Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ooomm Creative Commons License 2016.02.05 0 0 38014

Tényleg nehezen megy fel a víz ezeken.Kitakarthatod az egészet nyugodtan nem lesz gond,nem tud túl melegedni....

Előzmény: Törölt nick (38012)
Osváth Attika Creative Commons License 2016.02.04 0 0 38013

Sziasztok, E61 akksi csere után nem működik a kulcs távírányító funkciója. Az autó indul nem csak kulccsal lehet nyitni zárni.

Van valakinek vmi ötlete?

 

köszi előre is

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.04 0 0 38012

Jók a termosztátok, csak hogy mostanában rövidtávon kell használnom az autót gondoltam erre.

Ilyenkor télen ha kb. A felét takarom el nem hiszem hogy túlmelegne, csak a menetszél sem hűtené és amikor bemelgszik meg a termosztát kinyit ugyis.

Előzmény: szokes83 (38011)
szokes83 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 38011

illetve ha bemelegedett mit csinálsz vele, hogy túl ne melegedjen...

Előzmény: szokes83 (38010)
szokes83 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 38010

na ilyet még nem hallottam...

 

régen a roburoknál csináltak ilyet,...

 

nem lehet hogy a termosztátod szar (mind a 2) és azért nem melegszik?

 

Előzmény: Törölt nick (38009)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.04 0 0 38009

Hali.

530dnek hűtőjét szeretném eltakarni hogy minél hamarabb melegedjen be a motor.

Kinek mi a véleménye és mennyire takarjam el?

joe1984 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 38008
joe1984 Creative Commons License 2016.02.03 0 0 38007

Üdv.

A 14 sz alkatrész megtudná mondani valaki hogy mi lehet.

semmi01 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 38006

Üdv Mindenkinek.

 

2 hete vagyok tulajdonosa egy 520D típusú autónak.Az eddigi tapasztalataim pozitívak,kivéve azt a tényt hogy

valami meríti az akkumat. Meg tudná  valaki mondani mekkora áramot vehet fel az autó,ha a központi zár be

van zárva, és az autó nyugalmi helyzetben van. Én 350mA mértem, ami kb.4w-os fogyasztást jelent.Esetleg valakinek van ötlete azzal kapcsoltban, mi használhat 4 wattot.

 

 

joe1984 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 38005

Értem és köszönöm a segítséget akkor ez lehet valamilyen utólagos radar lehet mert a szenzorok benne vannak a lökhárítóban.

Előzmény: gabesz977 (38004)
gabesz977 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 38004

Ha középen a konzolon nincs kapcsoló (DSC mellett) akkor nincs az autódban. PDC-s autoóba PDC gomb a konzolon és a lökhárítóban elől-hátul szenzorok.

Előzmény: joe1984 (38003)
joe1984 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 38003

Üdv.

Tudna nekem segíteni valaki tolatóradar ügyben.Szerintem nem működik.De nincs külön kapcsolója és az Idrive menüjében sincs PDC menü ,pedig a könyvében benne van ha hátramenetbe teszem nem csipog és a kijelző sem mutatja az autó "alakját".

Előre is köszönet.

Ádám0123 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 38002

Az nem lehet hogy egy szenzor hibásodott meg ?

Ádám0123 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 38001

Szia hát nagyon remélem akkor hogy nem komolyabb a probléma és elég csak a wandlert kicserélni 

koontar Creative Commons License 2016.02.01 0 0 38000

Minden kerékcsere után újra resetelni kell a keréknyomás ellenőrző rendszert. Kerékcsere után, álló helyzetben követed a videó utasításait, majd elindulsz és a rendszer menet közben beméri a mostani állapotot, és ezután az új beállításhoz fogja viszonyítani. 

 

Előzmény: Zsé1979 (37999)
Zsé1979 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 37999

Akkor az én esetemben csak resetelni kell vagy hibásodás lehet, hogy mindig alacsony nyomást ír?

Előzmény: 01Gyurmi (37998)
01Gyurmi Creative Commons License 2016.02.01 0 0 37998

Az előzőleg elmentett értékhez képest ellenőrzi. Ha kisebb kerék megy fel, vagy alacsonyabb nyomásra állítod a gumikat, akkor resetelni kell a menüben a guminyomás ellenőrző rendszert .

Előzmény: Zsé1979 (37993)
M packet Creative Commons License 2016.02.01 0 0 37997

Szia Ádám!

 

Utána jártam a problémának sajnos nem a motorfelújítás miatt ingadozik a teljesítmény hanem 100%  wandler (konverter, turbina)probléma aminek a cseréje munkadíjjal kb 180.000ft a problémát 85% megoldja de ha meg akarod tartani a bömöst érdemes felújítani a váltót kb 400.000ft és 150-200e km biztos nem lesz gond a váltóval viszont a  wandler cserénél 10-20e km után újra elő szokott jönni a probléma!

A szerelő javaslatára sportban használom az autót így megszűnik a fordulatszám ingadozása mert megfelelő lesz az olajnyomás igaz 2-3dl többet fogyaszt az autó .

Előzmény: M packet (37988)
M packet Creative Commons License 2016.02.01 0 0 37996

Szia!

 

Valós 317.000Km! Ha szorgalomból kicseréled a láncokat érdemes a csapágyakat is cserélni! Havi több csapágyas autó érkezik a műhelyükbe ahogy láttam nemcsak ötösök. 

