Nekem a 78-as Ciaon még kis szegecselt táblán van a váz sárvédőív részén.Később elhagyták gondolom ezt a táblás megoldást, és simán beleütötték a vázba.
Nem tudom, hogy az SI-nek hol lehet a vázszáma, ezért csak egy tipp. A CIAO-nak, jobboldalt, a műanyagburkolat alatt van. Nézd meg, hátha az SI-nek is oda rakták.
Arra gondoltam, megspórolnám az árát...megoldható ha a fojtott gyári kipuffra varratok egy nagyobb kipu csövet?
A tuningos linken néztem a karbi felfúrását...bár nekem nem ilyen a karburátor,csak hasonló,12.12-es de gondolom, azon is elvégezhető ez a műtét... (?)
Tudom, hogy a hozzászólásom, nem tartalmazott semmi pozitívumot. De ha valaki "bevágódik" a fórumra és el akar adni valamit, legalább annyi fáradtságot vegyen, hogy kívülről, megtakarítja a cuccot. Akkor ne csodálkozzon, hogyha nem fogadja üdvrivalgás.
Nem tudom, hogy honnét veszed, hogy nehéz beszerezni alkatrészt a Ciaohoz? Persze vannak akik, nem tudják, hogy hol tud beszerezni alkatrészt. De az én tapasztalatom az, hogy be lehet szerezni, méghozzá, vadonatújat. Vannak olyanok is, akik azt hiszik, hogy fillérekből megtudják oldani az alkatrészpótlást. Szerintem az olcsón beszerzett használt alkatrész annyit is ér. És az, hogy én kifejtettem a véleményem az árudról, az még nem az jelenti, hogy ebből megítéld a fórumot. Én csak egy valaki, (vagy senki?) vagyok azok közül, akik látogatják a fórumot. És ha Te egy emberből ítéled meg a fórumozó csapatot akkor téves lehet a véleményed.
Találkoztam én már olyan motorblokkal, ami kívülről hasonlóan nézett ki, mint amit Te árulsz. Úgy össze volt rohadva, hogy körmöslehúzóval többnapi áztatás és sok kínlódás árán sikerül a hengert lehúzni a dugóról. Te pedig idejössz a méhtelepről hozott cuccoddal és azt hiszed, hogy aranyat árulsz.
a motor 1 hete van nálam, a Méh telep elől mentettem meg.
tudom milyen nehéz régi motorokhoz alkatrészt szerezni ezért gondoltam sokaknak öröme lehet benne, én már örültem nagy kupac rozsdás motor és autó alkatrésznek is ,de te megmutattad a fórum színvonalát nekem, és tudom hogy értéktelen a "motor" , nem is törődök vele többet(se a motorral , se a fórummal) viszem a méhbe(bár ez rám nem jellemző, mivel veterán motoros vagyok) bukok rajta kb 3 e ft-ot és boldog leszek, ti meg szerezzetek alkatrészt ahonnan akartok!
A válaszodból lejött az is hogy nem piaggio blokk mert akkor megírtad volna, gondolom...
Nem tudom, hogy lesz-e vevő rá? De az, hogy valaki néhány évig hagyja kint a sárba rohadni a motort és utána akarja eladni, az nem valami bizalomkeltő. Vagy valami védett helyen kellett volna tartani, vagy mielőtt a disznóól mögé lett dobva, előtte kellett volna árulni.
Én inkább full szintetikus 2T olajat használok 50-es keveréknek. Korábban, ásványi olajjal jártam, de van egy Vespa motoros járgányom, ahol beragadtak a gyűrűk a dugattyún a horonyba. De ugyan így jártam a CIAO-val is.
Nem nagyon értek hozzá,hogy piaggio vagy val i. blokkos.
A lényeg : jár rendesen szépem ketyeg pedig vagy 10 évet állt..
új gázbowden babetta markolattal de megvan a gyári is..
első lámpa üveg nincs..
első fék kitámasztó nincs meg,elkallódott...
világítás próbalámpáról van de újra kell majd vezetékezni ...
fúvókát kicseréltem....
nos,szerintem egy jó kis motort lehetne belőle csinálni ha valaki gerjed rá...de nem én...én choppereket építek kismotorokból de ebből nem lehet :(
egyszerűen nem olyan....
kis ráfordítással pöpec lehet,még veszek rá egy bmx racsnit hátra mert az tönkre ment..
aztán megyek vele pár kört és ennyi..nem akarom megtartani mert csak betolom a pajtába és......... vagy eladom vagy csere..babettára vagy babetta alk-re
alkatrésznek nem adnám el mert a végén a fele rajtam marad és majd évekig pakolgatom ide-oda....
a kép ill. de ilyen csak kék...meg kicsit koszos :)