Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

robi25 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53374

Elvesztettük:( ezek után ha Rudi vesz egy összkerekes olaszt, akkor bezárhatjuk a fórumot:(

Előzmény: MZ/Y (53371)
Rallyer Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53373

Ez mikor kerül az RS-be?

 

Új csúcs-dízel a Volkswagentől

A kétliteres négyhengeresnek ez a változata már 272 lóerős, részben az elektromos kompresszornak köszönhetően. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Rallyer Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53372

Ha már tilosban jársz,miért nem ilyet épitettsz be?

 

http://www.hella.com/MicroSite/soe/de/caravanwohnmobile/highlights/led-scheinwerfer.html

 

A LED már trendibb mint a xenon. :)

Előzmény: Draganovic (53348)
MZ/Y Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53371

Úgy látom, eltűnt. Csak nem...? :o)

Előzmény: MZ/Y (53370)
MZ/Y Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53370

Remélem, beszámolsz. :o)

Előzmény: Draganovic (53349)
sparger_MPI Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53369

Octi19, nagyon köszönöm a gyors és részletes segítségedet!

Szép hétvégét Mindenkinek!

Előzmény: Octi19 (53368)
Octi19 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53368

Igen! Ez az!

A 4-es jelű csavar szinte biztosan nem lesz benne, legalább is én olyat még nem láttam amiben benne lenne...

Szinte csak annyi a trükk, hogy nem túl hidegben csináld, mert akkor a műanyagok könnyebben törnek és neked is kényelmetlen lesz, mert ha még nem volt kivéve, akkor lehet, hogy igencsak meg kell fogni azt a ventit és megtekerni...

Előzmény: sparger_MPI (53366)
Octi19 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53367

Kivenni és betenni egyszerű! Elméletileg le kellene venni a kesztyűtartót, de anélkül is kijön. Gyakorlatilag csak egy torx csavarhúzó kell hozzá (a méretet most nem tudom...) és marha kényelmetlenül kell befeküdni a J1 ülés elé. Le kell venni a szivacsos takarót a kesztyűtartó alól, úgy mintha a pollenszűrőt szeretnéd cserélni, meg a műszerfal és az ajtó közötti takaró lapot (ezt nagyon óvatosan, legjobban a gyújtáskulccsal lehet az erre kiképzett nyílásba bedugva és megfeszítve).

Itt ki kell venni azt a 2db csavart a kesztyűtartóból ami onnan látható. (az egyik közvetlenül a lap alatt, a másik meg alulról, a lábtérből)

Maga a ventit egy biztosító fül megemelése (vagy megnyomása, már nem emlékszem, de ha látod tudni fogod) után kissé elfordítva kell kivenni a bajonettzáras foglalatából, természetesen a csatlakozót előtte ki kell oldani, azután addig kell forgatni amíg ki nem esik! Visszatenni ugyanígy, csak fordítva. Lehetséges, hogy a lábtér kárpitját kissé meg kell nyomni, de visszamegy az biztos!

Az, hogy ki tudja megcsinálni, ahhoz tudni kellene, hogy hol... nekem itt Törökszentmiklóson a Hunyady téren lévő tekercselő üzemben csinálták. De szerintem ha beviszed a legközelebbi tekercselőhöz az tud majd segíteni! 

Előzmény: sparger_MPI (53365)
sparger_MPI Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53366
Előzmény: Octi19 (53364)
sparger_MPI Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53365

Sajnos gondoltam, hogy ez csak rosszabbodni fog.

Nagyon szét kell kapni az autó belsejét, középkonzolt stb., hogy ki tudjam venni a ventilátort?

Tudsz valakit, aki ezt meg tudja csinálni?

 

Előzmény: Octi19 (53364)
Octi19 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53364

Sajnos a csapágyak, illetve az azok helyett alkalmazott önbeálló perselyek érték el az élettartamuk végét. Most még elég kicsit fentebb kapcsolni, de nemsokára már nem lesz elég ez sem és őrjítő csipogás és nyiszogás lesz az utastérben.

A megoldás az, hogy el kell vinni egy olyan céghez aki ki tudja cserélni ezeket a perselyeket és akkor megint jó lesz sokáig.
Nekem tavaly az ünnepek alatt csinálták meg és ha jól emlékszem, akkor 5000Ft-ba került. Úgy, hogy magam szereltem ki és be a ventit.

Előzmény: sparger_MPI (53363)
sparger_MPI Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53363

Sziasztok!

 

2005.12. évj. Octavia II (facelift előtti)-m van és a szellőzés ventilátora I. fokozaton időnként -egyre gyakrabban - nyöszörgő, "zizegő" hangot ad. Felkapcsolva II.- stb fokozatra a zaj megszűnik.

 

Találkozott már valaki ilyen hibával?

 

Lehet ezt könnyen, gyorsan orvosolni, hogy ne kelljen totál szétszedni, ill. cserélni a ventilátort?

