Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sipi93 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 61820

AGU motorom van es csak annyit tudok h a sra nak is abbol valo a vezerloje! Kuldott egy kepet, de meg be kellene ide tennem. Azt olvastam h 1998- as agu ba forrasztani kellene! Egyaltalan mennyibe kerul egy normalis chip? A vezerlo nem biztos, de valoszinu h chipezve van, a tulaj azt irta h valoszinu meg van basztatva, de nem probalta, igy az ara 24000ft.

Szerintetek?

Rihi11 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61819

Nem minden ecu-t kell forrasztani, van ami simán írható.

 

 

Előzmény: Sipi93 (61818)
Sipi93 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61818

Üdv! Valaki meg tudja allapitani kep alapjan, hogy volt e tunimgolva az ecu? Vagyis be van e forrasztva az ic foglalat?

Kösz!

blackdot Creative Commons License 2015.09.22 0 0 61817

Oké! Jó, hogy írtad, mert a cirtomailre jó, ha kéthetenmte ránézek.

Előzmény: Nudlee (61816)
Nudlee Creative Commons License 2015.09.21 0 0 61816

Megadtam a "citromailedet" a fb -on egy tagnak. Épp katalizátort keres.

Előzmény: blackdot (61798)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61815

ha annyira szamitana a penz es megis el kene jutnod A->B-be, akkor ide irogatnal:

 

http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9023399&la=136722491

 

meg ide

 

ÉTOLAJOS AUTÓ technikai problémái

Előzmény: Haugland (61814)
Haugland Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61814

Tény és való, ha határtalanul költhetnék Autózásra, akkor nem utcán próbálkoznék tuninggal hanem egy zárt pályán hajtanég egy Fabia/Octavia WRC-t vagy esetleg egy Felicia/Octavia kit car -t :)

 

Így marad az építkezés -> konszernen belüli alkatrészek (új és hazsnált) összelegózása..

Előzmény: no_holy_shit (61813)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61813

"Próbálom a költségeket alacsonyan tartani, így építkezem használt dolgokból is ésszerű határokon belül."

 

autozni akarsz vagy epitkezni?

Előzmény: Haugland (61811)
Nudlee Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61812

A gyengébb 1.8T mocikon (150 és 180) "kétféle turbo van" (K03 és K03s).
A K03s a "jobb".

A 180 -as mocikon általában K03s van, de pl. van olyan 150 -es amelyikre szintén K03s -t szereltek.
Ráadásul van olyan 180 -as amelyikre "csak" K03 került.

Előzmény: r00ster (61807)
Haugland Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61811

Ez igaz. Viszont én használt autóban gondolkodom csak (az oka egyszerű: $$$)

 

Ajelenelgi Octaviát is úgy vettem, hogy turbóhibás volt, így az árát egyből kalkuláltam is a vételárral, és így egyből mehetett rá egy másik turbó a gyári helyett. Valami ilyesmiben gondolkodnék, ha átpártolnék egy másik Autóra.

Féket kapásból cseréltem az RS Octaviáéra (legalábbis elöl) és a csillapító&rugó szettet is eibach-ra.

Így nagyjából meg is van oldva a futómű&fék kérdésem. Az autó belsejét pedig még az előző tulaj kicserélte így van egy digit klímám és újfajta műszerfalas/belsős Skodrim.  ;-)

 

Próbálom a költségeket alacsonyan tartani, így építkezem használt dolgokból is ésszerű határokon belül.

Előzmény: no_holy_shit (61809)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61810

Tfsi-be nem jatszik a lpg

Előzmény: Haugland (61803)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61809

A 140lovason mas turbo van. Uzemanyagrendszer birja ha minden igaz. 2.0 tdi baja foleg az olajpumpa meghajtas. Erre figyelni kell. Benzinesbe is lehet lpg-t rakni

 

Sleepernel nekem mindig az a kerdes h mi egyszerübb, rs-t optikailag visszabutitani vagy az alaphoz motort, feket,futomuvet es hajtaslancot csinalni 

Előzmény: Haugland (61803)
Haugland Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61808

Köszönöm a linkeket!!

Valahol mélyen azért egyetértünk abban, hogy a gázolaj traktorokba való...  :)

Előzmény: blackdot (61805)
r00ster Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61807

Köszi!

 

A turbó cserét emiatt gondoltam:

K03-052 180 hp, 85 N actuator
K03-053 150 hp, 85 N actuator
K03-058 150 hp/180 hp, 85 N actuator

 

de az remek hír, ha csak "programozni" kell.

Előzmény: no_holy_shit (61802)
blackdot Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61806
blackdot Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61805
blackdot Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61804

Ha nem szeretnél füstfelhőt, ott a benzines... ;-)

Előzmény: Haugland (61803)
Haugland Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61803

Van köztetek itt olyan fórumozó, akinek van/volt szerencséje a 2.0 dízel (!) motorokhoz? A 140 illetve a 170 lóerős verziókról való tapasztalatok érdekelnénkek...

Felmerült otthon egy autócsere gondolata (nagyobb lábtér kellene hátul, illetve ha napi rendszerességgel utaznék Komárom-Bp között akkor már a fogyasztás sem olyan mellékes...) és továbbra is csakis Skoda jöhetne szóba...  

