, mert ez a kivitel az ezres turbómotorral is jóval 6 millió Ft fölött van.

 

Jókat írnak róla ebben a tesztben is, de az ár eléggé magas :-(

Előzmény: Törölt nick (24877)
08-73 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24880

A Cee'dtől szerintem nem kell félned, a világ egyik legmegbízhatóbb autójaként emlegetik. Ha volt is valamivel gond, az legfeljebb a dízel lehetett, de tudjuk, hogy azok érzékenyebbek ilyen téren. Én benzinesben gondolkodom, azokra még panaszt nem hallottam sem az első, pláne a második generációból sem. 

Előzmény: fortworth (24879)
fortworth Creative Commons License 2016.02.02 0 0 24879

Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok, a keret 3,5 millió körül. Az egyik jelölt a Cee'd kombi (2013-től), az 1.4 crdi-ből van pár 100e km alatti a Pappasnál és a Schillernél is. A költségvetésbe még némi hitellel beleférne új 1.4 benzin is. (a bika 1.6 crdi, valamint az 1.4 és 1.6 benzin kombiból csak gyakorlatilag újak vannak, plusz pár garin kívüli futásteljesítményű.)

 

Szerviztapasztalatokról érdeklődnék 80e km után, ha van már ilyen.

A Totalcar népítéletek között még csak alacsony futásteljesítményű autók vannak, és bár jókat írtak több netes portálon is az autóról, de használtként jóval kevesebb az infó.

 

Viszont itt már nem annyira jó a helyzet:

http://www.used-car-report.com/

http://www.jarmunaplo.hu/?s=ceed&searchsubmit=

 

Tartsak az 1.4 crdi-től használtan?

 

A többi modellel (főként az 1.4 benzinessel) szemben elsősorban az éhezőművész fogyasztása számít, ami városban sem nő az egekig (spritmonitor.de szerint min. 2 liter a különbség, ami még azonos üzemanyagárnál is évi 135e Ft 20e km-nél), viszont van benne elég nyomaték, hogy 5 fővel is normálisan használható legyen városon kívül és autópályán (ide sokan írták, hogy az 1.4 benzin elég kevés). Korábban volt 1,4 dízel Corolla kombim, akkoriban pont egy picivel több nyomaték és egy 6. fokozat hiányzott, mi itt pont megvan.

 

Lécci csak olyan írjon, akinek konkrét tapasztalata van. Köszi szépen.

dokeee Creative Commons License 2016.02.01 0 0 24878

Nekem mostanában érkezik meg a rendelt autóm, 5.5 millió körül lesz forgalomba helyezéssel, mondjuk nekem egy csomó dolog teljesen felesleges ami abban a 7.7 millás autóban benne van.

Előzmény: Laikus Testvér (24876)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.01 0 0 24877

Persze a Te döntésed az ezres Ceed de az 1.6 GDI szerintem jobb választás. Olcsóbb is.  Alkudni, alkudni!  Keress meg több kereskedést is! Egy EX Limitáltat talán ki tudnál hozni öt misiből forgalomba helyezéssel.

Előzmény: Laikus Testvér (24876)
Laikus Testvér Creative Commons License 2016.02.01 0 0 24876

Köszi, ezt olvastam régebben (gyönyörű ez a GTLine kivitel :-)). Sajna a Népítéletben egyetlen ezres turbós motoros autó sincs értékelve, ezért keresnék még teszteket, értékeléseket.

 

Teljesen igazad van abban is, hogy sokkal hamarabb megvesznek az emberek 6-7 millió Ft körül egy Golfot, akkor is, ha abban esetleg kicsit kevesebb extra van. Egy Ceed 5,5 - 6 millió Ft-ig lehet versenyben, akinek annál több pénze van, az már egy magasbb polcról választ autót magának.

 

Nekem "szerencsére" mindent összeszámolva is csak max. 5 millió Ft-om van, szóval nekem kiváló lesz a Ceed :-)

 

Tesztvezettem már ezres EcoBoost turbós Ford Focust, annak nem volt rossz a hangja. Abban a 125 lóerős kivitel már messze jobban tudott menni, mint amennyire én merek, szóval egyelőre a Ceedben is az ezrest céloztam meg.

