Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

edina.vp Creative Commons License 2015.04.02 0 0 10602

köszi szépen!

Előzmény: fetitaco (10601)
fetitaco Creative Commons License 2015.04.02 0 0 10601

Kb 15 fok lennt akkor legyen az adagoló lyukban a csík középen. Nekem 12 n volt 15 ön megjött az erő :)

Előzmény: edina.vp (10600)
edina.vp Creative Commons License 2015.04.02 0 0 10600

sziasztok!

 

Vettem egy Uaz t amiben egy merci motor van.  Sikerült megakasztani.

Kapott egy generalt.

Kipróbáltam erötlennek érzem. Az előtöltést mennyire kell állítani?

2,4 szivó.

Köszi a segítséget

Smafu.w126 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10599

Én a minap kötöttem be így egy diesel átépítésnél, hibátlanul működik.

Előzmény: anti29 (10598)
anti29 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10598

Próbáltam más módon is rádugni a csöveket,de akkor vagy nem indult be,vagy nem állt le.Egyszer már ki is cseréltem ezt a szelepet de akkor meg az volt a gond hogy leállítás után kellett várni, még valahol elmegy a vákum mert nem tudtam rögtön újra beindítani.Valamint némileg melegedett  a szelep.

 

Nekem jelenleg ez úgy funkcionál hogy megy rá az adagoló irányából egy barna cső az alsó csatlakozási helyre.Oldalsóra megy a szürke elölről,a központi vákumcső.A felső elágazáról megy egy cső az utastér felé,ennek némi fars levegőt adva egy le nem zárt szűrőn át.

 

Ebben a formában is csak a fars levegő segítségével mert ha lezárom akkor azonnal elkezdi a vákum a leállítót lehúzni és ott vagyok mint a helyes bekötéssel.

Előzmény: Smafu.w126 (10596)
cinsi81 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10597

 

Üdv !

 

 

Ha már így benne vagytok a vákuumos témában, akkor le tudnátok írni, hogy az amerikai verziós, Sportline, 300D, Turbós

 

W124-nél hova, mi megy ?? 

 

Van egy rajzom és az alapján van most összedugva, de a jó múltkor meg avval szembesültem itt a fórumon, h úgy sem jó.

 

A  gyári, eredeti beállításról, csatlakozásokról szeretnék rajzot vagy leírást !

 

És a váltó vákuumbeállításáról is jó lenne valami hasznos iromány.

 

Köszönöm.

 

Üdv, G.

Előzmény: Smafu.w126 (10596)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10596

A leállító szelepen 3 kivezetés van akkor más kombinációban kell a csöveket rákötni, vagy átereszt!

Előzmény: anti29 (10595)
anti29 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10595

A rajz alapján átkötöttem a vákum csöveket.Nagy vonalakban jó volt de mégsem.Miután átkötöttem,minden működött rendesen de egy gond akadt.A vészleállítót az indítás után kb.1 percre szépen lehúzta a vákum és leállt az autó.Ha bárhol adok neki egy kicsi fars levegőt akkor ez nem következik be de a fejtámlamozgatás,lámpaállítás nem működik.

Mit tudok tenni a leállás ellen?

Előzmény: Smafu.w126 (10592)
Apu43 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10594

Üdv!

 

Van valakinek tapasztalata, infója a WRC márkáról?

http://wrcauto.hu/?1832,vakuumpumpamercedese%28w124%29%28w210%29s%28w140%29720607740

anti29 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 10593

Köszönöm!

Előzmény: Smafu.w126 (10592)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 10592

Szia.

 

Telefonos beszélgetésünk kapcsán amit ígértem.

A rajz felületes, de a lényeget mutatja :)

 

Előzmény: anti29 (10585)
csabais Creative Commons License 2015.03.31 0 0 10591
Előzmény: Törölt nick (10589)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.31 0 0 10590

GG nick kezdetű úr volt a nagy merci fórumon azthiszem.

Előzmény: Törölt nick (10589)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10588

Igen, az a modulátor. De ha jelenleg elégedett vagy a váltásokkal, és azok minőségével, ne bántsd!