Előzmény: HG. (37995)
HG. Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37995

Köszönöm szépen, tehát egy szűk / bő fél milliós történet...

Mennyi km-nél történt?

Előzmény: M packet (37991)
Jm5 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37994

Sziasztok.egy 2006 os 530d be szereltem be 2009 es hátsó ledes lámpát balos szépen működik a jobbos irányjelzője gyorsan villog elméletileg ellenállás kellene bele vagy a lcm et kellene frissiteni 25.01es verziora ki az aki meg tudná nekem csinálni?kihez forduljak?vagy mit csináljak hogy működjön rendben?

Zsé1979 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37993

Igen. De ha kisebb kereket teszek fel? az átmérő akkor is változik, vagy mihez képest érzékeli. Csak mert nekem folyamatosan írja ki a hibát és azt az információt kaptam eddig, hogy azért van mert nincs "beültetve" a szenzor a szelephez. Csak szeretnék utána járni ennek, hogy végül is mi is a igazság

Előzmény: 01Gyurmi (37978)
M packet Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37992

Szia!

 

Ezeket a tüneteket okozhatja beállítási probléma is? Mivel pénteken hoztam el az autót a szerelőtől láncszakadás miatt hengerfej, vezérműtengely, csapágycsere lánc láncvezető stb? Előtte nem volt probléma, most meg bizonyos fordulatnál 1500-2000 80-100km/h 1cm le,fől jár a fordulatszám mérő időnként és a teljesítmény is ingadozik.

 

 

Előzmény: combi27 (37990)
M packet Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37991

Szia!

Nekem a végösszeg 650.000Ft! Az ilyenkor szükséges alkatrészeken felül bontott hengerfej és vezérműtengelyek, csapágyak is cserélve lettek. A vezérműtengely, hengerfej és csapágyak nem minden esetben mennek tönkre teljesen nélkülük 420.000Ft lett volna.

Előzmény: HG. (37989)
combi27 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37990

A Converter áthidaló tengelykapcsoló zárásának az ellenőrzése (Lock up funkció) :

 

Általánosságban a következőket tapasztaljuk egy kifogástalanul működő Lock-Up esetében:
Üzemmeleg állapotban a legfelső fokozatban 80-100Km/h sebességgel haladjon. Ezek után a terhelést növelve / gázpedál óvatos  lenyomásával/ fokozatosan gyorsuljon. Zárt Kifogástalanul működő Lock-Up tgk esetében a motor fordulatszámának az emelkedése arányos a sebesség növekedésével. / mint ahogy egy hagyományos mechanikus váltóval szerelt jármű esetében tapasztalható / Gyors pedál elmozdulás esetében a Lock-Up oldása nem rendellenes. 

A Lock-Up rendellenes működésére utalhat , ha az előbb említett üzemi viszonyok között fordulatszám ingadozás , és/ vagy vibráció érezhető a karosszérián / utastérben/

 

A rossz hír az egészben hogy a converter áthidaló tgk tönkremenetelét ki kell vizsgálni, mert ez a végkifejlet.Ennek  volt egy oka is... (ha szerencsés vagy akkor csak simán elkopott, és nem egy hidraulikus vezérlés, vagy a váltóban mechanikus kopás miatti nyomásvesztés tett pontot a végére...) 

Ez a tengelykapcsoló egy hasonló tárcsás "kupplung" mint ami a kézi váltókban van, ugyan úgy elkopik, vagy le tud égni is akár...

 

 

 

 

 

Előzmény: M packet (37988)
HG. Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37989

hadd kérdezzem meg, nagyjából mennyi egy láncszakadás utáni tervezetlen vezérlés csere (és még ki tudja mi...) ára egy 6 hengeres dízelnél...?

Előzmény: M packet (37988)
M packet Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37988

Szia Ádám!

A fórumot visszaolvasva ezt találtam egyik bajtársunktól aki már túl van rajta!

KrisszK7

Ha menet közben a fordulatszám hullámzik, akkor szerintem a wandler (konverter, turbina) hibásodott meg, egy egyszerű teszttel kiderítheted, hogy tuti az-e a hibás: indulás előtt lépj erősen a fékre, hogy a kocsi ne tudjon elindulni és maradjon végig álló helyzetben, majd fokozatosan a gázra, a fordulatszámmérő nem mehet 2000.-es fordulat fölé, ha jó a wandler.

 

Nálam ugyan ez a probléma áll fen! És tegnap előtt voltam túl egy láncszakadás javításán (BMW530D) most jöhet a váltó:(

 

 

Előzmény: Ádám0123 (37987)
Ádám0123 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37987

Ádám0123 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 37986

Sziasztok van egy 535d-m és a következőt tapasztaltam de ezt csak videón tudom megmutatni ..
a fordulatszám mérőm ingadozik 2 féle képpen kicsit és és valamikor kileng nagyobb mértékben és ez érződik is az autón hogy hirtelen gázt ad majd elveszi.

Chrisnoise Creative Commons License 2016.01.30 0 0 37985

Sziasztok!

Egy kérdés/kérés!!

Valakinek esetleg eladó komplett szívósor elektronikával?

Nem lenne sürgős,csak tegnapra kéne :)

e60 530d 2005.02  218Le és kifejezetten részecskeszűrős legyen!

Ha valaki netán tudna jelezzen már vissza!

És új árat nem kérek mert tudom,hogy 220k-250k-ig adják!

Válaszotokat előre is köszönöm!

Krisztián

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!