Kanyarodáskor indexelek, miután kattan az irányjelző és a kormány visszaáll egyenesbe, bekapcsol a távolsági magától. Csak úgy lehet lekapcsolni, ha fel, majd lekapcsolom. Az irányjelző kapcsolót már cseréltem, mert azt hittem valami a belsejében kontaktos, de nem.
Mi lehet a baj? Esetleg a relé? Ha igen, hol találom és milyen kell bele?
nálam ugyanez van most x12xe motoros Corsában, melegen leáll, utána 10-20 perc múlva indítható újra. Az internetes keresés azt mondta, hogy főtengely jeladó hiba. Kimértem, és láss csodát, szar.
A jól működő főtengely jeladó, 1V AC-t produkál (váltófeszt), ha nem működik, nincs feszültség, nincs gyújtásjel, kocsi leáll.
Nehéz kimérni, mert szar helyen van, de nem túl bonyolult. Egy új jeladó a 6-20000 Ft-os ársávban mozog, a csere 25 perc. A jeladó az utas felőli oldalon, a féltengely kihajtás mellett a motorban található, közel a főtengelyhez. Ha kétvezetékes, akkor analóg a cucc, ha 3, akkor digitális (akkor megy neki egy 12V + is). Ha digitális a fenti mérési módszer nem jó. Akkor inkább oszcilloszkóp kell a négyszögjelhez.
DE. Ettől függetlenül a e autódnak más baja is lehet, ez csak egy támpont. Úgyhogy mielőtt megvezsed az új alkatrészt, mér ki a tiedet. Én úgy csináltam, hogy hagytam járni alapjáraton (előtte megmértem, indítózás közben adta az 1V AC-t), amíg magától leállt. Utána gyorsan rádugtam a multimétert és indítóztam, nem adott semmilyen feszültséget, szóval nálam valószínű, hogy az a ludas. Megyek ma veszek egy újat.
Az internet azt mondja, hogy érdemes megvenni a gyári bosch alkatrészt, mert tovább tart, de az pont 21000Ft...
Van egy 98-as opel astra karavanom. 1.6, 16 szelepes.
Tegnap óta azt csinálja, hogy menet közben megáll. Felvillan a motor hiba visszajelzo lámpa, majd pár másodperc múlva leáll a motor. Utána 1-2 percre rá újra beindul, de később megint produkalja a hibát.
Tapasztalt valaki már hasonlót, vagy tudja esetleg valali, iogy mi lehet a gond?
'97-es X16XEL motoros astrám van. indítás után a legnagyobb melegben is emelt alapjáraton melegít a motor. Ha melegítés közben gázt adok vagy elindulok tovább emeli az alapjáratot vagy rángatja. Ha kivárom, hogy visszaálljon a normál alapjárat semmi gond.
Van egy Opel Astra G Classic II autóm, 1.4 XEP (Twinport) motorral. Az óra 127500km mutat.
Következő a gondom. 2000-res fordulat környékén elkezd rángatni, "fulladozni" a motor. A gyertyákat és a gyújtótrafót kicseréltem már, de a hiba azóta is ment áll.
Elvittem hibaolvasásra is és nem ír semmi hibakódot, ill. a motorcheck lámpa sem világít.
Lenne ötlete valakinek, mi lehet a baj? A m. szervizben nem voltak valami készségesek a szerelő úriemberek.
Hello mindenkinek! Egy Astra G 1.6 (8 szelep) 2003 as kiadas. Az a problema hogy az auto hidegen nagyon jol indul semmi gond, de egy ido utan kigyul a szerviz lampa es egybol meg is raz..aztan folyton raz ha huzatni akarod vagy ha tartani is akarod a sebeseget..sot 3000-es fordulatnal mar erezhetoen veszit az erejebol majd 3500 korul mar kimondottan fekez.. Melegen a motor nem akar indulni csak ha meggazolod..sot most meg ugy is van amikor cseszekszik, vagy amikor kontaktod adok akkor meg a fordulatszam mutato is ugrik ossze vissza..Tobb szervizt is jartunk mar 5-6 valtozatot is mondtak(senzorok, kabelek, szamitogep).Nagyon halas lennek ha valaki tudna segiteni, akar otletekkel akar szerviz ajanlatokkal!
EGR tisztítás után még mindig vannak gondok. (lekopogom ritkán és lényegesen jobban birja a pörgést) Azzal a váltózással nekem hogy már nem függ se fordulattól, se semmitől. Hiba kód olvastatás után a szerelő azt tanácsolta nekem takarítsuk ki a turbó szívó oldalától a szívótorok és ha el van nagyon kormólodva akkor a szelep részt is. Viszont ha ez se segít akkor nekem a turbóval lehet gond. A lényeg a turbó szívó oldalának dugulása, vagy tömítetlensége okozza. Így első körben ezt kell takarítani.