Előzmény: anti29 (10585)
anti29 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10587

Az én izzító lámpám is elalszik 2-4 másodperc után de én várni szoktam a reggeli első beindításkor még kikapcsol az izzító relé.A nap többi részében kb. 10-15 másodpercig izzítok.Ez működött a -18-fokban is.Jól indult az autó.

Előzmény: cinsi81 (10586)
cinsi81 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10586

Üdv Urak !

 

Az normális, hogy az izzítógyertyák végei ( fél centi ) olyan 3-4-5 msp után lesz csak vörös ?? Az egész kb. 30 msp után izzik fel !  Viszont a visszajelző lámpa már olyan 2-3 msp  ( természetesen most, márciusban ) után kialszik !

 

A vizsgálatot kiszerelve, bikakábellel akksira kötve végeztem.  Ugyanezt csinálja az új NGK, valamint a benne lévő régebbi UNIX-os is !

 

Az a gond, h ilyenkor is csak kétszeri, kb. 10 msp-es izzítással indul csak be !! :(

 

Köszi, G.

anti29 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10585

Köszönöm a segítséget.

Csabais segítsége alapján elkezdtem kísérletezni és szinte már teljesen kilazítottam.Így már 1.8 körül vált,még egy keveset lehet lazítani,talán két-három menetet.Amikor elsőre feszítettem akkor a váltás felfelé tolódott.Még óvatos menetben is 3-nál váltott.

 

A modulátor az a kerek valami amire megy a vákumcső és van benne a kicsi imbusz csavar?

 

Előzmény: Smafu.w126 (10584)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 10584

Lazíts a bowdenen, és lehet a váltó baloldalán a modulátoron is ki tekerhetsz egy fél fordulatot.

Bowdent lazítsad be teljesen, és szépen kezdj el menni köröket. És így körönként állítasz (elkezdesz feszíteni) rajta, mikor a legmegfelelőbb neked úgy hagyod.

Előzmény: anti29 (10582)
csabais Creative Commons License 2015.03.29 0 0 10583

Nem benzinest tettél dieselre?

Előzmény: anti29 (10582)
anti29 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 10582

Feszíteni vagy lazítani kell?Most cseréltem váltót és ha óvatos vagyok akkor is 2-2.5-en vált,ha zavarom akkor 3.5-ig is elmegy.Az előző 1.5-2 között váltott.

Előzmény: csabais (10581)
csabais Creative Commons License 2015.03.29 0 0 10581

Elméletileg a bowdenon azt tudod.

Előzmény: anti29 (10580)
anti29 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 10580

Urak!

 

Az automata váltón lehet állítani hogy milyen fordulatszám tartományban váltson?

fetitaco Creative Commons License 2015.03.25 0 0 10578

Persze! 1 hét múlva rendelem az enyémeket. Írj egy privátot hogy pontosan mi kell, milyen autóba, alvázszámot is. Akkor kérdezek pontos árat.

Előzmény: KoriKimi (10577)
KoriKimi Creative Commons License 2015.03.25 0 0 10577

Tudnál esetleg nekem is hozatni?

Előzmény: fetitaco (10516)
atessz Creative Commons License 2015.03.23 0 0 10576

Köszönöm a segítséget, megjött a cucc. Talán ma be is kerül.

 

Előzmény: csabais (10568)
csabais Creative Commons License 2015.03.22 0 0 10574

Kijön rajta a tengely. Amúgy csak záródugó.

Előzmény: cinsi81 (10573)
cinsi81 Creative Commons License 2015.03.22 0 0 10573

Köszi !

 

És ez belül tart valamit vagy csak egy szerelőablak ?

 

Vagyis, ha kironcsolom belőle, akkor hiányozna, avagy sem ??

 

Köszi,G.

Előzmény: csabais (10572)
csabais Creative Commons License 2015.03.22 0 0 10572

Én megreszelgettem és vékony csavarhúzóval kifeszítettem.

Előzmény: cinsi81 (10571)
cinsi81 Creative Commons License 2015.03.22 0 0 10571

 

Üdv Urak !

 

Meg tudná esetleg valaki mondani, h hogyan tudnám kiszedni a képen jelölt kis ablakot a gyújtáskapcsoló végéből szétszerelés céljából ?

 

Köszi, G.

e class Creative Commons License 2015.03.21 0 0 10570

Én meg kulcsot keresek hozzá betéttel.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!