Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2014.12.06 0 0 9122

Akkor lehetne ZEG-Csorna Flirt is. Bár a legjobb a ZEG-Pozsony lenne, csak tóték mindenféle indokot kreálnak, hogy ez minél később valósulhasson meg. Bár most már szerencsére legalább busz van Rajkától.

Előzmény: traxxtoto (9121)
traxxtoto Creative Commons License 2014.12.05 0 0 9121

Ha elkészül akkor oda Flirtet terveznek, ezen a szakaszon legalább van utas is a 16-os vonallal ellentétben. 

Jövőre szerintem legkorábban menetrendváltásra készül el :D

Előzmény: yoyo25 (9120)
yoyo25 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 9120

Köszi a gyors választ! Arról esetleg van némi infó, hogy ha jövőre elkészül a Szombathely-Zalaszentiván szakasz villamosítása, akkor a két város között milyen vonatok lesznek? Van esély arra, hogy a GYSEV Flirt-ek járnak erre is?

Előzmény: traxxtoto (9119)
traxxtoto Creative Commons License 2014.12.05 0 0 9119

Minden Zeg/Ziván - Szhely személyvonat Jenbacher

Előzmény: yoyo25 (9118)
yoyo25 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 9118

Sziasztok! Az alábbi vonat milyen összeállításban közlekedik: 9828 személyvonat (Szombathely - Zalaegerszeg 19:11-20:13)? Esetleg Jenbacher?

kemenyadam Creative Commons License 2014.12.04 0 0 9117

Most ért be Egerszegre 2 Bhv+BDbh kocsival. A középső kocsi díszítése alapján valamilyen Mikulás napi erősítés lehet.

Előzmény: M41 2180 (9114)
felvi45 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 9116
Előzmény: M41 2180 (9114)
czzf50 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 9115

Az lenne történelmi, ha jutott volna hozzá halbi vezérlőkocsi (a 27-ből) és tolva-húzva ment volna...

Előzmény: felvi45 (9113)
M41 2180 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 9114
Hogyhogy? Bz döglés? Milyen kocsit visz?
Előzmény: felvi45 (9113)
felvi45 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 9113

Mini történelmi pillanat, V43 3227 a 9552/9555 vonatpárt Zeg-Őriszentpéter között.

felvi45 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 9112

Biztosító berendezés meghibásodása miatt 60-75 perces késések a Zalegerszeg-Andráshida-Őriszentpéter vonalon.

Aln 663 1189 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 9111
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.17 0 0 9110

Szerintem ezt a két dolgot együtt kell kezelni.A Zeg.-Györ közvetlen gyors végülis az 1-en menne tovább a keletibe.Most a bécsi hbf ürügyén tervezik szétverni a pápai irányt,csak azért,hogy Sm.-nek,Sopronnak überf@sz@ legyen.

Lehetne ezt dolgot úgy is csinálni,hogy egyik órában Sm,Sopron csornai stokkal,a másik órában pedig Pápa Cell Egerszeg.

 

Előzmény: M41 2180 (9105)
mcg Creative Commons License 2014.11.17 0 0 9109

Biztosan több, mint a 3 pár gyors többletmegállásain - amik miatt elbukik a közvetlen kocsik lehetősége...

Előzmény: István Gyuri (9106)
M41 2180 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 9108

Érdekes.A Flirt topicban másképp vélekedtél:"nem szűnik meg,csak más felé megy."

 

És ezzel igazat is írtam. Ezzel nem helyeseltem az itt tárgyalt közvetlen kocsik kivételét. A szombathelyieknek továbbra is tök jó lesz.

Előzmény: 20-as vonal (9094)
M41 2180 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 9107

És mennyi utas élvezte ki ennek a hasznát? Mert erről valahogy eddig nem esett szó...

 

Ebbe nem érdemes belemenni. Evvel az erővel akkor meg kéne szüntetni a 2-3 kocsis óránként járó IC-ket keleten, mert ott is a kihasználtság hétköznapokon nem éri el még a 20-25 %-ot se. Ne ez a napi 3 pár vonat szúrja már a szemüket az illetékeseknek ráadásul itt nem igazi megszüntetésről van szó, hanem egyzerüen kettévágnak egy közvetlen eljutási lehetőséget. Celltől ugyanúgy meg lesz a személy Egerszegig, szal' spórolás nem lesz belőle de egyszerűsítés se.  Miért fáj az a 2 kocsi? Miért kell szétzilálni valamit ami elég jól működött?

Az átszállás mindig kicseszés az utasokkal. 10 utassal meg 50-el is.

Másik meg az, hogy a Zeg-Győr viszonyat a Zeg-Bp után a legkihasználtabb volt. Nem a kisujjamból szívtam ki, tudom mert Zegen a pénztárban dolgoztam.

Előzmény: István Gyuri (9106)
István Gyuri Creative Commons License 2014.11.17 0 0 9106

mcg: Ezt a kapcsolatot anno a Zeg-Győr összeköttetés javítása érekében hozták létre a START-on belül

És mennyi utas élvezte ki ennek a hasznát? Mert erről valahogy eddig nem esett szó...

Előzmény: mcg (9098)
M41 2180 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 9105

Ebben a hozzászólás-láncban a menetrendváltástól megszűnő" 10-25 közvetlen kocsikról volt szó, annak semmi köze az 1-es vonal majdani menetrendjéhez, sőt ahhoz sem hogy a 10-esen hova megy a gyors.

