Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Conorea Creative Commons License 2015.11.30 0 0 46825

Az megmondja a porlasztóproblémát, illetve ha a kábelkötegnek van baja? Csak mert ha értelmetlen, akkor nem vinném egész Pestig egy diagért :) (Beszéltem ma szerelőmmel, ő is valamelyik porlasztóra gondolt)

Előzmény: pinguru (46823)
Biri01 Creative Commons License 2015.11.30 0 0 46824

Csinálj egy tesztet. Várd meg pl a piros lámpánál D-be,hogy el kezdjen remegni. Húzd be a kéziféket és engedd fel a fékpedált. Ha motortartó bak akkor kisimul a járása. (álltálában).

Előzmény: Conorea (46818)
pinguru Creative Commons License 2015.11.30 0 0 46823

Először azért egy diagnosztikával érdemes hozzáértőnél megnézni, és csak utána nyíljon a pénztárca.

Előzmény: Conorea (46822)
Conorea Creative Commons License 2015.11.29 0 0 46822

Milyet érdemes beszerelni? Láttam 20 fontért, meg 60-ért is.

Előzmény: pinguru (46821)
pinguru Creative Commons License 2015.11.29 0 0 46821

Nekem hasonló jelenség volt, a kábelköteget a szelepdekniben kicseréltem, most úgy tűnik OK. 

Előzmény: Conorea (46820)
Conorea Creative Commons License 2015.11.29 0 0 46820

Az injektorra nem gondoltam, de egész jó gondolat, holnap majd próbálok keríteni valakit, aki ért is hozzá és megnézi. A bakokat azért furcsállom, mert nem állandóan csinálja ezt és pl. ma egyik alkalommal mikor elindítottam kb 1 percet járt egy helyben alapjáraton szépen ahogy szokott, nem történt semmi, aztán ugyanott elkezdte a vibrációt.

Előzmény: lowpici (46819)
lowpici Creative Commons License 2015.11.29 0 0 46819

Elsőnek a motortartó bakokat kéne végignézni. De lehet akár, hogy az egyik injektor kezdi magát megadni.

Előzmény: Conorea (46818)
Conorea Creative Commons License 2015.11.29 0 0 46818

Sziasztok!

Megint itt vagyok interneten autótszerelni... Mostanában kb hetente használom csak a D2-t (TD5), rövid távokra, múlt héten mikor hazaértem már tapasztaltam egy szokatlan vibrációt alapjáraton, de nem foglalkoztam vele, azonban ez ugyanúgy megvolt ma is. Ma többfelé is mentem vele, néha megszűnt a vibráció, utána visszatért, kicsit mintha fulladozna a motor, de a fordulatszámmérőn nem látszik. A váltó P állásában is érezni, de inkább mikor sebességbe teszem, mindegy, h előre vagy hátra, és elindulok, akkor. Kicsit mintha a motor akarna kiugrani. Gondoltam a motortartó bakokra, de akkor mindig kéne csinálnia, nem? Ha szennyeződés lenne az üzemanyagrendszerben, akkor látnám a fordulatszámmérőn, nem? Valakinek van erre ötlete?

pinguru Creative Commons License 2015.11.27 0 0 46817

hmmm, lehet, hogy módosítom a nyári útitervet.......

Előzmény: Johnny_Disco (46815)
Johnny_Disco Creative Commons License 2015.11.27 0 0 46816

Fagyhalál túra végleges időpont.

Mivel az utóbbi napokban már nem érkezett szavazat, úgy gondolom, érdemes lezárni a dolgot, és eredményt hirdetni: 14-9 arányban a december 12. nyert.

Tehát 2015. december 12.

Szada mellől lesz az indulás reggel 9 körül. Előzetesen most ennyit, hogy tudjatok tervezni, részletek később.

 

Johnny_Disco Creative Commons License 2015.11.27 0 0 46815

Én ugyan nagy túrázós vagyok, de mivel már 3x voltam Albániában (amit egyébként én is imádok), jövőre inkább más célpontot néztem ki, konkrétan Grúziát. Szerbia, Bulgária, majd végig a Fekete-tenger déli partján, és hipp-hopp már ott is vagyunk. Úgy saccolom, max. 3 útközbeni megalvással oda lehet érni, ott 2 hét bolyongás, aztán vissza. Tehát egy kb. 3 hetes út. Akit érdekel, keressen.

