16.18 2926-os járat Lajosmizse felé csak Zuglóig jutott, onnan már nem tudott tovább menni, felborítva ezzel nemcsak a 142-es vonal, hanem a cegléd-szolnok vonal menetrendjét is. Emiatt nem volt visszafele 18.42-es (2911) járat sem.
17.18-as (2936)17-32-kor indult el.
20.18-as pedig 21.15-kor, a 21.18-as pedig 4 perccel utána.
Időutaztam az imént. 2034. májusában jártam és nincsenek jó híreim. A vonalat addigra sem villamosítják és még mindig Desirok döcögnek, de már csak 40-nel.
Mert a 2929.sz. vonat világítása meghibásodott, emiatt Ócsától Gyálig nem tarthatta a menetidőt, így a 2910 és 2949-2969 szerelvénye nem ért le időbe Ócsára, a többi vonat meg ezek miatt késett az egyvágányú pálya kapacitása miatt.
Abban reménykedtem, hogy hátha a gyáll-felsői útátjárót újítják meg belőle...
Azért ez kicsit fura. Van egy útátjáró Budapest közvetlen közelében, amelyet heti 308 nagy és közepes elővárosi vonat terhel és van benne egy huszas lassújel. Van egy másik útátjáró is. Ez Kecskemét környékén van, heti 28 vonat érinti és nincs benne lassújel.
Nos hát tegnap megfigyeltem kb. mi is zajlik a "vicinálison". Reggel szinte csak a Desirok járnak, napközben jelennek meg a Csörgők (3 Posta-Bhv+Bdt100 vezérlő) és az Uzsgyik, az esti fordák újra Desirok többnyire. Panaszt nem nagyon hallottam a járművekre (habár az Uzsgyi gyakran nem elég Ócsa és Köki között), viszont némely kaller szerint kánikula idején előfordulhat 20-30-as sebességkorlátozás Kispest és Dabas között bizonyos szakaszokon (felpúposodnak a sínek).
A délutáni Kecskemét-Lajosmizsét Uzsgyik viszik. Az utasszám sokat nőtt a lenti szakaszon (hetényiek szerint).