Így néz ki a kopott foncsorú fényszóró, nem volt egyszerű elválasztani az üvegtől, mivel valami sziloplaszt féle miatt nagyon ragaszkodtak egymáshoz. Most kértem árajánlatot egy cégtől a foncsorozásról. Üdv.
"A töltés befejezése után fél órával mérhető ún. nyugalmi feszültség 12,72 Volt, cellánként 2,12 Volt. Ez a mérsékelt és hideg éghajlati viszonyokra, pl. hazánkra igaz. Az elektrolit sűrűsége ilyenkor, teljesen töltött állapotban, 25 C° külső hőmérsékleten kb. 1,28 kg/köbdeciméter. A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg. Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként. 6 x 2,12 = 12,72 Volt.
Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75% 12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes."
Sziasztok.Segitségetek szeretném kérni.Van egy Piaggio Liberty 50 2t robogóm.A probléma az lenne hogy kb 2 hét után beinditottam kicsit nehezen indult világitás minden volt rajta.Majd leállitottam és kb 5-10 perc múlva újra beakartam inditani de csak kattogó hangot hallani az akkumlátor alól.Valami ötlet?
Most készülök szétszedni. Kettő izzó van benne (+helyzetjelző), olyan H7-nek nézem őket kívülről.Majd írok a foncsorozásról,remélem sikerül megoldani. Majd csak rászánom magam,bár az sem olcsó,mert 4000 körül lesz +posta oda-vissza...
50 cm3-es liberty vásárlását tervezem és arra lennék kíváncsi, hogy ha arra kerül a sor, mennyire lesz nehéz eladni. Arra gondolok, hogy mivel alig van különbség a 125ös és az 50es modell között és sokan használnak ebből a motorból 125öset 50esként (mert a rendőr valszeg. nem szúrja ki), aki libertyt vesz az akkor már nem a 125öst fogja választani inkább? és ebből adódóan nem sokkal nehezebb eladni egy 50est?
Szia daty ! Én használtan vettem a motort , de megkímélt állapotban, és nem csalódtam benne. Az árnál szerintem az is közre játszik, hogy ki milyen gyorsan akarja eladni a motort.
Szia daty55 ! Van egy 4t-s 50-s libertym már egy éve. Ezalatt 1000 km-t mentem vele. Én 180cm/100kg vagyok. A fogyasztása átlagban 2,8 liter lett. A végsebessége 60 km/ó, a fék nekem megfelelő, mind a kettőt használom egyszerre a fékezésnél. A gyorsulása, nos azt nem igazán lehet nagyszerűnek mondani, de hát a négy ütem már ilyen. Nem bántam meg a választásomat, én csak ajánlani tudom.
Biztos többször is volt már szó a következőkről...
Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy 50 4T vagy 125 4T libertyt vegyek.
B-s jogsim van és ugye csak az 50-t vezethetnék és ezt a szabályos utat is preferálom de Nagytarcsán élek és innen járok Budapestre, amivel nem is lenne gond ha nem lenne egy olyan az M0-t a 16. kerülettel összekötő útszakasz ahol 90-et lehet menni és kamionok is nagy számban fordulnak elő. A kamionosok a keskeny út és a szembe jövő nagy forgalom miatt nem tudnak előzni ezért igencsak zavartam a forgalmat a régi 50-sel amikor kölcsönben volt nálam.
És igen tudom, hogy 45km/h mehetek szabály szerint.
Kérdésem az lenne, hogy 50 4T libertyvel el lehet-e érni 70km/h-s sebességet egy kis ráfordítással? Akár a fojtás(ok) eltávolításávál vagy jobb kipufogóval? Ha igen, hogyan?
Vagy érdemesebb lenne a 125-t választani aminek nem probléma ez a sebesség de nem is szabályos? A kilométeróra számozásán és a blokk méretén kívűl van-e nagyobb köbcentire utaló jel?
A GL-4 és GL-5 között nem csak minőségi különbség van. A legfontosabb különbség köztük, hogy a GL-5-ös olaj jobb EP azaz Extreme Pressure (extrém nyomás) tűrő tulajdonságokkal rendelkezik, tehát jobb kenést biztosít pl. hipoid hajtások esetén. Van viszont egy mellékhatása: a legtöbb GL-5 minőségű olaj olyan agresszív adalékokat tartalmaz, amelyek korrodálhatják a GL-5-re nem felkészített hajtóművek színesfém alkatrészeit. Ezért ilyen olajok nem használhatók ott, ahol GL-4 minőségű olaj az előírás. Kivételt képeznek ezen szabály alól azok a GL-5-ös olajok, amelyek GL-4 jóváhagyással is rendelkeznek. Ezek általában olyan, teljesen szintetikus olajok, amelyek nem agresszív adalékokkal biztosítják a GL-5 tulajdonságot. Onnan lehet felismerni őket, hogy mind a GL-4, mind a GL-5 szabvány megtalálható a flakonon, illetve árban körülbelül dupla annyiba kerülnek, mint egy egyszerű GL-4 vagy GL-5 olaj. A hajtóműolajok keverhetőek egymással, ha mind GL osztály, mind viszkozitás tekintetében egyformák, de ahhoz hogy a keverék betölthető legyen egy hajtóműbe az is kell, hogy mindkét olaj megfeleljen az adott hajtóműhöz kapcsolódó gyári előírásnak, ami nem mindig merül ki a GL osztályban és a viszkozitásban.
Tanácsot szeretnék kérni. A Liberty 50 4t-ben hajtóműolajat szeretnék cserélni. A gyári előírás 80w-90 api gl3 nekem 80w-90 api gl5 olajam van. Azt olvastam, hogy az api gl3 helyett a gl4-et is bele lehet önteni. De igaz lehet ez a gl5-re is ? Nem ártok ezzel a robogónak ?
Mitől lehet az,hogy hidegen beindítom a 2006-os 50/4T-t.. teljesen jól indul,szépen jár a szivató teszi a dolgát...majd 15-20mp-múlva nagyon felpörög....5-10mp-ig..aztán megnyugszik...