Igen, az. Sajnos a szövegből kicsit faragniuk kellett. Jóval többet írtam magáról az is-ről. A fotók meg monitoron nekem nem így néztek ki. Mindegy, ezzel együtt örülök, és büszke vagyok. Mégiscsak címlapsztoriról van szó! :)
Bálintnak meg érdekes az abroncsmérete. ;) Észrevetted, Bálint?
Értem, lehet, hogy ez lesz a végén, egyelőre csak meghirdettem, ha nem viszik el egyben két-három héten belül, akkor valószínűleg megy Zsoltihoz, és külön lesz eladva a sperr, futómű, stabi, meg a téli kerekek, a lemezfelni áráért tudok venni valami 17-es alut rá... Igazából az autó alapára egy szint alá nem megy, és akkor még ott a fűtött sportülés, új kormány, könyöklő, de valszeg ennyire azért nem lesz szétszedve :)
Én is valahogy így számolok, hogy talán 12.000 körül találok olyat, ami megfelel, de lehet, h drágább lesz. És addig minél kisebb bukóval ki kell szállni a két, szintén nem túl gyakori és keresett autómból :)
Valahogy ez alapján áraztam, de persze nehéz lesz eladni így is. Az enyémnél már kész a motor, futómű, ráadásul elég igényes gátlókkal, a sperr sem olcsó, kasztni is kb hibátlan, belseje is rendbe van teljesen rakva, de persze a kevés érdeklődő nagy része is azt fogja nézni, hogy 450ér' már van ilyen..
Egy patika T4 multi épphogy kijön az összegből :-)
---
Háromfélből nehezen... fél éve nézegetem a T4 Multikat, 12-14e EUR alatt bajos igazán szépet látni ( ami legalább fényképről jól néz ki és legalább szépeket írnak róla, de ugye ekkor még nem mentünk közel hozzá), és a vásárlás után minimum - ha nincs semmi baja, akkor is - 200.000e HUF környékén kell rá költeni ( Legalábbis a 2 db T4 Carevellemre, amit idén vettem, ennyi kellett és még nincs vége, mire tényleg jók lesznek), de ez csak az alap ....
Nekem jó lenne, de sokkalom az árát. Lehet megér ennyit, de akkor is sok. Én nem vagyok annyira fiatal, kinőttem a teljesítmény hajhászásból, nekem már a szépség és a kényelem a legfontosabb. És ez pont ezeket tudja:)
Külön csak akkor eladó, ha az autót elvitték nélküle. 16, 205/55 az első 90%-os, a hátsó kb 1000km-t futott, tavaly vettem. A márkát fejből nem tudom, de talán Vredestein és Hankook? 60.000 volt a két új tavaly.
A héten vagy utána már tényleg felteszem a hahura az ezüstöt, 1,2-ért. Alku alap a sperr lesz (minusz 140) és az egyik szett gumi (-60 a nyári, -80 a téli, abból kettő vadiúj, kettő 90%-os, 16-os alun.)
Ismert hibák: ABS/DSC világít, jeladó hibának tűnik. Ajtókárpit cserés (adok hozzá jót). Szivargyújtó nem tölt. Van három minimális pörsenés rajta, kezelve, de a kasztni meglepően, E36-okat megszégyenítően rozsdamentes, dél-nyugat Németországból jött, ott gondolom nem sóznak annyit. Az egyik féktárcsa erős fékezésnél mintha ütne, pedig új. A jobboldali ajtón facsavarral rögzítették a díszlécet :)
Futás 249 000. Olajcsere óta egy led ment le, kb 2-2500km. Kuplung, fékek, futómű szilentek újak, állítható Koni és rugó, Eibach stabi, és M3-as alapú sperr, szerintem már mindenki ismeri a részleteket. Félbőr, klímás, tempomat félig beépítve, könyöklő, nem lóg a tetőkárpit, a fűtött ülés nincs kiülve.A kipuff-ot külön vettem, az sem fog elrohadni. DLR a ködlámpa helyére építve, szabályosan, Osram, legális.
És majdnem teletank ;)
Január végéig szeretném eladni, a dzsippel együtt (az 2.5m lesz, klímás, 1998, 313e km), T4 Multivan lesz helyette, 2002-2003 körüli.