Ott pedig a 2.0 TFSI és a dízel változatok...

 

Szerintetek megéri a felárat az újabb motor/kaszni a régi modellekhez képest?

Ha igen, akkor érdemes-e a 140 lóerős változatot venni (ez nem RS és így a belseje is puritánabb kissé, ellenben sokkal inkább lehet sleeper autót csinálni belőle mert abszolut nem hivalkodó)

A dízelek milyenek az ésszerű tuningolhatóság szempontjából?  

(ésszerű tuning alatt azt értem, hogy az autót napi használatban használnám, de élnék a kisköltségvetésű tuningolók lehetőségével -> chip, és az alap módosítások: IC, esetleg vastagabb kipuff, stb...   de füstfelhőt véletlenül sem szeretnék látni magam mögött a tükörben!)

no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61802

"-mit kell kicserélni a kis K03 turbón kívül?"

az nem kell, mert a 180le-s ugyanaz van

"-vezérlést "újra kell programozni"?"

igen

 

 

"Gyári szintű, vezethetőségű (nyomatékgörbe pl) és tartósságú 180 lovas motor faragható-e a 150 lovasból?"

igen

Előzmény: r00ster (61801)
r00ster Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61801

Sziasztok!

 

Elkezdtem olvasni a fórumot, de még csak 2005. elejénél tartok :), úgyhogy az olvasással párhuzamosan kérdeznék.

Ha adott egy 150LE-s 1.8T 20V, és azt a gyári alkatrészek cseréjével (tehát nem csippeléssel, stb) szeretném a gyári 180LE-s szintjére hozni, akkor 

-érdemi kockázat nélkül kivitelezhető?

-mit kell kicserélni a kis K03 turbón kívül?

-vezérlést "újra kell programozni"?

-Várható költségek? 

-Le kell/lehet/érdemes ezt az egészet papírozni?

 

Egyelőre teoretikus csak a kérdés, de megtisztelnétek a válasszal.

Gyári szintű, vezethetőségű (nyomatékgörbe pl) és tartósságú 180 lovas motor faragható-e a 150 lovasból?

 

Köszi!

csaba

Baliszoft Creative Commons License 2015.09.14 0 0 61800

 

12.9 @ 185 km/h

Haugland Creative Commons License 2015.09.13 0 0 61799

Szia,

segíts/segítsetek légyszi...

Az AUQ (180Le) ezen része nagyobb átmérőjű, mint a sima AGU (150Le) verzióé?

Létezik ennél nagyobb méretű, gyári cső amihez azért még nem kell átalakítani a rendszert?

 

Az ár miatt nemsokára írok privátban ;)

 

Üdv,

Feri

Előzmény: blackdot (61798)
blackdot Creative Commons License 2015.09.13 0 0 61798

Szia!

 

Nekem van a garázsban egy AUQ leömlő + cső + kat kombó:

 

   

 

Üdv!

bd

Előzmény: Haugland (61797)
Haugland Creative Commons License 2015.09.13 0 0 61797

Sziasztok,

Van egy AUG motorkodos octaviam amin turbo lett cserelve (RS turbojat kapta meg) plusz kapott egy chipet is.

Mostanra (az auto '97-es evjarat) kilyukadt a flexibilis cso a turbo utan igy gondoltam, hogy korbenezek kipuff tuning ugyben :)

 

Nincs valamelyikotoknek elfekvoben egy elado szettje? Legalabb egy nagyobb atmeroju cso a szondaig?

Nem szeretnek nyitott es a gyarinal hangosabb rendszert, ellenben egy kis teljesitmeny jol jonne ha lehet...

kary83 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61796

Ertem akkor joban atnezem oket koszonom

Előzmény: blackdot (61795)
blackdot Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61795

Szemre nem mindig nyilvánvaló a csövek állapota, sokszor úgy van megrepedve, hogy csak akkor látszik, ha megnyomkodod/hajtod.

Előzmény: kary83 (61794)
kary83 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61794

Elmeletileg a csovek is jok teljesen tanacstalan vagyok mar mindent atneztunk neg kicsereltunk es igy is szarol de azert koszonom a tanacsot

blackdot Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61793

A varrat nem bírta állítólag (kevés volt benne az anyag talán), de nem találkoztak még ilyennel Ádámék, nem fordult náluk elő hasonló. Megcsinálták ügyesen, ki- és beszereléssel együtt gyorsan. Tettek rá erősítést is.

Dögösen szólt ;-) 

A környéken jönnek fel a benzincsövek is, tartósan nem nagyon mentem volna vele, így is volt pár km az első parkolóig, ahol zéró árnyéban vártuk a trélert 35 fokban...

 

 

kary83

Nekem a légtömegmérő mellet pár kartergáz cső is ki volt nyílva, akkor voltak ilyen indítási nehézségek.

Előzmény: RoverGSi2 (61788)
kary83 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 61792

Igen vag-com mal csinalom. Kivan cserelve a hogomba a legtomegmero a folytoszelep gyertyak

wastegate Creative Commons License 2015.09.10 0 0 61791

Tegyél bele egy új hőmérséklet szenzort ...

 

w

Előzmény: kary83 (61789)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!