Előzmény: LRROV2 (46810)
Johnny_Disco Creative Commons License 2015.11.27 0 0 46814

Uraim,
feleslegessé vált egy pár, 2015. szeptemberében beépített, tehát még zsír új hátsó lengéscsillapító, Bilstein, 2 hüvelyknyit emelt.
Az egyikről a felső gyűrű nemrég letört, ugyanis az én autómba (Discovery 1), mint kiderült, túl hosszú, de profi módon vissza lett hegesztve (jobb, mint a gyári hegesztés).
Ár megegyezés szerint.
Fényképet a fórum motor nem engedett feltölteni, ezért feltettem a Land Rover fórumba is, ott van a fénykép:
http://www.landroverforum.hu/forum/viewtopic.php?f=12&t=148

Innen vettem:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RA1346RAISED

Keressetek emailben/telefonon.

pinguru Creative Commons License 2015.11.27 0 0 46813

Az idén szerintem egy Románia-Bulgária bolyongást fogunk véghezvinni a családommal. Megnéznénk Moldovát, Duna deltát, vaskaput, a fekete tengert.

 

Jövőre szeretnék egy török túrát is, remélem addig lehiggadnak a népek arrafelé.

 

Tervben van egy Albán túra a haverokkal, de nem tudom, hogy mennyire komoly a szándékuk, most még mindenki lelkes.

 

GPS nyomvonalakat tudok adni, ha kell és éppen nem használom a GPS-t is odaadom.

Előzmény: LRROV2 (46810)
carter0912 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 46812

Sziasztok!

 

http://www.meglepkek.hu/autos-elmenyek/off-road-tura

 

Érd külterületén kerül sor. Meg tudjátok mondani, hogy hol van pontosan ez a pálya? GPS koordinátákkal vagy pontos címmel. Bárki használhatja vagy magánterület?

 

Köszönöm szépen

 

 

Badbone75 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 46811

OK, köszönöm! :)

Előzmény: pinguru (46808)
LRROV2 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 46810

Tisztelt Urak !

Jövőre tervezi-e valaki közületek, hogy a nyári hónapokban ismét kimegy egy albán túrára. Nekem igen csak befeszült a dolog, és ismét mennék, mondjuk nem teljesen egyedül.  A tervezésre és időpontra még bőven van lehetőség, itt pusztán csak a szándék miatt írtam. Érdeklődni, informálódni privátban lenne célszerű.....

csiatt. Creative Commons License 2015.11.26 0 0 46809

Sziasztok!

 

Kérdezném, hogy a Land Rover / Range Rover duónak a PDC szenzorai melyik BMW szenzorral egyeznek meg? Ránézésre sok BMW szenzoraival egyformák, de azoknak is különbözőek a bekötései. Azaz milyen BMW bontott szenzorral lehet helyettesíteni.

 

Ugyanez a kérdésem a Roverekről is :)

pinguru Creative Commons License 2015.11.26 0 0 46808

Az, hogy olyannal nézd meg, aki valamennyire ért hozzá. A rohadásokra fontos figyelni, főleg az alváznál, a hajtásláncra, motorra......

Előzmény: Badbone75 (46807)
Badbone75 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 46807

Esetleg azt még leírnátok, hogy mi az amire különösen oda kell figyelnem, amikor megnézem az autókat?

Badbone75 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 46806

Köszönöm mindenkinek! Megnézem mindkettőt, aztán kiderül... :)

DiscoFeri Creative Commons License 2015.11.25 0 0 46805

Valóban, ott a pont. 

 

Nekünk van egy 300 TDI + automata váltós gép is, maximálisan meg vagyunk vele elégedve.

