Keresés

Részletes keresés

Rove200 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 106301

Mindenképp az lesz belerakva, egy próbát tettem azért ezzel is ha már meg lett csinálva a motor, nem is a létező legolcsóbb alkatrészekből:) Egyébként mikor töltöttem fel olajjal az egy nívó jelzésnyi olaj mintha 7 deci körül lett volna, szóval nem tűnik olyan vészesnek a fogyás ezzel se. A füstölésre valami ötlet? Normális lehet? Szeretem ha rendben van az autóm, inkább időben elrendezem a dolgokat ha van valami gond, május eleje-közepe felé megy mindenképp a szerelőhöz egy átvizsgálásra, de addig is ötletelek.

Előzmény: nyebojsza (106300)
nyebojsza Creative Commons License 2015.04.27 0 0 106300

legközelebb 10W40-es rakj bele,

az 5W40-es nekem is fogyott, de a 10W40-ből két olajcsere között egyszer kellett pár decit utánatölteni.

Előzmény: Rove200 (106299)
Rove200 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 106299

Szia! A jel 2/3-a igen! Másodszor vettem észre ezt a jelenséget, egyiknél 2 hetet állt kb, a másiknál 2 napot most. Egy füstpamacs a hosszabb állás után és utána semmi, ha naponta használom akkor nem vettem észre ilyet. Nekem még normálisnak is tűnhet ez, de inkább rákérdeztem itt is hátha tud mondani valaki valami okosat. Az olaj fogyásra, hát arra nem tudok mit mondani, öreg autó már 97-es, ha olajcserétől olajcseréig (nálam 10.000km) 1 litert utána kell önteni (nem túl jó, de..) önmagában talán nem akkora baj.Még nem töltöttem utána, figyelgetem ha a minimum közelében jár majd akkor feltöltöm. Egyébként szépen jár a motor, nem dadog, jól megy, fogyasztása olyan 7 körül van:)

Előzmény: Tódi 765 (106298)
Tódi 765 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 106298

Ha ez jó Neked: nyugodj meg nem lesz semmi problémád! 

 

De a kocsinak elképzelhető! Ezek a motorok - jó állapotukban - szinte egyáltalán nem eszik az olajat! Az én volt 214-esemnél két csere (kb. 7.500 km.) között nem kellett utána tölteni! Az a 2/3 nívó soknak tűnhet, bár nyilván értelmezés kérdése! A jel 2/3-a? Akkor kb. 3-4 decit kellett utána töltened? 

Olyan dolog viszont előfordul néha, hogy: teljesen kihült állapotban beindítod a kocsit, odébb mész 3 métert, és leállítod. A következő indításkor kissé dadogva indul, és kis füstöt ereget (kb. 1-2 másodperc) ... Míg ki nem pufogja az előző indítás plusz benzin maradványát! 

 

 

 

 

 

Előzmény: Rove200 (106295)
Aleko Viva Creative Commons License 2015.04.27 0 0 106297

Bekapcsolod a középkonzolon levő gombbal, majd a kormányon lévő set gomb meghúzásakor tartja az adott sebességet.

Előzmény: Kikacs70 (106296)
Kikacs70 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106296

Értem es bocs hogy ilyet kerdezek de nem volt meg ilyen autom hogy kell hasznalni?

Előzmény: Aleko Viva (106289)
Rove200 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106295

Sziasztok!

Két napos állás után mennyire normális ha füstöt ereget az autóm? (214si) A színét még nem tudtam meghatározni mert a kocsiban ülve amennyit láttam az nem sok. Csak egy füstpamacs az egész és utána semmi ilyesmit nem produkál. Novemberben volt hengerfejtömítés cserélve, 6ezer km után olyan 2/3 nívónyi olaj fogyott. Vízzel semmi baj, azóta is normális. Egyébként 5w40-es olaj lett belerakva. Nyugtassatok meg hogy nem lesz komolyabb problémám a közeljövőben! :D

Ganari Creative Commons License 2015.04.26 0 1 106294

Világít de nem hiszem hogy kiszed mert nem a szemébe világít hanem lefele.

Előzmény: Attila230 (106292)
_kombany_ Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106293

helyzetjelzo, iranyjelzo, rendszam es belsoter vilagitas, ezek mind LED-esek voltak, sose szoltak erte.

