Valahogy én sem értem, hogy mi a f@nak kell szétb@szni a fórumot az állandó törölgetéssel...
Ha jól sejtem, mindenki felnőtt ember, aki vállalja azt, amit tett, vagy amit leírt. Az élet sem úgy működik, hogy "akkor ezt most storno".. ha nekimegyek a falnak, akkor nincs olyan, hogy visszatolatok, és megállok előtte... :-((
Az a helyzet, hogy napi használatban volt az autó, míg az olaj el nem folyt, és be nem vágta vészüzembe. Csak utána lett leállítva. Ettől még összeeshetett a tömítés, de nekem ez így nem kerek történet. És sajnos a tulajt sem lehet hibáztatni, mert márkaszervizbe hordta (van egy halom számla), ahol ugye "élettartam garanciás" az olaj. Na mindegy! Ha nem így lenne, most nem lenne egy jó ML-em :-)
Szükségem is lesz rá, ahogy az utakon a vízállást nézem.
Első kőrben szeretném tudatni, hogy ha Laci engedi, és a fórum igényli, zokszó nélkül teszem vissza a hsz-t, de nem én akartam törölni, nem is töröltem volna, de Laci kérte, nekem meg kötelességem törölni, ennyi!
Valamint:
Nem kavart túl nagy vihart, kisebb civakodás volt Laci és köztem, de semmi ami ne lett volna már, Lacival általában meghatározott időnként kicsit veszekszünk, volt ilyen, lesz is valszeg. De szeretnék leszögezni 1-2 dolgot, elsőként tévedés ne essék, és ezt már leírtam egy mailban az egyik sértett fórumtársnak, hogy én Lacit tisztelem, becsülöm, rendkívül jó szerelőnek tartom, rutinját, éveit tekintve én csak jelenthetek neki! DE! Ettől még van, hogy valami nem tetszik, és szóvá teszem, közel sem biztos, hogy jól láttam a lista dolgot, én úgy érzem kicsit erős volt, hogy miért azt már akkor leírtam. Nem állítottam azt, hogy hazudik, azt állítottam, hogy minden létező, még extrém ritka eseteket is listába foglalt, valamint annyira nyersnek hatott, mintha egy "miért ne végy 203-ast" lista lenne. De mondom, nem biztos, hogy ezt jól láttam, én így éreztem, leírtam, hogy baromságnak tartom a listát, ez akár lehetett sértő is, de le nem barmoztam, ezen akadtam ki, hogy lebarmozásról volt szó, holott nem! Mint az szokott lenni, Lacival fogok én beszélni telefonon, ha a baromság a lista írás bántó volt személyesen telefonba fogok bocsánatot kérni tőle, mert tisztelem annyira, és még ha furcsán is hangzik szeretem Őt, rendes embernek tartom. De mi úgy ismertük meg egymást, hogy össze vesztünk, ez lehet már így marad, de a tiszteletem ettől nem múlik el.
A történet dióban ennyi kb, tudom, hogy megöl a kíváncsiság, hisz ismerlek, ezért leírtam :)
Zárójegyzetként meg annyit, hogy az nem zavar ha valakit érdekel egy vita, veszekedés, de az igen ha önkéntesek egyik, másik oldal védelmébe állnak, vagy nem kedvelt fél ellenében kihasználva mások vitáját megpróbál oda szúrni, ez azt gondolom gusztustalan, nem felnőtt emberhez méltó viselkedés, részemről nem bocsánatos, max idővel feledhető, majd komolyodik, vagy nem, nem az én dolgom.
A másik verzió, ha gyerekes módon infó nélkül butaságokat írunk, pl kommunizmushoz hasonlítjuk a törlést, mert nem olvasunk, és szerintünk a modi azért törölte, mert mert nem tetszik... Ez bocsánatos lehet, majd legközelebb olvas...
A végére is, hogy ne merüljön feledésbe, Laci kérte a törlést, de ha Laci engedi, és a fórum kéri, már vissza is van állva az a lista!
Nem tudom, mekkora vihart kavart a lista, de kár, hogy Laci töröltette. Biztos segített volna az "újaknak". (Mennyi fölösleges kérdést előzött volna meg.)
Ugye nem vagy mérges?:-) Úgy látom, bepörögtél, de nem kell, árt a szépségednek....:-D
Szerintem esetleg sok állástól össze ugrott/keményedett a tömítés, szép lassan el is ment az olaj, vagy a kedves előző tulajdonos baxott rá, oszt hajtotta míg ment, aztán eladta.
Ma volt egy kis időm az ML-t babrálni, és megnéztem miért hiányzott az automataváltóból majdnem az összes olaj. Az olajdekli mind a hat csavarja teljesen laza volt, így a tömítés mellett körben eresztette az olajat. Szinte csak érintőre voltak húzva. Találkozott már valaki ilyennel?
Egyébként köszönöm a fék tanácsadást mindenkinek! A négy festett TRW tárcsa, TRW betétek, Ferodo rögzítőfék-pofák beépítésre kerültek, és egyelőre remekül dolgoznak. Sikerült jó nagy munkát adnom, mert az összes gumifékcsőre sajtolt fém vég, az áteresztő csavarok mind porrá voltak rohadva, így négy gumicső is cserélve lett. Az összes légtelenítőcsavar be volt rohadva, a két hátsó munkahenger szintén, azokat cserélni is kellett. További érdekesség, hogy a berohadt munkahengerek ellenére új betétek voltak beleverve, amik meg se tudtak moccanni, és állandóan fogtak. Minden szépen rendbe lett rakva, a féktuskókról leverték a rozsdát és lefestették (fekete lett, nem boyracer színű). Kapott új, ATE fékfolyadékot, és a tartály is le lett véve és kimosva. Most kb. a szalonban álló új autókkal azonos értékű fékem van. Jöhet a vizsga. Köszönet érte ezúton is az aranykezű mestereknek!