Köszönöm!

ac07 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53362

Az az érdekes, hogy házon belül a Yeti Mato barnája sokkal szebb szerintem, nincs benne az a lilás beütés, mint az Octaviaéban. A saját VW VI Golfom színe is sötétbarna, de az kb. ugyanaz, mint a Yetié.

Nálam ez az Octi szín a határeset kategória. Persze ízlések és pofonok...

Előzmény: Paragon1985 (53345)
_Yasin_ Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53361

1.9 PD Scout szerintem sose létezett. 2.0 PD az, csak vagy elírták, vagy inkább 1.9-nek akarja eladni. (A 2.0 rossz híre miatt).

 

Ugyanez járt a fejemben :-)

 

 

És szerintetek létezik olyan "madár", aki nem veszi észre a másik motort (legalább a forgalmiból)? Meg az 1,9 PD gyengébb is, az sztem kevés a Scout dinamikus mozgatásához.

Vagy úgy van vele az eladó, hogy ha már ott van a madár, akkor már rá tudja melegíteni a 2,0-t is?

 

Mindenesetre érdekes hirdetés...

 

-Y-

Előzmény: stevie-13 (53360)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53360

1.9 PD Scout szerintem sose létezett. 2.0 PD az, csak vagy elírták, vagy inkább 1.9-nek akarja eladni. (A 2.0 rossz híre miatt).

 

 

Ugyanez járt a fejemben :-)

Előzmény: Gianniz (53358)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53359

De gyárilag ha jól tudom, akkor van egy szintszabályzó is, ami a futóműtől kapja a jelet, így állítgatva a vetített képet, hogy ne vakítson döccenőknél. 

 

 

Ahogy mások is írták, a dinamikus magasságállítás nem megy, ezzel nem is igen foglalkoznak. A magasságállító (az általam ismert autókban) a gyújtás ráadásakor szintezi ki a fényszórót. Az első- és a hátsó tengely magasságában van egy jeladó-jelvevő páros, ezek szolgáltatják a bemenő információt a vezérléshez.

 

Sok gyári xenon valóban bólogat gyújtás ráadására (öndiagnosztika), de nem mindegyik. Az Ibizám gyári xenonja nem bólogatott.

Előzmény: Paragon1985 (53355)
Gianniz Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53358

1.9 PD Scout szerintem sose létezett. 2.0 PD az, csak vagy elírták, vagy inkább 1.9-nek akarja eladni. (A 2.0 rossz híre miatt).

 

Előzmény: _Yasin_ (53321)
(M)Ákos Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53357

A szintszabályzó azért nem olyan gyors, hogy a döccenőknél állítson, majd tapasztalod Te is.

(Szép a kocsid egyébként, gratula...még egy csíkszemű az utakon ;))

Szerintem a szintszabályzó utólagos beépítésével nem sokan vacakolnak...de asszem olyan utólagos cuccot is lehet kapni, ami kamu billegtetést csinál bekapcsoláskor.

 

Előzmény: Paragon1985 (53355)
(M)Ákos Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53356

A belinkelt képen én annyit látok, hogy a jobb oldali lámpa nem világít jobban oldalra (mint a gyári), és nem világít feljebb (mint a gyári). A magasság talán oké, vagy kicsit magasra van állítva. De az is lehet, hogy enyhe emelkedőn áll a verda, amiből fotóztak, ki tudja.

Előzmény: (M)Ákos (53354)
Paragon1985 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53355

De gyárilag ha jól tudom, akkor van egy szintszabályzó is, ami a futóműtől kapja a jelet, így állítgatva a vetített képet, hogy ne vakítson döccenőknél. 

 

Egy utólagos beépítésnél ezt is megoldják? Vagy csak beleteszik az új fényforrást, egyszer beállítják és kész?

Előzmény: (M)Ákos (53354)
(M)Ákos Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53354

Sok sikert (tényleg) ehhez a lámpaátépíttetéshez, azért nekem kétséges, hogy azt úgy be tudják szerelni, hogy jó helyre világítson.

Láttam már néhány ilyen átalakított tuningverdát (ahol ordított, hogy biztos nem lehet gyári az a projektoros lámpa), és mindegyik össze-vissza világított.

A színhőmérséklet szerintem se jó.

Túl kék lesz (és kiszúrják a kékek :D), és nem is látsz vele annyira.

Miért nem egy gyári 4300-at választasz?

 

Előzmény: Draganovic (53348)
MZ/Y Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53353

Benézhetsz a Citroen C8 vagy ha ilyen nincs, akkor sima Citroen topikba, a szomszédom onnan talált bejáratott szerelőt a széthullott motorjához. Ha jól rémlik, elég sok baj van velük, pl. a hajtókar görbülés rémlik. Tegnap nem akartam írni, mert nem tudtam beszélni vele (de most sem), neki pontosan melyik motor volt az autóban. Turbódízel, úgyhogy szerintem valamelyik hdi lehet.