Előzmény: Törölt nick (24873)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.01 0 0 24875

Köszi ! Akkor lehet mindegyikben van ez. Minden esetre a szerviz is úgy látja, hogy érzékelhető a jelenség és foglalkoznak vele. Az lehet, hogy ez gyárilag ilyen de azt gondolom ez többeket zavar mint nem nem hiába írták meg több külföldi fórumban sokan. Valószínűnek tartom, hogy a gyártóhoz is el kellett jutnia ennek a "problémának". Szívesen kipróbálnék egy új facelift-es 1.6 GDI Ceed-et de főleg egy 1.6 GDI Hyundai i30-at is.

Előzmény: Lacus 51 (24871)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.01 0 0 24874

Hát ha ez a felszereltség nem is jön ki ennyiért egy Golf-ban de majdnem. Miért vegyen valaki Kia-t ha van autóra ennyi pénze? Ennyi pénzért már sok jó autó közül lehet választani. Szerintem itthon a VW-t előbb megveszik ennyiért. Öt-öt és fél milla körül viszont szerintem a Ceed a nyerő ár-értékben.

Előzmény: Laikus Testvér (24872)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.01 0 0 24873

 

 

A Ceedet is elnyomják?

Tudjuk, hiába tagadják: a Skodát évek óta elnyomják a TUDJUKKIK. Az összeesküvők a Kiához is megérkeztek, mert a Ceed sokkal jobb lehetne, mint amilyen. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

 

 

Előzmény: Laikus Testvér (24872)
Laikus Testvér Creative Commons License 2016.02.01 0 0 24872

7,8 millióért jól felszerelt dízel VW Golf kombit lehet venni :-((

 

Na mindegy, engem úgyis az 1000 köbcentis turbós benzines érdekel, remélem, hogy tesztelik azt is rövidesen.

Előzmény: 08-73 (24870)
Lacus 51 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 24871

"Nálad okés rendben de ha nem nagy kérés azért figyeld meg te is."

Most hogy felhívtad a figyelmet erre, jobban odafigyeltem és valóban érezhető egyfajta gyenge vibráció a kormányon pontosan 2500-as fordulatszámnál halk morgás kiséretében. De nem zavaró és utána el is múlik, talán ezért sem figyeltem fel rá. Kipróbáltam minden fokozatban. Ugyanakkor jelentkezik, tehát egyértelműen a motortól jöhet. Erre szerintem csak a gyáriak tudnának valós magyarázatot adni, hiszen ezek szerint tipusspecifikus. 

Előzmény: trec (24856)
08-73 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 24870

És dízel kombi, a dízelek mindig drágábbak.

Előzmény: Laikus Testvér (24868)
Scholl4 Creative Commons License 2016.01.30 0 0 24869

Sziasztok!

Egy 2013/9-es kettes ceed, 1.4 crdi vásárlására készülök.

Meg tudjátok mondani, hogy részecskeszűrő és kettős tömegű lendkerék van-e az autóban?

Laikus Testvér Creative Commons License 2016.01.29 0 0 24868

Jókat írnak ebben a tesztben a ráncfelvarrott KIA Ceed-ről, de az ára kezd elszabadulni :-((

 

Persze ez egy jól felszerelt változat, de nincs benne minden rendelhető extra, és így is 7,77 mFt az ára.

Lacus 51 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 24867

Szerintem megéri az árát, hiszen még mindig több garit kapsz hozzá, mint egy új bármilyenhez! Valamint tényleg kenterbe veri a hasonló kaliberű használtakat. Az 1.6-os turbó nélküli motor pedig egyfajta hosszú életű garancia a ma divatos felspanolt határokat feszegető kis turbós motorokkal szemben. Én először egy VW Jettában gondolkodtam, de még pár millát oda kellett volna adnom egy hasonló felszereltségű turbósért, de ezt itt le is írom: http://nepitelet.hu/autok/kia/ceed_2012/csaladi_ekszer/

Jó választást és sok szerencsét hozzá!

Előzmény: peter-71 (24866)
peter-71 Creative Commons License 2016.01.27 0 0 24866

Üdvözletem!

 

Autóvásárlás előtt állok. Jó ideje nézegetem a Kia Cee'd-eket is. Jól tartják az árukat az egyszer biztos.

Véleményetek szerint egy 2012.5 havi benzines kombi 1.6-os EX-es 64.000 km-ert futott kocsiért nem sok a 3.2 milla?

(Ez még a régi Ceed.)

 

Oké, hogy marhára tartja az árát és ráadásul nincs is sok a piacon. (Ragaszkodom a Magyarországon üzembe helyezett példányokhoz.)

 

Egyébként több márkánál is észreveszem, hogy a régebbi típusok árban majdnem összeérnek az újabbakkal.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!