Üdvözletem! Eladó az alábbi tt gördülő állomány. Érdeklődni, további képek e-mailben. Budapesti átvétel megoldható.
piko gysev taurus (DB-s átfestésével készült) 17000Ft br35 jól fut, de a szerkocsin a lépcsők hiányosak, első vonókapocs csonkolt 8500Ft
br242 jól fut 7500Ft bttb vagy tillig (nem tudom megállapítani, de szerintem inkább bttb) MÁV postakocsi tillig dobozban 6500Ft Dr postakocsi 2500Ft (minden ajtó megvan, szép állapot ) Dr emeletes kocsi, dobozos 5000Ft dr csapófedeles kocsi 1800ft dr banános kocsi 1500Ft tartálykocsi 1300Ft /db tillig 3 részes limitált kiadású DB silberling szerelvény 25000Ft
Eladó TT L.S. Models szlovák (ZSR) V.korszakbeli hálókocsi. Nagyon keveset használt, szép állapotban. Eredeti dobozában, papírjaival, és bontatlan kiegészítőivel. Cikkszáma 58021.
Már kifutott vagonról van szó.
Ára: 8.000 Ft.
Személyes átvétel Budapesten lehetséges, vagy előre utalás után postázom.
Véletlenül bukkantam reá, és lehet, hogy orbitális nagy butaságot mondok, de a link alatt található trafó erőst hajaz a te tulajdonodban lévő áramforrásra.
Amennyiben igazam van, akkor csak egy év híján egyidős velem :D
Eladó TT L.S. Models szlovák (ZSR) V.korszakbeli hálókocsi. Nagyon keveset használt, szép állapotban. Eredeti dobozában, papírjaival, és bontatlan kiegészítőivel. Cikkszáma 58021.
Már kifutott vagonról van szó.
Ára: 9.000 Ft.
Személyes átvétel Budapesten lehetséges, vagy előre utalás után postázom.
Basszus, háromszor is megnéztem, hogy mivel sérthetted ennyire vérig, de nem találtam semmi személyeset, hacsak nem modellgyártó. Nem értem az embereket...
Én sem téged akarlak kritizálni,de először azért...kicsit "olvass" utána a dolgoknak.
Másodsorban szeretném felhívni minden kedves "modellezőtársad" figyelmét,hogy a fórumok nem fikázásra és észosztásra valóak!!! (vonatkozóan más helyekre is...látva,hogy nagy divatnak örvend)
A véleményt lehet kulturáltan is elmondani ... ha meg csak picsogni jártok ide,arra feltalálták az óvodát.
...S legfőképp először tanuljatok meg köszönni,megszólítani!!
Üdv! Tudtam erről a videóról sőt többször is megnéztem és amikor először láttam már akkor tudtam,hogy a következőre én is elszeretnék menni. A videón 13 perc 49 másodpercénél látható 18 EURÓS ROKAL mozdonyok miatt gondoltam én,hogy féláron lehetne vásárolni dolgokat. Bár nem tudom,hogy miért adta az eladó csak ennyiért.Lehet,hogy nem működtek. Az is nagy vonzóerő,hogy egy egész terem tele van használt TT dolgokkal.
Az hogy szegény, vagy hogy spórolós, két dolog. A nagy átlag úgy áll hozzá, hogy inkább megspórolja az utazás és a körítés költségét, hogy lehessen egy mozdonya. Sokaknak csak az az egy 30 ezres beruházás futja egy év alatt, így erősen meggondolja, hogy utazzon, vagy sem. Pl. most az újdonság katalógus láttán sokak szívták a fogukat, hogy mennyit kell majd költeni csak a magyar vonatkozású modellekre. Volt is erről diskurzus a TT-s topikban (a másikban), meg a klubtalálkozókon. Nürnbergben is mondtam a Tillig gyártmányfejlesztőjének, hogy most már elég lesz...:-))
De viccen kívül: tényleg nagyon sok embernél visszatartó erő az utazás költsége. Még akkor is, ha hardcore-ban, alvás nélkül nyomja le.
Ami az árakat illeti. Hát nagyon el vagy tájolódva, mert féláron már nem nagyon találsz normális modellt. Meg mihez képest féláron? Az új konstrukciójú modell vs. korai Tillig? Ez a viszonyítás pentelaciság lenne, de ha az ember tudja, hogy mit keres, akkor sikerrel járhat. Pl. egy új, tehát 020xx-es BR01-es 55-60 ezer ft itthon. Kint egy üzlet hasonló áron adja, max nagyobb esély van az akciózásra, de minimális a különbség. Itthon általában olcsóbbak a bolti termékek, mint kint.
De egy régebbi 021xx-es cikkszámú 01-es is inkább 150-170 euro, tehát itt sem érvényesül annyira az árelőny, de egy leunai, vagy drezdai börzén odafigyeléssel és jó alkuval el lehet csípni ez alatt az ár alatt is. A régi, tehát BTTB, Parisel, korai Tillig 01-esek 90-120-140 eurós áron alakulnak. Itt viszont bejöhet a képbe a fémpestis, amit ha kiszúrsz a vételkor, akkor akár 50 euro alá lehet letolni az árat, ami viszont az alkatrészbeszerzéssel együtt is rendkívül kedvező. Pl. nálam a műhely fel van készülve ezekre a problémákra.
A többi modell esetében az a tapasztalat, hogy míg 2008-2010 magasságában egy Tillig dízelgép 55-65 euróért már vihető volt, manapság az alsó árhatár jó, ha 95, de már azt is vinnyogva fogadja el az eladó. És ugyebár akkoriban volt 230 is az euró, most meg...
Meglátásom szerint 5-6 mozdony esetében lesz rentábilis a kiutazás, vagy ennek megfelelő számú más egyéb javaknál. Az biztos, hogy egy kinti börze merőben más képet mutat, mint egy itthoni. Vagy elég csak lemenni szombat reggel Drezdában az Elba partjára, ahol 3-4 euroért olyan dobozúj, Zeuke-Bttb vagonokat találsz, amit itthon max csak én árultam a börzén, mert teljesen más a dolog megítélése. Vagy ha tudsz tenni egy drezdai bolt-körutat, ahol kicsivel többért, de valóban szép, hibátlan, dobozos modellekkel találkozhatsz. Ami itthon már nincs, mert a valódi használtkereskedelmet felőrölte az idő.
Amiért viszont sokkal izgalmasabb egy kinti börze, vagy leunai találkozó, hogy rengeteg olyan kiegészítőt találsz, amit itthon nem. Igaz, hogy fajlagosan drágák pl. a közúti járművek, vagy munkagépek, mert 15-50 eurós szórásban vannak, köztük az új, sebnitzi Ikarus is, de legalább van és nagy koncentrációban. Amiket, ha itthonról rendelnél, akkor az egyéb költségek kétszerezik az árat.
És így tovább.
Bár Attila barátom teli kocsiról beszélt, nincs kizárva, hogy körvonalazódik egy másik túra, ami még elég képlékeny.
Javaslom, hogy keress meg privátban a részletek miatt!