Keresés

Részletes keresés

Rudó Creative Commons License 2014.03.30 0 0 38655

Lehet nem neki hanem a családnak.

Előzmény: sada66 (38654)
sada66 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 38654

Szép puha homokba landoltál a gépsárkánnyal, gondold ezt el aszfalton!

A kkor a biztosító is fizethetett volna...szerintem:(((

Előzmény: mistral10 (38649)
mistral10 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 38653

Szeptemberre gyűjtöttem track-et :-)

 

Itt visszafelé fogunk jönni kedden du-este. Addigra elkészül majd az emlékmű is ...

Előzmény: drDR800 (38652)
drDR800 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 38652

Szép képek....mintha 1-2 helyszín ösmerősnek tünt...  :-)

Előzmény: mistral10 (38649)
mistral10 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 38651

??

Ha nem kelek, akkor ott halok éhen... Mondjuk, akkor legközelebb pár embernek elküldöm a GPS koordinátákat, aztán kétnaponta hoznak egy rántottát vagy töltöttkáposztás szendvicset.

Előzmény: Rudó (38650)
Rudó Creative Commons License 2014.03.29 0 0 38650

Vagy ne ess-kellj. ;)

Előzmény: Döme Robi (38645)
mistral10 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 38649

Kösz! A kulcscsontodat védi "landoláskor", nem engedi a sisak alsó élét közel a csonthoz.

Két hete tapasztaltam - "szerencsére" akkor még más kárán: a sisak törte el a srácnak egy jelentéktelennek tűnő boruláskor.

A prot-ingen is nagyon fontos a vállheveder feszessége: a srácnak kb egy centivel bővebb volt és oldalra el tudta tolni a sisak!

Aztán erre rá egy hétre kipróbáltam és is a szerelésemet: jól vizsgázott! Kulcscsont megmaradt - helyette "csak" zúzúdott minden belül - és baromira fáj :-(  (és még a bizti sem fizet...)

http://indafoto.hu/mistral10/image/20722385-349d9253/user

 

A 45 soknak tűnik, 9-20-180 körül vannak itthon is :-)

Előzmény: Döme Robi (38645)
KT1 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 38648

trombitalemez !

 

(vékony rézlemez, abból érdemes beszabni)

Előzmény: dzoltan82 (38639)
KT1 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 38647

Skalp is sokáig makacskodott, nálad is csak idő kérdése... ;-)

 

Nézd meg ezt:  310 000 kilométer !!!!

 

http://www.porsiemprelamoto.com/

 

Előzmény: Döme Robi (38643)
KT1 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 38646

Jó reggelt !

 

Az aluminium sokkal jobban tágul a melegedés hatására mint az acél.

Csapágyat alu házba csak úgy szabad be vagy kiszerelni, hogy az alut melegited a csapágyat lehűtöd. Ha nem így teszel ki és bepréseléskor olyan, mintha vésővel bővítenéd a házat.

Hidegen nem mutat hibát, de üzemmelegen ugye az alu ház kitágul és meglazul, majd elkezd fészkelődni a csapágy...

Előzmény: CsLacc (38629)
Döme Robi Creative Commons License 2014.03.29 0 0 38645

...45euro, de szerintem nem sokat er...illetve nemtom, mert nem döglöttem nagyot amiota megvan, tehat nemtom mennyit ved bolintaskor'  :-)))

 

Gatolja az oldaliranyu mozgast az tuti, de telen hosszu uton tök jo, mert tartja a sisakot, es nem fazik a nyakam ... oldalra meg ugyse lesegetek, mert az elsö 15km utan ugyis megkemenykedik az ember...  :-))))

 

Szoval ez a gagyi szivacs nem er annyit, keress egy profibbat az ebay-en, vagy az aprodon vagy mashol szerintem ...

 

 

Előzmény: mistral10 (38644)
mistral10 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 38644

Azt tudom, hogy DRága, de mennyire? Az vagyon ott a lapon, alul, ékes németséggel, hogy DRobi megkérdezi nekem...

Előzmény: Döme Robi (38642)
Döme Robi Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38643

Skalp , szuper a versiked, hogy miket ki nem hoz egy V2 egy Bigesböl , jujjjj    :-)))))

 

 

Rudo&KT , igen , valoban maradando elmeny volt mind2V2 : az AT meglepöen kezes a kinezete ellenere meg a 71kg-omhoz is, a WP meg WP, azt mindenki tudja, aki mar megerezte :-))))

 

 

...ami viszont nalam biztos 1990 ota, az az 1henger...de ha megöregszem egyszer en is, kihullik teljesen a hajam is, netan megunom a Biget...kiaf@sztuggya mit hoz a JÖVÖ  :-)))))))))))))))))

 

 

DR Big a legnagyobb  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Döme Robi Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38642
Előzmény: mistral10 (38594)
sárvi Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38641

Ez betű szerint így van, ahogy mondod, egybe munkálják a két felet.

 

Na de akkor ilyen esetben, csak a motorszám átírásos megoldás, vagy a varázslás segít, ami ugye nem mindig publikus, mert lehetnek olyan megoldások amitől le dobja egyes emberek agya az ékszíjat.

 

Az a baj, hogy nem tudok -de attól még lehet- olyan gépműhelyt, ahol, ha fel hegesztem a csapágyfészket vonalba tudják munkálni.

