Ha jobb választ nem kapsz:a lámpakapcsoló mögött panelre forrasztott smd ledek vannak.A fűtéskapcsoló mögött két darab rizsszem izzó.A műszerfal mögött három darab ebből:https://cromax.hu/muszerfal_vilagitas_izzo_opel_34212
Ugye A Meriva , először kiveszed a kesztyűtartót 6db torx csavar 20-as vagy 25-ös felül van 3db jól-látható és alul is három azt zárt ajtónál látod a kesztyűtartó világitást lekötöd az egész tartót ki lehet venni és mögötte van a motor dob, a többi már adja magát ha némi szerelési gyakorlatod van.
Köszönöm a gyors választ.Mit bontsak meg, hogy hozzáférjek? Nem akarok feleslegesen (le)szétszedni dogokat. Egy részletes leírást tudsz adni, hogy álljak neki?
Sziasztok! Olyan probléma jelentkezett az autónál, hogy indítás után a ventilátor elkezd ciripelni. Kis idő múlva abbahagyja. Csapágy lehet ki benne, vagy van valami típushibája? Kizdek kikészülni az apró hülyeségektől! Ezért cseréltem az escortom, de én mindig megszívom az autókkal.
Nekem a negyedik Merivám van, ebből a második B Meriva valóban láncos a vezérlése és nálam egyik sem evett olajat igaz 10- 15 ezrenként cserélem a gyári DEXOS 2 szintetikus olajat.
A turbóra mint más turbós autókban is hideg vagy áthevült állapotban kell figyelni típus hibáról nem tudok.
Mennyire számít megbízható típusnak a Meriva B? Kinéztem egy 2011-es 1.4 Turbo 140le-s változatot. Mire kell odafigyelni ennél a motornál? Mennyire hajlamos enni az olajat? Ez jól tudom, hogy láncos?
Sziasztok! Van egy opel merivánk 2005 1.7 CDTI Folyamatos 110-km sebességnél,világít sárgán a motor olaj hibajelző lámpa! Mikor megállunk egy percre,elalszik a lámpa! Mikor elindulunk 30-km után ismét világít! Mi lehet az oka? Válaszotok köszönöm!
Mindenképp ki kell olvastatni a hibakódot. Ha nincs, akkor az I gomb beragadására gondolok. Próbáld ki azt, hogy az R-et nyomod. Akkor az utoljára beállított sebességet "hívja" vissza, tehát csak arra gyorsít fel.
3 napja Meriva tulajdonos vagyok! Eddig csak pozitív élményeim vannak egyet leszámítva! Mégpedig, hogy a tempomat bekapcsolásakor ( I gomb röviden megnyomva) nem áll be az adott sebességre a kocsi hanem pedál használat nélkül elkezd gyorsítani! Ha ezután megnyomom a lassítást (R gomb röviden) akkor egy pár másodpercig lassít majd ismét elkezd gyorsítani! Mitől lehet ez vagy mit lehetne tenni elkerülése érdekében?
A Meriva kormány zörgèssel kapcsolatban írok. A lent emlïtett Skf LGEV2-es zsírt lehet rendelni webàruhàzból, a www.mihalykovi.hu oldalról. 1375ft a legkisebb kiszerelésben. Megcsinàlni tényleg egyszerű max 1 óra. Eddig még bevált. Egy hete csináltam, csöndben van.
Az alkatrészt én rendeltem meg itt(Gyöngyös) egy helyi autósboltban, mert bár az autószerelők dicsekedtek mindenféle óriási, csak nekik nyújtott kedvezményekkel, egyik sem tudta ilyen áron beszerezni. A gyártója LuK, más nincs is egyáltalán az enyémhez. Aki csinálta, egy Gyöngyöspatai srác, 2500Ft-ot kér óránként. Először 15e-re mondta, de mire szétszedte, akkor látta, hogy nagyobb munka, mint gondolta, mert a bölcsőt is le kellett venni, így 20e lett. 155ezerbe van az egész.
Még valami. Volt, aki az átalakító szettet javasolta, volt olyan, aki teljesen ellene volt annak. Én a következők miatt döntöttem az eredeti mellett: 1. ha az átalakító szett valamelyik alkatrésze meghibásodik, azt külön nem árulnak. Ez persze csak akkor gond, ha történik valami. 2. olyan kis különbség volt árban a kettő közt, hogy nem érte meg kockáztatni, hogy a csillapítás hiánya miatt más alkatrész meghibásodjon. Még olyan rémhírt is hallottam, hogy az egytömegűvel letört a főtengely vége.
Köszönöm az infót. Megnézettem egy szerelővel, aki azt mondta, hogy nem kell még cserélni. A tiédet hol cserélték? Az ár, amit írtál, valóban jó. A neten utánanéztem az áraknak, valóban nagy a "szórás", érdemes odafigyelni.
Igen, a szett: lendkerék,tárcsa, szerkezet és a kinyomócsapágy. Ez az utolsó egyébként nem volt jó bele, nem ment fel a nyelestengelyre, de másnapra hoztak belevalót, és nem kellett semmit sem fizetni rá.
Szia! Kösz az infót. Az általad elmondottakat még nem tapasztalom. Az 1,3-asba is kb. ennyi? A komplett szett a lendkerék+kuplungot (+csapágy) jelentette?
Na a helyzet a következő zsír ügyben! Ha valaki akar rendelni ilyen speciális zsírt az megteheti az E-bay-en, ott van az SKF LGEV2 típusú 1020-as viszkozitású zsír 5300 Ft-ért 35g-os kiszerelésben. Kb. 1 hét mire megjön.
Most vettem egy 2009/1,3 CD Merivát. Kb. 3000 km után leállításkor, indításkor "ketyeg", mintha elérne valamit a motor. Ha valakinek ötlete nagyon megköszönném. Üdv.
Keress rá a témában írott hozzászólásaimra. Az a zsír, amit ajánlottam, nálam olyannyira bevált, hogy legutóbb kb 70 ezer km-e zsíroztam és azóta is csendes.
Köszönöm a gyors választ! Időközben nekiálltam saját kútfőből kb fél óra volt. Bezsíroztam és forgattam rajta. Nagyon kicsi hangja van , de nem veszélyes, lehet csak a műanyagok rezonálnak. Ilyen speciális zsírt Unixéknál lehet kapni? Ezekre nincs visszahívás az Opelnél? Sokan küzdünk vele. Úgy néztem ha ez megkopik jobban akkor, ezt csak komplett kormánymű cserével lehet orvosolni.