Én anno kipróbáltam az M50b25 injektorokat a 28i motoron, ha már M50 szívósort raktam. Hörbölt, borzasztó szegény volt a keverék. Rendesen szar volt, Siemens vezérlővel, a Bosch-hoz való injektor.
Csak emlékezetből:
- 20i, fehér: 170 ccm,
- 25i, zőőd: 190 ccm,
- 28i, lila: 240 ccm.
Azért van különbség rendesen.
Asszem az m52b25 is ugyanaz a szállítás, mint az M50b25. A színt még nem néztem meg, de a fentiek alapján az m50 zölt. (még van belőle pár db, épp hétvégén találtam meg)
Én ugyan csak képről láttam S52 motort. :D de úgy rémlik, hogy a szívó oldal nem igen hasonlít rajta semmilyen M52 motoréhoz. Ezek egyébként egyforma üzemanyag-nyomással működnek? Mármint az S52 meg az M52?
Micsoda lelet! :)))) Azért a cápa is menthetőnek néz ki, meg olcsó.
Moszkva: A 3-ik szomszédunkban apám egyik barátjának volt ilyen, csak sárga-fekete (gyári megoldás volt!). A környék egyik legszebb autója volt a 80-as években.
UZ rendszáma volt, megörökölték, 15 év állás után valami gyűjtő megvette, 40, vagy 60 e km-rel....
Fülünkben még ott rezonált a V8-as Audi hangja, mellkasunkat szorította a nagyon gyanús bálnamerci emléke, de mentünk tovább. És vettünk autót. Tovább »