Hát, akinek annyi lóvéja van, hogy ezt a Quattrót komolyan nézegeti az nem a segg hülye kategória. :) No, meg aki ilyen muzeális autót keres az nem gyengén fanatikus és körbejárja a témát. Szóval még akkor is jobbak lennének az esélyei a meggazdagodásra ennek a lúzernek, ha lottózna mert ezekkel a hirdetéseivel nagy eséllyel az örökkévalóságig fog várni a palimadárra. Vagy csak marketing az egész és így akarja felfuttatni a hétköznapi autókereskedését.
Fél éve pofázok itt Juliáról, eddig senki nem jött a 3-as hasonlattal. Most, hogy ezt valaki leírta már mindenki ezzel fog jönni?! :) A prémium szegmens nem a 3-asnál kezdődik az ugyanis a bajor autógyár középkategóriája. A 6-os, 7-es a prémium szegmens. Oda nem lép be az Alfa egy darabig, de a GT-vel és a 159-el már megpróbált a 3-as ellenfele lenni. Kevés sikerrel. A Giulia esetében szerintem az ár lesz a gond, felül lesz árazva mint minden újabb Alfa. A gond azonban az, hogy nem tartja az árát a múltbeli rossz hírének köszönhetően. Így pedig mindenki megfogja gondolni 2-szer, de inkább 3-szor, hogy az olaszt vegye-e meg vagy egy japán vagy német középkategóriás modellt. Valami qrva nagyot kéne szólnia ennek az autónak és ehhez nagyon jó árnak kéne párosulnia (az M3-M4 verő sport Giuliának is), hogy nagy mennyiségben legyen az autó a piacon. Hosszútávon így térhetne vissza az Alfa, de ha durván felülárazzák ezt az autót a múltbeli előzmények után akkor qrva nagyot fognak bukni és a gyár is megszűnhet.
Tudnátok ajánlani valami jó ragasztót, amivel az ajtókárpitokat tudnám megragasztani ? A két alsó műanyag tárolót, felül és két oldalt a műanyagot a kárpit belső felére kéne ragasztanom.
Sziasztok.Érdeklődnék hogy m50b25 tu 94.es évjáratúba-manuálisba milyen vált olaj javasolt?A bárdiba mondtak mindenfélét.Állítólag dextron 2 a bele való és automata manuális ugyanaz egykutya. A váltó cikszáma: 220.0.0225.96
A váltóról lekopott a címke azért nem bírom megnézni.Előre is köszönöm a válaszokat.