Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147759

Kicsit nagyobb, de ez a forma.:)

Előzmény: gesszti (147757)
Airbag. Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147758

emlékeim szerint a benzines Megane I és II ben is ilyen szögletes  van...1,4/16V

Előzmény: gesszti (147757)
gesszti Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147757

Nekem ilyen van 2005-ös, 1.5 dci 82 lovasban.

Előzmény: Törölt nick (147754)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147756

Azért annyira csak nem dolgozott, hogy a vízpumpáig bontson ...

 

A levegőszűrővel meg menj be egy autósboltba és ha jó fej akkor ad helyette belevaló kerek szűrőt. :)

Előzmény: battyan178 (147755)
battyan178 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147755

Tanultam a leckéből, máskor inkább ránézek, de nem gondoltam,h ha megadok minden paramétert, akkor tudok olyat rendelni, ami nem jó. Sajnos van nagyobb gondom is. Ugyanebben az autóban elkezdett párásodni az ablak - jobban mondva zsírosodni - kiderült, hogy a radiátor lyukas és folyik a hűtővíz és ezért nem látni ki az autóból. Elvittem szerelőhöz, megrendelte a radiátort és be is tette potom 35 ezerér (25ezer forint volt csak a munkadíj) , aztán most nem bent, hanem kint folyik a hűtővíz. Visszavittem azt mondja, hogy a vízpompa. Kérdeztem tőle, hogy nem véletlenül ő babrált valamit félre, amire természetesen azt mondta, hogy ő ahhoz nem nyúlt, ez ettől teljesen független és éppen most jött ki. Szerintetek higgyek neki? Keressek más szerelőt?

Előzmény: Törölt nick (147753)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147754

Biztos?:)

Előzmény: gesszti (147752)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147753

Gondolom többek között ezt is ... mert a 8 szelepest is kettő félével szerelték, mondjuk ezzel nem.

Néha rá kell pillantani a régire és nem nagyon tévedhetsz. 

 

Előzmény: battyan178 (147751)
gesszti Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147752

A bal oldali a 2-es megane dci szűrője.

Előzmény: battyan178 (147744)
battyan178 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147751

Ezt rendeltem és ezt is küldték, de ott, ahol rendeltem először meg kellett adni az autó adatait, ahol többek között ezt dobta ki az oldal.

Előzmény: Törölt nick (147750)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147750

... most Te rendelted az LX773 -at vagy mást, de ezt küldték? Mert ez a 16 szelepesé.

Előzmény: battyan178 (147749)
battyan178 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147749

Igen, ugyanaz a cikkszám. A reklamáció nem olyan egyszerű sajnos, mert Németországból lett rendelve és azt mondják, hogy nekem kell visszaküldeni. Egyébként az autoalkatreszonline24.hu-ról rendeltem, ami azt hittem magyar oldal, de a reklamációnál sem tudnak magyarul, csak google fordítóval. :(

Előzmény: mica-r (147748)
mica-r Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147748

Ugyanaz a cikkszám? 

(ha nem, akkor sem benned van a hiba)

Előzmény: battyan178 (147744)
Roadkill Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147747

"elképzelhető hogy a műszerfalba menő gerjesztő kábel van valahol összesülve"

Igen, pont ugyan ezzel sikerült megszivatnom magam nem is olyan régen egy régi dízellel. Túl kicsi izzónál néha nem gerjedt fel a generátor, túl nagynál viszont leállításkor csak kigyulladt a töltésjelző és a motor járt tovább: visszatölt annyi áramot a gerjesztő szálon, hogy nem zár le a mágnesszelep.

Végül a generátor típusa alapján kerestem ki pontosan mekkora izzó kell a gerjesztő szálra, mert csak azzal jó.

Előzmény: mormogi76 (147743)
Paco155 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147746

Szerintem cseréltesd vissza kerekre a boltban.