Előzmény: Attila230 (106292)
Attila230 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106292

Szia!  LED-es rendszámvilágítás? Jól néz ki!! Sötétben mennyire világítja meg a táblát? Viszont előfordulhat,hogy este a rend őre megbüntet ezért,műszakin viszont tutira visszarakatják az eredeti izzókat. Ezzel nem megy át. Nekem a helyzetjelző izzó helyett volt LED,azért is szóltak,hogy csere....

Előzmény: Ganari (106288)
lnorbe25 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106291

sziasztok.rover 414 be mennyi váltóolaj kell?és hol található a szint jelző?köszi

Aleko Viva Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106290

Bárhol, folyathat, adagoló fejnél vagy az előtöltés állítónál szokott általában.

Előzmény: zambi bandi (106281)
Aleko Viva Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106289

Tempomat.

Előzmény: Kikacs70 (106284)
Ganari Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106288

Na ezis kész :)

Ganari Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106287

Na ez is kész:)

Tamaus Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106286

Köszönöm, megnézetem.

Ma reggelre szinte mint az új, 10 km és 2 óra állás után megint az épp-hogy-csak, nehézkesen, erővel sebességbe tehető volt. 

Előzmény: Aleko Viva (106280)
Pedró Rover 75 2.5 V6 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106285

Nagy valoszinuseggel a tempomat aktivalo gombja lesz ( csak 50 km/h felett lehet aktivalni ).... A muszefal kozepkonzol aljan van a gomb? 

Előzmény: Kikacs70 (106284)
Kikacs70 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106284

Sziasztok rover 75 van egy olyan gomb ami olyan mintha autopalya lenne rafestve az micsoda ?kis csikok vannak rajta .

ztt Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106283

Hali engem is érdekelne jó állapotú (olcsó) xenonos lámpa 75-höz de csak a faceliftes változat.

Előzmény: Marko66 (106257)
Attila230 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106282

Szia Bálint!!  Köszi előre is!! Közben adtak egy másik Unixos cikkszámot:  10779206   Sajnos én itthon nem tudok cikkszám alapján keresni,így azt sem tudom,hogy mi lehet a pontos mérete. Ez lehet,hogy keskenyebb a srácok szerint. Az baj?

 

Előzmény: Aleko Viva (106278)
zambi bandi Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106281

Aleko! Nem tudod véletlenül 45-ös dieselnél hol fordulhat elő az adagolonál,hogy engedi a gázolajat?Nincsen valami általános hely?A hengerekhez menő csöveknél nem enged de alatta a felfogató lemeznél csöpög!

Aleko Viva Creative Commons License 2015.04.26 0 1 106280

Hidraulikus gond lesz, alsó vagy felső munkahenger.

Előzmény: Tamaus (106276)
Aleko Viva Creative Commons License 2015.04.26 0 1 106279

Biztosan nem levegős a rendszer, vagy nem levegősödik vissza a felső munkahengernél?

Előzmény: Tamaus (106270)
Aleko Viva Creative Commons License 2015.04.26 0 0 106278

Utánanézek annak a szilentnek, vagy kibontjuk az egyémből a lengőkart ha az jó neked?

Előzmény: Attila230 (106269)
Tamaus Creative Commons License 2015.04.25 0 0 106277

..a pedál nem marad lent.

Előzmény: Tamaus (106276)
Tamaus Creative Commons License 2015.04.25 0 0 106276

Kinyomócsapágy és tárcsa lett cserélve, a kuplungot tövig kell tiporni, hogy a váltás valahogy sikerüljön. Amit még nem írtam, ez már a 2., használtan betett váltó (előző az előző tulajnál kihullott), én már így vettem 4 éve, azóta a probléma hol gyengébben, hol erősebben érezhető. 

Előzmény: carter 30 (106274)
Kikacs70 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 106275

Köszi

Előzmény: carter 30 (106273)
carter 30 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 106274

Kuplugtárcsa és nyomólap cserénél a kinyomócsapágyat nem cseréltétek? Amikor nehezen veszi a fokozatokat akkor nem fog nagyon lent a kuplung, esetleg nem marad lent a pedál?

Előzmény: Tamaus (106270)
carter 30 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 106273

mgroverklub.hu oldalról a magyar nyelvű kézikönyv letölthető. Abban a 103. oldaltól van szó az automata vátó használatáról.

Előzmény: Kikacs70 (106272)
Kikacs70 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 106272

Sziasztok rover 75 automata de ugye van rajta 2.3.4 minek vannak ezek es ha akarom menet kozben en visszarakhatom 2 vagy 3 ba?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!