Mindenképp az lesz belerakva, egy próbát tettem azért ezzel is ha már meg lett csinálva a motor, nem is a létező legolcsóbb alkatrészekből:) Egyébként mikor töltöttem fel olajjal az egy nívó jelzésnyi olaj mintha 7 deci körül lett volna, szóval nem tűnik olyan vészesnek a fogyás ezzel se. A füstölésre valami ötlet? Normális lehet? Szeretem ha rendben van az autóm, inkább időben elrendezem a dolgokat ha van valami gond, május eleje-közepe felé megy mindenképp a szerelőhöz egy átvizsgálásra, de addig is ötletelek.
Szia! A jel 2/3-a igen! Másodszor vettem észre ezt a jelenséget, egyiknél 2 hetet állt kb, a másiknál 2 napot most. Egy füstpamacs a hosszabb állás után és utána semmi, ha naponta használom akkor nem vettem észre ilyet. Nekem még normálisnak is tűnhet ez, de inkább rákérdeztem itt is hátha tud mondani valaki valami okosat. Az olaj fogyásra, hát arra nem tudok mit mondani, öreg autó már 97-es, ha olajcserétől olajcseréig (nálam 10.000km) 1 litert utána kell önteni (nem túl jó, de..) önmagában talán nem akkora baj.Még nem töltöttem utána, figyelgetem ha a minimum közelében jár majd akkor feltöltöm. Egyébként szépen jár a motor, nem dadog, jól megy, fogyasztása olyan 7 körül van:)
Ha ez jó Neked: nyugodj meg nem lesz semmi problémád!
De a kocsinak elképzelhető! Ezek a motorok - jó állapotukban - szinte egyáltalán nem eszik az olajat! Az én volt 214-esemnél két csere (kb. 7.500 km.) között nem kellett utána tölteni! Az a 2/3 nívó soknak tűnhet, bár nyilván értelmezés kérdése! A jel 2/3-a? Akkor kb. 3-4 decit kellett utána töltened?
Olyan dolog viszont előfordul néha, hogy: teljesen kihült állapotban beindítod a kocsit, odébb mész 3 métert, és leállítod. A következő indításkor kissé dadogva indul, és kis füstöt ereget (kb. 1-2 másodperc) ... Míg ki nem pufogja az előző indítás plusz benzin maradványát!
Két napos állás után mennyire normális ha füstöt ereget az autóm? (214si) A színét még nem tudtam meghatározni mert a kocsiban ülve amennyit láttam az nem sok. Csak egy füstpamacs az egész és utána semmi ilyesmit nem produkál. Novemberben volt hengerfejtömítés cserélve, 6ezer km után olyan 2/3 nívónyi olaj fogyott. Vízzel semmi baj, azóta is normális. Egyébként 5w40-es olaj lett belerakva. Nyugtassatok meg hogy nem lesz komolyabb problémám a közeljövőben! :D
Szia! LED-es rendszámvilágítás? Jól néz ki!! Sötétben mennyire világítja meg a táblát? Viszont előfordulhat,hogy este a rend őre megbüntet ezért,műszakin viszont tutira visszarakatják az eredeti izzókat. Ezzel nem megy át. Nekem a helyzetjelző izzó helyett volt LED,azért is szóltak,hogy csere....
Szia Bálint!! Köszi előre is!! Közben adtak egy másik Unixos cikkszámot: 10779206 Sajnos én itthon nem tudok cikkszám alapján keresni,így azt sem tudom,hogy mi lehet a pontos mérete. Ez lehet,hogy keskenyebb a srácok szerint. Az baj?
Aleko! Nem tudod véletlenül 45-ös dieselnél hol fordulhat elő az adagolonál,hogy engedi a gázolajat?Nincsen valami általános hely?A hengerekhez menő csöveknél nem enged de alatta a felfogató lemeznél csöpög!
Kinyomócsapágy és tárcsa lett cserélve, a kuplungot tövig kell tiporni, hogy a váltás valahogy sikerüljön. Amit még nem írtam, ez már a 2., használtan betett váltó (előző az előző tulajnál kihullott), én már így vettem 4 éve, azóta a probléma hol gyengébben, hol erősebben érezhető.
Kuplugtárcsa és nyomólap cserénél a kinyomócsapágyat nem cseréltétek? Amikor nehezen veszi a fokozatokat akkor nem fog nagyon lent a kuplung, esetleg nem marad lent a pedál?