Előzmény: battyan178 (147744)
RÉMES Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147745

Ejha...!

Előzmény: battyan178 (147744)
battyan178 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147744

Sziasztok!

Valami okból kifolyólag az eredeti kerek helyett sarkos légszűrőbetét került megrendelésre a kocsimba, valahogy ezt bele lehet tuszmákolni, vagy menjek reklamálni?
Autó típusa: 2001-es Renault Thalia 1.4 8v
Levegőszűrő típusa: Mahle LX 773
Elméletileg jónak kéne lennie bele, lehet, csak én vagyok béna.
Képek a motortérről:




mormogi76 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147743

Sziasztok. 89-es évjáratú Opel Kadett 1.7 d kombi szürke.  Az a gond hogy nem áll le amikor le veszem a gyújtást, de ha nincs rajta a generátor le lehet állítani. Az aksira és az önindítóra menő kábelek jók, elképzelhető hogy a műszerfalba menő gerjesztő kábel van valahol összesülve és azért nem áll le? Arra gondoltam hogy próbából egy izzóra adok áramot, a másik kábelt bekötöm a generátor gerjesztési pontjára, erről mi a véleményetek? Köszi  

gesszti Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147742

Clio1, 1994, 1.9D, elektromos-hidraulikus szervókormány. Mi, hol, mi alapján kapcsolja a szervókormány hidraulikaszivattyújának a motorját? Többször is észrevettem már, hogy reggeli hidegindítás után nem indul el azonnal, csak 1-2 perc múlva. Melyik relé, és milyen jel alapján kapcsolja?

cam aro Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147741

vcds buborek (label nincs ) szerint a limit felso szelen van > tul.  

 

ez -most hasrapacsi mert nem logoltam - 9mg/stroke helyett 11mg/stroke. 

secre bontva 400mg/sec korul van. az elvart az valahol 300mg/sec+ korul. 

tehat soknak tunik, de nem tul soknak. 

aztan se powerben, se fustben (hoho dpf ), se hibakodban nem tunik fel a maf hiba.

 

raadasul ugy remlik,. -ugye idohiany- hogy terhelesen nincs szamottevo elteres. 

alapjaraton van, de ez miatt valaki, es utanna en is .. mar 2x ganajolta, function testelte, basic settingelte az egrt. 

 

marad/hat a maf hiba... 

 

Előzmény: no_holy_shit (147738)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147740

a korrekcios csatorna lenne a rendes megoldas. arra van kitalalva ha szorason belul vana szenzor, de megsem 100%-s.

 

ha a sok AGR miatt füstöl akkor tökeletes megoldas a DPF off...

 

 

Előzmény: cam aro (147739)
cam aro Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147739

ilyet nem tudok, de nem is akarok. (illetve tudni igen, de csinalni nem ) 

 

dpf kiutest felkinalta a fonok, de ugyfel elutasitottsa... vannak meg csodak. :) 

---------------------------

 

 

 

Előzmény: no_holy_shit (147737)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147738

(ha van idod akkor lehet hibat keresni) ha tul sokat mutat a maf(zart AGR-nel) az lehet a hiba, mert akkor ahogy te is irod tul sok AGR-t csinal es el kezd fütölni.

 

ezen nincs korrekcios csatorna? regebbieken volt ahol lehetett picit korrigalni a legmennyisegen (es azzal az AGR mennyisegen)

Előzmény: no_holy_shit (147737)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147737

(ha nincs idod es meg kell oldani akkor ird ki az EGR-t)

Előzmény: cam aro (147736)
cam aro Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147736

valoban maf kicsit magas,..  ez miatt az actual egr is. 

de rendszer tomitett, igy valoszinu csak input hiba.

 

Koszi. 