Hátha segít: apuén is megvolt ez a búgás, és végül azt a "tágulási tartályt" (nem tudok jobb nevet rá), ami ott van az ABC mellett, hengeres fém izé, meg a fő nyomásgömböt cseréltük és elhallgatott.
Idézet Lacától, még mielőtt kommunizmust, diktatúrát kiáltva valaki azt hinné smafu gyerek töröl, mert nem tetszik neki.. Akkor töröl ha kérik!
Gubal
"Ezúton szeretnélek megkérni téged mint moderátort töröld légyszíves a listát, mivel ilyen port kavart, ha nem teszed meg, megkérem írásban, betartva a szolgálati utat. Köszönöm."
Te miről beszélsz? Nem én saját döntésből töröltem, Laci kérte a törlést, nekem meg kutya kötelességem törölni!
Az, hogy a saját hsz-eim az ögy kapcsán szintén töröltem, azért van, mert azt gondolom a civakodás ellenére ez a minimum tisztelet részemről Laci irányába!
De mindenesetre úgy viszont dönthetek miután egy elfeledett civakodást most Te flegma, flémet generáló stílusban, ráadásul moderátort bírálva bolygatsz, hogy úgy kiváglak 1 hónapra innen, hogy max valamelyik barátod segedelmével láthatod mi van itt, vagy kamu nickel!
Szal kisfiam végy vissza az arcodból, vagy hanyagolni leszel kénytelen a jelenlegi nickeden a fórumot!
Az egyik szerelő írt egy korrekt hibalistát ami végülis valahogy (állítólag a tulaj kérte) törölve lett. Tisztára mint a kommunizmus ami nem tetszik töröljük. :)
Volt egy kis kalandom az ML-el,gondoltam megosztom,hátha van ötlet... Az ML topicból másolom ide...
Akkor a story röviden:
Kopogó hang jött valahonnan,kerék vagy kardán fordulattal megegyező,de csak az utastérben hallatszott,kint nem. Smafunál csáposra fel,forgattuk,kormányt tekergettünk,csináltunk mindent,de nem hallottuk,tehát csak terhelésen kopog... Közben az kiderült,hogy a kardáncsapágy szól,azt meg már régen (5 éve) tudom,hogy az osztómű a végét járja... Kardáncsapágy megrendel,de közben hazafelé egyszer csak elhallgatott.
Megjött a csapágy,Smafunál csáposra fel,kardán le,közben természetesen a kereszt és az első csukló ellenőrzése,nem lóg semmi. Azt nem is mondom,hogy a két lökhárító között mindent végignéztünk ami forog,hogy nem ér-e valami beme valahova?!
Mivel a lpopgás a csapágycsere elött elhallgatott bíztam benne,hogy megoldottuk. Elmentem kb. 2000km-et gond nélkül, erre megint kopogni kezdett. Egy barátomnál felbakoltam,alámásztam,megint végignéztünk,rángattunk mindent,az első kardánt levettem,nem lóg semmi... Másnap Ürömre fel,ismerős meghallgatta,"ez biztos osztómű,ne is keresd tovább..." Mivel tudtam,hogy az osztómű tré és csak 3 napom volt a nyaralásig nem szórakoztam,egy kedves topictárs segítségével került egy osztómű,szabad csápos hiányában aláfekve csere. A kopogás elhallgatott,öröm,boldogság. Másnap reggelig. Akkor előjött kopogi úr ismét,még hangosabban és már csak egy napunk volt a nyaralásig... Bekéredzkedtünk gy vizsgasorra,görgős fékpadon próba,közben aknából stetoscoop... Semmi eredmény,a fékpad kevés terhelés volt. Én az őrület határán, mert 2003 óta nem voltam nyaralni.
Néztül elöl,hátul,emelőn,bakolva,aknán,kipróbáltunk mindent... Már ott tartottam,hogy a szakmunkás bizonyítványomat ünnepélyesen meggyujtom....
Végül besokaltam, intéztem egy autószállítót,meg egy cimbit,aki értünk jön ha szétesik és szombatra virradóra elinduktunk. 200 km után a kopogás elhallgatott,kopogi úr a határ elött kiszállt. Az óta elmenünk mégy egy ezrest,tünetmentes... Nincs más megoldás,megvárom amíg szétesik,akkor kiderül,hogy mi volt az. Ja,és kitanulok valami szakmát,mert autószerelőként felsültem.
Alkatreszt rendelnek, de ugyanaz a cikkszamu termek ott van a webshopban tobbszor is, par 100 Ft elteressel. A kulonbseg, hogy a cikkszam vegen mas betuk vannak. Pl:
532 0282 10/SZ 6441 Ft 532 0282 10/LA 6479 Ft 532 0282 10/B 6525 Ft
...
Ugyanaz a termek elvileg, de akkor mi a kulonbseg, miert van fen 5*?
Probalom reggel ota hivni oket, de persze nem veszik fel a telefont :(