Sziasztok, egy kis segítséget kérnék, mert eddig nem tudtam rá választ kapni, van egy 2005-ös 1.8-as 125 LE - benzines Astra H kombim, és első indításnál, pontosan 20 km/h-s sebességnél valami hangot hallok, mintha valami belecsúszna a motorba, de csak motorbeindítás után , mikor egyszer bekattant a motorba valami utána már nem csinálja, lehet hogy a kipörgésgátló, vagy abs, vagy a tempomat, vagy menetstabilizátor, nem tudom sajnos csak találgatok, a motorkód Z18Xe vagyis azt hiszem, várom a segítséget Köszönöm..
Szia, ne haragudj a zavarasert, de nekem egy teljesen ugyan ilyen gondom van, ha normal tempoban 3000 es fordulat alatt hasznalom 5. seb fokozatban akkor semmi hiba, viszon par km 3000 felett, es lelassul a kocsi, majd kis ido mulva megint elindul normalisan. Sikerult mar valamit kezdened vele? Ha igen megosztanad velem mi volt a gond? Elore is koszonom: Istvan
Opel Astra Caravan G, 2001-es, 1,6-os benzines. Kb. másfél hónapja egy parkolóban maradtunk vele, a gyújtáskapcsoló eltört. Javíttattuk, megint eltört, csak más helyen. Megcsináltuk, jó volt, működött. Múlt pénteken szintén egy parkolóban maradtam vele. Nem indult el. Gyújtást rá tudtam kapcsolni, minden világított, de aztán semmi, mintha lemerült volna az aksi teljesen, olyan jelenség volt. Kipróbáltuk a másik kulcsot, hátha immobiliser, és azzal azonnal elindult, utána már a másik kulccsal is. Egyszer még csinálta, de akkor is elindult a másik kulccsal. Ma reggel ugyanígy, már nálunk volt a másik kulcs, de most egyikkel sem indult, úgyhogy ott hagytuk a parkolóban, ahol leálltunk vele. Azt figyeltük meg, hogy ilyenkor általában, ha nem indul újra, az első kulcsbedugás és indítás próba után egyet kattan az indítószerkezet. Nagyobbat, mint szokott, mielőtt ki akarom húzni a kulcsot.
2000 G Astrámmal olyan gond van, hogy ha a távirányít ha nyomom felvillan a műszerfalon minden fény 1 másodpercre és aztán kialszik, és egy relé is kattan a kesztyűtartó felől. A központi zárat nem működteti. A vezető oldali belső ajtó záró gombot lenyomva szintén nem működik a központi zár, és szintén műszerfal felvillanás, relé kattanás van. Ha sokat nyomkodom, nem is alszik ki 1 másodperc után a műszerfal. Kihúzott gyújtáskapcsolóval is marad a jelenség. Ha beindítom a motort, vagy járó motornál produkálom ezt a dolgot, tehát ha kiveszem a gyújtáskapcsolóból a kulcsot járva marad a motor. Csak akkus tápelvétel oldja fel ezt a műszerfal világít és motor járva marad dolgot.
A gyújtáskapcsoló hibája miatt a központi zárnak, a vezető oldalán nyomva működnie kéne. Elég fura egy jelenség a neten keresve eddig nem is találtam hasonlót.
Sziasztok! X14XE F Astrám szivat egy ideje. Alapjáraton fülre mintha kihagyna egy henger, hirtelen gyorsításkor szintén. Mindezt melegen, hidegen soha. Megnéztem, gyertyák újak, csak az 1-es hengeré taknyos kicsit, gondolom az hagy ki. Legutóbb kitakarítottam az alapjárati motort, a kartercsöveket, kapott új benzinszűrőt, kontakt spary-vel befujtam a légtömegmérőt (ha az az ami a szívócsőben van), és amennyire hozzáfértem a fojtószelep környékét is kipucoltam. Egy hetig jó volt..most megint kezdi. EGR-hez még nem nyúltam. Valami egyéb ötlet?? Köszi szépen előre is! :)
Egy olyan kérdéssel fordulnák hozzátok, hogy van egy 2006-os H Astra-m és a "Board Computer" résznél csak a stopper funkció van és ennyi. A kérdésem az lenne, hogy többi extra részt rá lehet e programozni vagy sem??? A válaszért előre is köszönetem.
Van nekem egy Opel Astra G 1.4 16v hibája hogy 3 ezres fordulatig nagyon gyenge gyorsításnál. De 3 ezres fordulat felet jó. Segítséget kérnék ha valaki tud valami mondani!