Nem is teljeskörű gyári diagnosztikáról beszéltünk, hanem arról, hogy ha van hosszú úton nálad egy ilyen, akkor legalább tudod mi lehet a gond. (hibakiolvasársa teljesen jó)
Hibakódot gyári szinten olvasott, néztük gyári műszerrel is, még a szervizes gyerek is meglepődött, hogy ilyen szépen kommunikál a 406-al az ELM.
A gyári műszer az gyári műszer, ebben egy percig sem kételkedem.
De arra hogy nálad legyen az úton egy kis ketyere mondjuk 3000 ft-ért (ha magad rendeled meg és nem háromszoros áron veszed meg a "viszonteladóktól"), szerintem teljesen jó, 3000-ért nem is várhatunk többet, nemigaz?
Gyors válasz kellene, mert készül a fogyasztásmérő áramköröm a kocsihoz: az injektort 12V feszültség működteti? Úgy, hogy az egyik lába test és a másik lábra jön 12V amikor kell? Vagy állandó 12V van az egyik lábon és testet kap, amikor befecskendez? Azt sejtem, hogy ha nincs befecskendezés, akkor nincs jel. De mekkora a kitöltési ideje a befecskendezőjelnek teljes gáznál ás alapjáratnál?
Esetleg többszörös befecskendezés van? Vagyis egy befecskendezés több adagból áll össze?
Hibát olvasni, törölni, turbónyomást mérni most már egy mobillal is lehet. De néha be kell avatkozni, engedélyezni, letiltani, hibát keresni, arra nagyon jó a PPS, és magyarul is beszél:)
Hali! Igen, pont erre gondoltam én is, hogy be kéne szerezni egy ilyen diag cuccot, hogy legalább tudjam mi a pálya. Szóval ha van valakinek eladó vagy tudja hol szerezhetek be akkor lehet érdekelne!