Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.10 0 0 817

Így néz ki a kopott foncsorú fényszóró, nem volt egyszerű elválasztani az üvegtől, mivel valami sziloplaszt féle miatt nagyon ragaszkodtak egymáshoz. Most kértem árajánlatot egy cégtől a foncsorozásról. Üdv.

Előzmény: abes (809)
Rüzgar Creative Commons License 2016.02.10 0 0 816

Köszönöm!

abes Creative Commons License 2016.02.10 0 0 815

Üres, főleg egy ilyen pici akksinál.

 

"A töltés befejezése után fél órával mérhető ún. nyugalmi feszültség 12,72 Volt, cellánként 2,12 Volt. Ez a mérsékelt és hideg éghajlati viszonyokra, pl. hazánkra igaz. Az elektrolit sűrűsége ilyenkor, teljesen töltött állapotban, 25 C° külső hőmérsékleten kb. 1,28 kg/köbdeciméter. 
A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg. 
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként. 
6 x 2,12 = 12,72 Volt. 

Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75% 
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes."

forrás:http://www.injektor.hu/13-alapok/35-az-akkumulator-es-vizsgalata

 

Előzmény: Rüzgar (814)
Rüzgar Creative Commons License 2016.02.10 0 0 814

Megtörtént 12,2 mutatott.

abes Creative Commons License 2016.02.10 0 0 813

Vedd elő a multimétert és mérd meg az akkumulátort.

Előzmény: Rüzgar (812)
Rüzgar Creative Commons License 2016.02.10 0 0 812

Sziasztok.Segitségetek szeretném kérni.Van egy Piaggio Liberty 50 2t robogóm.A probléma az lenne hogy kb 2 hét után beinditottam kicsit nehezen indult világitás minden volt rajta.Majd leállitottam és kb 5-10 perc múlva újra beakartam inditani de csak kattogó hangot hallani az akkumlátor alól.Valami ötlet?

Rob16SH Creative Commons License 2016.01.29 0 0 811

Oké, ha bármi kell írj, megnézem.

 

Előzmény: Törölt nick (807)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.28 0 0 810

Most készülök szétszedni. Kettő izzó van benne (+helyzetjelző), olyan H7-nek nézem őket kívülről.Majd írok a foncsorozásról,remélem sikerül megoldani. Majd csak rászánom magam,bár az sem olcsó,mert 4000 körül lesz +posta oda-vissza...

Előzmény: abes (809)
abes Creative Commons License 2016.01.18 0 0 809

Kérlek az eredményről majd referálj. Nekem is kéne...

 

Apropó BA20D az első izzó foglalata? 2001-es 50-es 2T.

Előzmény: Törölt nick (807)
lab4 Creative Commons License 2016.01.17 0 0 808

sziasztok

50 cm3-es liberty vásárlását tervezem és arra lennék kíváncsi, hogy ha arra kerül a sor, mennyire lesz nehéz eladni. Arra gondolok, hogy mivel alig van különbség a 125ös és az 50es modell között és sokan használnak ebből a motorból 125öset 50esként (mert a rendőr valszeg. nem szúrja ki), aki libertyt vesz az akkor már nem a 125öst fogja választani inkább? és ebből adódóan nem sokkal nehezebb eladni egy 50est?

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 807

Szia! Köszi, pont ez a baja az enyémnek is, valószínű foncsoroztatni fogom.

Előzmény: Rob16SH (806)
Rob16SH Creative Commons License 2016.01.03 0 0 806

Szia. Van fényszóró I es libertyhez, csak a foncsorja már mattult. Viszon sértetlen. Ha érdekel, írj.

Előzmény: Törölt nick (805)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 805

Szia! Kellene oldal sztender, esetleg fényszóró, két izzós.Köszi

Előzmény: M. Zoli (804)
M. Zoli Creative Commons License 2016.01.03 0 0 804

Sziasztok ! Piaggio Libery papíros (postás volt) Első lámpával Fejidommal. Eladó.125 4t 

Rendbe kell tenni... 30 823 35 95. Van pár alkatrész és idom külön is.

daty55 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 803

Amiről írtam, az két kereskedés, és mindkettő motor új, mindkettő ugyan olyan.

