Keresés

Részletes keresés

Raidx Creative Commons License 2016.01.18 0 0 37410

Mivel mindet Kínába gyártják nem sok külömbség van köztük. Arra figyelj ne olyan kínaitól vegyél aki ugyn olcsón adja de kevés van neki. Azokba előfordulnak problémás darabok. Na meg a kész pakkokba is besuvasztanak egy két gyengébb minőségűt. ebayen lehet összekötő szerelvényt venni 36 és 48 voltos pakkokhoz. kb 20 000 Ft-. egy garnitúra a 48V 20  Ah-s pakkhoz. Akkor nem kell barkácsolni. Ha forraszthatók a fülek, nyáklemezből lehet un. fésűket csinálni az összekötéshez. Jó vastagon kell ónozni, hogy bírja a terhelést. Pár hete tettem fel képet a cellacserére megbontott 48V 20 Ah-s pakkról. Ott látszik az összekötés megoldása.

Előzmény: atti78 (37407)
AndrewTuk Creative Commons License 2016.01.18 0 0 37409

semmi gond velük.

kicsit nehezebb őket kötögetni.

forrasztani nem lehet (némelyiket igen) csak valami mechanikus kötést tudsz használni.

ha nincs hozzá alkatrészed akkor barkácsolás árán tudod csak megoldani.

 

Előzmény: atti78 (37407)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.18 -1 0 37408

http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/01/18/tizbol_nyolc_akku_mentheto_lenne/

 

A téli pihenő alatt talán érdemes gondolni az ólom akkukra és (csepp)tölteni, ha kell.

atti78 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 37407

Sziasztok!

 

A zacskós lifepo4 aksiknak van valami hátrányuk?

Milyen gyártmányút érdemes venni?

 

Előre is köszi a segítséget.

 

WooDoo Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37406
camaro79 Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37405

Tudom, a RO ilyen, de szerintem nincsen érdemi különbség. 

Előzmény: AndrewTuk (37403)
AndrewTuk Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37404

a 8000km alatt a semmi gond nem azt jelenti, hogy semmi csak egy kicsi ez meg az. 

semmi.... 

az én 8000km-t futott gyepált gépem egyenlőre jobb lett csak. 

az akku egyre jobb egyenlőre. 

 

A legrégebbi motorunkat a francia riviérán használják 3 éve. Abban van 17eKm. 

Egyszer elcsapták kocsival, kereket kellett előre építeni.

Egyébként semmi még csak apró zaj sincs rajta. A motor megölhetetlen. 

A váz megölhetetlen, sőt szétszedni sem lehet már ilyenkor mert a rozsdamentes csavarok már nem lazíthatók egyszerűen.

Egyenlőre 5 tucat eladása után semmi garanciális sőt még ismert gond sem volt velük.

Előzmény: AndrewTuk (37403)
AndrewTuk Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37403

A motorokon a radiális dugattyús fékek az elterjedtek a felső kategóriában.

A vevőink is ezt keresik és a Formula ilyen. Ezt nézik az okostojások :-)

 

Előzmény: camaro79 (37402)
camaro79 Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37402

Látom Formula fékeket használtok, nem rosszak, de szerintem stílusban nem passzol ehhez a járgányhoz. 

Hope-ot ismered? Fékhatása brutál, és szerintem a CNC-zett robosztus stílusával jobban megy hozzá, mint a filigrán Formula. 

Előzmény: AndrewTuk (37348)
F27szerviz Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37401

Jaa azt en sem tudom :)

Előzmény: Törölt nick (37400)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37400

Nem a te motorodra értettem, azt nem ismerem, hanem a 20kW-os GM-ra.

Előzmény: F27szerviz (37399)
F27szerviz Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37399

Majd kiderul.

Ha tartos marad akkor kiraly lesz.

bar ha ossze jon lecserelem egy Crystalyte HS3540 -re majd,vagy kicsit erosebre ugyan ebben a markaban.

Előzmény: Törölt nick (37389)
BIKE-R Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37398

Ha netán egyszer belevágnék egy komolyabb nagymotor átalakítási folyamatba (amikor épp nem lógna bilibe a kezem), mármint valami komolyabb teljesítményűbe (30-50kW környéke), az nagy eséllyel kardános lenne.