Előzmény: korzo (46801)
élijen Creative Commons License 2015.11.25 0 1 46804

Szia, én épp árulom a szekerem, D1 300 Tdi, kéziváltós, ugyan a hétvégén jön egy srác megnézni, de hátha nem kell neki.  Ha érdekel, írj emilt: pantani01@gmail.com  és küldök képet, leírást, egyebeket. 

 

Hali!

 

Előzmény: Badbone75 (46799)
KezdőDisco Creative Commons License 2015.11.25 0 0 46803

Szia!

Meg kell nézni mind a kettőt. Mire szeretnéd használni? Mind a kettőnek vannak előnyei és hátrányai is. Én jobban szeretem a kézi váltót, de van akinek az automata a kényelmesebb. Terepen az 1-esnek előnye a jobb hátsó terepszög, a 2-esben meg jobban lehet aludni, mert hosszabb :) 

A Td5-nél több a tuning lehetőség, ha erősebbet szeretnél. A Td5-ös motorral nem volt gondom, de a több elektronikával, mint az 1-esben igen. A hirdetésben 8 literes fogyasztást ír, az maximum lejtőn hátszéllel szerintem, nekem 10 a legjobb eredményem.

Előzmény: Badbone75 (46799)
pinguru Creative Commons License 2015.11.25 0 0 46802

Meg kell nézni mind a kettőt, amelyik jobb állapotban van és jobban tetszik, azt kell megvenni. A 300TDI+automata váltó nekem nem túl meggyőző kombinációt jelent, viszont van akit dicséri. A TD5-ös őszintébb állapotban van. Az elsőnél, hogy mi lett cserélve rajta az egy dolog, nyilván időnként hozzá kell nyúlni, csak az a nem mindegy, hogy milyen minőségű alkatrészek kerültek beépítésre. A TD5 sem rossz motor, amióta megvan már nem szidom :)

 

A kérdés az, hogy mire szeretnéd használni a kocsit?

Előzmény: Badbone75 (46799)
korzo Creative Commons License 2015.11.25 0 0 46801

(bocs, hogy belevau, de a TD5 az nem közöscsöves (azaz CommonRail), hanem adagolófúvókás (PD) motor)

Előzmény: DiscoFeri (46800)
DiscoFeri Creative Commons License 2015.11.25 0 0 46800

Üdv!

 

Először is azt kell eldönteni, hogy milyen motorral szerelt autót szeretnél. Az első autó még a 4 hengeres 300 TDI-vel szerelt, a másodikban már az 5 hengeres közös nyomócsöves motor van. A dátumok megtévesztők lehetnek, az első gyártási ideje valójában 1998 lehet, csak később helyezték forgalomba.

A második autó egy modellfrissítésen átesett, lényegesen több elektronikával - kényelmi extrákkal - felszerelt jármű. A kiskunhalasi autót kb. egy hete láttam, tényleg jól nézett ki kívülről.

 

üdv: Feri

Előzmény: Badbone75 (46799)
Badbone75 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 46799

Üdvözletem!

 

Discovery vásárlást tervezek off-road túrázás céljából. Nézegetem egy ideje a kínálatot, és jelenleg 2 autó esélyes nálam.

Ha lennétek olyan kedvesek, és így képek és leírás alapján véleményeznétek a két autót, nagyon megköszönném!

Az egyik: http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/discovery/land_rover_discovery_2.5_tdi_mo-i_4x4-9527607

A másik: http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/discovery/land_rover_discovery_2.5_td5_estate_digit_klima_plusz_teli_plusz_nyarigumi_plusz_cs-9566694

 

Tudom, hogy ez nem helyettesíti a személyes átnézést, de nektek még is nagyobb tapasztalatotok van, mint nekem.

 

Előre is kösz!

Latro Creative Commons License 2015.11.24 0 0 46798
Biri01 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 46797

A patrolon szigorúan simex :-). Viszont a diszkóra Bfg allterrain-ra esik a választás nekem mert kint elfogadjak téli guminak, viszonylag csendes és lazább terepen is elboldogul. 245 helyett 255/70r 16 lesz rajta.

 

 

 

 

 

 

stevemegane Creative Commons License 2015.11.24 0 0 46796

Igen, ez a méret lenne.

Előzmény: korzo (46794)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!