AGU motorom van es csak annyit tudok h a sra nak is abbol valo a vezerloje! Kuldott egy kepet, de meg be kellene ide tennem. Azt olvastam h 1998- as agu ba forrasztani kellene! Egyaltalan mennyibe kerul egy normalis chip? A vezerlo nem biztos, de valoszinu h chipezve van, a tulaj azt irta h valoszinu meg van basztatva, de nem probalta, igy az ara 24000ft.
Tény és való, ha határtalanul költhetnék Autózásra, akkor nem utcán próbálkoznék tuninggal hanem egy zárt pályán hajtanég egy Fabia/Octavia WRC-t vagy esetleg egy Felicia/Octavia kit car -t :)
Így marad az építkezés -> konszernen belüli alkatrészek (új és hazsnált) összelegózása..
A gyengébb 1.8T mocikon (150 és 180) "kétféle turbo van" (K03 és K03s). A K03s a "jobb".
A 180 -as mocikon általában K03s van, de pl. van olyan 150 -es amelyikre szintén K03s -t szereltek. Ráadásul van olyan 180 -as amelyikre "csak" K03 került.
Ez igaz. Viszont én használt autóban gondolkodom csak (az oka egyszerű: $$$)
Ajelenelgi Octaviát is úgy vettem, hogy turbóhibás volt, így az árát egyből kalkuláltam is a vételárral, és így egyből mehetett rá egy másik turbó a gyári helyett. Valami ilyesmiben gondolkodnék, ha átpártolnék egy másik Autóra.
Féket kapásból cseréltem az RS Octaviáéra (legalábbis elöl) és a csillapító&rugó szettet is eibach-ra.
Így nagyjából meg is van oldva a futómű&fék kérdésem. Az autó belsejét pedig még az előző tulaj kicserélte így van egy digit klímám és újfajta műszerfalas/belsős Skodrim. ;-)
Próbálom a költségeket alacsonyan tartani, így építkezem használt dolgokból is ésszerű határokon belül.
A 140lovason mas turbo van. Uzemanyagrendszer birja ha minden igaz. 2.0 tdi baja foleg az olajpumpa meghajtas. Erre figyelni kell. Benzinesbe is lehet lpg-t rakni
Sleepernel nekem mindig az a kerdes h mi egyszerübb, rs-t optikailag visszabutitani vagy az alaphoz motort, feket,futomuvet es hajtaslancot csinalni
Van köztetek itt olyan fórumozó, akinek van/volt szerencséje a 2.0 dízel (!) motorokhoz? A 140 illetve a 170 lóerős verziókról való tapasztalatok érdekelnénkek...
Felmerült otthon egy autócsere gondolata (nagyobb lábtér kellene hátul, illetve ha napi rendszerességgel utaznék Komárom-Bp között akkor már a fogyasztás sem olyan mellékes...) és továbbra is csakis Skoda jöhetne szóba...
Ott pedig a 2.0 TFSI és a dízel változatok...
Szerintetek megéri a felárat az újabb motor/kaszni a régi modellekhez képest?
Ha igen, akkor érdemes-e a 140 lóerős változatot venni (ez nem RS és így a belseje is puritánabb kissé, ellenben sokkal inkább lehet sleeper autót csinálni belőle mert abszolut nem hivalkodó)
A dízelek milyenek az ésszerű tuningolhatóság szempontjából?
(ésszerű tuning alatt azt értem, hogy az autót napi használatban használnám, de élnék a kisköltségvetésű tuningolók lehetőségével -> chip, és az alap módosítások: IC, esetleg vastagabb kipuff, stb... de füstfelhőt véletlenül sem szeretnék látni magam mögött a tükörben!)
A varrat nem bírta állítólag (kevés volt benne az anyag talán), de nem találkoztak még ilyennel Ádámék, nem fordult náluk elő hasonló. Megcsinálták ügyesen, ki- és beszereléssel együtt gyorsan. Tettek rá erősítést is.
Dögösen szólt ;-)
A környéken jönnek fel a benzincsövek is, tartósan nem nagyon mentem volna vele, így is volt pár km az első parkolóig, ahol zéró árnyéban vártuk a trélert 35 fokban...
kary83
Nekem a légtömegmérő mellet pár kartergáz cső is ki volt nyílva, akkor voltak ilyen indítási nehézségek.