... vedd le a levegőszűrő csonkot, és a szívó torokban lévő légtömegmérőt takarítsd meg féktisztítóval, aztán tanítsd újra a az autót tiszta levegő szűrővel: Akksi saru le 5 percre,
I - II - III - IV fokozatokban 3600 - 4200 fordulaton tartva nagyjából 10másodpercig!
16V-sek!!! Ugyan ez a kalibráció, de csak III és IV fokozatokban!! :-)))
Ja még annyi, hogy: A digitális kijelző értéket nem mutat (km óra "0" -án van folyamatosan, a km számláló nem mozog) de ha nagyobb gödörbe belemegyek akkor megjavul, ismételt gödörnél újra jelentkezik a hiba.
Értem. Azért kapcsolja ki a gyújtást mert elmegy "pihenni" az auto. Nekem 1.9 dci-n kézi váltós a delhi diagnosztika kapcsolódás előtt kiírta hogy mit kell csinálnom hogy ne menjen el "pihenni" az autó. Ahogy leírtam a hozzászólásomban.
"Az autó legyen sebessegben, se féket se kuplungot ne nyomd meg. Beteszed a kártyát és kb. 10 másodpercig tarsd nyomva a startoló gombot."
Szia! Velem ugyan ez történt 1 hete :-) ...bontóban adtak csavart, csak azt kellett cserélni. 500ft-ot kértek érte. Ki kellett fúrni (kibányászni) a beletört részt és csere. nem volt nagy mutatvány.
Sziasztok egy olyan problémám lenne van egy espace4 autom.Ma elvoltunk a családal leakartam csukni a csomagtér ajtot és a vezető oldali teleszkop tartto töben letörött. Most nem marad meg az ajtó becsukodik magátol. Ha tudna valaki segitteni nagyon megköszöném.Mit kell kicserélni a teleszkopot is vagy csak a gömbvégü csavart ami letörött.És hol lehet beszerezni.
Az autó legyen sebessegben, se féket se kuplungot ne nyomd meg. Beteszed a kártyát és kb. 10 másodpercig tarsd nyomva a startoló gombot. Nekem igy működött IV espace-n.
Egy kis segitséget szeretnék kérni. Espace4 -be ha beteszem a kártyát akkor rárakja a gyújtást. Eddig rendbe is van. Meglehet növelni valami módon,trükkel,hogy ne kapcsolja le magától a gyújtást? Már többször jártam úgy ,hogy rátettem a Clipet és még hibaolvasás közben lekapcsolta a gyújtást. Újra kellett kezdenem.
Van egy 1999-es évjáratú Espace-em, amitől kénytelen vagyok megválni. Az egyetlen problémája a lyukas fűtőradiátor volt, de a fórum olvasásával és egy új darabbal ezt is orvosoltuk :)
Tudom, hogy kevesen vannak V6-os elvetemültek itt mint Én, de talán a hozzáértők tudnak válaszolni a kérdésemre: Adott tehát a 35i. ...meleg van, nem kicsit. Megállást követően amennyit tudom alapjáraton "hűtöm" a motort, de leállítás után is nagyon sokáig megy a ventilátor! talán 5 percet is. 1. üzemszerű ez a viselkedés? 2. nem szívja le nagyon az akksit? 3. mivel nagyon kevés a hely a motortérben (gyakorlatilag csak beleüvölteni lehet a motortérbe) segíthetek e ezen a problémán, vagy létezik e valami gyári kitt erre? Arra gondolok, hogy nem lehetne egy olyan motorháztető kivágást csináltatnom (egy normális műhelyben) ami segíti a hűtést és a menet közbeni aerodinamikai tulajdonságait nem változtatja meg nagyon!? (gondolok itt szélzajra, esetleg "káros" új hűtési pontra, vagy bármi egyéb problémára)
A kocsi lassan egy éve van meg. Nagyon imádom! Elképesztő mit tud!! A fogyasztás végül beállt 13-14 liter közé városban. Ez az egy, melegben történő használat ami zavar engem. Félek valami baja lesz, mert rettentően küzd szegény a meleg ellen :-(
A KRESZ annyit ir elő hogy a biztonsági öveket be kell csatolni. Ez a III-asban hátra forditott ülésekkel konkrétan lehetetlen. Ennyire egyszerű.
A gyártó pedig minden bizonnyal tudja, hogy az ülés mechanikája nem birna megtartani egy forditva berakott ülésben ülő felnőttet. Baj esetén az öv két ponton a kasznihoz van rögzitve. Mig a forditott ülés háttámláját rögzitő szerkezet valószinűleg eltörne és komoly sérülést okozna mind az ülésben utazónak mind az előtte ülőnek.
Talán kicsi gyereket a saját ülésében a kétpontos övvel be lehet igy tenni, minden másban talán a gyártó előirásait érdemes követni. Addig nincs baj, mig nincs baj.
A Vitoban az ülések gyárilag vannak úgy elhelyezve ahogy, megfelelően méretezve a vélhető igénybevételre és a biztonsági övek kialakitása is olyan hogy igy is be lehet normálisan kapcsolni.
Sziasztok egy olyan problémám lenne van egy espace4 autom.Ma elvoltunk a családal leakartam csukni a csomagtér ajtot és a vezető oldali teleszkop tartto töben letörött. Most nem marad meg az ajtó becsukodik magátol. Ha tudna valaki segitteni nagyon megköszöném.
Átnéztem a" Manualt" - A hátsó ülések működése 3.45: "Az ülés menetiránynak háttal való helyzete csak álló jármű esetében megengedett!" És ez nem csak az első ülésekre vonatkozik :-)
Azért kérdeztem, hogy ennek ellenére valaki használta-e így az üléseket és találkozott-e rendőrrel, amikor így közlekedett s az mit szólt hozzá?
Tehát az is felmerül ilyenkor bennem, hogy oké, a használati utasítás ezt írja, de mit mond a KRESZ?
(A "Hala a tortán"-ban egy Vitoval viszik a művészeket és ők szemben ülnek egymással. Lehet, hogy ott szabad.
Vettem egy Espace-t 1996 III - as változat 2.0 benzin 114 ló.
Már azt hiszem minden oké az autón, de van egy hibája ami a következő:
Beindításnál csak 3 henger megy utána, 1 vagy 2 nagyobb gázfröccsnél halható egy sípolás, és működik utána mind a 4 henger, de azért néha - néha ingadozva jár a motor.
Szerintetek mi lehet a gond?
Volt számítógépre rakva és ott valami az "üzemanyag körön" hibát dobott ki.