1.4benzines kia ceed sw 2010évj. jobb hátsó féktárcsa mögötti porvédő lemez úgy elrozsdásodott,hogy nincs belőle semmi. A bal oldali megvan. 58365 az alkatrész cikkszámának kezdete. Tudja valaki mi az utolsó 5 karakter? Nem árulják el a kia szervizben csak az árát. 32860Ft.hasonló alkatrész hyundaihoz 15-20usd az ebayen.
Kiszakadt a csavar feje alatt a műanyag, egy kellően lapos fejű és széles talpú, illetve hosszú csavarral vagy szélesebb alátéttel egy hosszabb csavar alá tudod még rögzíteni, úgy hogy becsukódjon a szemüveg tartó. Vagy csere. Ha garis még, akkor szerintem kicserélik.
Egy kérdésem lenne: 2006 -s CEE'D belsejében felül a térképolvasó lámpa (szemüvegtartó) konzol első két csavarja elengedett, és csúnyán lötyög. Ezt valóban csak úgy lehet "javítani", ha kicserélik a konzolt?
Szia, nekem 2008 ceed 1,6 CRDi automata van, 4 sebességes, ezzel a nyomatékkal nagyon jól működik, használtam előtte e34 540, e38 740 automatát, ezekhez képest is meglepően jól működik, kis fordulatokon felvált már, kisebb nyomatékkal valószínűleg nem működne ilyen finoman, precizen. pl 1,6 benzinnel. Aki vezette és hasonló kézis autója van, mind azt mondta csak automatát venne legközelebb. :) a fogyasztas 0,5-1l több, mint kézivel. Bb-bécs 130-140 6.6l/100
Júliusban történt. A parkolóban álló autóba belerohant egy másik autó, neki lökte az autónkat a járdapadkájának, fel a járdára, bal hátsó kerék kitört, az autó alja a szakértők szerint megcsavarodott. A vétkes tovább állt. Egyelőre a saját Cascónk fizetett, majd ha a rendőrségi határozat meg lesz várhatóan akkor fizet a vétkes autó kötelező felelősség biztosítása vagy rosszabb esetben a MABISZ. Így maradtak meg a téli gumi az eredeti felnin. 2 és féléves autó volt, amivel nagyon elégedettek voltunk.
ha ennek ellenére nem megy fel rá az akkor nem hiteles info...
Az info "nem hiteles", írhattam volna azt is, megtévesztő. Az enyémre sem ment fel, pedig a szakszervízben megesküdtek az ellenkezőjére, így kénytelen voltam egy komplett 16"-os garnitúrát vásárolni.
2013 februárban vásároltunk egy KIA CEED SW-t 1.4 benzinest, idén nyáron parkolóban totálkárosra törték. Megmaradtak a téli gumijaim a gyári felniken (4 db) /nyáron könnyű fém felnin volt a nyári gumi/ és a dísztárcsák.
A gumik kb 8.000 km futottak R15 195/65, Kumho, ezzel volt szerelve az autó, amikor vettük, ha valakit érdekel eladnám (mondjuk 19.000 Ft-ért darabját felni+gumi+dísztárcsa, ha szintén eredetit újonnan akar valaki, akkor a duplája vagy még több), én még 4-5 évig nyugodtan ezt használtam volna, de ezt egy személy, aki aztán el is tűnt megakadályozta. Szabó Lajos 704557555.
Köszi megnézem, de az első féknyereg és tárcsa elég nagy, szemmel láthatóan rendesen kitölti a 16-os alufelni alatt a helyet. Ellenben a B oszlopon ott van a matricán a 15-ös felni lehetősége is ha ennek ellenére nem megy fel rá az akkor nem hiteles info...
Azt tudom, hogy csak az 1.6 hoz van automata az érdekelne, hogy mennyire megbízható ez az automata váltó meg mennyire kapcsol jól? Én is az 1.6-os benzineshez húzok csak kevés van belőle a kereteim között.
Nem elektromos. Úgy volt, hogy 15-ös lesz rá a márkaszervizből de jelezték, hogy utánanéztek és csak 16-os mehet fel az 1.6 Limitált szériára a fékek miatt.
Téli kerékszetett (felni,gumi) szeretnék 1.6 GDI Lim. Csak a 16-os felni megy fel a fékek miatt állítólag a Limitált szériára. A TPMS szenzor kikapcsolható ill. kell bele mindenképp? Úgy tudom szenzorok nélkül a műszarfalon állandó hibaüzenet lesz?
Van az 1.4-esben erő, megy szépen, de mind a nyomaték, mind a teljesítménycsúcs nagyon magas fordulatszámon érhető el, szóval forgatni kell a motort az élvezetekhez, (úgy meg nem túl takarékos).
Ha sokat autópályázik valaki, akkor viszont az 1.4-es nem túl jó választás. 130-nál már nagyon magas fordulatszámon megy a motor, jó hangszigetelés ide, vagy oda, kicsit zavaró a hangja. A klímát is megérzi az 1.4-es, húzós emelkedőn jobb kikapcsolni :-)
Tudomásom szerint 2008-ban az 1.4-eshez nem volt választható automata váltó, csak az 1.6 benzineshez és a 2.0 dízelhez adták akkoriban az automatát (azokhoz is csak 4 fokozatú volt az automata váltó).