Nemtom, de szerintem az egyik legjobb kiállású utcai autó az A5-S5. (most nem tudom, hogy a sima vagy a sportback, de egyik nagyon tetszik, a másik viszont szerintem torz)
Ha abba is kapható a 3 lityós bi-tdi, hát nem is tudok jobb választást elképzelni, ha nem csak helyben gurulgatásra kell autó. Meglep, hogy mennyire idegenkedve írtál az S5-ökről, mintha a motor tette volna tönkre az élményt számodra.
Nem 6 forint bele a viszkoolaj, inkább nem égetném meg. :D
Ja, ma délután lemostam a Dévúúúúút, erre egy óra múlva leszakadt az ég, rohadt sok eső esett fél óra alatt, szét is szedte a sok víz az utat, nem tudtam közlekedni a Dévúúúúval. A Nindzsa viszont átjött rajta, még kacagott is mellé. Köll az összkerék anyu segge alá! :D
Meg a bontott ki tudja meddig jó. Aztán az emberek berakják a bontottat, meg a huszadrangú utángyártottat (ha van), újra elbaszódik, és szidják az autót, hogy szar :)
Az részletkérdés, ne a kezedben vagy a zsebedben robbanjon. Névjegyzéket, fotókat, adatokat, mindent tudsz szinkronizálni, felhőbe tenni, a harmadfokú égési sérülés kicsit más ligában focizó probléma. Öcsémnek óriási mákja volt, hogy időben észrevette, hogy para van és érezte, hogy robbani fog, jó lerakta és elment tőle messzire.
Működik. Még be kell laknom, a névjegyzéket, naptár bejegyzéseit, stb. átmásoltam a régi telefonomról, azóta nem foglalkoztam vele érdemben. Ja, meg összeismertettem a kocsi kihangosítójával. Még autós tartót is kell hozzá vennem.
Ma tankoltam az A8-ba 16.5L lett az átlag, nem túl bíztató.
Ez már végig városi és környéki menet volt, ebbe volt a méregetés 0-250-ig is párszor, meg elég sokszor nyomtam neki, mert hát nehéz megállni annyira jól megy 2 tonnás dobozhoz képest. A kúttól hazáig 11.7L volt sok lámpás megállással dugóban, de finoman sokat 4hengerezve. Ez a motor baromi sokat eszik, de rápakolták a sok fogyasztáscsökkentő megoldást amivel finoman használva tényleg tud keveset enni, de ki tud így menni vele. Néztem hogy simán 6-9L közöt tartható állandó haladásnál még kisebb tempónál is.
Tegnap vettem telefont, de ebből nem lehet kivenni az akksit (legalábbis nem pár mozdulattal, gondolom, hogy azért valahogy szét lehet szedni), szóval ha robban, akkor az egész elszáll, nem csak az akku.
Azért én hallottam egy két camry-ről meg más hybridekről amik meghaltak, pl inverter 1M-ért rx400-ban egyik ismerősnek.
Asszony rx-ébe is miután eladtuk(19e km) fél év múlva 30e-nél kifeküdt a kormánymű, mondjuk ez gyári hibás, visszahívás is volt rá.
Az tény hogy nem túl gyakori a hiba de előfordul.
A transitomat 380-nál adtam el 0km-rel vettem, 275-nél halt be először az adagoló, a következő 100e km-en igazi pénznyelő volt 1.5M-ót szórtam bele, addig meg szinte semmi baja nem volt.
Faternak volt egy kia pregio fos, végig márkaszervízben szervizelve 5év gari miatt, ahogy lejárt a gari kb fél év múlva egyszercsak megállt mint a szög, széthullott az egyik középső henger(leesett egy szelep) Az a8-nak bár voltak gondjai de apróságok, soha nem állt meg nem kellett trélert hívni hozzá. Egy kevés km-res autónál jóval kisebb az esélye hogy megáll mint egy többszázezret futtotnál.
Az meg hogy azt érzed nincs kopás az nem aztjelenti hogy nincs is, az csak szétszedve derül ki, hanem azt hogy elmegy úgy is még sokáig jó esetben.
Látszik hogy tele vagy, hogy ilyen faszságokra kidobsz ennyi pénzt. Bontott nem jutott eszedbe vagy kintről lehet töredék áron újat kapni csak kis utánajárás kell hozzá.
Én egy ilyen mondeoféle olcsó autóba már biztos nem vennék 600-eur-ért xenontrafót.
A haszonjárműveknél sokkal magasabb a tervezett minimum, mint a személyautóknál (400-500 ezer felett). Aztán persze előfordulhat, hogy egyik-másik mégis hamarabb esik szét (nálunk 10 év után, 300 ezer km előtt állt be egy Transit, mint a gerely; de gyilkolták is rendesen), de ez is rengeteg tényezőn múlik. Na meg a tervezett minimum egy adott használati profil mellett értendő; a valós felhasználás jellemzően kímélőbb – a 300 ezerre tervezett autó a 600-at is simán megfuthatja, ha nem tapossák ki a belét. De hát vannak itt közöttünk a témának sokkal nagyobb szakértői is. :)
A Gulyásnak volt egy jó cikke a témában, azt tudom ajánlani.
"Egy kisteherautónak szerintem el kell menni 400 felett simán, de egy személyautónak is."
Lehet, hogy a német használt autó tesztek túl pesszimisták, de a legtöbb személyautónál (legyen az akár Toyota, Merci vagy BMW) a motor élettartamáról annyit írnak, hogy 250-300 ezerig biztos jó, de kvázi olyan stílusban, mintha ez a 250-300 ezer olyan sok lenne. Lehet persze, hogy efölött még párszáz ezret elfutnak gond nélkül, de simán el tudom képzelni a mai fogyasztói társadalomban, hogy ez inkább kivétel, mint főszabály.