 

Mert egyedül ez a lényeg, hogy vonalba legyen a két fél csapágyfészke.

Előzmény: drbigbregi (38640)
drbigbregi Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38640

ha megnézed a blokkot a japcsik irtak rá valami számokat és a két felet együtt munkálták meg ezek ezek után egymáshoz tartoznak a külön csere blokk felenként nem járható út az mz-nél működött kb 10 év ig volt ónozott csapágy benne

képek sorban SUZUKI KAWASAKI SUZUKI HONDA

Előzmény: sárvi (38635)
dzoltan82 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38639

Nem mindegy, milyen az az on... leghutesesnel lehet 150-160 fokos a blokk, ezzel a csapagy talan picit melegebb is.

Ott mar erosen elpuhul az on. Jol kell valasztani!

Olommentes forraszok magasabb homersekletuek.

Előzmény: sárvi (38635)
Gyöször Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38638

Sztem ez a kócos fbs eddig a legjobb. Kéznél van.

Előzmény: Buchokid (38637)
Buchokid Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38637

Kóc+ FBS
A motornak bírnia kell, hisz BIG!
:P :-)

CsLacc Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38636

Szerencsére vannak a csapatban okosabbak akik a szalonidóták(Én) részére felfogható módon elmagyarázzák az okosságot! :-)

 

Köcce!

 

-------------CsLacc--------

Előzmény: skalp (38632)
sárvi Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38635

 

...plusz hozzá adódik...

 

A SZERELÉSI IRÁNY MIATTI ILLESZTÉSI KÜLÖNBSÉGEK!

 

mármint,

 

mikor szét húzod a két blokk felet, az egyik csapágy -főtengelyestül- marad a, mondjuk balközépben.

A jobbközépből pedig ki jön a csapágy -ami rajta fityeg a főtengelyen- mert itt lazább az illesztés a szerelhetőség érdekében.

 

Gondolom az a csapágy forgott meg és dörzsölte ki a házat.

nem illene nekije meg forogni, de nem ritka, hogy így történik

 

Bregi álltal javasolt ónozás tűnik a leg gazdaságosabb és leg barátibb megoldásnak.

Vagy az aktuális blokk darab cserélye... hol is van a motorszám?  :(

 

 

Előzmény: szalix1 (38634)
szalix1 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38634

ez igy is van.

sugár iányú terhelés esetén a radiál csapágy sugár irányú terhelést vesz fel - tehát a csapágyhelyet is terheli.

a csapágynak nem csak  a súrlódás csökkentése a szerepe.

Előzmény: takacsek.hu (38633)
takacsek.hu Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38633

Hát én nem érteni hozzá, de el tudom képzelni, hogy a csapágyban lévő tengely folyamatosan kapja az ütéseket - ezeket a csapágyon keresztül a csapágyházat tartó öntvénybe vezetődik le.

Elképzelhető hogy ettől az igénybevételtől a csapágyház előbb-utóbb kicsit megnő... ;)

Előzmény: CsLacc (38629)
skalp Creative Commons License 2014.03.28 0 0 38632

Kösz, Bregi!

 

CsLac! Nem kell érteni. Ez BIG!

Előzmény: drbigbregi (38628)
szalix1 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 38631

Nnna a kép lemaradt.

szalix1 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 38630

Sziaztok, egy cimborám kért meg hogy segitsek neki eladni a csizmáját. Kétszer volt használva, mert a rossz méretet hozta el é a bolt már nem vette vissza.

Megtekinthetö Komáromban, ha kell elhozom Pestre, vagy ha addig nem megy el az áprilisi Tenere talira.

43-as, ára 40000 Huf.

CsLacc Creative Commons License 2014.03.27 0 0 38629

Valahogy nem értem miért mozdul meg a főtengelycsapágy az öntvény házban???

A csapágy elvileg könnyedén elforog és minimális erő hat a külső gyűrűre (elvileg) akkor mitől tud elfordulni és idővel kikopni? Felokosítna valaki! Tudom, hogy én vagyok hüjje, de nem értem!

 

-----CsLacc----------

Előzmény: drbigbregi (38628)
drbigbregi Creative Commons License 2014.03.27 0 0 38628

A csapágy lógásra van egy megoldás a csapágyat fel kell ónozni vékonyan meg esztergálni a helyét melegiteni bepréselni kicsit durja az ónt nem baj a fészek acél persellyel erősített kiszerelés csak a motor szétszerelésével oldható meg még egy fontos adat a fötengely szélessége a hajtókar csapnál 72mm + -0.1mm ez megadja a csapágyak helyzetét további ..............jó szerelést

 

 

 

 

CsLacc Creative Commons License 2014.03.27 0 0 38627

A jád-völgye a szídeseknek kellemes beszopató-beszokató lehetne!!! :-)))

Nagyváradot garantáltan elkerüli és a szpídesek többször is gondolnak RÁD közben (a le és felmenőidre is)! :-)))

 

-----------CsLacc----------------

Előzmény: mistral10 (38625)
drDR800 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 38626

Én nem...

de elég régóta fent van,hogy eladó.....

Így képről:1989 fiatal,17000km-rel,nő tulaj,nem dohányzó.Rendszeresen szervizelt... :-D

Szerintem várj! :-) Most,hogy megy a H hittérités,lehet,lesz itt még jó állapotú olcsó Big! :-)

 

Előzmény: pjanoss (38623)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!