Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Sziasztok! egy kis segítség,b hátsó fék munka hengert cseréltem mert berohadt a kézfék kar,komplett munka hengert cseréltem,lelet légtelenítve de állandóan megszorul a dugattyú,nem megy vissza,olyan mintha mindig fékezés alatt volna,.
Zárkiszerelés első próbálkozás: a csavarok be vannak gyógyúlva, meg se moccannak, a gömbfejeket, rudakat nem tudom hogy lehet lekötni. Leginkább a csavarok zavarnak, a fejüket már sikerült szétcsesznem ...
Szia. Elvileg valahol van, de a gyújtáskapcsoló tuningolt. Járó motornál is ki lehet húzni belőle a kulcsot, hogy csomagtér nyitásnál ne kelljen a motort mindig leállítani.
1., Jobb első ajtó zárszerkezetre. Nem baj, ha a mikrokapcsoló rossz, olyan kell ami mechanikusan hibátlan.
2., facelift utáni könyöklő hátsó részénél van egy műanyag. Gyakorlatilag ez a középkonzolra van csavarozva, közvetlenül a hátsó szellőző fölé. Levenni is csak úgy lehet, hogy a szellőző ki van szerelve a helyéről. Három csavar fogja alulról.
Ez egy díszítő elem, csak sajnos nekem ketté van törve.
Szóval ha valakinek van ezek közül bármelyik is, kérem szóljon.
Megoldódott a turbó cső probléma, kapott másikat. valamint kapott ar166-os főfék munka hengert. Marha jó lett. Aztán a sok próbálgatás végére a jobb egy egy párszor beragadt.
Mielőtt orvosoltam volna úgy döntöttem előtte inkább kicserélem a kézifék köteleket. Nagy nehezen de sikerült. Kapott a bowdenek végére még gumiharangot is. Jobb mint új korában.
Aztán újra próbálgatva előjött a nagy probléma. A fékpedál megint beesik. Alapjáraton nagyon lassan, de fordulaton hamar. Szerintem lesz összefüggés a beszorult fékkel, ami egyébként néhány egymás utáni fékpedál benyomás után kiengedett, de újabb hirtelen féknél megint befogott.
Lehet keresztbe áll a fékmunkahenger??
Ha a fék megoldódik, akkor gyakorlatilag készen van.
Csak vezérlés, olaj, szűrők kellenek, illetve előre egy talpas csap.
A klímára kell még ránézni, valamint jó eséllyel a patronos szíjfeszítő is ki lesz cserélve.
És természetesen a turbó is cserés. Olyan hangja van mint egy szirénázó mentőautónak. És mégis marha jól húz.
Eladásra került szeretett Lancia Kappám. Maradt egy csomó alkatrészem hozzá, amelyeket jutányos áron eladnék. Van egy garnitúra 16"-os felni, zárak, kilincsek, elektronikus alkatrészek, karosszéria elemek, motoralkatrészek. Az autó 16V turbo motoros.
Régen szóltam hozzá. Sajnos a cica elvitte a korábbi nickem jelszavát, és azóta sem találtam meg.
A már meglévő vas mellett 0,5 kC boldog tulajdonosa vagyok. Mondjuk virtuálisan, mert jelenleg másnál lakik :-)
Remek nap volt tegnap, végre hazahúztuk granturismo-val a szerzeményünket. Bár leginkább esett/szakadt az eső végre olyasmit csináltunk, ami előre viszi az álmainkat. Útközben elképesztő mennyiségű információhoz jutottam Coupe és általában olasz autó ügyben. Megint be kellett látnom, hogy mennyi mindent nem tudok.
Köszönöm granturismo-nak a Lehetőséget, downer-nek, hogy jövő nyáron jó eséllyel hűteni fog a klíma :-))
Azt hiszem, most egy darabig csavarhúzóval fogok álmodni...
(Ha éhesen Kisvárdán jártok, ne hagyjátok ki az Opál nevű műintézményt!)
Na a képen pont jól látszik a horpadás a sárvédőn amit írtam. Majd még teszek fel képeket. Kisvárdán volt ott egyébként egy fehér 2,4 benzines is szétbontva.
Szóval a dolog vége az lett, hogy TalánKappa is jött velem mivel érdekelt a vételben mint csendestárs:-))
És nagyon köszönet neki ezúton is, hogy egész úton szórakoztatott és etetett, itatott meg segített!!:-)
Aki esetleg nem tudná, Ő az egykor Debrecenben árult 2,4-es Coupe jelenlegi tulajdonosa. Mivel számos alkatrészre szüksége van belőle amelyekre nekem biztosan nem illetve van egy pont, a szélvédő, amelynek nyilván én is örültem volna, de TalánKappa a ha jól emlékszem 2db idei Coupe túrája egyikén sajnálatosan összeszedett egy kagylós törést a szélvédőre, ezt átengedem neki hiszen ott fontosabb, mert áprilisban vizsgájuk lesz és az nagyon fontos nekem is, hogy az a Coupe forgalomban, üzemképesen legyen.
Annyit már most tudok, hogy a 20Vt motor tavasszal egészen biztosan eladásra kerül. Szóval aki tud érdeklődőt majdan egy ilyen motorra keressen bátran.
Beszéltem már a tulaj apjával kb. egy hónapja. 20vt az is. Nem használják. Kérdeztem nem-e adják el a Coupet? Arra nem kaptam egyértelmű választ üzemképes-e.
Mondta, hogy tényleg el kéne adni, mondja is majd a fiának, hogy legyen már valami mert csak tönkre megy ott és útban is van ott a ház előtt. Spekuláltam rajta, de annyira nem izgatott fel az a Coupe nem akartam rendszámossal vesződni. Meg az nem fullos. De egyébként már nincs ott az autó. Ha valakit érdekel tudom melyik ház az, csak be kell csöngetni rákérdezni mi van vele.
Fejlemények a megállt fűtőventilátor és megpiritott bizti ügyében:
Kicseréltem, most működik, 00 "hibakódot" dob. Persze a kérdés fenáll, miszerint hogy olvadhatott meg a foglalat körülötte.
Egyelőre valamikor végignézem a biztosítékokat nincs e valamelyik oxidálódva.
A mostani biztosíték kicsit mélyebben van mint a többi, nem tudom nem e érdemes kiszerelni az egészet és rakni bele egy bontottat, átnézni a motort nem e akad el valamiben.