Próbáltam más módon is rádugni a csöveket,de akkor vagy nem indult be,vagy nem állt le.Egyszer már ki is cseréltem ezt a szelepet de akkor meg az volt a gond hogy leállítás után kellett várni, még valahol elmegy a vákum mert nem tudtam rögtön újra beindítani.Valamint némileg melegedett a szelep.
Nekem jelenleg ez úgy funkcionál hogy megy rá az adagoló irányából egy barna cső az alsó csatlakozási helyre.Oldalsóra megy a szürke elölről,a központi vákumcső.A felső elágazáról megy egy cső az utastér felé,ennek némi fars levegőt adva egy le nem zárt szűrőn át.
Ebben a formában is csak a fars levegő segítségével mert ha lezárom akkor azonnal elkezdi a vákum a leállítót lehúzni és ott vagyok mint a helyes bekötéssel.
A rajz alapján átkötöttem a vákum csöveket.Nagy vonalakban jó volt de mégsem.Miután átkötöttem,minden működött rendesen de egy gond akadt.A vészleállítót az indítás után kb.1 percre szépen lehúzta a vákum és leállt az autó.Ha bárhol adok neki egy kicsi fars levegőt akkor ez nem következik be de a fejtámlamozgatás,lámpaállítás nem működik.
Az én izzító lámpám is elalszik 2-4 másodperc után de én várni szoktam a reggeli első beindításkor még kikapcsol az izzító relé.A nap többi részében kb. 10-15 másodpercig izzítok.Ez működött a -18-fokban is.Jól indult az autó.
Az normális, hogy az izzítógyertyák végei ( fél centi ) olyan 3-4-5 msp után lesz csak vörös ?? Az egész kb. 30 msp után izzik fel ! Viszont a visszajelző lámpa már olyan 2-3 msp ( természetesen most, márciusban ) után kialszik !
A vizsgálatot kiszerelve, bikakábellel akksira kötve végeztem. Ugyanezt csinálja az új NGK, valamint a benne lévő régebbi UNIX-os is !
Az a gond, h ilyenkor is csak kétszeri, kb. 10 msp-es izzítással indul csak be !! :(
Csabais segítsége alapján elkezdtem kísérletezni és szinte már teljesen kilazítottam.Így már 1.8 körül vált,még egy keveset lehet lazítani,talán két-három menetet.Amikor elsőre feszítettem akkor a váltás felfelé tolódott.Még óvatos menetben is 3-nál váltott.
A modulátor az a kerek valami amire megy a vákumcső és van benne a kicsi imbusz csavar?
Lazíts a bowdenen, és lehet a váltó baloldalán a modulátoron is ki tekerhetsz egy fél fordulatot.
Bowdent lazítsad be teljesen, és szépen kezdj el menni köröket. És így körönként állítasz (elkezdesz feszíteni) rajta, mikor a legmegfelelőbb neked úgy hagyod.
Feszíteni vagy lazítani kell?Most cseréltem váltót és ha óvatos vagyok akkor is 2-2.5-en vált,ha zavarom akkor 3.5-ig is elmegy.Az előző 1.5-2 között váltott.