 

ezt kezdtem merni ma, csak fonok leallitott hogy hulye vagyok hozza, mert 3.x van itt a kocsi.

azt 20 perc, es meg nincs meg a baja.

itt pakoltam mergesen  bele a tokomet  ossze a szerszamokat, azt hogy mentsem a helyzetet javasoltam egy autopalyat. .ahol vagy indul magatol az regeneralas, es akkor tudjuk mi a baj,. vagy nem indul,  azt akkor en tobbet nem nyulok hozza.  

 

szvsz..szarom le a fonokot, de a problem bosszant. 

 

Előzmény: no_holy_shit (147735)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147735

rossz hfm (ami meg epp turesben van). enyhen kifujo intercooler vagy csövek. 200km nem olyan veszes, ha megfelelo a vezetesi ciklus.

Előzmény: cam aro (147732)
Kisa Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147734

Én a legutóbbi Opel tőkéktől megőrültem, azt a hajszálvékony zeeger szerű rugót, ami egyben tartja nem sikerült úgy mozgatni, hogy össze tudjam rakni.

Jobb esetben csak deformálódott, de inkább el akart nyíródni :)

Többen említették itt a gagyi hidrotőkéket az elmúlt hetekben, nekem alig volt ilyen gondom.

A hibája szinte mindig okozat, azaz tele megy dzsuvával.

Előzmény: cam aro (147730)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147733

3 hete van nálam a swift (1996) 80 ezret költöttem rá eddig.Most szelepfedél tömitest kell cserelni mert folyik az olaj, szerelőhöz nem merem már vinni megvettem a tömitest én cserelem ki.

Meg szeretnem kérdezni a tömitest ragasztani kell vagy elég ha rateszem siman es csak a csavarok rögzitik, vettem hőallo tömítöt is a biztonsag kedveert.

HA leveszem a tömítest érdemes takaritani a vezermő tengely körül?

AZ ismerösöm azt mondta az olvezetö csöveket drottal piszkaljam meg hatha lerakodas van a csőben.... az olaj betöltönel amugy is látszik hogy korom fekete belül minden...

 

cam aro Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147732

irtam multkor ezt surun dpf telitodos pd tdi-t. 

 

  • Engine code: BLS

ma jott vissza. 

pingvineztem rajta, mert semmi hiba nincs vele, kiveve hogy telirakja teli a dpf-et ~200km-enkent. 

 

holnap elmegy autopalyara, azt kiderul hogy magatol inditja-e a regen funkciot ,  avagy nem.  

ha elindul, akkor mas szerintem nem marad csak vezetesi stilus. 

...vagy  ? 

Előzmény: cam aro (147730)
Lacko0504 Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147731

Köszönöm a válaszokat! Az a helyzet, hogy roppantul idegesít a dolog! Van mikor indítom hidegen semmi, elmegyek a városba, nyitom az ajtót mielőtt leállítom,hallom hogy csattog! Indítom csattog,mászkálok tovább, üzem meleg lesz, hallgatózok,gyönyörűen jár! Soknak találom hogy az az 5-10 km amíg csattog,kinyírja a tőkét meg a tengelyt is! Olajnyomásom alapjáraton 90 fokos víznél 1,5 bar, 1500 körül 4 bar! Olaj castrol 5w40 titanium fst! Milyen olaj ajánlható helyette? Mobil 3000 xe olajat ajánlottak még, csak az előző pd (1.9 ATJ Passat) azt csipegette!

cam aro Creative Commons License 2015.12.15 0 0 147730

 

 

nem szoktam cserelni oket.

 nem is tudom mikor volt uj hidro a kezemben,. (v8 landi emlek, de ott legalabb ket garnitura :D ) 

 

mas, ha szetszedes/mosas/osszerakas utan megbukik a zaras teszten.. de nem szoktak. 

mas, ha fizikai serules van, de az is ritka. (nem pd-n ) 

 

 

(csak irom, mert ez a hidro cserebere is ilyen egyetemes ''csereljunk lambdat''-nak tunik. :)

 

 

Előzmény: mica-r (147729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!