Akkor lehetne ZEG-Csorna Flirt is. Bár a legjobb a ZEG-Pozsony lenne, csak tóték mindenféle indokot kreálnak, hogy ez minél később valósulhasson meg. Bár most már szerencsére legalább busz van Rajkától.
Köszi a gyors választ! Arról esetleg van némi infó, hogy ha jövőre elkészül a Szombathely-Zalaszentiván szakasz villamosítása, akkor a két város között milyen vonatok lesznek? Van esély arra, hogy a GYSEV Flirt-ek járnak erre is?
Szerintem ezt a két dolgot együtt kell kezelni.A Zeg.-Györ közvetlen gyors végülis az 1-en menne tovább a keletibe.Most a bécsi hbf ürügyén tervezik szétverni a pápai irányt,csak azért,hogy Sm.-nek,Sopronnak überf@sz@ legyen.
Lehetne ezt dolgot úgy is csinálni,hogy egyik órában Sm,Sopron csornai stokkal,a másik órában pedig Pápa Cell Egerszeg.
És mennyi utas élvezte ki ennek a hasznát? Mert erről valahogy eddig nem esett szó...
Ebbe nem érdemes belemenni. Evvel az erővel akkor meg kéne szüntetni a 2-3 kocsis óránként járó IC-ket keleten, mert ott is a kihasználtság hétköznapokon nem éri el még a 20-25 %-ot se. Ne ez a napi 3 pár vonat szúrja már a szemüket az illetékeseknek ráadásul itt nem igazi megszüntetésről van szó, hanem egyzerüen kettévágnak egy közvetlen eljutási lehetőséget. Celltől ugyanúgy meg lesz a személy Egerszegig, szal' spórolás nem lesz belőle de egyszerűsítés se. Miért fáj az a 2 kocsi? Miért kell szétzilálni valamit ami elég jól működött?
Az átszállás mindig kicseszés az utasokkal. 10 utassal meg 50-el is.
Másik meg az, hogy a Zeg-Győr viszonyat a Zeg-Bp után a legkihasználtabb volt. Nem a kisujjamból szívtam ki, tudom mert Zegen a pénztárban dolgoztam.
Ebben a hozzászólás-láncban a menetrendváltástól megszűnő" 10-25 közvetlen kocsikról volt szó, annak semmi köze az 1-es vonal majdani menetrendjéhez, sőt ahhoz sem hogy a 10-esen hova megy a gyors.
Ezt a kapcsolatot anno a Zeg-Győr összeköttetés javítása érekében hozták létre a START-on belül, ahol most egy másik csoport "jajj nem megy " típusú nyafogása miatt vélhetően meg fog szűnni...
Az átsorolás a celldömölki időadatokon múlik, amik viszont nem 1 az 1-ben attól függnek, mi van Győrben (ráadásul a vasútnál az előretervezés nem nagyon szokott működni, azaz éljünk a mának címszóval szoktak bevezetni olyan termékeket, amikből már lehet tudni, hogy 1 éven belül ki kell majd hátrálni - ez a celli átsorozás pont nem ilyen amúgy - , s végül majd a nyafogás meg a mutogatás megy, rosszabb esetben a menetrend szétverése a kedvenc irányok miatt)
Azt hiszem itt van a kutya elásva...
Ugyanez a helyzet az off pécsi IC-vel is. Hol a Délibe megy, hol a Keletibe, egyszer Miskolcig aztán csak Pestig stb...
Mindig arról megy a vita ott ahol a döntéseket hozzák, hogy mit miért nem lehet megoldani.
Ez itt a fórumon is látszik bizonyos "szakemberek" részéről. Ez ezért nem jó, amazt azért nem lehet...
Ha majd villamosítva lesz a 17-es, akkor a Szombathelyi IC indulhatna ZEG-ről, így megvalósulna ez a Győr-ZEG összeköttetés, csak Szombathelyen át. (amúgy egyszer fordatervezési okokból már volt ilyen vonat)
Ebben a hozzászólás-láncban a menetrendváltástól megszűnő" 10-25 közvetlen kocsikról volt szó, annak semmi köze az 1-es vonal majdani menetrendjéhez, sőt ahhoz sem hogy a 10-esen hova megy a gyors.
Ezt a kapcsolatot anno a Zeg-Győr összeköttetés javítása érekében hozták létre a START-on belül, ahol most egy másik csoport "jajj nem megy " típusú nyafogása miatt vélhetően meg fog szűnni...
Az átsorolás a celldömölki időadatokon múlik, amik viszont nem 1 az 1-ben attól függnek, mi van Győrben (ráadásul a vasútnál az előretervezés nem nagyon szokott működni, azaz éljünk a mának címszóval szoktak bevezetni olyan termékeket, amikből már lehet tudni, hogy 1 éven belül ki kell majd hátrálni - ez a celli átsorozás pont nem ilyen amúgy - , s végül majd a nyafogás meg a mutogatás megy, rosszabb esetben a menetrend szétverése a kedvenc irányok miatt)
Sajnos ezzel a dologgal komolyan foglalkoznak.Döntés még nincs,most még a mostani menetrend váltással foglalkoznak,de utána biztos hogy nekiállnak a következő évinek.Nem tudom,hogy a legjobban érintett pápaiak mit szólnak majd hozzá?Egy 30 ezres város közvetlen fővárosi ök. nélkül?