Nemrég lett nálunk lebetonozva a szoba csak most a szönyeg helyett akarok parkettát, igy nem szeretném a betont feltörni, de 1-2cm igy is belefér még a küszöb vonaláig ,csak az a kérdés, hogy mit és hogyan tegyek, hogy az megállja a helyét és ne legyen vele gond egy jópár évig.
Fel kell törni a betont, és lesz hely a szigetelésnek.
Mi ezt nem szeretnénk, így kap egy réteg bitumenes vízszigetelést - kátrányba tették a parkettát annó -, majd, mivel 4-5 centis volt a parketta, meg a szomszédos helyiség padlója is emelkedett egy kicsit - gondolom a régi járólapra tette az előző tulaj az újat -, így befér vagy 4-5 centi lépésálló szigetelés a bitumenes göngyöleg fölé. Erre tervezzük letenni a parkettát, majd meglátjuk hogy alakul, elvileg jónak kell lenne. Nem sok, de többre nincs hely, jobb mint a semmi.
Tudna nekem valaki tanácsot ajánlani ahhoz, hogy padlószönyeg helyett parkettát , hogy érdemes lerakni, hogy alulról szigetelve is legyen , tehát ne legyen hideg érzet a lábnak,de mégse mozogjon alatta.
Sima beton alja van a szobának
Az ilyen lépésálló hungarocell megfelelő lenne alá, vagy az azért tomödig anynit , hogy a parketta mozogni tudjon ?
A szegélyléc kábelcsatornásnak kéne lennie amögé is lehet valami szigetelést tenni, hogy hangyák és kisebb bogarak ne találjanak utat maguknak?
Vagy mi a menete és esetleg ha pontos tipust márkát is tudnátok ajánlani hozzá azt is megköszönném.
Alapozasra hasznaltak, hosszutavon csokken a szilardsaga amit nem tudtak igazabol anno a laborokban kimutatni. A gond akkor jelentkezett jobban amikor a betont sokkal eroteljesebben kivolt teve a kornyezetnek, verte az esso, tobbszor aztattak, szar volt az alapfold es egyenletlenul tomorodott, meg hasonlok. Az ytonggal is ez a baj, de megfelelo beepitesnel nincs gond.
Laikusként kíváncsi lennék ,ha mérhető lenne a téglafal és a szin között elhelyezkedő hab kipárolgására! Ha párologna akkor egy idő múlva kisebb is kéne legye a térfogata.Nálam ez a tipikus gumicsont. Amúgy az igazi baj meg szennyezés akkor fog jelentkezni mikor hulladékként lekerül a falról.SZERINTEM.
Szép első hozzászólás, melyik lobbi küldöttjét tisztelhetjük személyedben.
A jövő héten kezdődő Construmára ennyit sikerült a marketing osztályon kitalálni?
Ezek szerint nem elég jó a gyártott anyag, hogy a másik terméket kell ócsárolni.
Az is benne lesz majd a médiákban, hogy a szálas hőszigetelésekhez nagy mennyiségű formaldehidet és olajpárát használnak, ami rákkeltő? Remélem a tisztánlátás miatt igen!
Érdekes dologra lettem figyelmes és mintha szándékosan „elhallgatnák” az ügyet, pedig a leírtak alapján elég komoly egészségügyi kockázatokat rejt magában az EPS alapú (polisztirol) szigetelések,
Mostanra kiderült, hogy a polisztirol szigetelőanyagok égésgátló adalékanyaga a HBCD igen veszélyes hosszútávon a kipárolgás miatt, ha tényleg így van miért kapnak akkora reklámot azok az építési módok, ahol közvetlen a kapcsolat a bentlakók és az épületszerkezet között és ráadásul még a falszerkezetet „lélegzőnek” is beállítják. A gázbeton is csodálatos építőanyag volt, csak kiderült, hogy lassan mérgezi az embereket, az EPS-ben található HBCD durvábbnak tűnik.
pont ezen agyalok. Az ájárhatósági dolog nekem új.
Ha felső tartályod van, és falon kívül a cső, akkor valahol magasan elvágod, beteszel egy y elágazást, és oldalra kivezeted ahova akarod. Nekem az megy majd az elszívóstrangba, ahová amúgy is megy az egész wc elszívása. Ha nem jó, egy 100-as csőbe rakható kanlux csőventillátorral tervezem meggyorsítani. De ha nyáron amikor nincs huzat, akkor erre is várhatok, valszeg nem lesz más megoldás mint egy aktívszén szűrőn átküldeni, ahogy egyébként geberitesék is csinálják. Fogalmam sincs mekkora lehet az a szűrő, egy konyhai szagelszívó szénszűrője csak jó lehet ide is talán.
Alsó tartálynál kicsit macerásabb, mivel ott nincs annyi hely az oldalkivezetésnek.
Költői kérdés: Miért nem csinál ilyen eleve szagelszívós bekötőcsövet az alsó tartályokhoz valami fröccsöntős exTSZ melléküzemág?
schnell szelepnél ugyanaz a szitu mint felsőtartálynál, csak itt vékony a cső, ami az y ág berakását komplikálja.
Porotherm födémrendszer esetén a merevítő keresztbordát hogyan szokták kialakítani?
Jól gondolom, hogy a bordánál nem a szokásos 17 cm magas béléstest, hanem a 10 cm magas béléstest van berakva és ide kerül a vasalás ebbe a "mélyedésbe"?
a kondi kazán hidegben akár 10liter vizet is termel naponta. valamit kell kezdjél vele.
a mai wc tartályok szinte mind olyanok, hogy alapállapotban a kifolyó cső átjárható a tartály víz feletti légterével. tehát innen kell elszívni és minden ok.
- ha pincebe (-2 m-re) kerul le turbos kombi gazkazan, de nincs semmilyen vizesblokk, akkor is kell atemelo meg szivattyu?
-valahol korabban olvastam, csak nem talaltam most, hogy a wc cseszebol valo elszivast hazilag meg lehetne oldani ugy, h az oblito 5cmes csovet lehetne leagaztatni levego elszivashoz. Ezt nagyjabol hogy kell elkepzelni? Milyen ventillatorokkal lehetne megoldani? Vmi moricka rajza van esetleg vkinek?