Több okom van a lemezkerékre: egyrészt a legkönnyebb M3 kerékkel van egy súlyban. Másrészt olcsó, harmadrészt talán nem törik padkázásnál, rugalmasabb anyag. Negyedrészt direkt nem M-es külseje van, 318tds feliratos, a lemezfelni méretét meg nem sokan fogják kiszúrni. Így talán kisebb a lopásveszély, később vesznek ki a rendőrök, és gyakorlatilag szinte senkinek nem szúr szemet, hogy nem egy 90le-s dízel:) a dupla kipufogóra is kéne rakni egy dízeles lefelé hajló véget, de még nem jött szembe:) A lenti kép példa, az én kocsim szürke. Viszont az a narancs kerék állat, ezen még gondolkodom :)))
Keress mindenképp egy olyan szerelőt,aki nem hagyja az olvasószemüveget az öltözöben.
Mert csak pofánvered magad anyagilag az elmeroggyantakkal,Jó esetben nem az embert..
Komolyabb helyekről ki sem engednek,csak saját felelösségre....Jó tudjuk ez nem fog kiesni,de odavihetnél egy listát a fánksütő tanfolyam képzésról.Azok megehetik a selejt munkát.....
Ez is relatív ,ki mit vesz terepjárónak . . :) .Leesik a hó és tudok menni az már terepjáró ?? Vagy ki kell vinni 500 liter gázolajat a géphez a szurdokban ,az már terepjáró ??
Nyilván sok féle érv , hozzászólás lessz,lenne ,ha tovább folytatjuk , de mindenki a saját igényi alapján döntene, és ezzel nincs is baj , hisz ahány ember annyi féle elvárás.Ez tény és tiszteletben kell tartani.
Üljetek be 5 en az e36 ba (100kg per fő) tegyél még a csomagtartóba 200 kg ot és köss utána egy utánfutót. Kb ugyan azok az arányok. Messzire, minden naposan sokat nem mennél vele.
Terepre , mindennapi munkára ilyen kell és ez bevált :) , ha ez mellett még 150-el akarsz pergetni a pályán ahhoz tényleg zsebbe kell nyúlni G merci téren.
Egy ilyen G-nél nekem csak az a kérdés, megéri-e a többszörös felárat egy LC_hez képest. Legyen szó akár a sor6-ról, ami örök élet meg egy nap, akár a Pradoról, akár a 70-es sorozatról, kinek-kinek igényei szerint. Nem mondom, hogy nem értek egyet veled, hogy állat lenne egy olyan, de soknak tartom az árát a tudásához képest, leszámítva az imidzset, persze. 20.000 euróért már nagyon sokféle terepjáró van, nem biztos, hogy egy ezeréves G-t vennék. Persze azt is megértem, aki igen, mert gengszterként én sem ML-lel égetném magam, hanem egy G500, minimmum, ha nem AMG :)
Köszönöm a segítségeteket! Mindenképp úgy csinálom,hogy jó legyen. :)
Jedi78: Te is hatvani vagy? Mindig megnézem a bmw-ket,és általában meg is jegyzem.Milyet hajtasz te?Hátha már láttam/láttalak. A legtöbbet itt szaladgálok a városban mióta ide költöztem.Sokszor feltűnök.Garázs nincs,viszont legalább be lehet állni az udvarba hátra.Így nincs az utcán az autó,és nem akarják lelopni a felnimet :)) Sessanta előtt volt hasonló eset,ha jól emlékszem neked,de ebbe nem vagyok biztos )))
Én G-ben még régebbre mennék vissza mikor még szívó diesel motor volt csak bennük . A níva egy nagy nulla szerintem . A pick up-ra meg annyit ,ha gondolod gyere el rádobok egy tonnát és még utánna akasztok egy futót is.
Nem , internetes hozzászólásokból ,mendemondákból beszélek ,hanem a a mindennapokról :). De ,vitatkozni nem akarok , legyen úgy ahogy mondod :).
20.000 euró amit én vennék magamnak 97-00 5 ajtós magasságában. 3000 turbó diesel 177 ló soros adagolós tartós és jó. Ahhoz képest hogy 15-20 éves korszerű (turbós intercooleres hengerenkénti 4 szelepes). Az utolsó még nem common rail motorok. Öregnek sem nevezhetőek, ismerősömnek 30 éves van, hihetetlen szép állapotban, napi használós. A níva ár érték arányban meg amúgy is eszméletlen jó saját bőrömön tapasztaltam amikor fiatal voltam krosszmotorral üldöztek rendőrök a nívával bizony húzós terepre is utánam jöttek már nagyon meg akartak csípni. Az új divat pick upok (amarok, ranger) nagy kalap szart nem érnek, semmire nem valók (max az obiba elmenni két vödör festékért) sem cipekedésben sem terepen, 1 tonnától meg meghajlik még a vázuk is. A terhelhető minden napos pick up a ford 150 től kezdődik ahhoz képest egy ilyet európai valami csak dodgem.