Honnét lehet a különbség?

Előzmény: Buksi61 (802)
Buksi61 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 802

Szia daty ! Én használtan vettem a motort , de megkímélt állapotban, és nem csalódtam benne. Az árnál szerintem az is közre játszik, hogy ki milyen gyorsan akarja eladni a motort.

Előzmény: daty55 (801)
daty55 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 801

Szia Buksi!

 

Köszönöm szépen az infókat!

Én újat néztem, Te is újonnan vetted?

Ugyanakkor néztem a Keeway Gocciát, és a Kymco Agility City-t, és a Kymco People S-t, széntén a 4T-seket.

Igaz, azokat csak az áruk miatt.:-)

 

Pesten láttam új Liberty-t 545.000-ért is, de van egy hely, ahol 399.000-ért adják, cska nem tudom, hol a trükk benne.

 

 

Előzmény: Buksi61 (800)
Buksi61 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 800

Szia daty55 ! Van egy 4t-s 50-s libertym már egy éve. Ezalatt 1000 km-t mentem vele. Én 180cm/100kg vagyok. A fogyasztása átlagban 2,8 liter lett. A végsebessége 60 km/ó, a fék nekem megfelelő, mind a kettőt használom egyszerre a fékezésnél. A gyorsulása, nos azt nem igazán lehet nagyszerűnek mondani, de hát a négy ütem már ilyen. Nem bántam meg a választásomat, én csak ajánlani tudom.

Előzmény: daty55 (799)
daty55 Creative Commons License 2015.12.13 0 0 799

Üdv Mindenkinek!

 

Aprilia SR50 DiTech-em van, mindenféle "törvényellenes" hókuszpók nélkül megy 80-85-öt, vegyél inkább olyat.

 

Nekem megfelelne a Piaggio Liberty 50 4T, csak sehol nem találok róla egy tesztet.

Írnátok róla pár szót?

Max sebessége, fogyasztása, fékei, meg amit fontosnak tartotok.

 

Előre is köszi!

 

Daty 

Előzmény: KirályRoland (797)
abes Creative Commons License 2015.12.06 0 0 798

Neked 125-s kell.
Ha most vennék én is azt vennék.

Előzmény: KirályRoland (797)
KirályRoland Creative Commons License 2015.12.06 0 0 797

Sziasztok!

Biztos többször is volt már szó a következőkről...

Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy 50 4T vagy 125 4T libertyt vegyek.

B-s jogsim van és ugye csak az 50-t vezethetnék és ezt a szabályos utat is preferálom de Nagytarcsán élek és innen járok Budapestre, amivel nem is lenne gond ha nem lenne egy olyan az M0-t a 16. kerülettel összekötő útszakasz ahol 90-et lehet menni és kamionok is nagy számban fordulnak elő. A kamionosok a keskeny út és a szembe jövő nagy forgalom miatt nem tudnak előzni ezért igencsak zavartam a forgalmat a régi 50-sel amikor kölcsönben volt nálam.

És igen tudom, hogy 45km/h mehetek szabály szerint.

Kérdésem az lenne, hogy 50 4T libertyvel el lehet-e érni 70km/h-s sebességet egy kis ráfordítással?
Akár a fojtás(ok) eltávolításávál vagy jobb kipufogóval?
Ha igen, hogyan?

Vagy érdemesebb lenne a 125-t választani aminek nem probléma ez a sebesség de nem is szabályos?
A kilométeróra számozásán és a blokk méretén kívűl van-e nagyobb köbcentire utaló jel?



