Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159952

Mire való egy m3 ha nem a versenypályára? 750i vel meg 118d vel csak nem mehet versenyezni :)

Előzmény: mica-r (159949)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159951

Nézz át az E60 fórumra. Leömlőt hegesztenek (nem baj hogy már leszereléskor feszül) dpf et flexelnek (nem baj ha nem ferde a kipufogó és beterít mindent a korom mögöttük) szívósort herélnek utángyártott alufelnin 4mm es téligumit árulnak stb... Micsoda emberek vannak ott :) Az öntvény leömlő pl E39 ről jön.

Előzmény: jedi78 (159948)
novothauto Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159950

Nem tudom, én nem ismerem. Nem vagyok egy nagy BMW spec.

Viszont láttam egyet a jófogáson, ha lenne fölöslegesen egy millám, beleakasztanám a Compactba :)

 

 

Előzmény: G.Gambino (159942)
mica-r Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159949

Biztos már öreges volt.

Egyébként a pályaautózás eléggé kínzó tud lenni, talán a rallyzást tovább bírja. Legalábbis akikkel együtt versenyeztem, nem sokat panaszkodtak (igaz már az is történelmi távlatban volt...)

Előzmény: fetitaco (159946)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159948

Milyen alkatrészt ?

Előzmény: fetitaco (159947)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159947

Annyira jó, hogy szereléskor rakják bele az E39 alkatrészeit hogy bírja.

Előzmény: jedi78 (159945)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159946

Ismerősnek most halt meg, nem bírta a pannónia ringet. Eladta motorhibásként, vett egy 130i t.

Előzmény: G.Gambino (159942)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159945

De, jobb is :).

Előzmény: fetitaco (159941)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159944

Részterhelésen igen ,változó terhelésen nem .Ezért nem kell a modern autóknál bedőlni a 25-35 ezres olajcseréknek .Előbb kell cserélni .Szerintem.

Előzmény: novothauto (159935)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159943

Elég egy vontatókötél és hazahúzza majd a delikvenst. :))

Előzmény: fetitaco (159940)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159942

Hátha ez ennyire egyszerű akkor mi a faxért adtam el az F10-et? :)) Persze nem emiatt adtam el elsősorban. :) Viszont, ha már motorok:

S54B32-nél mire kell vigyázni? Ez elég remek motor, legalábbis arra jutottam amikor nézelődtem. Van vmi nyűgje? Vanos?

Előzmény: novothauto (159935)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159941

E39. E60 költősebb.

Előzmény: jedi78 (159938)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159940

De az nem jó trélerezni :)

Előzmény: BMW-GMBH (159937)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159939

Mármint E39-ből? Mert az új G sorozatú ötöst tavasszal is megveheted 530dezsővel. :))

Előzmény: BMW-GMBH (159937)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159938

Melyik típusból ? 30d-ben e60 ..nálam.

Előzmény: BMW-GMBH (159937)
BMW-GMBH Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159937

Láttam már Bmw-t, de ha a Jürgent rá lehetne venni, simán legyártatnék magamnak egy új 530d-t, adnék érte sok pénzt, sok- sok pénzt:)

 

Előzmény: G.Gambino (159923)
M1,5 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159936

Hát nem a dugózás a kedvenc műfaja, az biztos...

Előzmény: BMW-GMBH (159934)
novothauto Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159935

Amióta létezik Otto motor, tudott, hogy a szegénykeverékes üzemmód gyilkolja a motort.

Mivel az egész NOx hóbelevancra emiatt van szükség, át kell programozni, hogy csak

homogén üzemmódban működjön. Mondom ezt úgy, hogy kifejezetten gyárifetisiszta

vagyok.

A szívóoldali kokszeltávolításra nekem bevált a dióhéjas technológia.

 

 

 

Előzmény: G.Gambino (159922)
BMW-GMBH Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159934

A hátsó hengerek nem fáznak, a kábelköteg meg főleg:)

Előzmény: M1,5 (159932)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159933

850 V12-ről kétfélére emlékeztem , de tanul az ember ... , ha rendeben van minden nem indokolt a melegedés , normál  használat mellett , mint itt a fórumon mindenki semmi baja.

Előzmény: M1,5 (159932)
M1,5 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159932

inkább háromféle...nem melegszik az, ha mindene rendben van.

Előzmény: jedi78 (159931)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159931

Beépítés függő azt hiszem a 850-nél volt két fajta 12-hengeres motor , mert az elsők melegedtek rendesen ha nem így volt cáfoljatok meg .

A legjobb motor a mai napig a V12.

Előzmény: mica-r (159929)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159930

Igen , ezt én írtam rosszul ..hétköznapi nyelven a főtengelyen lévő hajtókarok szögelosztása.(magamnak magyarázok..)

Előzmény: fetitaco (159928)
mica-r Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159929

6 henger is aránylag kiegyensúlyozott futású, de 4 hengeres is lehet nagyon tartós. Nem a legfontosabb szempont a sok henger.

Viszont hőleadás szempontjából nem a legjobb a V12.

Előzmény: jedi78 (159927)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159928

Én is a v12 re tippelek. De hengerszög egy motoron csak egy van nem?

Előzmény: jedi78 (159927)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159927

A V12 , mivel a legjobban kiegyensúlyozott motortípus (hengerszögek):).

Előzmény: fetitaco (159926)
fetitaco Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159926

Melyik a tartósabb?

Előzmény: jedi78 (159925)
jedi78 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159925

Csak jóval tartósabb .

Előzmény: M1,5 (159924)
M1,5 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159924

A király : két sorhat egy autóban :)

Előzmény: G.Gambino (159923)
G.Gambino Creative Commons License 2015.11.21 0 0 159923

OK, elhiszem, hogy az E32, E38, E39 V8-ak rendben vannak. Az a korszak még valamennyire a megbízhatóságról is szólt. Az N62-től azonban már betegágy a V8 konstrukció. Az N62B48 éppen nem annyira, de a B40, B44 igen (a hírhedt 45i motorokkal). Anno nagyon filóztam E63-on, akkor jártam körbe a témát. Szóval ha V8 akkor ezek szerint vagy E39/E38 vagy a 2005-től - 2010-ig gyártott N62B48. Utána ugyebár jött az F sorozat a közvetlen befecskendezés problémákkal és a motortérben keletkező nagy hő miatt "olvadó" műanyagokkal...

 

No, de mi a helyzet mondjuk az E32 750i V12-vel (M70B50)? Erről valaki tud valamit? :) 

Előzmény: gyikhuszar (159904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!