Eléggé lefelé világított amikor megvettem, be akartam állítani, egyből diag rá, kerestem hol kell beállítani, miután nem találtam a vezérlők között ilyet, a led lámpa meg csak alrésze egy központi vezérlőnek, elkezdtem nézni a gyári szervíz utasítást(ELSA). Legnagyobb megdöbbenésemre írták hogy csak egy sima imbusz kucs kell és semmi elektronika, legalább nem tud elromlani.
Sokkal könnyebb egy imbuszkulccsal beállítani mint a diag progival szarakodni.
Még a 15éves lagunában is van xenon elektronika meg aut magasságállító.
Ami viszont fura hogy az új mustang eu változatán sincs gyári lámpamosó pedig xenonos.
Ha hiszed ha nem ez van, nem állítja a magasságot.
Nyilván ha tudnak spórolni ezen akkor míért tennék bele. MEg felesleges is mivel a kocsi légrugós ezért nincs olyan hogy meg van pakolva és ül a segge. A berugózásokat meg az állító se tudta soha kompenzálni. Egy hibalehetőség kilőve, kevesebb alkatrész, nincs mozgó cucc a lámpán belül, kivéve a led ventijét, de az se megy mindig, alapból nem megy, de ha meleg van és refizek is akkor megy pár percig leállás után is.
Nézd meg mennyivel több hibalehetőség van egy mondjuk átlagos mai autóban és hány van 1 kockaladában vagy régi daciaban. mégis az újabb sokkal jobb, megbízhatóbb.
szteretípia, hogy a bonyolultabb = megbízhatatlanabb
Biztos hogy nincs benne magasságállítás,mert nincs vezérlője, nincs nyoma az elektronikában, egyből ott kerestem mint a réginél. Annál vcds-el(vagy vas) lehetett csak magasságot állítani.
Nagy teljesítményű LED-hez elég nagy hüttés kell ,már mint méretben is ,gondolom ez okoz némi problémát az autóiparban ,hogy ne menyjen a dizájn rovására ...kevés a hely a fényszórókban ,ha a hüttést nem tudják megoldani akkor a teljesítménye a LED-nek behatárolt a hüttése miatt.
Az élettartalma is nagyban a hüttésén múlik,szerintem ezen dolgoznak folyamatosan.
Az embereknek létezik két csoportja, az egyik belenyugszik mindenbe, amit rá akarnak szabni, a másik viszont nem, s ha ugyan nem is vitatkozik, de szeretné megérteni, hogy azt ugyan miért?! Kitalálhatják, én az utóbbiak táborát erősítem. A következőkben felvetek egy érdekes[...] Bővebben!Tovább »
Amúgy az OSRAM fejlesztett Audi-hoz retrofitt mindenféle szabálynak megfelelő xenon fényszórót,ami szintező és mosó nélküli mert hogy :
" Nincs szükség automatikus fényszóró magasságállító vagy fényszórómosó berendezés beépítésére, mert az új fényszórók D8 25 W xenon lámpákkal felszereltek, amelyek nem igénylik ezeket a rendszereket."
Mert 25W-os xenon cső van benne ami nem tud 2000 Lument ,egy 35W-os 3200-3500 lumenre is képes.
Szóval LED-nél más a jogszabály ?Hát kétlem ...ha meg egy drága LED fényszórót a gyártó lehúz 2000Lumen alá hogy költséghatékony legyen ,az egy 10 milliós autónál elég gáz lenne... :(
"Új, alacsonyabb fénykibocsájtású a xenon lámpa, ezért olcsóbb lehetett azáltal, hogy nem kell hozzá automatikus magasság-állítás és fényszórómosó, miközben sokkal jobban világít, mint az egyszerű, halogén lámpa."
Van a BMW-nek ilyen led ködlámpája. (Hella amúgy) Na az pont úgy kezd világitani, mint egy xenon. Csak gyorsabb. Kb. 2 másodperc alatt teljes fénnyel pompázik, de pont olyan kékkel és gyengén indít. A többi ilyen egyfunkciós is ilyen?