Válaszaitokat előre is köszönöm!


abes Creative Commons License 2015.11.27 0 0 796
Előzmény: john08 (795)
john08 Creative Commons License 2015.11.27 0 0 795

Azt olvastam valahol, hogy GL4 helyett nem ajánlott GL5 olajat használni. Most már akkor tudom, hogy miért.

Nagyon szépen köszönöm a tanácsot, megfogadom.

Előzmény: abes (794)
abes Creative Commons License 2015.11.27 0 0 794

A GL-4 és GL-5 között nem csak minőségi különbség van. A legfontosabb különbség köztük, hogy a GL-5-ös olaj jobb EP azaz Extreme Pressure (extrém nyomás) tűrő tulajdonságokkal rendelkezik, tehát jobb kenést biztosít pl. hipoid hajtások esetén. Van viszont egy mellékhatása: a legtöbb GL-5 minőségű olaj olyan agresszív adalékokat tartalmaz, amelyek korrodálhatják a GL-5-re nem felkészített hajtóművek színesfém alkatrészeit. Ezért ilyen olajok nem használhatók ott, ahol GL-4 minőségű olaj az előírás. Kivételt képeznek ezen szabály alól azok a GL-5-ös olajok, amelyek GL-4 jóváhagyással is rendelkeznek. Ezek általában olyan, teljesen szintetikus olajok, amelyek nem agresszív adalékokkal biztosítják a GL-5 tulajdonságot. Onnan lehet felismerni őket, hogy mind a GL-4, mind a GL-5 szabvány megtalálható a flakonon, illetve árban körülbelül dupla annyiba kerülnek, mint egy egyszerű GL-4 vagy GL-5 olaj. A hajtóműolajok keverhetőek egymással, ha mind GL osztály, mind viszkozitás tekintetében egyformák, de ahhoz hogy a keverék betölthető legyen egy hajtóműbe az is kell, hogy mindkét olaj megfeleljen az adott hajtóműhöz kapcsolódó gyári előírásnak, ami nem mindig merül ki a GL osztályban és a viszkozitásban.

 

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/V%C3%A1lt%C3%B3olaj

Előzmény: john08 (793)
john08 Creative Commons License 2015.11.27 0 0 793

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. A Liberty 50 4t-ben hajtóműolajat szeretnék cserélni. A gyári előírás 80w-90 api gl3 nekem 80w-90 api gl5 olajam van. Azt olvastam, hogy az api gl3 helyett a gl4-et is bele lehet önteni. De igaz lehet ez a gl5-re is ? Nem ártok ezzel a robogónak ?

Vadasz S. Tamas Creative Commons License 2015.11.24 0 0 792

&@ abes: köszönöm a ávlaszt mindkettőtöknek!

Előzmény: Buksi61 (790)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.24 0 0 791

Sziasztok...

Mitől lehet az,hogy hidegen beindítom a 2006-os 50/4T-t.. teljesen jól indul,szépen jár a szivató teszi a dolgát...majd 15-20mp-múlva nagyon felpörög....5-10mp-ig..aztán megnyugszik...

Buksi61 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 790

Szia !  50 4t 100 kilóval 175 cm-el 60-at tud, és 2,8 literes foyasztás.

Előzmény: Vadasz S. Tamas (788)
abes Creative Commons License 2015.11.18 0 0 789

2T: 90kg-os pilótával 185 cm magas (sztem homlokfelület számít inkább) óra 70-et mutat. GPS:65 km/h

 

Fogyasztás normálisan közlekedve 3,5 körül. digitális üzemmódban 4,5 és fölötte.

Előzmény: Vadasz S. Tamas (788)
Vadasz S. Tamas Creative Commons License 2015.11.17 0 0 788

Sziasztok!

 

50 4t és 2t -knek mi a végsebességük? És melyik verzió mennyit eszik? (80kg vaqyok).

Városba kéne moci, Piaggio Liberty-ket nézegetek. Sokan árulnak 125/50-est is, nem tudom erről mit gondoltok, én fázok tőle.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!