Előzmény: Draganovic (53350)
Csacsiterelő Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53352

A fényszóró magasság állítását szokták még nézni az okosabbak, meg azt hogy ha felkapcsolod mozog-e.

Egyébként szerintem ennél az autónál nem fognak bántani miatta (nem lesz feltűnő).

Előzmény: Draganovic (53329)
Hoffybill Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53351

Szia. Nekem volt 1 406 kombi 2.0 110 le HDI A GYÁRI TURBO volt rajta . 337 e km adtam el. Motor nem volt bontva . 

Előzmény: Draganovic (53350)
Draganovic Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53350

Biztos van olyan HDI motor is amiben kozel 300 ezer van es meg jo a turbo!

 

Meglatjuk :) bizom benne hogy bevalik ha meg nem eladom azt veszek masik autot bar nem szeretnek mert ez nagyon tetszik!

Előzmény: Paragon1985 (53347)
Draganovic Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53349

Hat igen meglatjuk bizom benne hogy jo lesz valaki szidja mert pont kifogja  minden nyugjet azok nyilvan hangosabbak is ,valakinek meg semmi baja nincs vele.

 

Ez valahol sok automarkaval es motorokkal igy van!

 

Bar az teny hogy a Skoda megbizhato!

 

Remelem ez a Peugeot is az lesz :)

 

Előzmény: stevie-13 (53346)
Draganovic Creative Commons License 2014.11.14 0 0 53348

Hat nem vakit most is xenon van az automba  2 eve raadasul depo-s vetitolencses lampaba es nem vakitok jol be van love!Egysze sem villogtak szembol!

A morimoto xenon projektor 6.0 meg premium kategorias vetitolencse!

 

 

Pl itt egy morimoto vetitesi kep utolagos xenonal!

 

Oszinten szerinted ez vakit?

 

 

 

Pl igy lesz tukrosbol xenon projektoros lampa

 

  

 

Balra a gyari HELLA jobbra a mini morimoto

 

  

 

 

http://www.morimotohid.com/products.html

Előzmény: Pitylogós (53341)
Paragon1985 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 53347

Bátyám Volvójában hdi motor van, ott 130k km körül szétesett a turbo. Egy kedves barátom C5-ös Citroennel jár, ott valami 150k km körül halt be a turbo.

 

Az Octavia előtt nagyon szemeztem az új C5-ös Citroennel. Van egy kedves ismerősöm, aki az egyik Citroen/Peugeot/Renault szalon vezető szervizese. Ő sírva könyörgött, hogy felejtsem el a c5-öt, ellenségének sem kívánja. Amikor megy és egyben van, akkor baromi jó. De különben a szervízbe rohangálnak vele, és marad a keserű szájíz. Szerinte ami lehet túl van rajta bonyolítva. Akkor már az "új" Lagunát ajánlotta, amivel viszont közel sincs annyi gond, legalábbis ő ezt állítja.

Az 508-ról nem mondott semmit, nem is került képbe. Elég új még az autó, kevés a tapasztalat vele..

Előzmény: Draganovic (53332)
stevie-13 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 53346

Az Peugeot 508 forumon nagy a csend olyan mintha nem is letezne az auto inkabb csak Navigacio frissitesrol meg a tema!

Sokat olvastam eleg jo motornak mondjak es teszten is dicserik

 

 

A PUG 508 fórum nyilván halott, de ezt a motort x éve szerelik más autókba. Teszteken mindenféle motort dicsérnek, de azok zsír új autók, nulla szerviztapasztalattal.

 

Én nem ismerem ezt a motort, annak idején ugyan nézegettem egy V50-est ezzel a motorral, de csak tisztes távolból. A Volvó topikban általában azzal intézik el, hogy jó-jó, de a Volvo saját D5 motorja sokkal jobb, olyat kell keresni.

 

 

Vegulis a franciak hasznaltak elosszor HDI (kozvetlen befecskendezeses rendszert) utanuk jott a BMW amit CR-nek hivnak

 

 

Nem a franciák és utánuk a BMW, hanem az olaszok (Alfa 156 2.4 JTD) és utánuk a Mercedes (MB C220CDI). A BMW sosem hívta CR-nek a rendszert, ők simán D-nek nevezték a saját CR-rendszerű motorjaikat.

 

De azért a franciák is tényleg régóta gyártanak ilyen rendszerű motorokat :-)

Előzmény: Draganovic (53332)
Paragon1985 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 53345

Divatszín lett a barna autószínben nem vitás. Egyre több barna autót látok, direkt figyeltem :)  Persze ennek is vannak árnyalatai, mélységei de a Skoda barnája nem rossz ám. Igaz nagyon fényfüggő a színe. Erős fényben, napsütésben inkább világosabbnak hat, borúsabb időben mélybarnának. Nekem tetszik, jól néz ki, de abban igazad van, hogy már láttam én is szebb, igazán mély metál-barnát autón. 

Előzmény: Pitylogós (53342)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!