 

Egy 700-as Honda Deauville pont ideális lenne. Kardános és a motor "kiiktatásával" jókora hely szabadulnak fel az akksik számára. 270 kg a benzines változat, és hozzá 70 LE, egy rendes villanymotorral igazi élmény túramotort lehetne belőle faragni :))))

Előzmény: Törölt nick (37375)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37397

Más az elképzelt gép, típusra donorjelölt is van már....

 

De ez tényleg a  bilibe lóg a kezem, jelenleg nem aktuális.....

Előzmény: Makethisworldabetterplace (37393)
lynxwad Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37396

Bocs mindenkitől az off-ért.

Előzmény: lynxwad (37395)
lynxwad Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37395

Egy :

Előzmény: lynxwad (37394)
lynxwad Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37394

Nekem "kínai" az egész, dee megy mint állat a kb 1300kcm , 700kg, 120lóval :-))))

Előzmény: lynxwad (37392)
Makethisworldabetterplace Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37393
lynxwad Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37392

Hát sokmindennel, DE autó, meg benzines, nem az én fajsújom,  , a MARB-ban van részvéeleink.

Találkoztam már elektromos , kétszemélyes triciklivel Vácon :-)

Előzmény: Makethisworldabetterplace (37388)
Makethisworldabetterplace Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37391

Ez a kardánmentes

Makethisworldabetterplace Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37390

Akkor tényleg kúp és tányérkerék és kardán, hardytárcsa.

Egy kardános motor hátsókereke elé villmotor hosszában.

Előzmény: Törölt nick (37384)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37389

Az a motor csak a weboldalon meg az adatlapon tud sajnos csak annyit, a valóságban nem. Mármint tartósan névlegesen.....

Előzmény: F27szerviz (37387)
Makethisworldabetterplace Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37388

Milyen forgmechával szabályoz 9nél?

Milyen olajjal? Emelt olajnyomás?

Előzmény: lynxwad (37386)
F27szerviz Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37387

http://www.goldenmotor.com/frame-bldcmotor.htm

Itt akad egy 20-25kW nevleges 50kW maximumos motor.

40kg csak a motor :) nomeg csekely 1600$ :)

 

En szeretem a sebesseget,es az erot is,de bringaba szerintem elegendo egy normalisabb motor mint amit en is beepitettem.

 

 

Amugy is ha ilyen eros motorral nemfigyel az ember hamar ez tortenhet vele. :)

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (37384)
lynxwad Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37386

Anno meg is volt, megint meg van :-)

Tapasztalaim, de hajrá a sebességekben.

Lehet űberelni , nekünk a verseny autó  suzuki 9000 -nél szabályoz le :))))))))))))

Valaki nem tudja véletlenül a ignis kormányszervó kapcsait rajzban ????

Hogy lehet becsapni az elektronikát???

Előzmény: Törölt nick (37376)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37385

Mondjuk ha gazdaságilag nézzük,

Előzmény: Törölt nick (37377)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37384

30-50 kw-nál ez már eléggé kivitelezhetetlen kategória..... Ebben a kategóriában nem nagyon van motorkerékpárra, hub motor főleg nem elérhető változatban. Akár áttételes akár nem. Egy valós, névleges 30-50 kw nagy fordulatú motornak is nem kicsi súlya van ..... És hogy ezt a teljesítményt átvidd valami bolygóművel az már anyagmennyiség és súly, nem szeretnék hátsó kereket 80 kg környékén.

 

De végülis tök mindegy egyelőre nem aktuális téma, csak álmodozás szintjén.-

Előzmény: Makethisworldabetterplace (37381)
Makethisworldabetterplace Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37383

Terepen is használva gumi a lánc. Utcán takarítva, kenve elmegy.

Előzmény: Törölt nick (37382)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37382

Mondjuk 8000 km az kb. semmi egy normális motor életében is, ott még a benzinesnél sincs túl sok teendő, csak láncfeszességállítás meg kenés.

Előzmény: AndrewTuk (37371)
Makethisworldabetterplace Creative Commons License 2016.01.17 0 0 37381

Szerintem felejtsd a kardánt.

 

Áttételes hubmotor.

Kerék: 100km/h kb. 1000/min.

Fogaskerékáttétel minimális veszteséggel (1-10).

A kis BLDC motor nagy fordulatszámmal könnyebb lesz a kis fordulatszámú nagy motornál.

Előzmény: Törölt nick (37375)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!