9HZ, 1.6 hdi. De lehet, hogy holnap elviszik, kopp-kopp-kopp. Annyiban maradtam vele, ha akarja, akkor kiíratja az EGR-t Jena-val, vagy kiveteti a vakolást. Ezt rábíztam, az árát odaadom neki. Egyébként ott laknak a XVI. kerületben, mondtam neki, hogy forduljon hozzád bizalommal PUG ügyben. Nem kell a márkaszervizbe rohangálni mindenért, mert csak lehúzás lesz a vége. Amúgy sokat fog városozni is, ezért inkább a kiírást javasoltam.
Véletlen észrevettem, hogy a gázpedál alján van egy kapcsoló. Ha erősen lepadlózom, akkor érezhetően kattan a kapcsoló. Érdekelt, mi lehet az, és kiteszteltem. Ha a sebességlimiter be van állítva, akkor nem lehet többel menni. De ha úgy lepadlózom, hogy a kapcsoló kattan, akkor kikapcsolja a limitert. Illetve nem kapcsolja ki, hanem villog a sebesség érték, és lehet gyorsítani. Ezt nem tudtam idáig. Vagyis ez egy menekülő lehetőség.
Az is lehet még, hogy visszaülök egy facelift-es 406-ba. A ház után még ki kell fizetni az állam részére egy halom vagyonszerzési illetéket. De miért is?! 4%! Párom használt autójának az ára! Az adózott pénzemből még adózhatok...
Azt nem tudom. Nem igen van 3.0-a a piacon. Az a múltkori, amikor még csak nézelődtem, még mindig fent van a Hahun. Egy benzin-gáz van jó árban, de 255E km van benne, nem tudom, hogy mennyit bír az automataváltó. Meg aztán elég sok az egy évre eső teljesítményadója is, az átírás meg egyenes pofátlanság.
Olyan kérdésem lenne, ha kiírjuk az EGR-t, akkor a hibakód megszűnik? Másik, a relékör hiba kiiktatása mekkora pénz lenne? Erre kellene orvosság, mert nem igen tudnak átlépni egyes vevőjelöltek.
De lehet, hogy el sem adom. :o) Megint átírás, szerviz, anyagok és munkadíj költség...
2004 óta francia verdával járok (Cityo Xsara -> Peu 406 coupe -> Peu 407 SW, de eddig csak és kizárólag Purflux szűrőket használtam, mondanom sem kell, hogy gond nélkül... Gyere nyugodtan, ha bajod lesz! :-)
Eloszor is szeretnem megkoszonni mindenkinek a segitseget amit kaptam az autoval kapcsolatban. Ugy alakult hogy elbucsuztunk felesegemmel egyutt az oroszlantol nem volt konnyu de hat ez van.
Sajnos kifogtam ugyan fiatal volt az auto (2008 aut.) de mindig volt valami hibaja es hat itt kint nehezebb az embernek ha nincsenek ismerosei ahova atugrik es megoldodnak a problemak legalabbis nekunk senki nem volt csak ha haza utaztunk. tehat maradt a szerviz ami nem olyan mint otthon ebbe nem nagyon merulnek bele de hat aki kint van az tudja:) raadasul en nem igazan ertek az autokhoz hogy magam meg tudjam oldani a problemakat!
szerencsere az ujdonsult verda amit vettunk sok kollegamnak van igy talan konnyebb lessz a dolog es hatha nem kell a tarcat annyira nyitogatni.
megegyszer nagyon koszonok mindent, es sok szerencset keves szervizt kivanok mindenkinek!
Esetleg valaki cseréltetett már részecskeszűrőt? Elég nagy árfekvésben találtam Peugeot 1.6 HDI-hez, 120.000 - 420.000 Ft. A horrorisztikusnak hangzó számokon kívül van ezek között bármi különbség? A probléma az hogy 200.000 km-nél elkezdte kiírni az autó a részecskeszűrő eltömődés veszély hibaüzenetet. Szerelőm azt mondta ki tudja iktatni a számítógéppből és ha utána nem jelez hibát akkot ki lehet szedni a katalizátorból a szűrőt és kész is a mutatvány :) Sajnos azóta motorhiba üzenet jön, bizonyos időközönként. Alacsony fordulatszámon már érezhetően lefolytja a motort.
Az egy dolog, hogy nincsenek a helyzet magaslatán, de azt már nincs gerincük megmondani az ügyfélnek kerek perec, hogy "nem tudjuk, mi a hiba oka", mer' igya a cég jó híre... Inkább nagyképűen elkezdenek szakkifejezésekkel dobálózni és kicserélni mindent, ami eszükbe jut. Az ügyfél meg fizet, aztán meg szórja a hülyeséget a világba, hogy a pözsó szar.