Ezt a kapcsolatot anno a Zeg-Győr összeköttetés javítása érekében hozták létre a START-on belül, ahol most egy másik csoport "jajj nem megy " típusú nyafogása miatt vélhetően meg fog szűnni...

 

Az átsorolás a celldömölki időadatokon múlik, amik viszont nem 1 az 1-ben attól függnek, mi van Győrben (ráadásul a vasútnál az előretervezés nem nagyon szokott működni, azaz éljünk a mának címszóval szoktak bevezetni olyan termékeket, amikből már lehet tudni, hogy 1 éven belül ki kell majd hátrálni - ez a celli átsorozás pont nem ilyen amúgy - , s végül majd a nyafogás meg a mutogatás megy, rosszabb esetben a menetrend szétverése a kedvenc irányok miatt)

 

 

 

 

Azt hiszem itt van a kutya elásva...

Ugyanez a helyzet az off pécsi IC-vel is. Hol a Délibe megy, hol a Keletibe, egyszer Miskolcig aztán csak Pestig stb...

 

Mindig arról megy a vita ott ahol a döntéseket hozzák, hogy mit miért nem lehet megoldani.

Ez itt a fórumon is látszik bizonyos "szakemberek" részéről. Ez ezért nem jó, amazt azért nem lehet...

Előzmény: mcg (9098)
v_peti Creative Commons License 2014.11.16 0 0 9104

Ez nem az, ez csak a ZEG-Győr csatlakozást biztosítja, a ZEG-Bp IC továbbra is a 20-ason járna!

Előzmény: 20-as vonal (9101)
v_peti Creative Commons License 2014.11.16 0 0 9103

Igen. De a GYSEV deltát tervez, így a körbejárás egy idő után megszűnhetne.

Előzmény: V63-017 (9102)
V63-017 Creative Commons License 2014.11.16 0 0 9102

Azt is belevetted, hogy Zalaszentivánban körbe kellene járni ehhez?

Előzmény: v_peti (9100)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.16 0 0 9101

Volt bizony.Meg is szünt,mert túl hosszú volt a menetidő.

De ne vigyünk már mindent a gyseven, a Zeg.-i IC helye a 25-20 vonal.

Előzmény: v_peti (9100)
v_peti Creative Commons License 2014.11.16 0 0 9100

Ha majd villamosítva lesz a 17-es, akkor a Szombathelyi IC indulhatna ZEG-ről, így megvalósulna ez a Győr-ZEG összeköttetés, csak Szombathelyen át. (amúgy egyszer fordatervezési okokból már volt ilyen vonat)

Előzmény: 20-as vonal (9097)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.16 0 0 9099

A fórum már csak ilyen ,valahonnan elindulunk,aztán kilyukadunk valahová.De szerintem a két dolog azért valahol összefügg.

Előzmény: mcg (9098)
mcg Creative Commons License 2014.11.16 0 0 9098

Ebben a hozzászólás-láncban a menetrendváltástól megszűnő" 10-25 közvetlen kocsikról volt szó, annak semmi köze az 1-es vonal majdani menetrendjéhez, sőt ahhoz sem hogy a 10-esen hova megy a gyors.

Ezt a kapcsolatot anno a Zeg-Győr összeköttetés javítása érekében hozták létre a START-on belül, ahol most egy másik csoport "jajj nem megy " típusú nyafogása miatt vélhetően meg fog szűnni...

 

Az átsorolás a celldömölki időadatokon múlik, amik viszont nem 1 az 1-ben attól függnek, mi van Győrben (ráadásul a vasútnál az előretervezés nem nagyon szokott működni, azaz éljünk a mának címszóval szoktak bevezetni olyan termékeket, amikből már lehet tudni, hogy 1 éven belül ki kell majd hátrálni - ez a celli átsorozás pont nem ilyen amúgy - , s végül majd a nyafogás meg a mutogatás megy, rosszabb esetben a menetrend szétverése a kedvenc irányok miatt)

Előzmény: 20-as vonal (9095)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.16 0 0 9097

Tiltakozással nem,de lehetne javasolni,más,megvalósítható alternatív megoldást.

Előzmény: V43 - 1157 (9096)
V43 - 1157 Creative Commons License 2014.11.15 0 0 9096

Nem tudom, de szerintem nem sokat érne...

Előzmény: v_peti (9088)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.15 0 0 9095

Sajnos ezzel a dologgal komolyan foglalkoznak.Döntés még nincs,most még a mostani menetrend váltással foglalkoznak,de utána biztos hogy nekiállnak a következő évinek.Nem tudom,hogy a legjobban érintett pápaiak mit szólnak majd hozzá?Egy 30 ezres város közvetlen fővárosi ök. nélkül?

Előzmény: mcg (9093)
20-as vonal Creative Commons License 2014.11.15 0 0 9094

Érdekes.A Flirt topicban másképp vélekedtél:"nem szűnik meg,csak más felé megy."

Előzmény: M41 2180 (9091)
mcg Creative Commons License 2014.11.15 0 0 9093

Eléggé sok a beteges rémkeltő akkor...

...pedig a hülyeség a vasúton belül jön itt is...:(

Előzmény: V43 - 1157 (9087)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!